Apple poisti kosketustoiminnallisuuden iPhone 8 -puhelimista, joiden näyttö on vaihdettu

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
Eli vaikka olet ammattilainen ja vaihdat itse luuriin virallisen varaosan, ei puhelin toimi koska sinulla ei ole jotain turhanpäiväisiä "kalibrointi vehkeitä". Ja näitä vehkeitä ei ole mistään saatavilla koska apple.
 
Eli vaikka olet ammattilainen ja vaihdat itse luuriin virallisen varaosan, ei puhelin toimi koska sinulla ei ole jotain turhanpäiväisiä "kalibrointi vehkeitä". Ja näitä vehkeitä ei ole mistään saatavilla koska apple.

Jep, näin pääpiirteittäin ja yksinkertaisesti sanottuna sen näytönpiirin sarjanumero pitää syöttää iPhonen emolevylle jotta se hyväksyy sen.

Ja toisaalta taas voit laittaa siihen tarvikenäytön ja kalibroida sen, ja toimii.
 
Eli vaikka olet ammattilainen ja vaihdat itse luuriin virallisen varaosan, ei puhelin toimi koska sinulla ei ole jotain turhanpäiväisiä "kalibrointi vehkeitä". Ja näitä vehkeitä ei ole mistään saatavilla koska apple.
olet amatööri niin kauan kun et ole applen valtuuttama huolto.

automaailmassahan tämä parituskäytäntö on ollut arkea jo kauan; vaihdettu moduuli tulee yleensä kuitata ajotietokoneelle.
jopa niinkin kriittisiä osia kuin radio on joutunut parittaan 90-luvulta alkaen.
 
olet amatööri niin kauan kun et ole applen valtuuttama huolto.

automaailmassahan tämä parituskäytäntö on ollut arkea jo kauan; vaihdettu moduuli tulee yleensä kuitata ajotietokoneelle.
jopa niinkin kriittisiä osia kuin radio on joutunut parittaan 90-luvulta alkaen.
Paitsi että ei pidä vertailuna alkuunkaan paikkaansa, auto kun vaatii parittamista heti ja vain sellaisille laitteille jotka liittyvät ajonestoon. Vaan kaikkein paras verranto autossa löytisi tuulilasin vaihdosta, se kun on vastaavaa bisnestä, hajoaa vastaavasti ja siinä kun on myös pirusti antureita yms. Jos nyt joku autovalmistaja päättäisi päivittää kaikki piraattilasilliset autot niin, että ne jättäisivät parkkikselle seuraavan käynnistyksen yhteydessä "turvallisuussyistä" pystymättä perustelemaan sitä oikeasti, niin sopii miettiä millainen kohu siitä nousisi ja montako miljardia lähtisi osakkeen arvosta.

Mankkojen koodaamisessa taas oli kysymys niiden varastamisesta, joten yritätkö uskotella että iFöönin varkaudenestot ovat kiinni siitä, että varas ymmärtää piruuttaan vaihtaa siihen piraattinäytön, jos kuvittelet sen olevan jokin verrokki asiaan? Hitto mä en voi ymmärtää, että aina vain löytyy joku puollustelemaan tätä toimitaan, jossa ei ole mitään puollusteltavaa. Toisaalta, jotku tykkäävät anaalitapeistakin...
 
Paitsi että ei pidä vertailuna alkuunkaan paikkaansa, auto kun vaatii parittamista heti ja vain sellaisille laitteille jotka liittyvät ajonestoon. Vaan kaikkein paras verranto autossa löytisi tuulilasin vaihdosta, se kun on vastaavaa bisnestä, hajoaa vastaavasti ja siinä kun on myös pirusti antureita yms. Jos nyt joku autovalmistaja päättäisi päivittää kaikki piraattilasilliset autot niin, että ne jättäisivät parkkikselle seuraavan käynnistyksen yhteydessä "turvallisuussyistä" pystymättä perustelemaan sitä oikeasti, niin sopii miettiä millainen kohu siitä nousisi ja montako miljardia lähtisi osakkeen arvosta.

Mankkojen koodaamisessa taas oli kysymys niiden varastamisesta, joten yritätkö uskotella että iFöönin varkaudenestot ovat kiinni siitä, että varas ymmärtää piruuttaan vaihtaa siihen piraattinäytön, jos kuvittelet sen olevan jokin verrokki asiaan? Hitto mä en voi ymmärtää, että aina vain löytyy joku puollustelemaan tätä toimitaan, jossa ei ole mitään puollusteltavaa. Toisaalta, jotku tykkäävät anaalitapeistakin...
Muistaakseni noissa tuulilaseissa on itseasiassa ollut jotain juttuja, missä vakkarit, automaattiset hätäjarrutukset tai liikennemerkkien tunnistukset ovat disabloituneet kun tuulilasi on vaihdettua ei-merkkihuollossa.

Mutta ei liity asiaan hirveästi tässä tapauksessa, käytännössä nämä pitäisi ratkaista lainsäädännöllä, että pakotetaanko valmistajat tukemaan 3rd-party huoltoja ja varaosia, vai saavatko he tehdä mitä lystäävät.

Kunnes joku päätös on, kannattaa ostajien pitää mielessä tilanne ja varautua joko maksamaan viralliset huollot tai vaihtaa valmistajaa. Vaihtoehtoja on onneksi paljon.
 
Muistaakseni noissa tuulilaseissa on itseasiassa ollut jotain juttuja, missä vakkarit, automaattiset hätäjarrutukset tai liikennemerkkien tunnistukset ovat disabloituneet kun tuulilasi on vaihdettua ei-merkkihuollossa.
Asian ydin vaan on siinä, että tällöinkin kyseinen on epäonnistunut korjaus, ei piruuttaan tehty vika puoli vuotta sen jälkeen.

Vaan suosittelen Applesuskovaisille kanavaa Youtubesta. Siinä on oikea ammattilainen kertomaan Applen laadusta ja siitä miten se vastaa tuotteistaan. Ei maalaa mairittelevaa kuvaa firmasta ei.
 
Miten musta tuntuu, että apple-uskovaisia ei olekaan. On vain apple-vihaajia, jotka löytävät aina jotain mistä nipottaa. Sitten on applen tuotteita käyttäviä, jotka vain sattuvat tykkäämään niiden käyttöliittymästä/käytettävyydestä ja toimivuudesta.

Itse lukeuduin noihin vihaajiin, kunnes hankin macbookin. Nykyisin pöytäkoneenakin iMac.

Tuntuu, että tuo apple-viha on lähempänä uskontoa kuin heidän väittämänsä apple-uskovaisuus.

Antakaa ihmisten ostaa rauhassa mitä rautaa ikinä haluavatkaan sillä hinnalla, jonka ovat siitä valmiita maksamaan. Itse uutisen toiminta on sikäli vähän kyseenalainen, mutta onhan näitä nähty muiltakin firmoilta ennenkin.
 
Huvittava viesti sinänsä, että "laatufirmaa" pitää vain verrata yleisesti, että muutkin määrittelemättömät firmat tekevät sellaista. Samaan aikaan kun oikeasti puhutaan vertailusta, halpaketju Bilttemakin pitää paremman huolen takuustaan, ilmoittaen takaisinkutsuista erikseen sisäänkäynnin ilmoitustaululla ja korvaamalla/vaihtamalla tavarat, eikä korjamalla juotosvikoja liimaamalla kuminpaloja kotelon ja piirin väliin, että pysyisivät paikallaan (Lähde). Tämän ollessa vain yksi laaduttomuus, jossa Applen toimitaa voisi verrata halppisketjun tavaraan, voin näitä kyllä kaivaa.

Kuitenkin itse perusteiksi löytyykin sitten pelkkää subjektiivista ja uskonvaraista, sekä leimataan objektiivinen kritiikki "vihapuheeksi", sekä kehdataan vielä väittää juuri itse tehtyä toimintaa myytiksi. Sitten tämän "perusteella" argumentoidaan, että ihmisiä ei saa häriköidä faktoilla, sekä niiden pitää antaa ostaa sitä kuraa mitä haluavat. Jos tämä ei ole nimeomaan apple-uskovaisen puhetta, niin en tiedä enää mikä on. Sitä sanotaan, että paras trolli on sellainen joka ei edes tiedä olevansa yksi.
 
Applen takaisinkutsut ovat nykyään about kaikkien lehtien etusivuilla ja tekniikkasivustojen ykkösuutisena. En nyt oikein tiedä miten tuon näkyvämmin voisi ilmoitella.

io-techiäkin jos lukee, niin varmasti löytyy ilmoitukset uusista korjauskampanjoista.
 
Huvittava viesti sinänsä, että "laatufirmaa" pitää vain verrata yleisesti, että muutkin määrittelemättömät firmat tekevät sellaista. Samaan aikaan kun oikeasti puhutaan vertailusta, halpaketju Bilttemakin pitää paremman huolen takuustaan, ilmoittaen takaisinkutsuista erikseen sisäänkäynnin ilmoitustaululla ja korvaamalla/vaihtamalla tavarat, eikä korjamalla juotosvikoja liimaamalla kuminpaloja kotelon ja piirin väliin, että pysyisivät paikallaan (Lähde). Tämän ollessa vain yksi laaduttomuus, jossa Applen toimitaa voisi verrata halppisketjun tavaraan, voin näitä kyllä kaivaa.

Kuitenkin itse perusteiksi löytyykin sitten pelkkää subjektiivista ja uskonvaraista, sekä leimataan objektiivinen kritiikki "vihapuheeksi", sekä kehdataan vielä väittää juuri itse tehtyä toimintaa myytiksi. Sitten tämän "perusteella" argumentoidaan, että ihmisiä ei saa häriköidä faktoilla, sekä niiden pitää antaa ostaa sitä kuraa mitä haluavat. Jos tämä ei ole nimeomaan apple-uskovaisen puhetta, niin en tiedä enää mikä on. Sitä sanotaan, että paras trolli on sellainen joka ei edes tiedä olevansa yksi.


Niin, en halunnut kirjoitella kauheasti ohi aiheen mutta menkööt:

Otetaan esimerkiksi näitä "virheitä" mitä äkkiseltään tulee mieleen: VAG-konsernin 2.0 TFSI-moottoreiden öljynsyönti, VAG-konsernin päästöhuijaus, Intelin heatsinkin välissä oleva purkka, NVIDIAN täälläkin uutisoitu kumppanuusohjelma, NVIDIAn Titan V. Canada goosen takit, niiden laatu ja eläinten kohtelu. HKScan , H&M lapsityövoima jne jne. Listaa voisi jatkaa todella pitkään. Näissä lähes kaikissa on yksi yhteinen tekijä: homma x tehtiin halvemmalla. Osakeyhtiön päätavoite on nimittäin tuottaa voittoa omistajille ja sitä voittoa saadaan enemmän mm. pienentämällä kustannuksia.

Apple muuten vaihtoi kaikki iPhonen laturit uusiin tuossa taannoin. Applen 5 watin eurooppalaisen USB-virtalähteen vaihto-ohjelma – Apple-tuki
Ja toinen tapaus: Applen virtapistokkeen vaihto-ohjelma – Apple-tuki
 
Apple Sued an Independent iPhone Repair Shop Owner and Lost

Applen toiminta on ainakin omasta mielestäni melko törkeää, kyllä jos ostat luurin, niin silloin pitää pystyä korjauttamaan se missä haluat, eikä vain missä Apple haluaa.
Vaihtoehtoja törkeyttä vastaan on pari:
1) äänestät lompakolla
2) äänestät vaaleissa ehdokkaita jotka kannattavat right to repair lakien luomista

Jälkimmäinen pitäisi saada EU-direktiiviksi asti, joten oikeat vaalit ovat europarlamenttivaalit. Joskin jotain lainsäädäntöä valmistellaan myös erilaisten ministerineuvostojen kautta, jolloin hallituspuolueet käytännössä sanelevat Suomen kannan.
 
Lompakolla äänestän nykyään ja Applen tuotteisiin en koske enään.
Ostin ekan iPhonen ku se markkinoille tuli (Englannista kaverin avustuksella) ja silloin alkuhypen jälkeen selvisi miten suljettu ympäristö se on, heitin luurin kirjaimellisesti järveen.
Ostin myös aikoinaan Macbook Pron (ku kovasti kehuttiin laatua), ja sattui olemaan se surullisen kuuluisa Nvidia piiri, joka lämpenee liikaa ja sulaa tinat piiristä, eikä Apple halunnut ongelmaa myöntää selkeästi kohdallani. Pimeä ruutu ja verkon painoksi meni sekin...

