Apple TV+ 1.11.2019

Sain Apple+:n läppärin kylkiäisenä 3kk:ksi ja Severance on kyllä koukuttanut todella hyvin ensimmäisen 5 jakson aikana. Ei malta lopettaa, todella kiinnostava setup, uniikki aihe, hieno tunnari, hyvät näyttelijät, parhautta. Kunhan tästä ei tule loputonta Lostia, jossa mihinkään ei tule koskaan tolkkua, niin erittäin jees. Kuulemma toinen kausi ollut myös hyvä. 5/5 5 jakson perusteella.

Kunhan tästä ei tule loputonta Lostia, jossa mihinkään ei tule koskaan tolkkua, niin erittäin jees.
OT mutta tuntuu että tähän kuoppaan on menossa From.
Alkaa vähän usko loppua sen sarjan kanssa.

Toisaalta muistaakseni siinä kai jollain tasolla häärää taustalla joku ketä Lostia oli tekemässä, et ihmekö tämä.
Alkaa melkein vaikuttaa siltä et se on suoraan Lost uudella miljööllä.

Pitäsköhän sitä sitte aktivoida M4 pädin kyllikkäisenä tullut omenaTv.

Jos tuon 3kk laittaa käyntiin, jatkuuko se siitä suoraan laskutettavana? Ja jos jatkuu, oliko joku vittumainen irtisanomisviidakko edessä..

Pitäsköhän sitä sitte aktivoida M4 pädin kyllikkäisenä tullut omenaTv.

Jos tuon 3kk laittaa käyntiin, jatkuuko se siitä suoraan laskutettavana? Ja jos jatkuu, oliko joku vittumainen irtisanomisviidakko edessä..

ATV+ on helppo lopettaa varsinkin Apple laitteella, menee vaan asetuksissa tilauksiin ja sieltä voi sen sitten lopettaa esim.

Kannattaa jatkaa tuota Severance:a, itekin ihmettelin 2. kauden alkupään jaksoja mutta nyt tuorein jakso eli 7. kyllä palautti siihen samalle tasolle kuin eka kausi.
Tuokin mielenkiintoista ettei Ben Stiller ole kuulemma nähnyt Lostia tai Twin Peaksia..
Kyllä tuo tuorein jakso muistutti, etten oikeasti muista nähneeni esim. Netflixillä näin kovaa sarjaa (pitkään aikaan). Sinänsä tämäkin saattaa hieman karsia mahdollisia katsojia kun Apple:n palvelussa.

ATV+ on helppo lopettaa varsinkin Apple laitteella, menee vaan asetuksissa tilauksiin ja sieltä voi sen sitten lopettaa esim.
Ja sen myös voi peruuttaa saman tien niin että se loppuu sitten 3 kk päästä.

e: huom, ei sittenkään välttämättä voi tuollaisissa tapauksissa. Ks. alla

Viimeksi muokattu:
Ja sen myös voi peruuttaa saman tien niin että se loppuu sitten 3 kk päästä.

Mielestäni nimenomaan EI voi tehdä noin. Kokeilujakson kohdalla tilaus päättyy saman tien, eikä suinkaan jatku kokeilujakson loppuun - toisin kuin jos on maksullinen tilaus. Sen voi päättää (ainoastaan) niin, että tilaus päättyy maksetun jakson lopussa.

Mielestäni nimenomaan EI voi tehdä noin. Kokeilujakson kohdalla tilaus päättyy saman tien, eikä suinkaan jatku kokeilujakson loppuun - toisin kuin jos on maksullinen tilaus. Sen voi päättää (ainoastaan) niin, että tilaus päättyy maksetun jakson lopussa.
Minä olen voinut joka kerta ainakin näiden 3 kk koodien kohdalla. Apple Onen tai Apple Musicin kokeilujaksoissa taas muistaakseni ei voinut.

Joka tapauksessa ainakin iPadilla (App Store > subscriptions) peruutusta voi mennä kokeilemaan, ja se kyllä ilmoittaa milloin käyttöoikeus peruuttamalla loppuisi ennen kuin vahvistat peruutuksen, joten sokkona tätä ei tarvitse kokeilla.

Minä olen voinut joka kerta ainakin näiden 3 kk koodien kohdalla. Apple Onen tai Apple Musicin kokeilujaksoissa taas muistaakseni ei voinut.

Joka tapauksessa ainakin iPadilla (App Store > subscriptions) peruutusta voi mennä kokeilemaan, ja se kyllä ilmoittaa milloin käyttöoikeus peruuttamalla loppuisi ennen kuin vahvistat peruutuksen, joten sokkona tätä ei tarvitse kokeilla.

Ok, en tiedä koodeista mitään. Itselläni kyse 3kk testijaksosta, josta tuli maili uuden MacBookin yhteydessä ja tilauslinkki. Ei siis mitään koodia. Ja siinä todettiin että peruutus katkaisee tilauksen heti.

Sama on todettu myös esim. tässä tapauksessa jossa tilaus katkesi heti:

Ehkä koodeissa on eri peruutusehdot. Mutta jos kokeilujakso on tullut laitteen mukana, niin kannattaa katsoa ehdot ennen kuin klikkailee peruutusta. Mulla se luki ehdoissa ihan selvästi, että heti katkeaa jos katkaisee.

• Tykkää
Reactions: Zat
Jaa, tietääpähän jatkossa että voi olla tuollaisiakin.

Myös sattumoisin Xboxin AppleTV-appi tarjosi minulle ihan vasta puskista 3 kk ilmaisjaksoa plussaan (se oli vain painettava nappula ilman mitään näkyvää koodia); lunastin sen, ja senkin automaattisen jatkumisen sai peruttua iPadilta heti perään ilman ennenaikaista päättymistä.

Jaa, tietääpähän jatkossa että voi olla tuollaisiakin.

Myös sattumoisin Xboxin AppleTV-appi tarjosi minulle ihan vasta puskista 3 kk ilmaisjaksoa plussaan (se oli vain painettava nappula ilman mitään näkyvää koodia); lunastin sen, ja senkin automaattisen jatkumisen sai peruttua iPadilta heti perään ilman ennenaikaista päättymistä.
Kiitos, juuri aiemmin alkuillasta tuli kokeiltua neljän maan koodit uudelleen läpi mutta ei onnistunut, Xboxin kautta taasen onnistui :)

Statistiikka

Viestiketjuista
269 786
Jäsenet
76 503
Uusin jäsen
Cartier

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom