Myyty Amd Xbox Game Pass for PC 3kk

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Myytävä tuote: Amd Xbox Game Pass for PC 3kk
Hinta: 5
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm´s 10/2019
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa: Näytönohjaimen mukana tullut latauskoodi, lunastetaan osoitteessa

http://www.amdrewards.com/

Tuolta lisäinfot:

https://www.amd.com/en/gaming/game-bundle

Ostajan vastuulla selvitellä tarviiko koodi toimiakseen tietyn Amd-tuotteen tms.

Sijainti:
Toimitustapa: Koodi yv:llä
Maksutapa: Tilille


Kuva:
 
Liittynyt
25.07.2017
Viestejä
59
Toi koodi pitää nähtävästi aktivoida laitteella, josta löytyy rautaa, jonka mukana koodi tuli. Voin maksaa vielä toisen vitosen vaivanpalkkaa, jos aktivoit koodin omalla koneellasi niin, että peli kuitenkin aktivoituu minun tililleni.

Edit:
Ilmeisesti kun koodi on tullut näyttiksen mukana niin Borderlands 3 kuuluu tuohon kampanjaan?
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 303
Olen jo yhden passin ostanut, josta tuli ilmoitus, että se on jo käytetty. Jos kyseessä on varmasti käyttämätön koodi, ostan sen. Minulla on koodiin sopivaa rautaa koneessani.
Vastauksen toivon YV:llä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
157
Olen jo yhden passin ostanut, josta tuli ilmoitus, että se on jo käytetty. Jos kyseessä on varmasti käyttämätön koodi, ostan sen. Minulla on koodiin sopivaa rautaa koneessani.
Vastauksen toivon YV:llä.
Koodi on näyttiksen mukana tullut ja käyttämätön, mukana tulisi myös se toinen koodi jolla saa sen pelin ladattua mutta se lirpake on jo myyty erikseen.
Sen kohdallla kävi niin että ostajalla oli oikeanlainen näyttis koneessa mutta kortilla oli ilmeisesti jo yksi koodi lunastettu ja valitti jotain code limitistä, ostaja otti yhteyttä Amd tukeen joka nosti limit rajaa jolloin myymäni koodin sai lunastettua.
Mutta joo, laitan sulle yvllä tilinumeron, koodi tulee kun rahat tilillä ja jos homma ei syystä tai toisesta rokkaa niin palautan toki rahat.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 739
Viestejä
4 223 698
Jäsenet
71 105
Uusin jäsen
Flatout123

Hinta.fi

Ylös Bottom