Aprillia, aprillia!

Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
347
vituttaa koko aprilli
pitäiskö näiden olla jotain hauskoja vai
Tim and Eric youtubessa on hauskoja
Mikään näistä ei ole hauskoja, pelkästään vituttaa
Olihan Ilves ja Tappara - juttu ihan hauska ja perinteinen aprillipila jossa vähän juksataan ja juoksutetaan.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 724








Emirates airline on Twitter

Voi tapahtua tsunami aprillipäivänä ja kansa ei usko. Harvassapa ne päivät, jolloin pään voi täysin nollata, kuin aprillipäivänä. Medialle pitäisi saattaa jonkinlainen rikosvastuullinen sanktio, väärän tiedon levittämisestä. Sikäli, kun sananvapauteen kuuluu, ettei informaation levittäjää voi lupa-menettelyllä rajata, olisi kumminkin "harhaan johtavasta tiedosta" annettava tarkempi asetus.

Itse en tänä päivänä luota yhtään mihinkään, minkä mediasta luen. en edes säähän. Se on tosin enemmän periaatteeseen nojaava kysymys.
Voit vaikka siinä nappien/kaasujen/alkoholin taas kerran päähäsi noustessa pohtia näitä juttuja henkilökohtaisen flappitaulun avustamana, mutta jos lopputuloksena tulee pakottava tarve avautua mm. aprillipäivän vittumaisuudesta ja siitä kuinka se hankaloittaa muiden tiukkapipojen elämää, niin perusta suosiolla aiheelle uusi ketju, sillä tämä ei ole sellaista ulinaa varten.

Tsiisös että vituttaa, kun joku kehtaa oikeasti alkaa avautumaan siitä kun kaikki eivät kerran vuodessa ole kuin perseeseen ammuttuja karhuja.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 800
Tsiisös että vituttaa, kun joku kehtaa oikeasti alkaa avautumaan siitä kun kaikki eivät kerran vuodessa ole kuin perseeseen ammuttuja karhuja.
Jätän eriävän filosofiamme vuoksi kannan ottamisen. Koska ne rakenteet ovat liian erillaiset, niistä saa vain "hyvän riidan" aikaan. Saavuttaessaan tuon tilan, voi aikanaan huomata että se ei johtanut väittelyssä ainakaan mihinkään hyvään.

Siksi jätän tämän erän nyt väliin.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
490
Tympii taas kerran apprillit.
Olisi varmaan ihan OK, jos eläisi 80-luvulla pikkukylällä pimennossa ja seuraisi vain yhtä mediaa, mutta nyt kun jokainen tiedotusväline, uutissivusto, muu sivusto, somet, jne työntää kaikki kilvan aprillipilaa, niin liika alkaa olla liikaa. Eikä niistä hauskoja ole kuin muutama, jos nekään.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 800
Voi tätä huumoritajutonta ihmisjoukkoa...
Voi kun tämä olisi nyt noin yksinkertaista. Hyväksyisin asian paremmin, mikäli aprillipäivän päättymisen jälkeen edes poistettaisiinn myös sitä varten tuotettu aineisto.

Olen itse mennyt halpaan retkuun, kauan kyseisen päivämäärän jälkeen. Ja se, johon tähdättiin oli paikallisjutuissa muuta kuin että "J.Tukiainen valittaa salaminsa laatua". Tämän vaikutus on ainakin "höpöttelevän osapuolen" johtaminen pois oleellisista kysymyksistä. Ja päättäviin populismin vaikutuksen lisääntyminen...

Älkää ainakaan sanoko, että jos olette oikeasta tai vasemmasta saanneet valittua omanne, se olisi pitävä ja varma. Kokonaisuus on sellainen "viidakko, että "päällistä vesuria" ainakin tarvitaan sen sotkun selvittämiseen". Olen nyt oikealla, mutten ihmettele sitäkään päivää, jossa olen vasemmalla. Kyse ei silloin valitettavasti ole "sopeutumisesta", vaan filosofian sellaisesta ympäristöstä, joka sattuu hyväilemään omia näkemyksiään. Mitäpä ne muutkaan sitten ovat?

tiivistelmä: Normius on kyseenalaistaessa vaikeus. Myös ajatus ohjata normaaliuteen kuulostaa ensin oikealta, sitten huomaan että "se maailmahan olisi sittenkin silloin litteä". Voisiko se tulevaisuus sittenkin ymmärtää paremmin, ilman ohjeistusta että se maailma ei ole sittenkään litteä? Ymmärtäisivätkö he myös sen ylimielisyyden, jonka sotaveteraanit jättivät lapsille? Ensin isä hylkäsi lapsen, lapsi reagoi ja sittenkin "kosti lapselleen".. Sittenkin, koska kulissit nojaavat "vahvaan persoonan".

Olkoon eräs johdatteleva esimerkki hörhöudestä normeineen ja niiden pyrkimyksiin. Allekirjoittanut ei ole eikä koskaan ole ollut "normaali", johon parantua.
 

Pricez

I suck at games
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
214
Voi kun tämä olisi nyt noin yksinkertaista. Hyväksyisin asian paremmin, mikäli aprillipäivän päättymisen jälkeen edes poistettaisiinn myös sitä varten tuotettu aineisto.

Olen itse mennyt halpaan retkuun, kauan kyseisen päivämäärän jälkeen. Ja se, johon tähdättiin oli paikallisjutuissa muuta kuin että "J.Tukiainen valittaa salaminsa laatua". Tämän vaikutus on ainakin "höpöttelevän osapuolen" johtaminen pois oleellisista kysymyksistä. Ja päättäviin populismin vaikutuksen lisääntyminen...

Älkää ainakaan sanoko, että jos olette oikeasta tai vasemmasta saanneet valittua omanne, se olisi pitävä ja varma. Kokonaisuus on sellainen "viidakko, että "päällistä vesuria" ainakin tarvitaan sen sotkun selvittämiseen". Olen nyt oikealla, mutten ihmettele sitäkään päivää, jossa olen vasemmalla. Kyse ei silloin valitettavasti ole "sopeutumisesta", vaan filosofian sellaisesta ympäristöstä, joka sattuu hyväilemään omia näkemyksiään. Mitäpä ne muutkaan sitten ovat?

tiivistelmä: Normius on kyseenalaistaessa vaikeus. Myös ajatus ohjata normaaliuteen kuulostaa ensin oikealta, sitten huomaan että "se maailmahan olisi sittenkin silloin litteä". Voisiko se tulevaisuus sittenkin ymmärtää paremmin, ilman ohjeistusta että se maailma ei ole sittenkään litteä? Ymmärtäisivätkö he myös sen ylimielisyyden, jonka sotaveteraanit jättivät lapsille? Ensin isä hylkäsi lapsen, lapsi reagoi ja sittenkin "kosti lapselleen".. Sittenkin, koska kulissit nojaavat "vahvaan persoonan".

Olkoon eräs johdatteleva esimerkki hörhöudestä normeineen ja niiden pyrkimyksiin. Allekirjoittanut ei ole eikä koskaan ole ollut "normaali", johon parantua.

Selitätkö vielä miten tämä loppuosa liittyy aiheeseen..? Jollain tavalla ymmärrän että Tukiaisen salami voi hämmentää, mutta ihmisen normaalius tai epänormaalius?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 135
Voi kun tämä olisi nyt noin yksinkertaista. Hyväksyisin asian paremmin, mikäli aprillipäivän päättymisen jälkeen edes poistettaisiinn myös sitä varten tuotettu aineisto.

Olen itse mennyt halpaan retkuun, kauan kyseisen päivämäärän jälkeen. Ja se, johon tähdättiin oli paikallisjutuissa muuta kuin että "J.Tukiainen valittaa salaminsa laatua". Tämän vaikutus on ainakin "höpöttelevän osapuolen" johtaminen pois oleellisista kysymyksistä. Ja päättäviin populismin vaikutuksen lisääntyminen...

