Myyty AMD Ryzen 7 7800X3D, AM5, 4.2 GHz, 8-Core (TURKU/TKU)

Liittynyt
03.08.2017
Viestejä
1 311
Tuote: AMD Ryzen 7 7800X3D, AM5, 4.2 GHz, 8-Core, WOF - 439,90€
Hinta: 370€ + mahdolliset postikulut (6,90e)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimm's 08/2023
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy ja takuu voimassa 08/2026 asti
Muuta huomioitavaa: Alkuperäinen laatikko + suojamuovi löytyy. Tässä yksilössä hyvä muistiohjain ja on vakaa mm. 6400MHz 1:1-modella & 2200MHz FCLK. Lisäksi ajetettu alivoltitettuna CO -20 all-core.


Paikkakunta: Turku
Toimitustapa: Nouto tai postitus
Maksutapa: Käteinen, tilisiirto tai MobilePay/Pivo
 

tj0

Liittynyt
29.01.2023
Viestejä
199
Pidetään julkisena ne tarjoukset, niin tiedetään kuka on tarjoutunut ostamaan ekana!
 

tj0

Liittynyt
29.01.2023
Viestejä
199
Tuote oli myytävänä kun tarjosin tähän julkisesti hintapyynnin. Mielenkiinnosta, miten tämän kuuluisi mennä palstan sääntöjen mukaan?
 
Liittynyt
14.07.2021
Viestejä
315
Tuote oli myytävänä kun tarjosin tähän julkisesti hintapyynnin. Mielenkiinnosta, miten tämän kuuluisi mennä palstan sääntöjen mukaan?
Ei sillä julkisuudella ole mitään väliä. Ihmiset saa tarjota privana jos haluavat, ja jos myyjä on jo hyväksynyt tarjouksen privassa(oli se sitten HP tai ei), silloin sillä mennään vaikka joku kirjoittaisi Helsingin Sanomien etusivulle Johanna Tukiaisen tissien viereen tarjoavansa HP:n.

Itse olen hoitanut asiat näin että olen kieltäytynyt HP-tarjouksesta perusteella "meni jo muualle" jos olen jo hyväksynyt jonkin tarjouksen. Tämä siis pätee vain jos tarjous on hyväksytty ennen HP:n tarjoamista.
 

tj0

Liittynyt
29.01.2023
Viestejä
199
Niin, mietin vain sitä että ei-julkisella tarjouksella voi tehdä niinkin että kun tässäkin tapauksessa hp tarjouksen jälkeen kului n. 15min aikaa ennen kuin tuli ilmoitus että tuote on mennyt yv:llä (ja että tuote merkattiin myydyksi), että joku on voinut tarjota vaikka 20 eur pyyntiä enemmän tarjoukseni jälkeen, jonka myyjä on päättänyt hyväksyä. Tällainen olisi sääntöjen vastaista hyväksyä hp-tarjouksen jälkeen. Nyt pitää vain luottaa että meni niin kuin kuuluu ja että myyjä unohti merkata tuotteen myydyksi privatarjouksen hyväksyttyään.
 
Liittynyt
03.08.2017
Viestejä
1 311
Täysin turhaa spekulointia. Minulle on ihan yhdentekevää, tuleeko tarjous tässä keskustelussa vai yksityisviestillä. Myyn ensimmäiselle, jonka kanssa homma sujuu mutkattomasti ja sääntöjen mukaan. Tässä tapauksessa prossu myytiin 370€ sis. postit. Kaupat sovittiin klo 21:31, kun ostaja hyväksyi vastatarjouksen ja maksu saapui klo 22:02, jonka jälkeen pakkasin tuotteen valmiiksi. Pahoittelut, etten muutaman sekunnin vasteajalla käynyt merkkaamassa myydyksi. Parempaa uutta vuotta sinne!:tup:

1704230213631.png
 
Liittynyt
18.03.2022
Viestejä
90
Niin, mietin vain sitä että ei-julkisella tarjouksella voi tehdä niinkin että kun tässäkin tapauksessa hp tarjouksen jälkeen kului n. 15min aikaa ennen kuin tuli ilmoitus että tuote on mennyt yv:llä (ja että tuote merkattiin myydyksi), että joku on voinut tarjota vaikka 20 eur pyyntiä enemmän tarjoukseni jälkeen, jonka myyjä on päättänyt hyväksyä. Tällainen olisi sääntöjen vastaista hyväksyä hp-tarjouksen jälkeen. Nyt pitää vain luottaa että meni niin kuin kuuluu ja että myyjä unohti merkata tuotteen myydyksi privatarjouksen hyväksyttyään.
Tsemppiä uuteen vuoteen.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
248 326
Viestejä
4 330 090
Jäsenet
72 197
Uusin jäsen
pro.forma

Hinta.fi

Ylös Bottom