Apple TV+ 1.11.2019

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Joo, ei kannattane pelkästään Apple TV+:n takia Applen boksia ostaa, mutta käytettävyydeltään se on kyllä ihan loistovempele, jos lisäksi käyttää Applen leffakauppaa elokuvien katseluun. Ostin itselleni Apple TV 4K-lootan kun Chromecast Ultra rupesi temppuilemaan, eikä Googlella ollut tarjota mitään mielestäni riittävää tilalle. Ei ole kaduttanut hetkeäkään, vaikka muuten olenkin Android- ja Windows-käyttäjä.
Olen myös vakavasti harkinnut Applen boksin hankkimista puhtaasti korvaamaan LG telkkarin omat sovellukset striimaamiseen.
Mulla on viel suhteellisen tuore LG, ettei sinänsä mitään ainakaan jatkuvia ongelmia ole ollut sovelluksien kanssa.
Silloin tällöin joku sovellus sekoilee, on sekin toki aika lyijyä jos yhdenkin illan perseilee.

Aika monesti olen lukenut tai kaverilta kuullut suoraan, että on se vaan reippaasti parempi kokemus striimaamiseen.
Nyt tuli yksi suositus lisää, eiköhän se aika pian lähde tilaukseen.

Apple TV:n vuokraamoa olen nykyäänkin käyttänyt silloin harvoin kun jotain vuokraan.
Syy on niinkin yksinkertainen että sieltä saa tietääkseni parhaalla laadulla vuokrattua leffoja.
Ne on lähes aina 4K.
Saako Suomessa edes vuokrattua muualta 4K?
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 795
Huhuilevat, että uusi boksi olisi tuloillaan tässä kevään/kesän korvilla. Lisää tehoja nyt ainakin tulossa koska pelipuoli vahvistumassa, onko sisällä A16 (iPhone 14 perhe) vaiko A17 (iPhone 15 perhe) jää nähtäväksi. Hinnan pitäisi solakoitua alemmaksi myös ja joku ’halpis’ alle satasella pitäisi olla tulossa.

itsellä nyt neljäs TV boksi (A2169 2nd Gen 4K) ja onhan tähän helppouteen ja toimivuuteen mukavasti tottunut. Aiemmat laatikot käytössä vanhemmilla/kavereilla nekin vielä.
 

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
303
Olen myös vakavasti harkinnut Applen boksin hankkimista puhtaasti korvaamaan LG telkkarin omat sovellukset striimaamiseen.
Mulla on viel suhteellisen tuore LG, ettei sinänsä mitään ainakaan jatkuvia ongelmia ole ollut sovelluksien kanssa.
Silloin tällöin joku sovellus sekoilee, on sekin toki aika lyijyä jos yhdenkin illan perseilee.

Aika monesti olen lukenut tai kaverilta kuullut suoraan, että on se vaan reippaasti parempi kokemus striimaamiseen.
Nyt tuli yksi suositus lisää, eiköhän se aika pian lähde tilaukseen.

Apple TV:n vuokraamoa olen nykyäänkin käyttänyt silloin harvoin kun jotain vuokraan.
Syy on niinkin yksinkertainen että sieltä saa tietääkseni parhaalla laadulla vuokrattua leffoja.
Ne on lähes aina 4K.
Saako Suomessa edes vuokrattua muualta 4K?
Googlella on jonkin verran 4K-elokuvia tarjolla, mutta Applen valikoima on paljon isompi. Google Play Movies oli ihan ok palvelu, mutta kun Googlen elokuvat hiljattain siirtyivät Youtuben puolelle, niin käytettävyys muuttui mielestäni surkeaksi. Applella kuvanlaatu lienee paras mahdollinen.

Kyllästyin itsekin television omien sovellusten kanssa pelleilyyn. Vaikka töllö on suht uusi, niin välillä ei toiminut jossain sovelluksessa HDR, välillä jotain muuta pikkuärsytyksiä. Applen boksilla kaikki on toiminut hienosti.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
866
Olen myös vakavasti harkinnut Applen boksin hankkimista puhtaasti korvaamaan LG telkkarin omat sovellukset striimaamiseen.
Mulla on viel suhteellisen tuore LG, ettei sinänsä mitään ainakaan jatkuvia ongelmia ole ollut sovelluksien kanssa.
Silloin tällöin joku sovellus sekoilee, on sekin toki aika lyijyä jos yhdenkin illan perseilee.

