Apple iPhone 11 mallisarja

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Sen mitä itse testaillut ja vertaillu Pixel 3XL:n kanssa (ihan koneen ruudulta) niin iPhonessa ainakin huomattavasti parempi värintoisto kuvissa, ovat huomattavasti totuudenmukaisempia. Varsinkin jos vertaa vielä aikaisempaan Xs-sarjaan joka nyt oli aika pettymys kameran osalta.

Mutta riippuu vähän tilanteesta ja välillä Pixelin kuvat olivat omaan silmään parempia ja välillä taas 11 Pro:n. Pidän kuiteknin iPhonea parempana Point-and-shoot -kamerana.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
438
Joo niin on itselläkin ollut aina ja kyllähän näyttöihin hiusnaarmua tulee mikä näkyy mustassa näytössä valon heijastaessa sopivasti, muttei mitään mikä oikeasti häiritsisi. Kävin liikkeessä katsomassa Pro Maxia ja näytti vähän siltä että joku oli jo tainnut testata juurikin tätä naarmuuntumisherkkyyttä kun siinä oli joku parin millin levyinen samea "naarmu" mikä oli vedetty siksakkia. Ei mikään kymmeneosamillin paksuinen terävä naarmu vaan pari milliä leveä samea jälki mikä ei lähtenyt mihinkään. Noh ehkä tännekin joku ilmoittelee jos sattuu osumaan kohdalle.
Juu siis tottakai se jälki tulee mutta ei naarmua ihan kuten mainitsit. Mut jos pelkää niin kalvo vaan kehiin ei siinä sen kummempaa.
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Onko kellään ollut ongelmaa vaihtaa eSimiin? Seurasin ohjeita, mutta herjaa "ei verkkoa". "Parasta" tässä on se, ettei fyysinen simikään enää pelaa :). Huomenna lähdettävä käymään Telian pisteellä...
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
Onko kellään ollut ongelmaa vaihtaa eSimiin? Seurasin ohjeita, mutta herjaa "ei verkkoa". "Parasta" tässä on se, ettei fyysinen simikään enää pelaa :). Huomenna lähdettävä käymään Telian pisteellä...
Telialla 24/7 tsätti jossa ainakin ennen ovat pystyneet tarkistamaan myös eSIM:n toimintaa
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Telialla 24/7 tsätti jossa ainakin ennen ovat pystyneet tarkistamaan myös eSIM:n toimintaa
Ei auttanut, perus "kokeile bootata puhelin" jne. No aamulla uusi yritys, jospa siellä olisi osaavampi kaveri silloin...

EDIT: en tiedä oliko siitä, kiinni, etten ollut aktivoinut eSim-liittymää verkkosivuilta. No nyt se pelittää, voisi selkeämmin olla nuo napit. Taisi olla "Tilaa liittymä" nappi, jolla se aktivoi sen...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
198
Onko tässä ios:ssä jotain mahdollista asetusta joka sulkisi ohjelmia taustalla, tuntuu pitävän ohjelmia auki aika vähän.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
198
Ei kun sitä tarkoitin onko joku asetus jota säätämällä saisi pysymään enemmän ohjelmia pitempään auki taustalla. Tuntuu että aina lataa uusiksi jos avaa jonkun taustalta.
 

Juha Uotila

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
4 935
EDIT: en tiedä oliko siitä, kiinni, etten ollut aktivoinut eSim-liittymää verkkosivuilta. No nyt se pelittää, voisi selkeämmin olla nuo napit. Taisi olla "Tilaa liittymä" nappi, jolla se aktivoi sen...
Juu itsekin taistelin tämän kanssa kun en tajunnut että pitää vielä siitä tietosi ilta painaa sitä alhaalla olevaa nappia
 

Konttu

Tukijäsen
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 107
Onko kellään mitää hyvää suojakuori suositusta? 11 pro max luurina. :tup: Inhottaa kun kamerat tulee niin paljon ulos, pitäisi saaha noita vähän suojattua.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
551
Onko kellään mitää hyvää suojakuori suositusta? 11 pro max luurina. :tup: Inhottaa kun kamerat tulee niin paljon ulos, pitäisi saaha noita vähän suojattua.
Ketjussa aiemmin esillä ollut Applen virallinen nahkakotelo ajaa asiansa molemminpuolin. Reunat estävät näytön kosketuksen maahan ja nahkapinta juuri sen verran etteivät linssit saa kosketusta.

Tietysti jos pinnalla on hiekanhyviä ym. ei tämä suojaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
179
Itse olen myös kokeillut jos jonkin laista kuorta, ja aina jäänyt se maku että applen oma nahkakuori on laadukkaamman ja järkevimmän tuntuinen.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
5 481
Itse olen myös kokeillut jos jonkin laista kuorta, ja aina jäänyt se maku että applen oma nahkakuori on laadukkaamman ja järkevimmän tuntuinen.
Kyllä luulisi olevan laadukkaan tuntuinen siihen hintaan mitä siitä joutuu maksamaan.
 
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
687
Eihän nää oo kalliita ku köyhille [emoji16]

Kannatan Applen nahkaista. Monenlaisia suojia oon kokeillut, mutta aina palannut samaan.
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Itse en noista Applen omista suojista oikein innostu. Alareunassa iso aukko suojauksessa, alareuna kun hiemankaan johonkin kolahtaa niin näyttö säröillä. Pakko ostaa Applettomia kuoria jotka kiertää koko puhelimen ympäri.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.11.2018
Viestejä
687
Itse en noista Applen omista suojista oikein innostu. Alareunassa iso aukko suojauksessa, alareuna kun hiemankaan johonkin kolahtaa niin näyttö säröillä. Pakko ostaa Applettomia kuoria jotka kiertää koko puhelimen ympäri.
Tuo on kyllä totta. Ongelma ei ole realisoitunut minulla koskaan, mutta mahdollinen.

Kerran meni melkein uudesta puhelimesta näyttö, kun puhelin tippui maahan, jossa pieniä hiekanmuruja. Yksi niistä osui sopivasti kuoren ja suojalasin väliin, joka 1-3mm. No mikäs siinä, huonoa tuuria ja mämmikourat.
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Tuo on kyllä totta. Ongelma ei ole realisoitunut minulla koskaan, mutta mahdollinen.

Kerran meni melkein uudesta puhelimesta näyttö, kun puhelin tippui maahan, jossa pieniä hiekanmuruja. Yksi niistä osui sopivasti kuoren ja suojalasin väliin, joka 1-3mm. No mikäs siinä, huonoa tuuria ja mämmikourat.
Ei itselläkään ole realisoitunut, mutta puolisolla tippui puhelin juuri tuo alaosa edellä maahan ja kun alaosassa ei ole suojaa, niin näyttö säröille. Ulkomailta kojusta tuli ostettua kuvan mukainen suoja, etsinyt verkosta löytyisikö samanlaista uutta (tulevaisuutta varten), muttei ole löytynyt. No jospa tuo kestää useamman vuoden kuitenkin...
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Minkäslaisia havaintoja porukka on tehnyt täällä DeepFusionin toiminnasta tuon iOS 13.2 -päivityksen jälkeen? Itse olen nyt ottanut jonkun verran vertailukuvia iPhone 11 Prolla (iOS 13.1.3) ja iPhone 11 Pro Maxilla (iOS 13.2) ja en huomaa mitään etua tuon uusimman softaversion myötä - melkeinpä tekee pehmeämpää jälkeä kuin tuo edellinen.

Tässä pari samplea olosuhteista, joiden pitäisi olla DeepFusionin toiminnalle varsin otolliset:


 

Konttu

Tukijäsen
Liittynyt
03.03.2017
Viestejä
1 107
:D
Minkäslaisia havaintoja porukka on tehnyt täällä DeepFusionin toiminnasta tuon iOS 13.2 -päivityksen jälkeen? Itse olen nyt ottanut jonkun verran vertailukuvia iPhone 11 Prolla (iOS 13.1.3) ja iPhone 11 Pro Maxilla (iOS 13.2) ja en huomaa mitään etua tuon uusimman softaversion myötä - melkeinpä tekee pehmeämpää jälkeä kuin tuo edellinen.

Tässä pari samplea olosuhteista, joiden pitäisi olla DeepFusionin toiminnalle varsin otolliset:


Onko nuo kuvat otettu zoomilla? Hankala huomata eroa kun kaikki näyttää suurennettuna hirveän epätarkalta.
Itse olin iOS beta ohjelmassa mukana ja kyllä deep fusionin kanssa oli aika paljon eroa jos vertasi iphone 11 pro:hon jossa sitä ei ollut. Testaukseksi otettiin kuvia pyyhkeestä, tyynystä yms. jossa on paljon pientä yksityiskohtaa, sekä myös seinät näytti huomattavasti tarkemmalta. Tosin kuvat näyttää normaalistikin niin hyvältä että tuota DF:n tuomaa parannusta ei huomaa ennen kuin tietää mitä etsii. :D
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
:D
Onko nuo kuvat otettu zoomilla? Hankala huomata eroa kun kaikki näyttää suurennettuna hirveän epätarkalta.
Itse olin iOS beta ohjelmassa mukana ja kyllä deep fusionin kanssa oli aika paljon eroa jos vertasi iphone 11 pro:hon jossa sitä ei ollut. Testaukseksi otettiin kuvia pyyhkeestä, tyynystä yms. jossa on paljon pientä yksityiskohtaa, sekä myös seinät näytti huomattavasti tarkemmalta. Tosin kuvat näyttää normaalistikin niin hyvältä että tuota DF:n tuomaa parannusta ei huomaa ennen kuin tietää mitä etsii. :D
Ensimmäinen otettu telekameralla pilvisellä säällä, toinen pääkameralla sisällä. Molempien pitäisi olla tilanteita joissa DeepFusion aktivoituu. Etenkin tuon koiran pitäisi olla kohde, jossa DeepFusionin pitäisi loistaa. Olen ottanut myös useampi muita kuvapareja vastaavista tilanteista ja kaikissa lopputulos sama. Tuossa on pikselitason rajaukset kuvista.
 
Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
26
Onko kellään mitää hyvää suojakuori suositusta? 11 pro max luurina. :tup: Inhottaa kun kamerat tulee niin paljon ulos, pitäisi saaha noita vähän suojattua.
Itsellä on ollut Mous Limitless 3.0 ja tuntuu kyllä oikein jämäkältä.

Minkäslaisia havaintoja porukka on tehnyt täällä DeepFusionin toiminnasta tuon iOS 13.2 -päivityksen jälkeen? Itse olen nyt ottanut jonkun verran vertailukuvia iPhone 11 Prolla (iOS 13.1.3) ja iPhone 11 Pro Maxilla (iOS 13.2) ja en huomaa mitään etua tuon uusimman softaversion myötä - melkeinpä tekee pehmeämpää jälkeä kuin tuo edellinen.

Tässä pari samplea olosuhteista, joiden pitäisi olla DeepFusionin toiminnalle varsin otolliset:


Kameran asetuksista pitää olla ainakin ”kuvaa kuvan ulkopuolelta” pois kytkettynä, sen kanssa DF ei aktivoidu, kerran ei toimi ultralaajakulmalla laisinkaan. Sen kyllä huomaa sitten kun DF on päällä, kuva esim tarkentuu sekunnin pari kuvan ottamisen jälkeen vielä lisää.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Kameran asetuksista pitää olla ainakin ”kuvaa kuvan ulkopuolelta” pois kytkettynä, sen kanssa DF ei aktivoidu, kerran ei toimi ultralaajakulmalla laisinkaan. Sen kyllä huomaa sitten kun DF on päällä, kuva esim tarkentuu sekunnin pari kuvan ottamisen jälkeen vielä lisää.
Okei, no tämä saattaa hyvinkin olla syynä asiaan. Aika erikoista, että muut ominaisuudet vaikuttavat tällaisen keskeisen ominaisuuden toimintaan, eikä sovelluksessa tai asetuksissa mainita asiasta mitään :confused:
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Kameran asetuksista pitää olla ainakin ”kuvaa kuvan ulkopuolelta” pois kytkettynä, sen kanssa DF ei aktivoidu, kerran ei toimi ultralaajakulmalla laisinkaan. Sen kyllä huomaa sitten kun DF on päällä, kuva esim tarkentuu sekunnin pari kuvan ottamisen jälkeen vielä lisää.
Okei, no tämä saattaa hyvinkin olla syynä asiaan. Aika erikoista, että muut ominaisuudet vaikuttavat tällaisen keskeisen ominaisuuden toimintaan, eikä sovelluksessa tai asetuksissa mainita asiasta mitään :confused:
Luulisi, että tästä olisi jotain tietoa valikossa, muttei tosiaan ole, omituista. Googlehaulla tosiaan löytyy sama tieto, että pitää olla kuvan ulkopuolinen kuvaus pois päältä. Saisi lisäksi tulla joku kuvake näyttöön, kuten yökuvauksen aktivoituessa, kun käytetään Deep Fusiota.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
Kameran asetuksista pitää olla ainakin ”kuvaa kuvan ulkopuolelta” pois kytkettynä, sen kanssa DF ei aktivoidu, kerran ei toimi ultralaajakulmalla laisinkaan. Sen kyllä huomaa sitten kun DF on päällä, kuva esim tarkentuu sekunnin pari kuvan ottamisen jälkeen vielä lisää.
Pienenä päivityksen aiheeseen liittyen, kytkin "kuvaa kuvan ulkopuolelta" pois päältä ja otin muutamat vertailukuvat lisää, eikä kyllä vieläkään näyttäisi tulleen merkittävää parannusta noihin iOS 13.2 -laitteen kuviin :confused:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 705
Mitäköhän järkeä tuossa on kytkeä asioita pois, että saa käytettyä älyä? Ei ole tainut ihan kehitystä vedetty oikein.
 
Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
26
On kyllä vähän yllättävää ettei sitä mainosteta heti ensimmäisenä kamera-asetuksissa. Mikäli Redditin threadeja on uskominen niin toi DeepFusion menee päälle sitten kun on niin pimeää, ettei autoHDR enää pysty tuomaan kuvaan lisäarvoa ja toimisi AutoHDRn ja yökuvauksen välissä.
 

Juha Kokkonen

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
13 268
On kyllä vähän yllättävää ettei sitä mainosteta heti ensimmäisenä kamera-asetuksissa. Mikäli Redditin threadeja on uskominen niin toi DeepFusion menee päälle sitten kun on niin pimeää, ettei autoHDR enää pysty tuomaan kuvaan lisäarvoa ja toimisi AutoHDRn ja yökuvauksen välissä.
The Verge on ainakin kuvaillut uutisartikkelissaan aika tarkasti milloin tuo DeepFusion aktivoituu. Yksinkertaistettuna telekameralla aina paitsi erittäin kirkkaassa valaistuksessa tai yöllä, pääkameralla sitten hieman kapeammalla alueella Smart HDR:n ja Yökuvauksen välissä.

The iPhone 11’s Deep Fusion camera arrives with iOS 13.2 developer beta
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Töissä tulee kuunneltua Spotifytä puhelimella. Tuntuu, että yllättävän korkeat akun kulutukset, kun ottaa huomioon, ettei näyttö ole kuunnellessa päällä. En ole sen kummemin mitannut, mutta helposti Spotify pomppaa ylimmäksi akunkulutuksessa muutamien tuntien kuuntelulla. Päivän aikana pelailen usein Real Racing 3, mikä ei tunnu pelatessa kuluttavan lähes lainkaan akkua - esim jos pari ajoa ajaa (suhteessa siihen, miten raskas se on esim. Spotifyhyn verrattuna). Onko muilla Spotifyn kanssa suuri akunkulutus?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
945
Töissä tulee kuunneltua Spotifytä puhelimella. Tuntuu, että yllättävän korkeat akun kulutukset, kun ottaa huomioon, ettei näyttö ole kuunnellessa päällä. En ole sen kummemin mitannut, mutta helposti Spotify pomppaa ylimmäksi akunkulutuksessa muutamien tuntien kuuntelulla. Päivän aikana pelailen usein Real Racing 3, mikä ei tunnu pelatessa kuluttavan lähes lainkaan akkua - esim jos pari ajoa ajaa (suhteessa siihen, miten raskas se on esim. Spotifyhyn verrattuna). Onko muilla Spotifyn kanssa suuri akunkulutus?
Joku bitti poikittain. Itse olen kuunnellut kans spotifyta ja juuri viikko sitten vaihdoin Applen music palveluun. Käytössä Bluetooth kuulokkeet. Päivän jälkeen alkua monesti joku 60-70% jäljellä kaiken muunkin käytön jälkeen, joten ei mikään kova kulutus.

