Antaako Finnkino hyvityksiä?

Liittynyt
29.04.2017
Viestejä
450
Menin Finnkinon näytökseen ensimmäistä kertaa pariin vuoteen, kokemus oli jälleen kovin kielteinen. Jäin melkein esityksen ulkopuolelle (näin on käynyt kerran, tosin en ollut ostanut vielä lippua), kun yritin saliin 15 minuuttia myöhässä ohittaakseni mainokset (ja mainoksia oli silti jäljellä kymmenisen minuuttia). Äänet olivat tyypilliseen tapaan häiritsevän kovalla, ryskettähän nykyelokuvassa piisaa. Kyseistä elokuvaa esitetään vain ilta-aikaan, filmi loppuu yhdentoista aikoihin (viikonloppuna näyttää olevan alle tunnin aiempi alkamisaika, mutta korkeamman hinnan maksaminen ei houkuttanut) ja aamuvuorossa työskentelevälle unet jäävät lyhyeksi.

Maksoin lipusta lähemmäs 15 euroa ja ottamatta itse elokuvan laatuun minkäänlaista kantaa, omassa tapauksessani voidaan puhua hukkaan heitetystä rahasta. Aion pyytää täyttä hyvitystä tiskiltä, ilmaislippuja en ota vastaan. Kuitti ja lippu ovat tallessa.
Oletko pyytänyt Finnkinossa rahojasi takaisin?
 
Liittynyt
26.01.2017
Viestejä
45
Tästä syystä oon jo vuosia pitänyt korvatulpat mukana ja istumapaikka lähempänä takariviä, sama homma vaikkapa konserteissa, joissa desibelit paukkuu. Kuulo on yksilöllinen, joten kannattaa hommata hyvät tulpat, jos kovat äänet tuntuu epämiellyttäviltä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 423
Ainahan voit yrittää, mutta aspan reaktio lienee lähinnä tonnin seteli (Kummeli-sketsi). Ostit pääsyn tuotteeseen nimeltä elokuvaesitys ja sait sen virheettömänä. Olisi ihan eri asia jos vaikka esitys katkeaa tekniseen ongelmaan.

Liian kovasta voluumista olen samaa mieltä, ja tästähän olikin puhetta tuolla Finnkino-ketjussa.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Menin Finnkinon näytökseen ensimmäistä kertaa pariin vuoteen, kokemus oli jälleen kovin kielteinen. Jäin melkein esityksen ulkopuolelle (näin on käynyt kerran, tosin en ollut ostanut vielä lippua), kun yritin saliin 15 minuuttia myöhässä ohittaakseni mainokset (ja mainoksia oli silti jäljellä kymmenisen minuuttia). Äänet olivat tyypilliseen tapaan häiritsevän kovalla, ryskettähän nykyelokuvassa piisaa. Kyseistä elokuvaa esitetään vain ilta-aikaan, filmi loppuu yhdentoista aikoihin (viikonloppuna näyttää olevan alle tunnin aiempi alkamisaika, mutta korkeamman hinnan maksaminen ei houkuttanut) ja aamuvuorossa työskentelevälle unet jäävät lyhyeksi.

Maksoin lipusta lähemmäs 15 euroa ja ottamatta itse elokuvan laatuun minkäänlaista kantaa, omassa tapauksessani voidaan puhua hukkaan heitetystä rahasta. Aion pyytää täyttä hyvitystä tiskiltä, ilmaislippuja en ota vastaan. Kuitti ja lippu ovat tallessa.
Oletko pyytänyt Finnkinossa rahojasi takaisin?
En kyllä millään usko että saat rahojasi. Ne jotka muuten käy usein elokuva teatterissa kuin minä ostan ne sarjalippuina eikä mitään kertalippuja.

Äänen voimakkuus se voi olla kaupunki tai salikohtainen ongelma. Ei minulle ole ollut ongelmia Turku kaupungin saleissa viime vuosina ja hyvää asiakaspalvelua on Turku kaupungissa FINNKINO elokuvateatterissa.

Mainokset no joo en pidä juuri niistä, mutta ehkä olen kärsivällsempi ihminen kuin sinä sen suhteen.

Kyllä minä olen tullut 10-15 minuuttia myöhässä ja pääsen aina sisään.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
176
Ei aukea kyllä meikäläiselle millä perustein aiot rahojasi takaisin vaatia.. Saavut itse myöhässä etkä meinaa päästä sisälle, pääset kuitenkin. Leffan alussa esitetään mainoksia, kuuluu asiaan. Leffaa esitetään myöhään ja sinulla on aamuvuoro, valitset kuitenkin itse mennä sinne. Ainoa validi valituksen aihe on liian kova voluumi mutta sekään ei varmasti ole peruste rahojen takaisinsaannille kun kerran katsoit leffan loppuun sen sijaan että olisit poistunut salista kesken ja mennyt kertomaan että voluumi on niin kovalla ettet voi katsoa leffaa loppuun.

Se, että petyit ei ole syy saada rahoja takaisin.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
176
Saman aihepiirin leffan trailerin voi vielä sulattaa, mutta minusta mainokset ei kuulu maksaville asiakkaille.
No kenellekään ne mainokset eivät kuitenkaan tule yllätyksenä ja vaikka tulisivat niin varmasti jossain firman nettisivuilla lukee että ennen elokuvaa esitetään mainoksia joten ne, olivatpa sitten ihan minkä genren trailereita vaan, eivät millään muotoa ole peruste hyvitykselle. Hyvitystä voi saada silloin kun tuote on virheellinen.
 

Stargate2017

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.09.2017
Viestejä
1 894
Saman aihepiirin leffan trailerin voi vielä sulattaa, mutta minusta mainokset ei kuulu maksaville asiakkaille.
Toiveajattelua.... tiedätkö mitä muut tekevät mainosten aikana? Ne joko
A. Katsovat mainosta (noh jotkut mainokset voi hieman kiinnostaa jokainen valitsee mikä kiinnostaa).
B. Käyttävät älykännykkää että se on äänellä päällä, mutta että ei häiritse muita. Joku ehkä samanaikaisesti räplää Facebook, Tinder tai sähköpostia kirjoittaa tai muuta chat viestiä joku Messenger.
C. Pelaa jotain peliä älykännykällä.
D. Miettivät muita asiota ihan mitä vaan esim. minne teen lomamatkan, mikä on paras tapa tehdä remontti talossa tai jos pitäisi ostaa jotain jne.
E. Lukee Internetistä Iltasanomat, YLE, Helsingin Sanomat jne tai joku foorumi.
F. Katsovat youtube videota.
G. Kuuntelevat musiikkia ja on korvatulpat että se ei häiritse muita.
H. Juttelevat niitten ihmisten kanssa jotka ovat mukana ihan mistä vain.
I. Rakastavainen pari ehkä jopa suutelevat toisiansa.

Mainos voi toki vaikuttaa tuohon D. Näet hienon TV:n mainoksen. Alat miettimään jos ostaisit uuden TV:n ja jos ei heti niin ehkä lähivuosina.
 
Viimeksi muokattu:

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 725
Saman aihepiirin leffan trailerin voi vielä sulattaa, mutta minusta mainokset ei kuulu maksaville asiakkaille.
Leffojen alussa trailerien kanssa näytettävät mainokset ovat kakkaa, kuten mainokset yleensäkin, mutta kuten jo todettiin, ne eivät tule kenellekään yllätyksenä jos ei ole ihan tynnyrissä kasvanut. Jos ei nappaa, ei myöskään kannata maksaa leffalipusta, mutta rahoja tuolla verukkeella ei varmasti saa takaisin.

Finnkinon näytöksissä mainokset kestävät yleensä korkeintaan 15min ja nykyään konseptia on muutettu niin, että salissa voi ennen staattisten mainosten alkua pelata kankaalla näytettävää peliä puhelimen kautta ja se peli itsessään sitten sisältää sen mainoksen. Tuo on vähemmän raivostuttava tapa ainakin jos itse osallistuu siihen peliin (lisää aiheesta).

Muiden leffojen trailerit taas ovat sellainen asia, joka on kuulunut leffakokemukseen aina.

Btw. Tämä keskustelu mahtuisi varmaan sinne edelliseenkin leffateatteriketjuun - ->
Finnkino ja muut elokuvateatterit (esitystekniikka, lippujen hinnat jne)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 129
Viestejä
4 212 841
Jäsenet
71 009
Uusin jäsen
S0mpa

Hinta.fi

Ylös Bottom