@Masturbo Hienosti kyllä ajat omaa agendaasi, jatka toki omassa kuplassa.
Oman viestini tärkeimmät osat, jotka selkeästi jäi huomaamatta kiukkupuuskassasi: "Otetaan esimerkiksi näitä "virheitä" mitä äkkiseltään tulee mieleen" ja sitten tämä: "Itse uutisen toiminta on sikäli vähän kyseenalainen, mutta onhan näitä nähty muiltakin firmoilta ennen" tässä lauseessa avainsanat: kyseenalainen, muilta, firmoilta.
Tällä "agendalla" listasin noita muitten firmojen kyseenalaisia virheitä, joista seurasi a) mainehaittaa ja/tai b) kustannuksia. Eli siis "mitä tapauksia muistan, jotka ovat asettaneet firman huonoon valoon".
Minä keskustelen kyllä huomattavasti objektiivisemmin kuin sinä. Otteita tekstistäsi: " mutta toisin kuin Applella, niin nVidialla niillä saa edes oikeaa tehoa." "Molemmissa edellisissä sen sijaan laatu/takuu on omaa luokkaansa, omenaan verrattuna."
Sinä siis vertaat jokaista firmaa Appleen, kun taas minä puhuin yrityksistä ja niiden edesottamuksista yleisesti. Tämä uutinen ei käsittele millään muotoa edes laatua tai kestävyyttä.
Tuon laturin muistin, koska vaihdon puoli vuotta sitten omani. Sitten googlasin linkkiä varten niin satuin löytämään tuon toisenkin.
Tuo hinta on kyllä aina yhtä hyvä argumentti. Katsoppas 4k reson IPS-monitorien hintoja, lisää siihen i5 6500, 8gb muistia, virtalähde, emolevy, r9 390m, 1teran HDD + 128gb ssd, webbikamera, mikrofoni, bluetooth ja wifi on myös oltava. Sitten ostat siihen bluetoothilla toimivan näppiksen ja hiiren. Katso loppuhinta. Sitten sinulta puuttuu vielä: Kaikki osat yhden näytön sisässä, 1280x720 pikseliä ja käyttöjärjestelmä.
![Wink ;) ;)](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png)
Myöskään macbook airille ei löytynyt windows puolelta haastajaa n. 5 vuoteen, eikä taida windows-läpysköissä akku kestää vieläkään samaa mitä aireissa.
Loppukaneettina lainaan omaa viestiäni: "Antakaa ihmisten ostaa rauhassa mitä rautaa ikinä haluavatkaan sillä hinnalla, jonka ovat siitä valmiita maksamaan." Itse olen tyytyväinen Applen käyttäjä ja niin taitaa olla aika moni muukin, sillä sattuu olemaan kirkkaasti maailman arvokkain brändi.
PS. En aio enää jatkaa tätä. Voit mennä Applen vihaketjuun (tai perustaa sellaisen) purkamaan kiukkuasi.