Myydään Amd Ryzen 5 7600X / Rog Strix B650E-I / 2x16Gb Kingston Fury Beast 6000MHz DDR5

Tuote:
Amd Ryzen 5 7600X
Asus Rog Strix B650E-I (Mini-Itx)
Kingston Fury Beast 6000MHz DDR5, 2x16Gb
Hinta:
Yksittäin:
Prosessori - 130€,
Emolevy - 160€,
Ram - 160€.

Kaikki yhdessä 430€, mutta kryptovaluutalla maksettaessa hinta on alhaisempi. Voimme neuvotella hinnasta.
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Maaliskuu 2023, jimms.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti ja laatikot puuttuvat.
Muuta huomioitavaa:
Ostin maaliskuussa 2023, laatikoita ja kuittia ei ole. Ei mitään ongelmia, kaikki toimii erinomaisesti.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Jyväskylä
Toimitustapa: Posti, nouto
Maksutapa: Kryptovaluutta, tilisiirto, käteisellä

Viimeksi muokattu:
Onkos muut saanut sovittua jotain? Kuvia ei kuulu ja tiistaina olis kuulemma nouto mahdollinen.
Rameista olen tiistaille sopinut nouto kaupat. Edit. myyjä ilmoitti että ei kuulemma ole kauppoja sovittu ja aikoo myydä koko paketin tarjoajalle vaikka noudosta olemme sopineet ja tarjosin hintapyynnön ensimmäisenä..

Viimeksi muokattu:
Onkos muut saanut sovittua jotain? Kuvia ei kuulu ja tiistaina olis kuulemma nouto mahdollinen.
Aion purkaa tietokoneen aamulla ja lähettää valokuvat. Odota, kiitos

---

Anteeksi, mutta emme vielä sopineet. Minulle varattiin kaikki kerralla, ja on kannattavampaa myydä kaikki yhdessä rahan tarpeen vuoksi.

jobbe_92

Viimeksi muokattu:
Aion purkaa tietokoneen aamulla ja lähettää valokuvat. Odota, kiitos

---

Anteeksi, mutta emme vielä sopineet. Minulle varattiin kaikki kerralla, ja on kannattavampaa myydä kaikki yhdessä rahan tarpeen vuoksi.

jobbe_92

- Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon jäsenelle.

- Tuote on oltava ostettavissa foorumin kautta ja myytävä ensimmäiselle hintapyynnön tarjonneelle, maksu- ja toimitusehdot täyttävälle ostajalle. Kiistatilanteissa ensimmäinen tarjous on pystyttävä tarvittaessa todentamaan ylläpidon

Tää kaveri nyt oli myymässä mulle kaikkea ja nyt onkin sopinut toisen kaupan kaikesta kun sanoin että myytävä muistit ekalle hp tarjonneelle ja ostaisin sitten vain emolevyn.

Tää kaveri nyt oli myymässä mulle kaikkea ja nyt onkin sopinut toisen kaupan kaikesta kun sanoin että myytävä muistit ekalle hp tarjonneelle ja ostaisin sitten vain emolevyn.
Tarjouduin ostamaan koko paketin kerta on kova rahan tarve ja mulla ei muuta tietoa ollut kuin että haluaisi myydä toiselle juuri sen takia että on kova rahan tarve ja haluaisi koko paketin myydä kätevästi kerralla mutta kuitenkin sääntöjen puolesta se ei olisi ollut sallittua kun olin tarjonnut rameista hp niin tarjouduin "auttamaan" ostamalla koko paketin.

Statistiikka

Viestiketjuista
295 224
Jäsenet
80 828
Uusin jäsen
KunKq

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom