• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

BF AMV FritzBox! 6600 kaapelimodeemi -28%, 229, Verkkokauppa.com

Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 259
Tuote: AVM FritzBox! 6660 kaapelimodeemi antenniverkkoon
Tarjoushinta: 179,90 euroa
Normaalihinta: 249,90 euroa
Kauppa: Verkkokauppa.com
Voimassa: 27.11. asti
Linkki: AVM FRITZ!Box 6660 Cable langaton Dual Band WiFi 6 -kaapelimodeemi 179,90
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: Hyvään hintaan uutta modeemia, jos vanha oikuttelee... Huom. ei tule kaapeliliitännän haaroitinta, saattaa vaatia sen tai sovitinkappaleen tilaukselle.

Testattu toimivaksi ainakin Elisan verkossa, CMAC osoite antamalla aspaan. Otsikkoon livahti vahingossa väärä hinta, tarjoushinta siis 179,90, mikä tekee tarjouksesta hyvän.
 
Liittynyt
29.11.2016
Viestejä
377
Telian verkossa tuota käytellyt pari vuotta ja on laadukas vehje.
Ilmeisesti vaatii manuaalivaltuutuksen aspan kautta? Tais olla vähän alueellista tuo toimivuus Telian kanssa. Telia ei ainakaan takaa toimivuutta tuon kanssa.

Tällä hetkellä Telian Technicolor käytössä ja on kyllä täysin sysipaska laite. Alkuun jumi päivittäin ja edelleenkin vähän miten milloinkin vaikka reitittävässä tilassa hyvän reitittimen kanssa käyttää. Samoja ongelmia ei ollut vanhan Ciscon modeemin kanssa.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 259
Ilmeisesti vaatii manuaalivaltuutuksen aspan kautta? Tais olla vähän alueellista tuo toimivuus Telian kanssa. Telia ei ainakaan takaa toimivuutta tuon kanssa.

Tällä hetkellä Telian Technicolor käytössä ja on kyllä täysin sysipaska laite. Alkuun jumi päivittäin ja edelleenkin vähän miten milloinkin. Samoja ongelmia ei ollut vanhan Ciscon modeemin kanssa.
Toimii nykyään. Aspan pitää laittaa cmac kaksi kertaa, sitten toimii ja netistä palautusoikeus, kunhan säilytät pakkausmateriaalit täyteen hyvitykseen.
 
Liittynyt
13.08.2019
Viestejä
2 259
Saakos tämän siltaavaksi?
Tuon mukaan saa, ei omakohtaisia kokemuksia.


Laite on ollut kaikkiaan parempi kuin Elisan toimittama 6 vuotias Arris jolla yhteys pätki koko ajan. Nyt vakaa yhteys koko päivä joka päivä.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 375
DNA:lla myös piti laittaa ASPA:an viestiä MAC osoitteesta kun aikoinaan vaihdoin kaapelimodeemin. Eli se on hyvä pitää mielessä kun kaapelimodeemin vaihtaa, niin operaattorille pitää ilmoittaa laitteen MAC osoite, muuten ei yhteys lähde toimimaan.
 
Liittynyt
01.11.2016
Viestejä
343
Ainoa huono tuosta sanottava on paljon huonompi wifin kantama kuin vertaa AVM FRITZ!Box 6690 joka on toki huomattavasti kalliimpi. 6600 ei jaksanut kuuden seinän läpi kun noin 10-20Mbps linkin kun taas 6690 antaa 200-275Mbps. En tiedä vaikuittaako tähän 2x2 MU-MIMO vs 4x4 MU-MIMO vai onko anteenit vain isommat toisessa.
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
13
Ilmeisesti vaatii manuaalivaltuutuksen aspan kautta? Tais olla vähän alueellista tuo toimivuus Telian kanssa. Telia ei ainakaan takaa toimivuutta tuon kanssa.

Tällä hetkellä Telian Technicolor käytössä ja on kyllä täysin sysipaska laite. Alkuun jumi päivittäin ja edelleenkin vähän miten milloinkin vaikka reitittävässä tilassa hyvän reitittimen kanssa käyttää. Samoja ongelmia ei ollut vanhan Ciscon modeemin kanssa.
Hämeenlinnan seudulla itse käyttelen. Voipi tosiaan olla alueellisia eroja toimivuudessa. Minun Telia -sivulla pääsee naputtelemaan itse uuden laitteen MAC-osoitteen.
 
