Myyty AOC AGON 32" AG322QCX näyttö(JKL)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 861
Myytävä tuote: Otsikko
Hinta: 380e ( Tarjota voi, mutta alle 300e tarjouksia en huomioi )
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Ei kuittia tai takuuta voimassa
Muuta huomioitavaa: Juuri saatu takuusta uusi näyttö. Toimivuus testattu kaksi iltaa ja ei moitittavaa.

Perus tietoa näytöstä:
- 2560x1440 resoluutio
- Va-Paneeli
- 144 hz
- Kaareva 32"

Kauppaan kuuluu:
- Itse näyttö ja alkuperäinen jalka
- Virtamuuntaja ja virtajohto
- Alkuperäinen paketti ja pehmusteet

Mukaan ei tule seuraavia:
- Mitään kuva tai ääni johtoja ei tule mukana
- Johdolla kiinni tulevaa asetus säädintä( Näytössä kiinteä säätö nappula, joten ei pakollinen säätöjen tekoon)


Näytön olen itse testannut pelaamalla, nettiä selaamalla ja videota katsomalla. Mitään puutteita tai virheitä en kuvassa havainnut. Ainoa ulkoinen vika on yksi neljästä jalan kiinnitys ruuvista on todella jäykkä kääntää. Joten en ruuvannu sitä pohjaan turhaan, kun ei tarvitse sitä kiinni pysyäkseen.

Minkäänlaista takuuta tai palautus oikeutta en anna näytölle.


Vaihdossa voin ottaa Yli 32" 4K näytön joka toimii virallisesti 60hz tuolla 4K resolla. Telkkareita en halua vaihdossa.
Ehkä myös Nvidia gtx 1060 6gb -1070 voisi kelvata kanssa.

Sijainti: Jyväskylä
Toimitustapa: Nouto( Ehkä matkahuolto jos ostaja maksaa rahdin noin 20-25e. Ainoastaan särkyvänä ) Tuonti myös samalle kylälle mahdollinen.
Maksutapa: Käteinen, Tilille tai Pivolla
 
Viimeksi muokattu:

TunTuri

oh4etc
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 205
Acer V275HL, Samsung S23A700D tai Asus VS239H + 250e? Pientä käytön jälkeä jokaisessa, mutta jos joku noista kiinnostaa, niin voin ottaa tarkempia kuvia..
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 861
Asus VS239H Onko tuossa Asuksessa tarkka nimi tuo minkä kirjoitit, vai onko siinä perässä vielä jotain kirjainta? Mitä käyntönjälkeä siinä on? Onko toiminnallista vikaa?

Googlen kuva haku läytää tuolla mallilla pari eri näköistä näyttöä. Joten laita vaikka linkki vastaavaan. Ei olisi mitään muuta komponenttia tai vastaavaa antaa vaihdossa?

Edit. Vastauksen piti mennä yv:llä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 382
Viestejä
4 196 728
Jäsenet
70 900
Uusin jäsen
daemon

Hinta.fi

Ylös Bottom