Kyllä mielestäni jos puhelimen ostat kaupasta kovalla valuutalla, niin olet sen omistaja ja saat tehdä sen mukaan huollot missä haluat. Se on Applen ongelma, jos eivät myy alkuperäisiä osiaan huoltoliikkeille, vaan haluavat monopolin tuotteidensa huolloissa.

Alkaa tuntumaan, että maailmassa mennään siihen suuntaan, että vaikka ostat minkä tahansa tuotteen, et enään ole omistaja vaan lähempänä "vuokraaja", vaikka maksat tuotteesta täyden hinnan.
 
Steve Jobs sanoi sen eläessään aivan selkeästi:

"Tie all of our products together, so we further lock customers into our ecosystem"

Mikään, mikä on tuon esteenä, tuhotaan. Se on vain Applen tapa tehdä bisnestä.
Itse pidän tuota logiikkaa kilpailun esteenä, minkä takia en osta firman tuotteita.
Vain avoimella kilpailulla voi tulla järkeä hintoihin ja tuotteiden laatuun.
Apple on IT-maailman AOL.
 
Eikös tuo tarkoita lähinnä sitä, että iPhone, macbook, iMac jne. toimivat yhteen. Käytät samaa AppleID:tä, niin se synccaa sivuhistoriat, kalenterit, kuvat jne. (?) Se on kuluttajan kannaltakin hyvä. Android puhelinta onkin vähän vaikeampi liittää osx-laitteeseen, joka myös tukee tuota lausuntoa :)
 
Applen takaisinkutsut ovat nykyään about kaikkien lehtien etusivuilla ja tekniikkasivustojen ykkösuutisena. En nyt oikein tiedä miten tuon näkyvämmin voisi ilmoitella.

io-techiäkin jos lukee, niin varmasti löytyy ilmoitukset uusista korjauskampanjoista.
Pitäisikin paikkansa, mutta ei pidä. Euron latureista tehdään järkyttävä mediarummutus. Laitteista jotka sähköturvalaki pakottaa ilmoittamaan. Taas joistain vioista ei ilmoiteta edes omalla sivutolla kunnolla (yleensä kalliimpia vikoja), vaan se pitää erikseen sieltä googlella hakea. Selityksenä aina sama, "hajallisia on toistaiseksi niin pieni määrä" vaikka vika on esim. juotosvika, jonka määrät moninkertaistuvat tulevaisuudessa kun tuote vanhenee. Kokeiles itse, montako pääsivustalla näkymätöntä takaisinkutsua löydät googlesta haulla apple recall.

Julkaisut kuten IO-Tech taas on heikosti väylä Applen kuluttajille (jos täältä edes löytäisi tuollaisen ilmoituksen hausta), koska koko Applen idea on suurelta osin siinä, ettei tarvitse ihmetellä/ymmärtää komponentteja sen sisällä, jolloin pääosa omistajista harvemmin kulkee täällä. Pitäisi olla siis tekniikasta osaava/lukeva nörtti laitteelle, joka brändäytyy tuota tarvitsemattomaksi. Tästä on ollut paljon puhetta, että miksi ilmoituksia näistä ei tule esim. Apple-tiliin/sähköpostiin johon laiteet on kirjattu, juuri kuten ne tulevat mm. HP:ltä ja Lenovolta. Sama nihkeys on todettu myös monessa muussa tapauksessa, kuten silloin kun näyttisvikaa ei hyväksytytty, koska testiohjelma ei saa kuvaa näytölle.

Niin, en halunnut kirjoitella kauheasti ohi aiheen mutta menkööt:

Otetaan esimerkiksi näitä "virheitä" mitä äkkiseltään tulee mieleen: VAG-konsernin 2.0 TFSI-moottoreiden öljynsyönti, VAG-konsernin päästöhuijaus, Intelin heatsinkin välissä oleva purkka, NVIDIAN täälläkin uutisoitu kumppanuusohjelma, NVIDIAn Titan V. Canada goosen takit, niiden laatu ja eläinten kohtelu. HKScan , H&M lapsityövoima jne jne. Listaa voisi jatkaa todella pitkään. Näissä lähes kaikissa on yksi yhteinen tekijä: homma x tehtiin halvemmalla. Osakeyhtiön päätavoite on nimittäin tuottaa voittoa omistajille ja sitä voittoa saadaan enemmän mm. pienentämällä kustannuksia.

Apple muuten vaihtoi kaikki iPhonen laturit uusiin tuossa taannoin. Applen 5 watin eurooppalaisen USB-virtalähteen vaihto-ohjelma – Apple-tuki
Ja toinen tapaus: Applen virtapistokkeen vaihto-ohjelma – Apple-tuki
Noin ja nyt kun saan ajettua objektiivisen kritiikin puolelle, näkyy sen onttous välittömästi.

Lähdetäänkö firma kerrallaan, niputat Applen laatuvastuun Volkkarin tasolle. Yhtäläisyys on ilmeinen monella osaa, vaan vaatii myötämään että Apple kuuluu tuohon kategoriaan ja hintaluokkaan, eikä saisi olla se "80k€:n Golf". Intel osuu purukumimassassa ja kannan vaihdoissa vähän, mutta jää niin pahasti lyhkäiseksi jo niissä, että en ymmärrä miten kehtaat kirjoittaa tuota tämän uutisen alle. Nvidia taas vertautuu Premium hintoihin, mutta toisin kuin Applella, niin nVidialla niillä saa edes oikeaa tehoa. Molemmissa edellisissä sen sijaan laatu/takuu on omaa luokkaansa, omenaan verrattuna. Sitten vertaat naurettavasti H&M:ään, eli huonomaineiseen Halppismuotiketjuun. Se on varsin huvittava ottaa tähän, koska laatumerkitkin käyttävät lapsityövoimaa. Mikä saa valitsemaan juuri tuon, muuta kuin sen huono maine?

Se paljastaakin jo mitä oikeasti ajattelet, etsit pakonomaisesti mielestäsi huonomaineiset firmat, tähän tekosyyksi omenallesi. Silti onnistut saamaan omenan rusinakasan aikaan, vain nyppimällä rusinat useasta pullasta. Summaanko tässä omia vertauksiasi, Apple on siis yhdistelmä, Volkkarin laatuvastuuta, Intelin rajoitteita, nVidian hintoja ja H&M:n brändiä. Niin ja se laturinvaihto, sekö on oikeasti paras takuutoimi joka löysit, kun uudelleenjaetaan parit euron laturit, vastauksena kritiikkiin siitä että tonnin laitteesta ei vastata kunnolla? Senkin otit suoraan Googlen hausta "apple takaisinkutsu", eikö?

Tämä siis vastauksena viestiin, jossa epäilin sinua apple-uskovaiseksi?
 
@Masturbo Hienosti kyllä ajat omaa agendaasi, jatka toki omassa kuplassa.

Oman viestini tärkeimmät osat, jotka selkeästi jäi huomaamatta kiukkupuuskassasi: "Otetaan esimerkiksi näitä "virheitä" mitä äkkiseltään tulee mieleen" ja sitten tämä: "Itse uutisen toiminta on sikäli vähän kyseenalainen, mutta onhan näitä nähty muiltakin firmoilta ennen" tässä lauseessa avainsanat: kyseenalainen, muilta, firmoilta.

Tällä "agendalla" listasin noita muitten firmojen kyseenalaisia virheitä, joista seurasi a) mainehaittaa ja/tai b) kustannuksia. Eli siis "mitä tapauksia muistan, jotka ovat asettaneet firman huonoon valoon".

Minä keskustelen kyllä huomattavasti objektiivisemmin kuin sinä. Otteita tekstistäsi: " mutta toisin kuin Applella, niin nVidialla niillä saa edes oikeaa tehoa." "Molemmissa edellisissä sen sijaan laatu/takuu on omaa luokkaansa, omenaan verrattuna."

Sinä siis vertaat jokaista firmaa Appleen, kun taas minä puhuin yrityksistä ja niiden edesottamuksista yleisesti. Tämä uutinen ei käsittele millään muotoa edes laatua tai kestävyyttä.

Tuon laturin muistin, koska vaihdon puoli vuotta sitten omani. Sitten googlasin linkkiä varten niin satuin löytämään tuon toisenkin.

Tuo hinta on kyllä aina yhtä hyvä argumentti. Katsoppas 4k reson IPS-monitorien hintoja, lisää siihen i5 6500, 8gb muistia, virtalähde, emolevy, r9 390m, 1teran HDD + 128gb ssd, webbikamera, mikrofoni, bluetooth ja wifi on myös oltava. Sitten ostat siihen bluetoothilla toimivan näppiksen ja hiiren. Katso loppuhinta. Sitten sinulta puuttuu vielä: Kaikki osat yhden näytön sisässä, 1280x720 pikseliä ja käyttöjärjestelmä. ;) Myöskään macbook airille ei löytynyt windows puolelta haastajaa n. 5 vuoteen, eikä taida windows-läpysköissä akku kestää vieläkään samaa mitä aireissa.

Loppukaneettina lainaan omaa viestiäni: "Antakaa ihmisten ostaa rauhassa mitä rautaa ikinä haluavatkaan sillä hinnalla, jonka ovat siitä valmiita maksamaan." Itse olen tyytyväinen Applen käyttäjä ja niin taitaa olla aika moni muukin, sillä sattuu olemaan kirkkaasti maailman arvokkain brändi.

PS. En aio enää jatkaa tätä. Voit mennä Applen vihaketjuun (tai perustaa sellaisen) purkamaan kiukkuasi.
 
Applen toimintaa parhaimmillaan:



Eli aika samaa linjaa noudattavat muuallakin kuin kännyköissään, tällä kertaa kapuloita heitettiin myös virallisten korjaamoiden rattaisiin.
 
Viimeksi muokattu:
Applen toimintaa parhaimmillaan:



Eli aika samaa linjaa noudattavat muuallakin kuin kännyköissään, tällä kertaa kapuloita heitettiin myös virallisten korjaamoiden rattaisiin.


Kyllä tuo on vasta keskinkertaista applea, kun ei ketään ole haastettu edes käräjille.

Mutta tämä :darra:
 
@Masturbo Hienosti kyllä ajat omaa agendaasi, jatka toki omassa kuplassa.

Oman viestini tärkeimmät osat, jotka selkeästi jäi huomaamatta kiukkupuuskassasi: "Otetaan esimerkiksi näitä "virheitä" mitä äkkiseltään tulee mieleen" ja sitten tämä: "Itse uutisen toiminta on sikäli vähän kyseenalainen, mutta onhan näitä nähty muiltakin firmoilta ennen" tässä lauseessa avainsanat: kyseenalainen, muilta, firmoilta.

Tällä "agendalla" listasin noita muitten firmojen kyseenalaisia virheitä, joista seurasi a) mainehaittaa ja/tai b) kustannuksia. Eli siis "mitä tapauksia muistan, jotka ovat asettaneet firman huonoon valoon".

Minä keskustelen kyllä huomattavasti objektiivisemmin kuin sinä. Otteita tekstistäsi: " mutta toisin kuin Applella, niin nVidialla niillä saa edes oikeaa tehoa." "Molemmissa edellisissä sen sijaan laatu/takuu on omaa luokkaansa, omenaan verrattuna."

Sinä siis vertaat jokaista firmaa Appleen, kun taas minä puhuin yrityksistä ja niiden edesottamuksista yleisesti. Tämä uutinen ei käsittele millään muotoa edes laatua tai kestävyyttä.

Tuon laturin muistin, koska vaihdon puoli vuotta sitten omani. Sitten googlasin linkkiä varten niin satuin löytämään tuon toisenkin.

