Myyty AMD Ryzen 7 7800X3D | 400€ | Kajaani

Tuote: AMD Ryzen 7 7800X3D
Hinta: 400€ + postikulut
Tuote ostettu: Datatronic, 26.07.2023
Kuitti löytyy: Kyllä, takuuta jäljellä ~1v 6kk
Muuta huomioitavaa:
Myynnissä uuden tieltä pois.
Tällä hetkellä koneessa vielä kiinni ja käytössä, mutta ensiviikolla pitäisi tulla uutta kiveä.
Edit: Pakattu ja lähtövalmiina.
Alkuperäinen pakkaus mukaan Ryzen tarroineen.

Toimitustapa: Nouto / Posti
Maksutapa: Käteinen / Mobilepay

Viimeksi muokattu:
Tarjoan 365€ noudolla, nouto onnistuisi viikon kuluttua viikonloppuna, esimerkiksi lauantaina kun sinne päin ajelen. Maksu vaikkapa käteisellä

EDIT: Voin noutaa 375€:lla, maksu käteisellä. Nouto onnistuisi esim. 21.12. - 23.12.

Posti toi jo uuden prossun etuajassa, eli vanha on jo paketissa lähtövalmiina.
En kehtaa ruveta viikoksi varaamaankaan, eli jos joku tällä välillä maksaa hp+posti niin laitan sitten sinne. Peelopasilla joka tapauksessa nyt korkein tarjous!:)

"Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle ostajalle."

Hintapyyntö tarjottu. En tosin tiedä, kuinka tällaisessa tilanteessa tuota sääntöä tulkitaan, kun pystyn noutamaan tuotteen tosiaan vasta viikon kuluttua? 🤔 Kertokee ensikertalaiselle joku

"Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle ostajalle."

Hintapyyntö tarjottu. En tosin tiedä, kuinka tällaisessa tilanteessa tuota sääntöä tulkitaan, kun pystyn noutamaan tuotteen tosiaan vasta viikon kuluttua? 🤔 Kertokee ensikertalaiselle joku

Itse näen niin että että maksun pitäisi pääsääntöisesti tapahtua 2 vuorokauden sisällä hyväksytystä tarjouksesta/hintapyynnin tarjoamisesta. Jos tiedän että minulla menee maksun kanssa kauemmin mainitsen asiasta etukäteen koetan sopia varauksen kuitenkaan pahoittamatta mieltäni jos myyjä ei siihen suostu.

Viikko on kuitenkin myyjän kannalta melko pitkä aika odottaa erityisesti jos rahoille on tarvetta.

Hyvin kirjoitettu Woitto:lta. Toki jos etukäteen haluaa maksaa niin sitten tuote odottaa niin pitkään kuin tarve vaatii. Mutta on tuo sääntö vähän ympäripyöreä että miten tuota tulkitsee. Jos joku tarjoaa hintapyynnön ja sanoo hakevansa kuukauden tai vaikka vuoden päästä käteisellä, niin siinä ei sitten saisi enää tuotetta myydäkkään? Eihän se näin voi olla. :hmm:

Itse näen niin että että maksun pitäisi pääsääntöisesti tapahtua 2 vuorokauden sisällä hyväksytystä tarjouksesta/hintapyynnin tarjoamisesta. Jos tiedän että minulla menee maksun kanssa kauemmin mainitsen asiasta etukäteen koetan sopia varauksen kuitenkaan pahoittamatta mieltäni jos myyjä ei siihen suostu.

Viikko on kuitenkin myyjän kannalta melko pitkä aika odottaa erityisesti jos rahoille on tarvetta.
Tämä kuulostaa fiksulta. Myyjä saa myydä puolestani jollekin muulle ostajalle, jos joku tarjoaa pyynnin viikon kuluessa. Ostotarjoukseni hp:lla on voimassa edelleen 😊

Statistiikka

Viestiketjuista
265 280
Jäsenet
75 616
Uusin jäsen
DNS90324L2KW093SDNNH09JS0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom