Olen myös vakavasti harkinnut Applen boksin hankkimista puhtaasti korvaamaan LG telkkarin omat sovellukset striimaamiseen.Joo, ei kannattane pelkästään Apple TV+:n takia Applen boksia ostaa, mutta käytettävyydeltään se on kyllä ihan loistovempele, jos lisäksi käyttää Applen leffakauppaa elokuvien katseluun. Ostin itselleni Apple TV 4K-lootan kun Chromecast Ultra rupesi temppuilemaan, eikä Googlella ollut tarjota mitään mielestäni riittävää tilalle. Ei ole kaduttanut hetkeäkään, vaikka muuten olenkin Android- ja Windows-käyttäjä.
Mulla on viel suhteellisen tuore LG, ettei sinänsä mitään ainakaan jatkuvia ongelmia ole ollut sovelluksien kanssa.
Silloin tällöin joku sovellus sekoilee, on sekin toki aika lyijyä jos yhdenkin illan perseilee.
Aika monesti olen lukenut tai kaverilta kuullut suoraan, että on se vaan reippaasti parempi kokemus striimaamiseen.
Nyt tuli yksi suositus lisää, eiköhän se aika pian lähde tilaukseen.
Apple TV:n vuokraamoa olen nykyäänkin käyttänyt silloin harvoin kun jotain vuokraan.
Syy on niinkin yksinkertainen että sieltä saa tietääkseni parhaalla laadulla vuokrattua leffoja.
Ne on lähes aina 4K.
Saako Suomessa edes vuokrattua muualta 4K?