Tuo hinta on kyllä aina yhtä hyvä argumentti. Katsoppas 4k reson IPS-monitorien hintoja, lisää siihen i5 6500, 8gb muistia, virtalähde, emolevy, r9 390m, 1teran HDD + 128gb ssd, webbikamera, mikrofoni, bluetooth ja wifi on myös oltava. Sitten ostat siihen bluetoothilla toimivan näppiksen ja hiiren. Katso loppuhinta. Sitten sinulta puuttuu vielä: Kaikki osat yhden näytön sisässä, 1280x720 pikseliä ja käyttöjärjestelmä. ;) Myöskään macbook airille ei löytynyt windows puolelta haastajaa n. 5 vuoteen, eikä taida windows-läpysköissä akku kestää vieläkään samaa mitä aireissa.

Loppukaneettina lainaan omaa viestiäni: "Antakaa ihmisten ostaa rauhassa mitä rautaa ikinä haluavatkaan sillä hinnalla, jonka ovat siitä valmiita maksamaan." Itse olen tyytyväinen Applen käyttäjä ja niin taitaa olla aika moni muukin, sillä sattuu olemaan kirkkaasti maailman arvokkain brändi.

PS. En aio enää jatkaa tätä. Voit mennä Applen vihaketjuun (tai perustaa sellaisen) purkamaan kiukkuasi.
Anteeksi että vastaan näin myöhään, minulla kun oli niin hirveä kiire purkaa kiukkuani sinulle, että unohdin kokonaan koko keskustelun. Että niin hyvä olkiukko sinulla siitä.

Vaan kun "keskustelet" niin reilusti, niin anna kun minä kysyn suoraan, että mikä on oma motivaatiosi kirjoittaa tuollainen esseevastaus ja mikä muu se on kuin "argumentum ad nauseam"? Mikä saa selittelemään tuolla tapaa, sekä viittailemaan toisen agendaan, sekä muu se on kuin "argumentum ad hominem".
 
Viimeksi muokattu:
11.13.1 päivitys julkaistiin tänään ja se korjaa kosketusnäytön iphone 8:eissa joissa näyttö on vaihdettu 3rd party varaosiin.

About iOS 11 Updates

iOS 11.3.1


iOS 11.3.1 improves the security of your iPhone or iPad and addresses an issue where touch input was unresponsive on some iPhone 8 devices because they were serviced with non-genuine replacement displays.

Note: Non-genuine replacement displays may have compromised visual quality and may fail to work correctly. Apple-certified screen repairs are performed by trusted experts who use genuine Apple parts. See support.apple.com for more information.

For information on the security content of Apple software updates, please visit this website: https://support.apple.com/kb/HT201222
 
11.13.1 päivitys julkaistiin tänään ja se korjaa kosketusnäytön iphone 8:eissa joissa näyttö on vaihdettu 3rd party varaosiin.

About iOS 11 Updates

iOS 11.3.1


iOS 11.3.1 improves the security of your iPhone or iPad and addresses an issue where touch input was unresponsive on some iPhone 8 devices because they were serviced with non-genuine replacement displays.

Note: Non-genuine replacement displays may have compromised visual quality and may fail to work correctly. Apple-certified screen repairs are performed by trusted experts who use genuine Apple parts. See support.apple.com for more information.

For information on the security content of Apple software updates, please visit this website: https://support.apple.com/kb/HT201222

:swhew:
 
11.13.1 päivitys julkaistiin tänään ja se korjaa kosketusnäytön iphone 8:eissa joissa näyttö on vaihdettu 3rd party varaosiin.

About iOS 11 Updates

iOS 11.3.1


iOS 11.3.1 improves the security of your iPhone or iPad and addresses an issue where touch input was unresponsive on some iPhone 8 devices because they were serviced with non-genuine replacement displays.

Note: Non-genuine replacement displays may have compromised visual quality and may fail to work correctly. Apple-certified screen repairs are performed by trusted experts who use genuine Apple parts. See support.apple.com for more information.

For information on the security content of Apple software updates, please visit this website: https://support.apple.com/kb/HT201222
Kiitoksia linkityksestä, päivitin myös uutisen alkuun :tup: Vaikka perseilevät, niin hyvä että välillä myös paikkaavat virheitään (vaikkapa sitten yhteisön paineesta johtuen) :geek:
 

Statistiikka

Viestiketjuista
267 290
Viestejä
4 624 376
Jäsenet
76 010
Uusin jäsen
jessica89

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom