apple tuotteiden palautus

Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
141
ostin tuotteen applelta jonka haluan palauttaa, kuinka helppoa applen sivuilla painaa että haluankin palauttaa tuotteen ja he antavat numerosarjan joka pitää vain kirjoittaa pakettiin ja viedä postiin, mutta nyt on käyty posti, matkahuolto ja DHL läpi eikä kukaan huoli tuota pakettia, minne helvettiin nämä on tarkoitus viedä?
onko kellään kokemusta? eikai näitä nyt lähimpään apple liikkeeseen ole tarkoitus hilata?
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
ostin tuotteen applelta jonka haluan palauttaa, kuinka helppoa applen sivuilla painaa että haluankin palauttaa tuotteen ja he antavat numerosarjan joka pitää vain kirjoittaa pakettiin ja viedä postiin, mutta nyt on käyty posti, matkahuolto ja DHL läpi eikä kukaan huoli tuota pakettia, minne helvettiin nämä on tarkoitus viedä?
onko kellään kokemusta? eikai näitä nyt lähimpään apple liikkeeseen ole tarkoitus hilata?
Kai siinä tulostettavassa lapussa lukee mikä firma sen kuljettaa? Luultavasti se on UPS. Voit viedä paketin suoraan lähimpään UPS:n drop-off pisteeseen tai soittaa aspaan ja pyytää kuriiria noutamaan. Mutta eka tosiaan pitää tarkistaa onko palautuslappu juurikin UPS:lle.

UPS:n pakettikoodi alkaa yleensä 1ZXXXXXXXXXXX
Sano asiakaspalautus postissa.
Ei posti niihin koske kun ei ole mitään sopimusta Applen kanssa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
Jos ei ole kovin arvokas tuote niin lähetä kirjeenä omaan laskuun ja skannaa kuitti Applelle niin saat rahat takaisin. Jos arvokkaampi tuote niin ymmärtääkseni kuriirin pitäisi tulla hakemaan mutten tiedä sen tarkemmin kun ei siitä kokemusta.
 
Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
141
Kai siinä tulostettavassa lapussa lukee mikä firma sen kuljettaa? Luultavasti se on UPS. Voit viedä paketin suoraan lähimpään UPS:n drop-off pisteeseen tai soittaa aspaan ja pyytää kuriiria noutamaan. Mutta eka tosiaan pitää tarkistaa onko palautuslappu juurikin UPS:lle.

UPS:n pakettikoodi alkaa yleensä 1ZXXXXXXXXXXX

Ei posti niihin koske kun ei ole mitään sopimusta Applen kanssa.
tulostettavassa lapussa lukee vain omat tiedot ja "palautusnumero **********" jonka alla applen tiedot, mitään merkintää firmasta ei ole ja tuo palautusnumero on 10-numeroinen.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
tulostettavassa lapussa lukee vain omat tiedot ja "palautusnumero **********" jonka alla applen tiedot, mitään merkintää firmasta ei ole ja tuo palautusnumero on 10-numeroinen.
Kannattanee varmaan soitella sitten suoraan Applelle. Ilmeisesti siellä on hommat muuttunut, kun aikaisemmin tuli suoraan UPS:n pakettikortti joka vaan liimattiin paketin päälle ja soitettiin kuriiri hakemaan.
 
Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
141
Kannattanee varmaan soitella sitten suoraan Applelle. Ilmeisesti siellä on hommat muuttunut, kun aikaisemmin tuli suoraan UPS:n pakettikortti joka vaan liimattiin paketin päälle ja soitettiin kuriiri hakemaan.
pitää kokeilla soitella tuossa ysiltä. hiukan turhauttaa koko tilanne kun ympäri kaupunkia juostu suoraan sanottuna paskat ohjeet heidän sivuilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 153
tulostettavassa lapussa lukee vain omat tiedot ja "palautusnumero **********" jonka alla applen tiedot, mitään merkintää firmasta ei ole ja tuo palautusnumero on 10-numeroinen.
Palautin aiemmin tänä vuonna kellon rannekkeen (arvo 49e) niin sain vain osoitteen ja palautusnumeron. Ihmettelin myös ja soittelin Applelle, josta sain ohjeet palauttaa se kirjeenä jonka päällä osoite Hollantiin sekä tuo palautusnumero. Eli pitää itse lähettää eikä mene asiakaspalautuksena. Lähetin ihan tavallisena kirjeenä ilman seurantaa, koska se maksoi jotain 6 euroa ja seurannan kanssa olisi ollut päälle 20 euroa. Otin kuitin palautuksesta ja skannasin ja lähetin johonkin sähköpostiin jota en enää muista mutta sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että lähetyskulu hyvitetään.
 
Liittynyt
20.05.2021
Viestejä
141
Palautin aiemmin tänä vuonna kellon rannekkeen (arvo 49e) niin sain vain osoitteen ja palautusnumeron. Ihmettelin myös ja soittelin Applelle, josta sain ohjeet palauttaa se kirjeenä jonka päällä osoite Hollantiin sekä tuo palautusnumero. Eli pitää itse lähettää eikä mene asiakaspalautuksena. Lähetin ihan tavallisena kirjeenä ilman seurantaa, koska se maksoi jotain 6 euroa ja seurannan kanssa olisi ollut päälle 20 euroa. Otin kuitin palautuksesta ja skannasin ja lähetin johonkin sähköpostiin jota en enää muista mutta sieltä tuli parin päivän päästä vastaus että lähetyskulu hyvitetään.
kiitos mies, vaikuttaa samanlaiselta keissiltä, itsellä nääs 55€ arvoinen kotelo palautuksessa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
242 271
Viestejä
4 231 417
Jäsenet
71 186
Uusin jäsen
pymehry

Hinta.fi

Ylös Bottom