Älkää ainakaan sanoko, että jos olette oikeasta tai vasemmasta saanneet valittua omanne, se olisi pitävä ja varma. Kokonaisuus on sellainen "viidakko, että "päällistä vesuria" ainakin tarvitaan sen sotkun selvittämiseen". Olen nyt oikealla, mutten ihmettele sitäkään päivää, jossa olen vasemmalla. Kyse ei silloin valitettavasti ole "sopeutumisesta", vaan filosofian sellaisesta ympäristöstä, joka sattuu hyväilemään omia näkemyksiään. Mitäpä ne muutkaan sitten ovat?

tiivistelmä: Normius on kyseenalaistaessa vaikeus. Myös ajatus ohjata normaaliuteen kuulostaa ensin oikealta, sitten huomaan että "se maailmahan olisi sittenkin silloin litteä". Voisiko se tulevaisuus sittenkin ymmärtää paremmin, ilman ohjeistusta että se maailma ei ole sittenkään litteä? Ymmärtäisivätkö he myös sen ylimielisyyden, jonka sotaveteraanit jättivät lapsille? Ensin isä hylkäsi lapsen, lapsi reagoi ja sittenkin "kosti lapselleen".. Sittenkin, koska kulissit nojaavat "vahvaan persoonan".

Olkoon eräs johdatteleva esimerkki hörhöudestä normeineen ja niiden pyrkimyksiin. Allekirjoittanut ei ole eikä koskaan ole ollut "normaali", johon parantua.
Niin siis anteeksi mitä?

Jos ottaa noin paljon päähän se että kerran vuodessa vähän pelleillään niin kannattaa luopua vaikka tietokoneesta ja televisiosta ja varmuuden vuoksi vaikka olla menemättä ulos, siellähän voi jopa aurinko paistaa ja linnut laulaa. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 800

Selitätkö vielä miten tämä loppuosa liittyy aiheeseen..? Jollain tavalla ymmärrän että Tukiaisen salami voi hämmentää, mutta ihmisen normaalius tai epänormaalius?
Niin siis anteeksi mitä?

Jos ottaa noin paljon päähän se että kerran vuodessa vähän pelleillään niin kannattaa luopua vaikka tietokoneesta ja televisiosta ja varmuuden vuoksi vaikka olla menemättä ulos, siellähän voi jopa aurinko paistaa ja linnut laulaa. :D
Voi olla tosiaan niinkin, että "lauantainen lintunen" laulaa innokkaammin.

Joka tapauksessa tuo "loppuosa" oli tarkoitettu siihin, että voi käydä niin , että lapsellisen tempauksen vuoksi usko häirintyy koko vuoden ajassa mediaan. Tai sitten ei sinä aprillipäivänä uskota yhtään mihinkään media juttuun.
Näkisin aprillipäivän mielellään maallikon touhuna, ei itseään varteen ottavan tiedotuskanavan tempauksena.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Joka tapauksessa tuo "loppuosa" oli tarkoitettu siihin, että voi käydä niin , että lapsellisen tempauksen vuoksi usko häirintyy koko vuoden ajassa mediaan.
Minun uskoni mediaan häiriintyy ihan muista syistä kuin aprillipiloista. Tosin hiukan olen sitä mieltä, että jos aprillipilaan ei jakseta panostaa, niin sen voisi jättää tekemättä.
Liian paljon ihan vasemmalla kädellä huitaistua muka hauskaa juttua. Tosin sellaisia vasemmalla kädellä huitaistuja useimmat normaalijututkin ovat. Olisi se aika erikoista, jos pilajuttuun panostettaisiin enemmän kuin normaaliin toimitukselliseen aineistoon.
 
