Myyty AMD Ryzen R5 1600 + Corsair Hydro H80i V2

Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Myytävä tuote: pakettina R5 1600 ja Corsair H80i V2
Hinta: 200
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Prossu voitettu kilpailusta ja AIO ostettu käytettynä
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Prossulla täysi takuu AMDlle (Commercial invoice) ja jäähylle takuu jimmsille edellisen omistajan tilausnumeroa vastaan (kesäkuusta).
Muuta huomioitavaa: Alkuperäiset paketit ja käyttämätön Wraith Spire jäähy mukaan. Koneessa kiinni tällähtekellä uutta 1700x prosessoria ja 240 AIOta odotellessa. Corsairin mukana ainoastaan AM4 asennuspalat. Prossua käytetty n. 2 viikkoa ja AIOta n. 1,5 kk.


Sijainti: Uusikaarlepyy
Toimitustapa: Posti/nouto
Maksutapa: Tilisiirto


Kuva:

kuva 1.jpeg Kuva 2.jpeg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
Minä otan tuolla 180 + postit hinnalla
Kerkes jo tulla vähän parempi tarjous tossa välissä, mutta vasta ensiviikonloppuna olis kaupat tulossa. Mutta jos jaksat Odotella viikonloppuun kun silloin olisi tulossa hakemaan ja jos ei tule niin voin myydä sulle. Mutta tosiaan hplla olisi ostamassa eikä tarvitse postittaa. Huomenna kumminkin puran koneesta kun uus prossu jo postissa.
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
14
No eihän tässä mihinkään kiire ole melkein valmiissa maailmassa joten ilmottele miten viikonloppuna käy. Ja on sellainen pieni mahdollisuus olemassa että itsekkin olisi niillä seuduin viikonloppuna joten noutokin saattaisi onnistua jos toiset kaupat menee puihin...
 
Liittynyt
18.02.2017
Viestejä
399
No eihän tässä mihinkään kiire ole melkein valmiissa maailmassa joten ilmottele miten viikonloppuna käy. Ja on sellainen pieni mahdollisuus olemassa että itsekkin olisi niillä seuduin viikonloppuna joten noutokin saattaisi onnistua jos toiset kaupat menee puihin...
Olen yhteydessä miten sujuu kaupat kun yleensä tällaiset jotka kauempaa lupaavat tulla hakemaan on yleensä niitä jotka tosiaan tulee hakemaan tai sitten niitä jotka viimetingassa tekee oharit.

Missäpäin asustelet ja minneppäin olisi matka. Aattelin kun itse olen yleensä vaasassa viikonloppuisin.

Ja ilmoittelen miten etenee loppuviikosta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 675
Viestejä
4 292 550
Jäsenet
71 686
Uusin jäsen
Bliblop

Hinta.fi

Ylös Bottom