• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Apple iPad mini (2021) Wi-Fi + Cellular 64 Gt -tabletti, Violetti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja liinu
  • Aloitettu Aloitettu
Eiköhän se sieltä tule kun kun saatavilla tälläkin hetkellä 35kpl tukkurilta. Aika kurja kyllä että teikäläinen jäänyt jalkoihin jostain syystä :D Viestiä perään alkuviikosta jos ei ala liikkua. Ei tuosta tullut mitään maileja, mutta tilauksen tila oli muuttunut ja omapostiin ilmestynyt seuranta.
thanks! Uskossa on hyvä elää sano lapamato ja eli Kutvosessa:thumbsup:

Nyt tuli Multitronikilta peruutus 64Gb Ipadille peruutus viitaten hinnoittelu ja saatavuus ongelmaan. Onko joku tämän saanut? En aio kyllä tähän tätä jättää :mad:

Oliko kenellläkkään linkkiä mihin voi tehdä kuluttajassiamiehelle valituksen. Aika selvä tapaus

Oliko kenellläkkään linkkiä mihin voi tehdä kuluttajassiamiehelle valituksen. Aika selvä tapaus
Pistä nyt sinne Multitronicille viestiä ja vaadi toisen väristä tilalle kun niitä näyttää löytyvän tukkurilta.

Viimeksi muokattu:
Ensin reklamoit yritykselle, sitte teet kuluttajaneuvontaan ilmotuksen joko soittamalla tai sieltä yhteydenottolomakkeen kautta. Sen jälkeen sitte kuluttajariitalautakuntaan valitus menemään.

Koska tuotteita on osalle toimitettu, suosittelen kyllä tekemään asiasta reklamaation ja tarvittaessa viemään kuluttajariitalautakuntaan niin Multitronicin tilauksien kuin Datatronicin tilauksien kanssa. Datatronic on pitkään luottanut "pienen kaupan" sympatiaan ja perunut tilauksia luottaen, ettei ehkä raaskita "kiusata" pientä. Heille on annettu lukuisia kertoja vinkkejä, neuvoja ja kehotuksia parantaa toimintaansa tietyiltä osin mutta siellä on keskitytty ilmeisesti pääosin vain voiton tekemiseen ja luotettu, että sympatia heitä kohtaan jatkuu eikä akuuttia tarveta korjata järjestelmän heikkouksia ole vaan voidaan keskittyä täysin siihen rahan tekemiseen.

Eli näitä kerkesi kymmenet tai sadat tilaamaan vaikka tukkuri näytti kahta kappaletta, ei tietysti ole kuluttajan vika.

Reklamaatio Multitronicille lähetetty. Odotan vastausta ja katsotaan sitten miten edetään. Thanks hyvistä vihjeistä miten kannattaa toimia.

Eli teit aspaan reklamaation ja kerroit että muukin väri käy.?
Menikö pitkään ennen kuin tuli vastaus?

Eli teit aspaan reklamaation ja kerroit että muukin väri käy.?
Menikö pitkään ennen kuin tuli vastaus?
Torstaina tuli viesti, että tuotetta ei saatavilla. "Tarkistamme miten voimme toimia, onko valikoimissamme muuta tuotetta jota voitte harkita tämän tilalle tai onko parempi jos perumme tilauksen?"
Vastasin että käy myös muutkin värit. Perjantaina ehdottivat pinkkiä, mutta varmistivat vielä maahantuojalta, että on oikeasti saatavilla. Maanantaina tuli vahvistus, että löytyy ja tänään lähtenyt matkaan.

thanks. Kumma juttu ku mulle eivät samaa ehdottaneet ja perustelivat vain hinta virheellä eikä myös mun reklamaatioon oo mitään vastanneet:(.

thanks. Kumma juttu ku mulle eivät samaa ehdottaneet ja perustelivat vain hinta virheellä eikä myös mun reklamaatioon oo mitään vastanneet:(.
Sama mulla, 64gb peruttiin eikä mitään kyselty. Ilmoitin eilen että mikä vaan muu väri kelpaa. Ei ole tullut vielä vastausta.

Täällä myös sama homma. Maanantaina peruttiin aikaisin aamulla tilaus 64gb versiosta ja pistin vastineen pari tuntia myöhemmin sähköpostilla. Ei ole tullut sen jälkeen mitään vastausta.

ihme touhua tältä putiikilta :mad: . No vien tän kuitenkin kuluttajariitakuntaan ,mutta tuskin sieltä mitään ipadia kuitenkaan tulee vaikka mitä suosituksia lautakunta antaa. No jatkossa kun tulee eteen Multitronic arvosteluja niin eipä tarvii miettii mitä kirjoitaa…..

Statistiikka

Viestiketjuista
267 052
Jäsenet
75 986
Uusin jäsen
Nonanna

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom