Apua englannin käännöksiin, kun käännösavustajat (Google Translate, jne.) eivät auta

Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 670
Ihan hyvä lanka tämä, jos kovasti pohdituttaa niin itse voin suomentaa puu-alaa. Teknistä semmoista.

Täällä kyllä niin paljon sujuvasti enkkua puhuvia että varmaan edes tarvitse .
 
Liittynyt
13.01.2021
Viestejä
900
Hyvä sanakirja on myös sanakirja.org. Siellä on useampia käännöksiä sanalle ja esimerkkejä sekä taivutusmuodot. Englanti-Suomi-Englanti toimii hyvin, Espanja-Suomi-Espanja ei niinkään. Mukava lisä on se, että sana on aina valmiiksi maalattuna ja kun hyppäät välilehdelle pääset suoraan kirjoittamaan uuden sanan. Tämä nopeuttaa sanakirjan käyttöä, samaten se että saat valita oletuskielen jolla sivusto on aina saavuttaessa. Lisäksi ei tarvitse erikeen vaihtaa en-fi ja fi-en välillä, vaan sivu osaa itse vaihtaa tuota ja ongelmia tulee vain jos sama sana löytyy molemmilla kielillä, jolloin noudatetaan valintaa. Tässä palvelussa ei ole lauseiden kääntöä normaalina ominaisuutena, mutta viime viikolla tuli lisäyksenä tekoälykikkare joka pureskelee syötettyä sanaa palasiin jos sanaa ei tunnisteta ja näköjään kääntää lauseitakin.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 893
chatGpt versio.


### I was back east for my father's passing, had some downtime, figured I'd see how my hometown woud perform. ###


ChatGPT
Olin itärannikolla isäni poismenon vuoksi, minulla oli hieman vapaata aikaa, ajattelin katsoa, miten kotikaupunkini suoriutuisi.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 265
Viestejä
4 212 905
Jäsenet
71 031
Uusin jäsen
Juho I

Hinta.fi

Ylös Bottom