Aika monesti olen lukenut tai kaverilta kuullut suoraan, että on se vaan reippaasti parempi kokemus striimaamiseen.
Nyt tuli yksi suositus lisää, eiköhän se aika pian lähde tilaukseen.

Apple TV:n vuokraamoa olen nykyäänkin käyttänyt silloin harvoin kun jotain vuokraan.
Syy on niinkin yksinkertainen että sieltä saa tietääkseni parhaalla laadulla vuokrattua leffoja.
Ne on lähes aina 4K.
Saako Suomessa edes vuokrattua muualta 4K?
Itsellä LG:n telkkari ja Apple Tv 4k. Paljon jouhevammin toimii entä telkkarin omat sovellukset, löytyy 100% varmuudella kaikki tarvittava ja applen oma leffakauppa on hyvä, kattava ja laadukas.
Itseltä iso suosittelu tuolle.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 320
Googlella on jonkin verran 4K-elokuvia tarjolla, mutta Applen valikoima on paljon isompi. Google Play Movies oli ihan ok palvelu, mutta kun Googlen elokuvat hiljattain siirtyivät Youtuben puolelle, niin käytettävyys muuttui mielestäni surkeaksi. Applella kuvanlaatu lienee paras mahdollinen.
Aivan joo, unohdin koko Googlen leffojen vuokraamisen. Ei ole tullut ikinä edes kokeiltua.
Jotenkin edelleen ajattelen ettei sen käyttäminen onnistu täällä, kuten taisi olla joskus vuosia ja vuosia sitten.
Niillä nyt toki voisi kuvitella 4K olevan tarjolla ainakin ajoittain. Sekin taitaa olla lisensoinnista riippuvaa.
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
196
Tuntuu, että AppleTV+ haluaa pysyä pienenä alustana, kun asenteellisesti eivät tue Chromecastia. Mitään järisyttäviä muutoksia ei tarvitsisi, että Chromecast toimisi eli luokkaa javascriptin liittäminen. o_OOnhan se myös yksi suosituimmista tekniikoista tuoda suoratoisto laitteisiin, joihin ei sitten tarvitse rakentaa erillisiä äppejä.

Hassua on sekin, ettei Android puhelimille löydä AppleTV+ äppiäkään. Chrome selaimeen saa äpin, mutta oishan se maksanu peräti 5€ lisenssimaksun Googlelle, jos ois Chromecastia halunneet tukea. :giggle: Se välilehden tai näytön lähettäminen ei ole yhtään järkevää verrattuna siihen, että Chromecast laite ottaa itse yhteyden palvelimeen ja lataa videostriimin itse.

No tämä olikin ennätys, sain ilmaisen 3kk:n jakson ja olin jo heti ekasta päivästä lähtien jo valmis perumaan koko tilauksen, vaikka ilmainen oliskin. Eikai tällaiseen "ylimielisyyteen" ole varaa kuin Applella. Ehkä nuo sarjat joskus putkahtavat muihin suoratoistopalveluihin, kun niillä pitää alkaa tehdä rahaa. :devilish:
 
Liittynyt
03.12.2016
Viestejä
835
Siis mikä tämä 5€ lisenssimaksu oikein on ? Meinaat, että olisi maksanut kokonaisuudessaan vain 5€? Vai 5€ / laite joka sitä käyttää ?
Ja varmaan innokkaana maksavat tuollaisia lisenssimaksuja että joku voi katsella 3kk ilmaisjaksoa. :)
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
196
Siis mikä tämä 5€ lisenssimaksu oikein on ? Meinaat, että olisi maksanut kokonaisuudessaan vain 5€? Vai 5€ / laite joka sitä käyttää ?
Ja varmaan innokkaana maksavat tuollaisia lisenssimaksuja että joku voi katsella 3kk ilmaisjaksoa. :)
Just. 5€ laskuttaa Google kehittäjältä, joka rekisteröityy Chromecast- rajapinnan käyttäjäksi liittääkseen tämän ominaisuuden sovellukseensa. Kallista on tosiaan ja oishan noita käyttäjiäkin.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 795
Eikös TV+ appi löydy Chromecsstille jossa GoogleTV vai muistanko totaalisen väärin? Mielestäni asensin sen kaverin kalikkaan.
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
196
Eikös TV+ appi löydy Chromecsstille jossa GoogleTV vai muistanko totaalisen väärin? Mielestäni asensin sen kaverin kalikkaan.
Niin nyt puhun Chromecastin 1-3:n sukupolven laitteista, joita ohjataan puhelimen äpillä. Ihan näppäriä kapistuksia edelleen. Niissä uusimmissa siis on Android- järjestelmä sisällä ja toimii sovelluskaupat jne.
 