Liittynyt
27.11.2018
Viestejä
7
Tuon mukaan saa, ei omakohtaisia kokemuksia.


Laite on ollut kaikkiaan parempi kuin Elisan toimittama 6 vuotias Arris jolla yhteys pätki koko ajan. Nyt vakaa yhteys koko päivä joka päivä.
Saa 6660 myös siltaavaksi samalla tavalla backuppien kanssa kikkailemalla. Vakaa vehje on ollut
 
Liittynyt
15.06.2020
Viestejä
72
Auttaiskohan jos hankkis tämän ku telian kaapelinetti katkeilee etenki illasaikaan useamman kerran viikossa?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 667
Hämeenlinnan seudulla itse käyttelen. Voipi tosiaan olla alueellisia eroja toimivuudessa. Minun Telia -sivulla pääsee naputtelemaan itse uuden laitteen MAC-osoitteen.
Vaikka sen MAC-osoitteen pääsee naputtelemaan itse niin ilmeisesti ei se takaa toimivuutta:
Ei näytä Kouvolan seudulla nousevan Fritz!box 6660 Cable verkkoon. MAC annettu telian sivujen ja aspan kautta, avut mitä sieltä myöhemmin sai oli mallia resetoi laite.
FRITZ!OS: 7.57
 
Liittynyt
22.08.2019
Viestejä
13
Vaikka sen MAC-osoitteen pääsee naputtelemaan itse niin ilmeisesti ei se takaa toimivuutta:
Ah, okei. Meikäläisellä riitti tuo, mutta vaihtelevuutta siis tässäkin asiassa.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 375
Yksi asia tuli vielä mieleen kaapelimodeemin ostoa miettiville. Nykyisen ISP:n antaman modeemin voi myös vaihtaa siltaavaan tilaan (ja poistaa WIFI:n kokonaan) ja perään lyödä normaalin reitittimen joka hoitaa sitten Wifiä ja reititystä. Tällöin ISP modeemilla on vain yksi tehtävä, joka on olla modeemina ja saattaa toimia jopa hieman paremmin. Itselläni tuo jeesasi paljon koska ISP modeemi ylikuumeni ja aiheutti ongelmia, mutta kun vaihtoi siltaavaksi ja poisti WIFI:n, niin ylikuumeneminen loppui ja netti toimi normaalisti. Ja toki ton perään pitää sitten laittaa normaali reititin.

Eli lähinnä vinkkinä niille jotka haluavat vaihtaa ISP:n modeemin pois huonon suorituskyvyn takia, niin kokeilemisen arvoinen asia ja voi säästää rahaa, varsinkin jos kaapin pohjalta löytyy joku vanhempi wifi reititin jo valmiina.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 667
Näitä näyttäisi olevan vielä tuolla Verkkiksen outletissa vino pino vielä piirun halvemmalla:

Pointti tässä modeemissa mistä maksetaan on tuo 2,5 Gbit/s liitäntä ja DOCSIS 3.1 tuki. Eli päästään 1000M laajakaistalla oikeasti sinne 1000M nopeuksiin, 1,0 Gbit/s liitäntä saturoituu jo reilusti ennen 1,0 Gbit/s nopeuksia.
Reititin ominaisuudet on omasta mielestä extraa.
 

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
492
Mainio laite, ollut mulla Elisan verkossa Joensuun keskustassa käytössä kolmisen vuotta. Muutama viikko sitten valmistui remontti ja käyttöön tuli kuitu. Muutin Fritzboxin router-tilaan, ja kaikki pelaa hienosti.
 
Liittynyt
10.12.2016
Viestejä
316
Tällä laitteella pääsin eroon Elisan paskan verkon pätkimisistä. Maksoin tuosta sen 230€, niin on ollut joka euron arvoinen. En käytä tuon omaa WiFiä, vaan perään on laitettu Deco P9 meshverkko.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 826
Viestejä
4 209 606
Jäsenet
70 967
Uusin jäsen
Makexz

Hinta.fi

Ylös Bottom