• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Ruoka Ananaspala/murska del monte 0,2€ Prisma kaleva.

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
106
Tuote: del monte ananaspala tai -murska
Tarjoushinta: 1€/5kpl
Normaalihinta: 6,25
Kauppa: Prisma Kaleva. Muut prismat?
Voimassa: rajoitettu erä, murskaa oli lavallinen, paloja korit täynnä

Kommentti tarjouksesta:
Tölkkiananasta hamstraajille halvalla. 1,5 vuotta päiväystä
IMG_20240104_112427_356.jpg
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 155
Kiitos. Otin 10 purkkia. Eiköhän ne vuodessa kulu. Parasta ennen päivä oli tosiaan touko-kesäkuussa 2025.

Vähän meni säästöt kun löysin myös lakkalikööri konvehteja 2€/290g ja piti ostaa pari laatikkoa. Näitä oli vielä aika iso pino jäljellä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
381
Kiitos! Oli täälä Arinalaisessa Prismassa. Otin 100 purkkia :tup: Lisäksi oli Rainbow tonnikalat (105g tai jotain kuivapaino näissä eli se pienempi tölkkikoko) 79c purkki, niitä lähti mukaan 10 vedessä ja 10 öljyssä versiota.
 
Liittynyt
10.11.2016
Viestejä
38
Löytyy myös Seinäjoelta Hyllykallion Prismasta. Ainakin kello viiden aikoihin oli vielä hyvin jäljellä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
822
Pikkukylän s-marketistakin löytyi, eli varmaan varastoja myyvät pois...päiväystä oli 2/25. Poistin 15prk :btooth:
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
657
Tikkurilan Prismasssa oli / on myös. Lisäksi oli 3 purkkia marinoitua valkosipulinkynsiä 2 eurolla. Niitäkin lähti matkaan.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 242
En erikseen etsinyt mutta näkyi olevan myös Myllyssä Turun seudulla lava hyllyn päädyssä eli taitaa olla useampi kontti ananasta ässällä varastossa. :D
 
Liittynyt
26.08.2017
Viestejä
80
Ihmettelin kun niin monella oli lavallinen ananasta ostoskärryssä. Joensuun Prismassa oli sama.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Tätä on ilmeisesti ihan kaikissa Prismoissa. Tulee vähän vaikutelma että tuo hinta on väärin.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Päiväykset paukkuu vuoden päästä, myyvät nyt äkkiä uusien alta erät pois.
Katsoin pari ja oli helmikuu ja toukokuu 2025. Kai noi on ihan normaaleja säilykkeille? Mulla ei yleensä juuri säilykkeitä ole mutta löytyi tomaattimurska 7/2025 ja oliivit 6/2025. Tällä viikolla ostettu molemmat.

Paljon niillä kyllä täytyy olla noita. Voi olla että hinta siksi on alhainen. Kun ei niin monet kuitenkaan hintojen perusteella osta jotain mitä eivät normalisti ostaisi.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 281
Katsoin pari ja oli helmikuu ja toukokuu 2025. Kai noi on ihan normaaleja säilykkeille? Mulla ei yleensä juuri säilykkeitä ole mutta löytyi tomaattimurska 7/2025 ja oliivit 6/2025. Tällä viikolla ostettu molemmat.

Paljon niillä kyllä täytyy olla noita. Voi olla että hinta siksi on alhainen. Kun ei niin monet kuitenkaan hintojen perusteella osta jotain mitä eivät normalisti ostaisi.
Itse en ainakaan ostanut enää yhtäkään purkkia, kun hinta nousi inflaatiossa kohtuuttomaksi.

Pakko noiden on myydä halvemmalla kun myynti ei muuten käy. Tuo 20 senttiä purkille alkaa muistella kovasti entisajan huippuaikoja.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 114
Tarjous on vielä helmikuun alkuun asti voimassa, toivottavasti ananaspaloja vielä tulee. Kalevasta oli nimittäin ne loppunut, murskaa kyllä riitti. Harmi ettei renkaat kuulu tarjoukseen. Täytyy vielä lipastaa kunnolla varastoon, nämähän säilyvät kyllä pitkään tuon säilykkeissä varsin nimellisen päiväyksen jälkeenkin.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 731
Juu itsekin olen noita tankannut viikonloppuna Tampereentien Prismasta. Paloja ei ollut enää mutta murskaa oli aika hyvin. Vielä ehkä kerran voisi irrota loppuviikosta, jos niillä ei varastossa ole enempää. Ajattelin voisi kokeilla sitä skannaussysteemiä kun noita purkkeja on aika vaivanloista lastata korista hihnalle ja varsinkin sen jälkeen pakata kasseihin. Jostain syystä tuota skannausta ei taida olla isommassa Länsikeskuksen Prismassa, siellä olen myös ajatellut käydä katsomassa jos siellä olisi noita paloja, mutta reippaasti isompana ihmiset ovat voineet jo tyhjentää niiden varastot.

Mä en kyllä osaa yhtään säilyttää ruokaa..Noita on jotain 5 jäljellä.

Päivitys. Länsikeskuksen Prismassa ei enää ollut, mutta Wiklundin s-marketissa vielä on kun noi tuli tarjoukseen vasta reilu viikko sitten sinne.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 281
Vatialan Prismassa (Kangasala) ei ainakaan ollut tarjouksessa tai sitten katsoin huonosti, jäi ostamatta euron hintaan.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 961
Viestejä
4 207 566
Jäsenet
70 998
Uusin jäsen
TuomasP99

Hinta.fi

Ylös Bottom