Liittynyt
08.01.2023
Viestejä
2 030
Jostain syystä tämän sovellus ei millään suostu toimimaan Nvidia Shield TV Pro:lla. Softa kyllä aukeaa mutta jos jotain yrität sitä kautta katsoa niin heittää samantien herjaa ettei pysty toistamaan (en nyt suoraan muista koko virheilmoitusta).
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
993
Hijack katsottu 3kk ilmaisjakson alkuun. Muita suosituksia?
Siis nämä perus Ted Lasso, Foundation, Masters of Air, Teheran, Mankind, Invasion ja vastaavat tiedossa viime kerralta, mutta jos jotain uutta on tullut?
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
659
Jos tykkää kevyestä hömppä komediasta niin acapulco. Slow horses jos se ei kuulunut vastaaviin.
 
Liittynyt
06.01.2022
Viestejä
993
Jos tykkää kevyestä hömppä komediasta niin acapulco. Slow horses jos se ei kuulunut vastaaviin.
Lähinnä tuollainen hyvä mini sarja/elokuva tai miksei pidempikin. Slow Horses unohtui tuosta pötköstä. Tuskin parempi puolisko kestää enää sen toista kautta.
 
Liittynyt
22.06.2020
Viestejä
181
Black Birdille suositus, kuuden jakson mittainen minisarja.

Ja täällä tuli vaimon kanssa ahmittua kaikki Slow Horsesin kaudet yhteen pötköön, erittäin hyvä sarja! Kaudet sopivan mittaisia eikä mitään ylimääräistä draamaa.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 249
Onko apple TV+ kvanlaatu ja/tai ääniraidat paremmat Applen boxilla kuin PS5 sovelluksella? Ei viitsisi pelkän Apple TV:n takia hankkia boxia kun chormecast TV + PS5 toimii muilla palveluilla aika hyvin. Mutta Applella tulee 4k versiot vuokrattavaksi parhaiten.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 249
Onko apple TV+ kvanlaatu ja/tai ääniraidat paremmat Applen boxilla kuin PS5 sovelluksella? Ei viitsisi pelkän Apple TV:n takia hankkia boxia kun chormecast TV + PS5 toimii muilla palveluilla aika hyvin. Mutta Applella tulee 4k versiot vuokrattavaksi parhaiten.
Itse itselleni vastaten kuvanlaatu on ihan hyvä sekä PS5 että Chromecast TV. Mutta vaikka sain kirjauduttua vanhalla appleid:llä sen verran että sain ilmaisen 3kk Apple TV:n päälle, en saa kirjauduttua Applen Windows sovellukseen tai muuallekaan mistä voisi vuokrata niitä elokuvia. Se että ei pääse kirjautumaan Applen palveluihin ilman omenalaitetta on googletuksen mukaan ongelma johon ei ole muuta ratkaisua kuin ainakin lainata Iphonea tms jolla kirjautua. Eli firma ei taida kaivata euroakaan niiden rahaa joilta ei Applen laitteita löydy. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
9 004
Itse itselleni vastaten kuvanlaatu on ihan hyvä sekä PS5 että Chromecast TV. Mutta vaikka sain kirjauduttua vanhalla appleid:llä sen verran että sain ilmaisen 3kk Apple TV:n päälle, en saa kirjauduttua Applen Windows sovellukseen tai muuallekaan mistä voisi vuokrata niitä elokuvia. Se että ei pääse kirjautumaan Applen palveluihin ilman omenalaitetta on googletuksen mukaan ongelma johon ei ole muuta ratkaisua kuin ainakin lainata Iphonea tms jolla kirjautua. Eli firma ei taida kaivata euroakaan niiden rahaa joilta ei Applen laitteita löydy. :D
Mitä sä nyt puhut?
 