Liittynyt
12.02.2017
Viestejä
347
Hahahaha tää oliki mallia pila "eipäs ookkaan aprillipila"! Näitä on jo kaupassa.

Ei ollutkaan aprillipilaa! Karjala-olutta saa nyt 100-packissa – "Kyllä se on ihan oikea tuote"
Voishan sitä kesällä ostaa lämpösellä kelillä ja mennä istuun jonnekin puistoon.
Eiköhän ne äkkiä menis. :rofl:
Kokemusta tuosta kun jokin vuosi sitten käväsin istumassa niin eiköhän heti tullu viereen istujia pummaamaan. Vaikka pelkkä koppa mukana, kyllähän semmonen itsekseenkin menis.

Video ei liity, kunhan puistoa lähellä. Hieno paikka kumminkin toi puutarha.
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
29
oishan tuo satasen karjala-laatikko ihan hyvä kantolaatikko kun pitkien pyhien jälkeen vie tölkkejä palautukseen.... täytynee vain tyhjemtää se... Onneksi ei ollut pila :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
222

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 724
Paikallisessa Citymarketissa noita 100-packeja oli kasa. En ymmärrä kuka sellaisen jöötin haluaa ostaa ja miksi, mutta onpahan nyt saatavana kuitenkin, koska alkoholismi.

http://i.imgur.com/G0n2ymz.jpg
 
Viimeksi muokattu:

TheMeII

Übertaktungspotenzial
S Y N T H W A V E
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
7 012
onpahan nyt saatavana kuitenkin, koska alkoholismi
Mitä se sekoilee? Itellä on kylmiössä usein 70-200 tölkkiä alkoholipitoista juomaa. Se kuluu sit ehkä 3kpl viikossa tahtia. Poislukien jotku juhlat jolloin tulee otettua enemmän ja tarjottua muille.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 724
Mitä se sekoilee? Itellä on kylmiössä usein 70-200 tölkkiä alkoholipitoista juomaa. Se kuluu sit ehkä 3kpl viikossa tahtia. Poislukien jotku juhlat jolloin tulee otettua enemmän ja tarjottua muille.
Poikkeus vahvistaa säännön. Sitä paitsi 200 tölkin tissuttelemiseen tuolla tahdilla kuluu reilu vuosi, jonka aikana sisältö muuttaa makua aika merkittävästi, mutta mikäpä minä olen moittimaan toisten tapoja. :D

Palataan kuitenkin topicin aiheeseen.
 

Lallijuoppo

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
6 683
Ja tänne sitten tämän päiväisiä löytöjä kuten TPS ja Tuto yhdistymässä
https://t.co/f8DtG7INMO
Täähän oli hyvä. Hyvän siitä tekee se, että missään kohtaa ei vedetty liian överiksi ja jos ei tiedä asiasta mitään, niin voisi hyvin pitää uutista ihan normaalina. Sitten yksityskohdissa on joillekin tositietäjille jotain helmiä piilossa. Pitäiskö noiden tiedotustilaisuuksien kellonaikojen merkitä jotain? 19.22 ja 19.29. Lonkalta heittäisin, että varmaankin perustamisvuodet.
 

vma

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
305

Chris Fixillä ollut aina videoita aprillipäivinä :lol:
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 321
Kodi muuttuu takaisin XBMC:ksi ja saa vain Xbox Onelle tästä lähtien. Kaikki muut foorumit suljettu paitsi tuo Xbox one-osio.
Kodi No More!
Ei muuten mutta kun olisi tarvinnut tuolta foorumilta vähän ohjeita juuri tänään :)
 

Taika-Jim

Lepäilyä ja rakkautta
Tukijäsen
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
1 231
Kävin tänään kylän jokiterassilla kaljalla, ei näkynyt aprillipiloja. En tosin lukenut iltapaskelehtiä. Ehkä hyvä niin:)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 865
Viestejä
4 211 745
Jäsenet
70 969
Uusin jäsen
700e puhelin

Hinta.fi

Ylös Bottom