Ancestors: The Humankind Odyssey (Survival, PC, Konsolit)

Liittynyt
27.02.2018
Viestejä
67
Tuli nyt sorruttua Epic Excluun koska kerrankin AAA-titteleissä yritetään jotain erilaista ja varsin onnistuneesti myös!

Kyseessä survival evoluutio, jossa ohjaillaan miljoonia vuosia sitten elänneitä esi-isiämme. Monet haukkuneet pitemmän päälle itseeän toistavaksi, mutta itse olen hurahtanut! Pelkästään evoluutio aiheena saa mun rahat. Peli näyttää ja ennenkaikkea kuulostaa hyvältä!

Peli alkaa oman heimon pariin orpona tulosta, josta pikku hiljaa lähdetään tutkimaan ympäristö, opitaan uusia taitoja, kommunikointia yms.

Ainakin nopealla vilkaisulla suurempia vapauksia evoluution kulusta ei ole otettu, eikä mitään lasereita, mystisiä kansoja yms paskaa ole pilaamassa peliä. (vaikka tekijät onkin AC poppoota)

Lisäksi peli varoittaa jo alussa, ettei neuvoja juuri ole luvassa (toki pelaajalla on haisu miten tulta tehdään jne, mutta tutkiminen on silti nautinnollista) ja itse pelaan täysin sokkona. Viimeksi tälläisiä kiksejä sai Dark Soulin blindista, vaikka pelit aivan erilaisia ovatkin.

Huhuja on, että peli olisi trilogiaksi suunniteltu, toivoa sopii!

Ehdottomasti kokeilemaan!

 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
738
Jep!

Tämä peli ollut "kiikarissa" jo ensimmäisistä trailereista lähtien.
Muutaman arvostelun lukenut niin ilmeisesti hieman bugit vielä vaivaa sekä muutenkin kaipaa viilausta sieltä täältä.
Odotan tässä rauhassa pari kuukautta, että peli saadaan pätsättyä kuntoon ja sitten hommaan.

Mielenkiintoinen tekele tosiaan!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
1 277
Tuli hankittua lähinnä teemansa puolesta sillä pidin myös samaa aihetta käsittelevästä ammoisesta SNES-pelistä nimeltään EVO: The Search for Eden. Kritiikki tätä peliä kohtaan kuitenkin on aika aiheellista, sillä peli on lopulta aika itseään toistava eikä tarjoa ikinä oikein mitään uutta jo heti pelin alusta alkaen. Apinat osaavat rakentaa ja käyttää kaikkia pelin työkaluja ekan 5 minuutin sisään eikä peli tarjoa myöhemmillä sukupolvilla tai evoluution asteilla ikinä uusia tai juuri edes uutta käyttöä olemassa oleville. Ainoastaan maisemat vaihtuvat joko samoilemisen ja tutkimisen osalta tai vähän hölmösti randomisti aina evoluutiota hypätessä, ts. ekassa polvessa voit olla viidakossa mutta sitten ykskaks hypätä vaikka savannille. Myöskin pelaajahahmoa seuraamaan laitetut muut heimolaiset ovat rasittavan typeriä AI:nsa osalta ja kiipeillessä jäävät tuon tuosta jumiin joinnekkin seinämiin ja villieläinten tapettaviksi.

Kehittäjät ovat myös ilmeisesti jo ilmoittaneet ettei mitään lisäsisältöä ole luvassa, peli jää siis itsenäiseksi teoksekseen tuollaisenaan.
 

BOT

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
2 405
Onko lisää mielipiteitä tästä? Nyt irtoaa Epicistä kupongilla 9,99 €. Idea on niin veikeä, mutta meneekö sitten ankeaksi grindailuksi? Tiikeri hauska veikkonen mitä videota katsoin, pitää pitää silmät ja korvat auki.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 475
Onko lisää mielipiteitä tästä? Nyt irtoaa Epicistä kupongilla 9,99 €. Idea on niin veikeä, mutta meneekö sitten ankeaksi grindailuksi? Tiikeri hauska veikkonen mitä videota katsoin, pitää pitää silmät ja korvat auki.
Ilmeisesti jotkut tykkää, mutta mulle ei kyllä toiminut. Toistaa niin käsittämättömän paljon itseään jo heti tunnin kahden jälkeen. Yritin ehkä kymmenisen tuntia väkisin, mutta ei iske. Itse en ostaisi kympilläkään. Mitä olen seuraillut, niin useampi taitaa olla negatiivisen arvion kannalla. Potentiaaliahan olisi ihan mielettömän paljon.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 711
Viestejä
4 238 705
Jäsenet
71 242
Uusin jäsen
Miohe

Hinta.fi

Ylös Bottom