emagdnim

dnimretsam
Tukijäsen
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 438
Itse itselleni vastaten kuvanlaatu on ihan hyvä sekä PS5 että Chromecast TV. Mutta vaikka sain kirjauduttua vanhalla appleid:llä sen verran että sain ilmaisen 3kk Apple TV:n päälle, en saa kirjauduttua Applen Windows sovellukseen tai muuallekaan mistä voisi vuokrata niitä elokuvia. Se että ei pääse kirjautumaan Applen palveluihin ilman omenalaitetta on googletuksen mukaan ongelma johon ei ole muuta ratkaisua kuin ainakin lainata Iphonea tms jolla kirjautua. Eli firma ei taida kaivata euroakaan niiden rahaa joilta ei Applen laitteita löydy. :D
Et tarvi tv+ palvelun tilausta vuokrataksesi sisältöjä. Etkä tarvi "omenalaitetta" vuokrataksesi sisältöä. Kokeile ilman päihteitä.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 249
Et tarvi tv+ palvelun tilausta vuokrataksesi sisältöjä. Etkä tarvi "omenalaitetta" vuokrataksesi sisältöä. Kokeile ilman päihteitä.
Kyse on siitä että Applen tilinhoitopalvelut windowsissa eivät toimi (ainakaan kaikilla). Tulee tunnistautumisessa katkeamaton looppi tai "eteenpäin" linkki ei vaan toimi. Eli en saanut Apple tv windows sovellusta aktivoitua. Tästä googlella löytyi ainoana ohjeena se että pitää ainakin kerran kirjautua sinne tilinhoitoon applen laitteella päästäkseen eteenpäin.

Reddit - Dive into anything Ainakin tämän keskustelun mukaan apple laite on ainoa ratkaisu.


No joo, sain kuitenkin PS5 kautta vuokrauksen toimimaan vaikka kankea paikka onkin sitä tehdä. Androidpuhelimella, windowsissa selaimella tai chromecastilla vuokraus ei onnistunut.

Kuvanlaatu ja Atmos-ääni sekä Chromecast TV:llä että PS5:llä ihan kunnossa, Across the Spider-Verse saatiin katsottua.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
866
Mitä sä nyt puhut?
Et tarvi tv+ palvelun tilausta vuokrataksesi sisältöjä. Etkä tarvi "omenalaitetta" vuokrataksesi sisältöä. Kokeile ilman päihteitä.
Itse asiassa tänään törmäsin kaverilla samaan ongelmaan. Eli hänellä on Sonyn android-käyttiksellä oleva telkkari ja siinä apple tv-sovellus.
Oli eilen yrittänyt vuokrata elokuvaa, mutta sovellus herjasi virhettä ettei vuokraus onnistu sillä alustalla.
Kokeilin itsekin ja en kyllä keksinyt miten sen voisi vuokrata. Mitään elokuvaa ei pystynyt vuokraamaan.
Testasin omalla iphonella ja siinä vuokraus toimii kuten pitääkin.
 

Fox-x

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
866
Jos asiat eivät ole muuttuneet viimeiseen vuoteen vai kahteen, niin vuokrat/ostot ei toimi (tai ole sallittuja) Android/Google TV:llä.
Tämä selittääkin paljon. Oli itselle uutta tietoa, aina applen boksin kautta vuokrannut niin tiennytkään tuollaisista rajotteista.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 159
Tämä selittääkin paljon. Oli itselle uutta tietoa, aina applen boksin kautta vuokrannut niin tiennytkään tuollaisista rajotteista.
Jep. Lisäsin linkin tuohon aikaisempaan, mutta eiköhän nämä ole näitä, että mikäkukakin saa sen sen siivun (tai ”vetää välistä”) kaikista maksuista :)
 
Liittynyt
13.07.2020
Viestejä
664
Ensimmäinen jakso Masters of Airia katsottu esinäytteeksi ja toimi itselle ainakin niin hyvin, että piti laittaa tilaus voimaan taas (muutenkin MLS tilattuna, joten vaikea olla klikkaamatta tilausta kun joka viikko avaa sovelluksen joka tapauksessa). Omaa arvostelua hämärtää, että joskus intissä toistakymmentä vuotta sitten johdin mekanisoidun taisteluosaston hyökkäyksen ja samalla tapaa istuin yksittäiseen panssarivaunuun kuin tuo majuri ensimmäisessä jaksossa lentokoneeseen, joten oli tosi helppo asettua siihen fiilikseen. Näin jopa unta viime viikolla, että olin lentäjä nimenomaan tässä sarjassa ennen kuin edes katsoin ensimmäistä jaksoa. Vaikea noilla spekseillä olla tilaamatta apple+.

