• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Anker Fall Prime Deals

1000029074.jpg
just niin kuin odotettu.
No surprises

Halvimmasta tällainen. Katotaan meneekö käyttöön vai joululahjaksi jollekulle.

PXL_20251010_074618267.jpg

1000042676.jpg

Onnea voittajille, mulle tuli puhkinussittu paketti ja huonoin mahdollinen. As usual.
Koomisinta että paketin paino oli 350g, vaikka tuote painaakin 200g? :D

500g ja paketista paljastui:

Anker MagGo Power Bank (10K)​

Tämä

VMP, mutta iteppä läksin..

Viimeksi muokattu:
1000135300.jpg

Lol maksoin neljä kymppiä maksimissaan kahden kympin arvoisesta powerbankista. Paketti näyttää jyrän alle jääneeltä. Eka ja vika kerta kun tilaan Ankerilta yhtään mitään.

E: en käsitä miten tämmöisen hinta on muka tarjouksessakin lähemmäs 60€, meillä oli aiemmassa duunissa kolmella kympillä 20 000mAh bänkkejä samoilla spekseillä.

Viimeksi muokattu:
Nojoo, halvin paketti tilattu ja sieltä paljastui tuo 3in1 laturi Applen vehkeille, great success!

Itsehän te olette sian säkissä ostaneet. Ehkä välillä voisi miettiä että onko pakko aina ostaa kaikkea ryönää vain ostamisen ilosta?
Totta, totta, mut olis sieltä nyt jotain järkevämpää voinu tulla. Laturi olis kelvannu. Tietääpähän ettei enää haksahda näihin.

Itsehän te olette sian säkissä ostaneet. Ehkä välillä voisi miettiä että onko pakko aina ostaa kaikkea ryönää vain ostamisen ilosta?
Ja sitten perään mouhotaan täällä miten paska firma on eikä tuu enää ikinä siellä asioimaan. Ei voi ku itseään syyttää, kun mystery boxista tuleekin paskaa.

Toi chat gpt sekoilu oli kans aikamoista seurattavaa.

Ja sitten perään mouhotaan täällä miten paska firma on eikä tuu enää ikinä siellä asioimaan. Ei voi ku itseään syyttää, kun mystery boxista tuleekin paskaa.

Toi chat gpt sekoilu oli kans aikamoista seurattavaa.
No mut hei, te pääsette nyt lällättelemään ja tuntemaan paremmuutta meihin ääliöihin verrattuna eli eikö tää menee mukavasti näinkin

Totta, totta, mut olis sieltä nyt jotain järkevämpää voinu tulla. Laturi olis kelvannu. Tietääpähän ettei enää haksahda näihin.
Siis... Alusta lähtien oli listattuna mitä boxi voi sisältää ja millä todennäköisyydellä.
Jos boxin ainoa itselle sopiva tuote on 0,5% todennäköisyydellä oleva varavirtalähde ja loput on silkkaa serriä, niin oma vika jos meni boxin ostamaan eikä tullut mitä halusi.

Itse pistin kalleimman setin tilaukseen alennuskoodilla siten että boxin halvin lataus telakka oli kiikarissa, minkä ostamista olin miettinyt sen julkaisusta lähtien. Kamerat olisi mennyt joululahjaksi mökkiä valvomaan ja imurit myyntiin toriin voitolla.
Itse en siis nähnyt mitään järkeä halvimmassa boxissa kun se sisältää lähes pelkästään Applesoosi tavaraa ja alitehoisia varavirtalähteitä.

Viimeksi muokattu:
Saas nähdä miten käy, iso ja pieni paketti tilattu. Jos ei mitään kiinnostavaa tule niin pistän Toriin myyntiin

Kuhtalaisen hämmentävää osallistua lottoon ja hermostua kun ei voittoa tulekaan :confused:
Huomautan vaan että tässä lotossa oli taattu että jokainen kuponki voittaa voiton joka on arvokkaampi kuin kupongin ostohinta.

Vähän sama juttu kuin veikkaus sanoisi loton päävoiton osuessa että se on tonnin voitto vaikka ennen arvontaa luvattiin 10miljoonaa...

