Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei.Onko tässä nyt siis mitään muuta lukituksen avausta kuin Face ID tai koodi? Edes kuviota. Mini houkuttaisi kovasti kun muita sopivan kokoisia puhelimia ei vain ole, mutta sormenjälkilukijan puute mietityttää.
Paitsi tällä hetkellä, koska ios15 bugittaa eikä se toimi.Ei.
Jos maskin kanssa toimintaa arvuuttelet, niin kellon (siis Apple watch) kanssa on mahdollista saada avaamaan vain osittaisella kasvontunnistuksella.
15.1 beta on jo testissä ja siinä korjattu. Veikkaisin julkaisua hyvin pian. Ja tuo bugi on nyt ilmeisesti vain uusia 13 malleja koskeva.Paitsi tällä hetkellä, koska ios15 bugittaa eikä se toimi.
Minulla on nyt kolme vuotta käytössä ollut 8+ ja tuo 13 Pro vähän kutkuttelisi. Lähinnä paremman kameran ja nykyisen puhelimen heikentyneen akkukeston vuoksi. Mutta tuo saakelin lovi, jos siitä päästään eroon 14-sarjassa, niin sitten se vasta potuttaisi. Ehkä odotan vielä yhden vuoden...
iOS 15.0.1 ulkona, sisältää korjauksen Apple Watch unlock bugiin.
Sellaista olin lukevinani, odottelen vielä S7 Watchia niin ei omakohtaista kokemusta.Tämä bugi taisi koskea ainoastaan 13-sarjaa?
Xs (ios15) toimi ja nyt 13 pro max ei.Tämä bugi taisi koskea ainoastaan 13-sarjaa?
Jep muuttivat tuossa kesällä tuon 1v -> 3kkTaisi olla viime vuoden tarjous tuo Apple TV vuodeksi. Nyt en itse ainakaan löytänyt kun tuon 3kk ilmaista Arcadea. Otin että pääsee fiilistelemään Raymania piiitkästä aikaa
??? Mitä tuo tarkoittaa? Hyvä vai huono?...
[*]- Kamerat ovat ihan mielenvikasia.
..
Vaikka lovi poistuu niin tilalle joko tulee sellainen reikäkamera tai sitten näytönalainen. En tosin usko vielä näytönalaiseen ellei ihmeitä tapahdu.Minulla on nyt kolme vuotta käytössä ollut 8+ ja tuo 13 Pro vähän kutkuttelisi. Lähinnä paremman kameran ja nykyisen puhelimen heikentyneen akkukeston vuoksi. Mutta tuo saakelin lovi, jos siitä päästään eroon 14-sarjassa, niin sitten se vasta potuttaisi. Ehkä odotan vielä yhden vuoden...
Esteettisessä mielessä se reikä on vielä loveakin huonompi, toki tämä on mielipidekysymys, jollaisissa minä olen aina oikeassaVaikka lovi poistuu niin tilalle joko tulee sellainen reikäkamera tai sitten näytönalainen. En tosin usko vielä näytönalaiseen ellei ihmeitä tapahdu.
Hyvää tässä tapauksessa.??? Mitä tuo tarkoittaa? Hyvä vai huono?
Signalissahan on se oma sisäänrakennettu viestien siirto. Siis oletan että iphonesta iphoneen.
Mulla ainakin siirty hienosti kaikki tuolla ohjeella.
Korjattavuushan on aika hyvä, kunhan korjauksen teettää virallisessa Apple-huollossa, joita on ympäri maailman tarjolla aika hyvin.Apple ei taida tehdä mitään korjattavuuden eteen, ennen kuin se pakotetaan laissa.
Äkkiseltään sanoisin, että samassa wifissä ja pitää vierekkäin luureja niin menee jouhevasti. Käsitin, että nfc:n avulla havaitsee toisensa ja sen jälkeen kameralla varmistetaan toiselta ruudulta.
Isoin pähkäily mulla oli kellon siirto uuteen puhelimeen. Tuli kyllä luukku missä kysyttiin haluanko siirtää kellon uuteen puhelimeen. Vaikka vastasin kyllä, niin se ei siirtynytkään. Vartin verran raavin päälakea kunnes hoksasin, että olin laittanut vanhan puhelimen lentotilaan. Vanha takaisin linjoille, niin hetken kuluttua kello lähtikin synkkaantumaan uuteen puhelimeen.
Videoiden valaistus myös todella hyvä ja hyvää kuvaa tulee ihan FHD tasaisena.