Jos ei pääse BoB tai Pacificin tasoon, niin voi olla silti hiton hyvä sarja.
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 674
Kyllä on toiminut MoA miullakii. Hyvä tunnelma. Sekä opettanut että ei se sota ollut helppoa tuolla lentävissä linnoituksissakaan. Tykännyt kovasti vaikka ei aivan BoB tasolle nouse.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
3 654
Apple saa houkuteltua (rahalla saa) aika kovia staroja sarjoihinsa nykyään.
Tulossa myöhemmin tänä vuonna mm. Colin Farrellia ja Jake Gyllenhaalia sarja muodossa:



ja vähän iäkkäämmän staran Michael Douglasin:
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
196
Appletv+:n Severance ja High desert ovat ilahduttavan hyvin käsikirjoitettuja sarjoja ainakin minusta. Sarjojen laatuun on taidettu ihan panostaa. Onkohan tuolla sitten oikeasti huonoja sarjoja?

Sitten kun Apple haluaa tehdä näillä rahaa, he varmaan alkavat tukea myös Android puhelimien chromecast- ominaisuutta, kun sille vielä laaja käyttäjäkunta löytyy. Piti tarkistaa nuo ApplenTV laitteet ja pääsi ihan nauru, että mistä kullasta he nämä tuotteensa tekevät. Muilla kilpailijoilla sai 4K toistolaitteen jo viidelläkympillä, ellei edullisemmin, mutta heidän hinta on reilu vaille kaksisataa. :giggle: Eihän nämä Applen laitteet ole muuta kuin statussymboleja. Tuskin niissä mitään niin edistyksellistä on, joka selittäisi korkean hinnan. :hmm:
 

kaarlos

Virallinen JimmZ-boikotoija
Premium-jäsen
Liittynyt
13.11.2016
Viestejä
1 566
Eihän nämä Applen laitteet ole muuta kuin statussymboleja. Tuskin niissä mitään niin edistyksellistä on, joka selittäisi korkean hinnan. :hmm:
En kyllä koe että joku 150 euron striimausmötikkä olisi erityisen merkittävä statussymboli.

Mä ainakin tykkään tosta Apple TV:n tavasta tarjota yksi näkymä kaikkien striimauspalveluiden sisältöön ja uusiin kiinnostaviin jaksoihin, sen sijaan että joudun yksitellen aukomaan noita applikaatioita ja katsomaan tarjonnan. Netflixistä näitä nostoja ei tule, veikkaanpa että liittyy siihen ettei netflix tarjoa applikaatiossaan liittymismahdollisuutta josta oma siivu menisi Applelle.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 316
Sitten kun Apple haluaa tehdä näillä rahaa, he varmaan alkavat tukea myös Android puhelimien chromecast- ominaisuutta, kun sille vielä laaja käyttäjäkunta löytyy.
Sekin on jo varmaan suuri myönnytys Applelle, että edes tarjoavat sovellusta Androidille, joten en pidättäisi hengitystäni sen asian suhteen että lisäisivät joskus tuen chromecastille.

Itseä on ihmetyttänyt viime päivinä se, että apple tv+:ssa mainostetaan ja listataan hbomaxista löytyvää sisältöä.
 

atomi

tieteen hypoteesi
Liittynyt
11.07.2017
Viestejä
1 895
eny tiiä onko toi streamausboxi statussymboli. ite kyl tykänny sen käyttöliittymästä ja on muutenki kytkettynä suoraa vahvariin dolbyatmosääniä ja visioneita varten ku tykittää sit kankaalle. vaihtoehtoina mietin silloin enne hankintaa nvidian shieldiä mut kyl tää aplemötikkä vei voiton. On noi puhekomennotki ihan jees
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 795
Itseä on ihmetyttänyt viime päivinä se, että apple tv+:ssa mainostetaan ja listataan hbomaxista löytyvää sisältöä.
Siellä näkyy kaikkien niiden tarjoajien striimejä mitkä ole sallinut liitettävän ja mitä olet esim. viimeksi katsonut. Ideana on, kuten tuossa juuri mainittiin, nähdä kaikki tarjonta yhdestä sovelluksesta vs. avaat useamman striimipalvelun apin ja koitat ihmetellä mitä uutta löytyy.
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
196
;) Ylihintaista kuin kaikki muutkin Applen tuotteet.

