Apple julkaisi punaisen erikoisversion iPhone 8 -malleistaan

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 357
iphone8_iphone8plus_product_red_angled_back_041018.jpg


Apple on julkaissut punaisilla kuorilla varustetun (PRODUCT)RED Special Edition -erikoisversion iPhone 8- ja iPhone 8 Plus -älypuhelimistaan. Saataville tulee myös punainen (PRODUCT)RED iPhone X Leather Folio -nahkasuojakotelo. Tuntematon osuus (PRODUCT)RED-tuotteiden myynnistä tilitetään HIV/AIDS-vastaiseen hyväntekeväisyystyöhön. Apple kertoo lahjoittaneensa tähän hyvään tarkoitukseen vuodesta 2006 lähtien jo yli 160 miljoonaa dollaria.

Uutuusvärit ovat saatavilla tästä päivästä lähtien.

Lähde:
Apple introduces iPhone 8 and iPhone 8 Plus (PRODUCT)RED Special Edition
(PRODUCT)RED™ - iPhone 8 Special Edition
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Öh, tuon sitten laittaa johonkin suojaan, niin eipä paljon näy.

Muuten kyllä tuollaisia metallipunaisia saisi olla enemmän. Ostaisin Galaxy S? heti :)
 
Liittynyt
30.11.2017
Viestejä
469
Pelkän otsikon lukiessani en kyl olis olettanu että noin nätti ja sopiva väri toi punanen on tossa luurissa. Voi olla hyvinkin mun tulevan omenan väri, jos ne tolla värillä vielä parin vuoden päästä myy.
(ylempään viestiin viitaten) Itse en ole koskaan käyttäny suojakuoria puhelimessa, eikä ole koskaan rikki menny sen takia.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Ylempään viitaten, itse tiedän taas monia, joilla känny on rikkoutunut, ennen suojan hankkimista. Teitä on niin moneen junaan. ;)
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 765
Ylempään viitaten, itse tiedän taas monia, joilla känny on rikkoutunut, ennen suojan hankkimista. Teitä on niin moneen junaan. ;)
Äitillä just hajos näyttö vaikka suojakotelo.. No kotelo oli toki auki ja lähäti maahan näyttö edellä läppä auki.

En ole itekään koskaan käyttäny suojia. Rumia ja tekee laitteesta paljon paksumman. Laite nyt lentelee maahan vähän väliä (etenki tää Honor 8 älyttömän liukas), mutta ei ne vaan rikki tunnu menevän.

Ihan hieno tollanen punanen.
 

neko

ᓚᘏᗢ
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 751
Mulla ollut jo monta vuotta lompakkokuoret, niin voi sitten kerralla hävittää kaikki tärkeät asiat. ;) Muutaman kerran kotona tippunut, ja luonnollisesti ei mitään vikoja.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 268
Viestejä
4 189 418
Jäsenet
70 716
Uusin jäsen
ileesu

Hinta.fi

Ylös Bottom