Huomautan vaan että tässä lotossa oli taattu että jokainen kuponki voittaa voiton joka on arvokkaampi kuin kupongin ostohinta.

Vähän sama juttu kuin veikkaus sanoisi loton päävoiton osuessa että se on tonnin voitto vaikka ennen arvontaa luvattiin 10miljoonaa...
Tajuat kai että se voi olla vain tonnin voitto jos voittajia on tarpeeksi sitä voittoa jakamassa. Vähän niitä valoja päälle...
Itse en näe Ankerin "lotossa" mitään vikaa tuotteiden arvon puolesta. Hinta-laatu suhde vaan on aneeminen halvimman paketin "lohdutuspalkinnolla", ja tämän olisi kyllä tajunnut sekunnissa kun tarkisti mitä oli edes ostamassa.

Viimeksi muokattu:
Tajuat kai että se voi olla vain tonnin voitto jos voittajia on tarpeeksi sitä voittoa jakamassa. Vähän niitä valoja päälle...
Itse en näe Ankerin "lotossa" mitään vikaa tuotteiden arvon puolesta. Hinta-laatu suhde vaan on aneeminen halvimman paketin "lohdutuspalkinnolla", ja tämän olisi kyllä tajunnut sekunnissa kun tarkisti mitä oli edes ostamassa.
Kuin monesti oot kuullut että loton kaikki oikein tuloksia on niin paljon että 10miljoonan päävoitto kutistuu tonniin?

Kuin monesti oot kuullut että loton kaikki oikein tuloksia on niin paljon että 10miljoonan päävoitto kutistuu tonniin?
Mitä eroa sillä on sitten että 12 miljoonan voitto yhtäkkiä kutistuukiin kolmeen miljoonaan kun siellä on neljä voittajaa? Lopeta trollaus.

Jos tuo halvin paketti oli ~53€ posteineen ja tavoitteena oli tuo Anker 737 niin ehkä itse olisin ostanut sen vain suoraan seuraavasta tarjouksesta. 60€ pintaan saa tuon tuosta ja alin hinta jotain 55€ ollut.

Jos tuo halvin paketti oli ~53€ posteineen ja tavoitteena oli tuo Anker 737 niin ehkä itse olisin ostanut sen vain suoraan seuraavasta tarjouksesta. 60€ pintaan saa tuon tuosta ja alin hinta jotain 55€ ollut.
Mistä tuota on tuohon hintaan saanut? Amazoni kun ei noita suostu lähettämään suomeen.

Ei näkynyt Saksan hintaseurannassa et mikä kauppa myynyt tuohon hintaan. Voihan se olla et amazon.de ollut. Toki esim. jonkin välityspalvelun kautta saanee toimituksen mut siitäkin tulee jonkin verran vielä lisää kuluja.

Postin apin mukaan 1,05kg

Sama ja sama tuote
Sitten on sama tulossa myös tännekkin. Tosiaan DHL/Posti toimituksella tulee nämä. Paketin koko 24,5x20,5x7,5 ja paino tosiaan tuo 1,05kg.
Tämän takia otinkin tuon kalleimman arpalipun, kun tämä todennäköisin tuote ei harmittaisi yhtään. Työpöydälle oli hakusessa latausasema läppärille/kännykälle/yms. ja tässä nyt pari kymppiä taisi säästää.

Eikö kellekkään ole tullut tämmöistä 3,7kg pakettia? kajari tuo ilmeisesti ei ole koska sellainen löytyy 5,8kg kokoisena lähetyksenä. Mulla pitäis olla samassa se 44e ja 134e paketit

Mielenkiintoisen kuva anker review sitelta, luultavasti eka päivästä.

Silloin puhutettiin 1 in 6 mahdollisuus, eli kaikki olivat 16,67% mahdollisuus.

sen jälkeen se muokatiin ja päävoitto mahdollisuus on listattu 0,33%
1000029245.jpg

Statistiikka

Viestiketjuista
291 240
Jäsenet
80 046
Uusin jäsen
MestariMake

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom