Lahjoitettu AMD Socket 939 setti - Tampere/Kangasala

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Asus:n Socket 939 ATX-emolevy, muistaakseni Asus A8V Deluxe
3.75Gb DDR1
AMD Sempron 3000+ ja AMD Athlon 3200+ prossut


En ole testannut toimivuutta muutamaan kuukauteen. Huhtikuun aikaan kun testailin niin toimi ainakin.
En muista kummalla prosessorilla testasin. Saattoi olla tuo Athlon.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Voitko postittaa nää setit, voisin ottaa nää ja maksan tietty postit ja vaikka muutaman euron vaivanpalkkaa postituksesta
Voin myös lähettää sulle tilalle jotain vastaavanlaisia vanhoja komponentteja jos kiinnostaisi ja mulla sattuis sopivia olemaan
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Voitko postittaa nää setit, voisin ottaa nää ja maksan tietty postit ja vaikka muutaman euron vaivanpalkkaa postituksesta
Voin myös lähettää sulle tilalle jotain vastaavanlaisia vanhoja komponentteja jos kiinnostaisi ja mulla sattuis sopivia olemaan
Postitus voinee onnistua. Pitää tarkistaa löytyisikö mitään laatikkoa johon mahtuisivat.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Mut minähän näitä kyselin postitse heti ensimmäisenä
:rolleyes:

(jaaha en ollut huomannut että ketjuun oli tullut vastaus että postitus ehkä onnistuu, jo kauan sitten, olin kyllä kiinnostunut näistä silloinkin.. ainoastaan privaviesteistä tulee ilmoitus sähköpostiin)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Mut minähän näitä kyselin postitse heti ensimmäisenä
:rolleyes:

(jaaha en ollut huomannut että ketjuun oli tullut vastaus että postitus ehkä onnistuu, jo kauan sitten, olin kyllä kiinnostunut näistä silloinkin.. ainoastaan privaviesteistä tulee ilmoitus sähköpostiin)
Mjoo, kun ei tullut vastausta tuosta eteenpäin niin jäi + unohtui koko ilmoitus itselläkin tähän päivään asti.
 
Liittynyt
05.06.2017
Viestejä
2 791
Jees, mut jos voit mulle postittaa noi niin toki ne kelpais ja maksan ne postit
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 957
Katselin tuossa eilen josko olis ollut mitään millä olisi voinut lähettää, mutta eipä löytynyt valitettavasti mitään mihin olisi sopinut.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 683
Viestejä
4 188 784
Jäsenet
70 779
Uusin jäsen
K01571N3N

Hinta.fi

Ylös Bottom