Saahan sitä maksaa, jos haluaa. :devilish: Hyvin pärjää ilmankin.
 
Liittynyt
15.04.2019
Viestejä
53
Se taitaa toimii kyl hyvin se apple tv mötikkä. Hirveesti en oo saanu lukea ainakaan valitusta siinä. Mitähän lie se maksaa, joku pari satkuu
 
Liittynyt
31.07.2019
Viestejä
1 885
Se taitaa toimii kyl hyvin se apple tv mötikkä. Hirveesti en oo saanu lukea ainakaan valitusta siinä. Mitähän lie se maksaa, joku pari satkuu
4K-malleja saa halvimmillaan 137 e jolloin saa 2. sukupolven mallin 32 gigan tallennustilalla. Mulla on tuollainen tosin 64 gigaisena ja toimii oikein mainiosti vaikka on jo vähän vanhempi malli.

Apple TV:t ei ole Nvidia Shieldiin verrattuna mitenkään kallita. Shield oli mulla aikaisemmin ja toimi ihan hyvin, mutta tykkään että Apple on sujuvampi käyttää. Silloin kun itse ostin Shieldin niin se oli suunnilleen ainoa Android TV:llä oleva mediatoistin. Muut Androidin puolen vaihtoehdot oli silloin jotain jotain halpoja kikkareita joissa ei ollut edes oikea Android TV sisällä ja jotka arvostelujen mukaan toimi vähän miten sattuu. Nykyään saattaa olla jo parempia halpoja olemassa.
 
Liittynyt
15.04.2019
Viestejä
53
Ei kuitenkaan ton enempää. Jotenki aina luulluntai jotain et pari satkuu vähintään
 
Liittynyt
24.02.2017
Viestejä
2 780
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 034
Hinnat tullut alas. Uusin malli Apple TV 4K 3rd Gen - 128 GB (WiFi+Ethernet) maksaa 179€.
Mut onhan tuo ihan hemmetin kallis (ylihintainen laite ) jos pelkkiä suoratoistotriimejä käyttää. Mutta niinhän nuo omenatuotteet on.
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 034
No niin on, ja ovatko vielä jämäntäneet Android TV versioon ? Eikö päivitystä ole tullut Google TV:lle näihin ?
 
Liittynyt
05.01.2021
Viestejä
5 034
Toisaalta, ei se anteroversio sitä stiimikuvaa mihinkään paranna, joten soiva peli tuo edellen on.

Päivittyvätkö kaikki OmppuTv laitteet aina uusimpaan, vai onko niissäkin tälläistä menneisyyteen jämähtämistä ?
 

ravallo

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 392
Ei välttämättä Applelle huono bisnestaktiikka, tehdä 25% parempi laite kuin kilpailijat ja ottaa siitä 100% enemmän hilloa sisään. Niinkin voi tehdä kun riittää asiakkaita jotka haluaa "parhaan" eikä viitsi tinkiä. Voihan sitä striimejä pyöritellä vaikka joltain SER läppäriltä jos ei niin tuon käyttöliittymän suhteen ole justiinsa, mutta Applen purkki nyt on vaan helppo, hyvä ja toimiva.
 
Liittynyt
14.01.2024
Viestejä
196
Luulen, että kaikissa 4k televisioissa kuitenkin on kohtalainen smarttv ominaisuus, joka vähentää appletv laitteen tarvetta. Kenties tarvitsee jonkin pikkukikkareen, jotta saa jonkin palvelun, jolle ei ole tukea muulla tavalla. Siksipä 178€ Appletv laitteeseen kuulostaa kalliilta. Ehkä harkitsisin mieluummin uuden tv:n ostoa. Sillä logiikalla. :hmm:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 539
Viestejä
4 218 576
Jäsenet
71 064
Uusin jäsen
Zip

Hinta.fi

Ylös Bottom