Apple julkaisi uuden sukupolven iPhone 16 -malliston

Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
626
Kaikki eivät tuota virkistystaajuutta edes huomaa, lähipiirissäkin on näitä henkilöitä. Itse huomaan ja käytän mieluummin 120hz puhelinta. Tämän vuoksi 13 mini jäi aikanaan kauppaan.
Itse en aikanaan uudempaan OnePlussaan vaihtaessa huomannut kovin isoa eroa 60 Hz -> 120 Hz. Mutta sitten kun tuosta vaihtoi iPhone 12 miniin, niin ero näytön rullaamisessa oli kyllä hyvinkin tuntuva. Eli peruspessimistin juttu, parannusta on vaikea huomata, huononnus hyppää heti silmille.

Mitä muistin määrään tulee, niin omassa 13 pro luurissa julkaisusta tähän hetkeen on mennyt 55 gigaa tallennustilaa. Kuvakirjastoa ei ole tullut siivottua koskaan.
Täällä parin vuoden käytön jälkeen 91 Gt/128 Gt käytössä. En ole siivonnut puhelinta koskaan. Tosin kuvaan puhelimella varmasti vähemmän kuin useimmat muut, ja senkin mitä kuvaan, synkkaan omaan kotipilveen.

Latausteho on myös niitä asioita mistä aina kitistään, ja samaan aikaan porukka pitää luurit yön yli piuhassa. Minulle on riittänyt kun luuri ottaa aamupalan aikana sen verran virtaa mitä päivän aikana tarvitsee, ei ole ollut tarvetta teholatauksille.
Jos tuota puhelinta ei käytä, niin akku riittää koko päivän. Muuten tekee tiukkaa. Akun kunto 87 %.

Ärsyttävyyksistään huolimatta seuraavakin puhelin tulee Applelta. Ehkä sen jälkeen voisi taas kokeilla Androidia.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
252 450
Viestejä
4 395 249
Jäsenet
72 982
Uusin jäsen
JaniT

Hinta.fi

Ylös Bottom