Mites nuo kamerat muuten vertautuvat P30Prohon? Vaimolle iski vähän puhelinkuumetta, ja kuvaa todella paljon vaihtelevissa olosuhteissa.
Huonommat kuin mitä P30 Prossa on, mutta silti ihan pätevät. Värit ainakin iPhoneissa ollut aina aika realistisia.Mites nuo kamerat muuten vertautuvat P30Prohon? Vaimolle iski vähän puhelinkuumetta, ja kuvaa todella paljon vaihtelevissa olosuhteissa.
Mites nuo kamerat muuten vertautuvat P30Prohon? Vaimolle iski vähän puhelinkuumetta, ja kuvaa todella paljon vaihtelevissa olosuhteissa.
Itselläni petti kasetti näppiksen kanssa ekana iltana. Nyt käytössä SwiftKey ja sai jopa numerot näkyviin ylimmäisenä rivinäHeissan, vannoutunut android käyttäjä vaihtoi s10 sampan nyt sitten tähän 13Pro mallin iphoneen ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä kannatti, vaikka asiaa alkuun epäilinkin vahvasti. Iphone ei ole oikeastaan tuottannut varsinaista pettymystä millään osa-alueella, ennemminkin päinvastoin. Ainoat miinukset annan näppäimistöstä ja kuvagalleriasta jos niitä ei saa muokattua mitenkään järkeväksi. Eli siis kameran asetuksista ei ilmeisesti saa mitenkään muokattua, että kuvat menisi omaan kansioon ja sitten esimerkiksi whatsapp kuvat omaan? On todella rsyttävää kun kuvaan paljon ja wa ryhmistä tulee paljon kuvia ja ilman mitään logiikkaa ne ovat sekaisin. Toinen on tämä näppäimistö jossa harmaita hiuksia aiheuttaa pilkun ja pisteen puuttuminen perus näppäimistöstä,kun ne pitää käydä ”etsimässä” erikseen alavalikosta.
Mitä ilmeisimmin siis olet asettanut WhatsApista kaikkien saapuneiden kuvien tallennuksen päälle, jos kuvia tulee paljon?Heissan, vannoutunut android käyttäjä vaihtoi s10 sampan nyt sitten tähän 13Pro mallin iphoneen ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä kannatti, vaikka asiaa alkuun epäilinkin vahvasti. Iphone ei ole oikeastaan tuottannut varsinaista pettymystä millään osa-alueella, ennemminkin päinvastoin. Ainoat miinukset annan näppäimistöstä ja kuvagalleriasta jos niitä ei saa muokattua mitenkään järkeväksi. Eli siis kameran asetuksista ei ilmeisesti saa mitenkään muokattua, että kuvat menisi omaan kansioon ja sitten esimerkiksi whatsapp kuvat omaan? On todella rsyttävää kun kuvaan paljon ja wa ryhmistä tulee paljon kuvia ja ilman mitään logiikkaa ne ovat sekaisin. Toinen on tämä näppäimistö jossa harmaita hiuksia aiheuttaa pilkun ja pisteen puuttuminen perus näppäimistöstä,kun ne pitää käydä ”etsimässä” erikseen alavalikosta.
Heissan, vannoutunut android käyttäjä vaihtoi s10 sampan nyt sitten tähän 13Pro mallin iphoneen ja täytyy kyllä sanoa, että kyllä kannatti, vaikka asiaa alkuun epäilinkin vahvasti. Iphone ei ole oikeastaan tuottannut varsinaista pettymystä millään osa-alueella, ennemminkin päinvastoin. Ainoat miinukset annan näppäimistöstä ja kuvagalleriasta jos niitä ei saa muokattua mitenkään järkeväksi. Eli siis kameran asetuksista ei ilmeisesti saa mitenkään muokattua, että kuvat menisi omaan kansioon ja sitten esimerkiksi whatsapp kuvat omaan? On todella rsyttävää kun kuvaan paljon ja wa ryhmistä tulee paljon kuvia ja ilman mitään logiikkaa ne ovat sekaisin. Toinen on tämä näppäimistö jossa harmaita hiuksia aiheuttaa pilkun ja pisteen puuttuminen perus näppäimistöstä,kun ne pitää käydä ”etsimässä” erikseen alavalikosta.
Ios15 toi mukanaa suurennuslasin. Pidät sormea pohjassa ja saat tarkemmin myös valittua kohdan.Ja jos tekstikursoria on hankala tökkiä oikeaan paikkaan, niin pidä välilyöntiä pohjassa ja ala raahaamaan mihin vaan.