Edit: 11 pro käytössä
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Joku bitti poikittain. Itse olen kuunnellut kans spotifyta ja juuri viikko sitten vaihdoin Applen music palveluun. Käytössä Bluetooth kuulokkeet. Päivän jälkeen alkua monesti joku 60-70% jäljellä kaiken muunkin käytön jälkeen, joten ei mikään kova kulutus.

Edit: 11 pro käytössä
Itsellä perus iPhone 11. Ei tuo kulutus tosiaan mikään mahdoton ole, mutta jos työpäivän aikana musastriimin kuuntelu kuluttaa vaikka sen 20-30% akusta, niin aloin vain ihmetellä. Voisi kokeilla itsekin tuota Apple Musicia...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
945
Itsellä perus iPhone 11. Ei tuo kulutus tosiaan mikään mahdoton ole, mutta jos työpäivän aikana musastriimin kuuntelu kuluttaa vaikka sen 20-30% akusta, niin aloin vain ihmetellä. Voisi kokeilla itsekin tuota Apple Musicia...
Oisko sulla töissä huono kenttä? Jos lataa mobiiliyhteyden läpi ja joutuu vahvistamaan antennisignaalin paljon, niin voi viedä sittenkin akkua.

Nyt puolipäivää takana puheluita, muutama nettiselaus ja lähes koko aika musiikkia mobiiliverkon yli Bluetooth kuulokkeilla. Akkua kulunut 6%.
 
Liittynyt
21.01.2017
Viestejä
545
Oisko sulla töissä huono kenttä? Jos lataa mobiiliyhteyden läpi ja joutuu vahvistamaan antennisignaalin paljon, niin voi viedä sittenkin akkua.

Nyt puolipäivää takana puheluita, muutama nettiselaus ja lähes koko aika musiikkia mobiiliverkon yli Bluetooth kuulokkeilla. Akkua kulunut 6%.
Kenttä pitäisi olla hyvä, kun tukiasema taitaa olla rakennuksessa kiinni. Kuuntelen adapterin kautta 3,5mm kuulokkeilla. No pitää tutkailla asiaa...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Pistä spotifyssä offline-playlist kasaan, ” laita spotify offline-tilaan yhdeksi päiväksi ja soita sitä playlistiä yksi työpäivä.

Jos akkukulutus on sama, niin vika ei ole ainakaan mobiiliverkossa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
149
Paljonko iPhone 11:n valokuvat täydellä laadulla vievät tilaa kpl? Entä videot Mb/min tms? Mietin riittäisikö tuo 64 gigainen versio puhelimeksi. Sovelluksia en paljoa käytä, enkä tallenna musiikkia tai elokuvia puhelimeen tms. Eli korkeintaan otetut valokuvat ja videot? 32 GB padissa 15 GB tyhjänä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Kuvat vievät HEIF-formaatissa n. 1.3-1.5MB kipale (iPhone Xs, yhtä ison megapikselimäärän 11 Pro saattaa tuottaa aavistuksen isompia kuvia, jos erottelu on parempaa) ja video HEVC-formaatissa näin:
6D3F337C-FE13-4310-8B29-69F79153CD45.jpeg

Itse pidän fiksumpana 50GB (1€/kk) tai 300GB (3€/kk) iCloud tilasta maksamista, kuin puhelimen 64->256GB upgraden ostamista.

ICloudissa kuvat ja videot ovat kivasti selattavissa/syncattavissa myös ipadissa ja/tai minkä tahansa tietokoneen selaimelta netissä iCloudiin kirjautumalla.

Joku muu voi olla tietty eri mieltä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
149
Kuvat vievät HEIF-formaatissa n. 1.3-1.5MB kipale (iPhone Xs, yhtä ison megapikselimäärän 11 Pro saattaa tuottaa aavistuksen isompia kuvia, jos erottelu on parempaa) ja video HEVC-formaatissa näin:


Itse pidän fiksumpana 50GB (1€/kk) tai 300GB (3€/kk) iCloud tilasta maksamista, kuin puhelimen 64->256GB upgraden ostamista.

ICloudissa kuvat ja videot ovat kivasti selattavissa/syncattavissa myös ipadissa ja/tai minkä tahansa tietokoneen selaimelta netissä iCloudiin kirjautumalla.

Joku muu voi olla tietty eri mieltä.
Kiitos. Kuvat about samaa luokkaa siis entisen puhelimen kanssa. 4K video 60 fps aika rapsakka :eek:. En ole ennen välittänyt kuvia pilveen laittaa, mutta voi olla, että nyt täytyy.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
11 941
Paitsi että kirjoitusvirhe - tuo 3e/kk family packet onkin 200GB
 
Liittynyt
24.08.2017
Viestejä
149
Ostin nyt sitten tuon puhelimen kun oli BF tarjouksessa. En tosin tiedä onko tuosta 4K videosta paljoa iloa, kun ainakin sisällä hämärässä kohinaa on kohtuu paljon. Pitänee testata vielä ulkona.

Saako näitä hidastettuja ja nopeutettuja videoita katsottua jotenkin Windowsilla? Nyt kun siirsin videot tietokoneelle näkyivät ne normaalinopeudella Windowsissa. Ilmeisesti efektit on niissä oheistiedostoissa.

Edit.
Olihan siellä näköjään se hidastettukin versio. :sori:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 045
Myös täällä ensituntumat puhelimesta otettu. Tämän ei pron näyttö ei häiritse ainakaan toistaiseksi joskin vaikuttaa huonommalta kuin vanhan Sonyn. Ei niinkään reso mutta tuntuu että tässä kaikki tarkkuus häipyy vieritettäessä. Voi olla silmänlumetta.

Kamera myös lievä pettymys toistaiseksi. Vain sisävalaistuksessa tullut kokeiltua mutta melko kohinaisia on kuvat ja päälle joku kohinanpoistoalgoritmi vielä. Samaten valotusajat on niin pitkiä ettei mitään saumaa saada lapsista hyvää kuvaa.

Asennus myös jumitti pariin kertaa siihen ID aktivointikohtaa, iPad mini johon tuo suojakoodi tuli näytti ihan eri kaupunkia paikkana jossa tilille yritetään kirjautua. Lopussa vielä kostoksi kysyi jonkun vanhan iPadin tunnuksia mitä ei ole hetkeen käytetty.

Positiivisena asiana Nokia 920 kylkiäisenä tullut fatboy latausalusta toimii hienosti tämän kanssa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 690
Kamera myös lievä pettymys toistaiseksi. Vain sisävalaistuksessa tullut kokeiltua mutta melko kohinaisia on kuvat ja päälle joku kohinanpoistoalgoritmi vielä. Samaten valotusajat on niin pitkiä ettei mitään saumaa saada lapsista hyvää kuvaa.
Tämä on kyllä jännä, sillä kamera on varmuudella parhaimmistoa(ei voi sanoa absoluuttisesti paras tai toisiks paras tms. tilanneriippuvainen asia) mitä tällä hetkellä mistään älypuhelimesta löytyy.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 336
Viestejä
4 157 587
Jäsenet
70 409
Uusin jäsen
Eycte

Hinta.fi

Ylös Bottom