Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo niin käyttää, ja suurin osa näistä isoista firmoista. Nopeasti on tullu tähän mennessä. Jos varastoa on niin hitaus/nopeus lähinnä on kiinni rahtarin kiireistä tänne siperian etupihalle (tässä tapauksessa fedex).Lenovo käyttää kuluttajapuolella tuota DigitalRiveriä, pitäisi olla suht rivakka.
about viikko veikkaisin Suomeen toimituksen.
Noniin jimmsisiltä rx6800 on lähetetty
No miksi myyntiin xdSamma här
edit. luultavimmin myyntiin menee.
S-posti myös saapunut tunti sitten, on ne kyllä aikaisin (vai myöhään) töissäNoniin jimmsisiltä rx6800 on lähetetty
Miks ei onnea rx6800 saajilleOnnea XT:n saajille
Tilauksia jätin VK ja Multitronicille postiennakolla tai noudolla. Eipähän oo rahat ympäri Suomea ootellessa, kiitokset ideasta kuuluu kait RTX30-sarjan oppineille. Jimms taitaa olla totaalisen kypsynyt kyselijöihin eikä halunnut ottaa jonoon porukkaa...
Onnea XT:n saajille
Tilauksia jätin VK ja Multitronicille postiennakolla tai noudolla. Eipähän oo rahat ympäri Suomea ootellessa, kiitokset ideasta kuuluu kait RTX30-sarjan oppineille. Jimms taitaa olla totaalisen kypsynyt kyselijöihin eikä halunnut ottaa jonoon porukkaa...
Oikeasti kertokaa mulle miten nuo kortit edes löyty. Mistään ei löydy haulla eikä valikoiden kautta. Mitä ihmeen paskaa tämä nyt taas on.
Jahas, minulla vahvistus sähköpostissa 17.07. Odottaa tuotteita.Iloinen yllätys että Verkkokauppa lähettänyt MSI:n 6800xt. Tilausvahvistus oli vasta 17:08 mutta aika nopeasti sain tilattua kun ne klo 17 taas ilmeistyi listaan.
Jos ei ole tarvetta 6800xt:lle, niin mulle kelpaa
Sitten pitäisi vielä päättää että minkä pitää
No, et ole ainoa. Ensviikolla taas uusi arpa vetämään ja nokka kohti uusia pettymyksiä.Oma vahvistus tuli vasta 17:12 MSI:n korttien osalta, joten tämäkin arpa tais jäädä tyhjäksi
jooh normi päivä, itsellä 16:21(tilaus tehty joskus 16:16) ja 17:12 vahvistukset mädin xt korteista verkkiksessä.No, et ole ainoa. Ensviikolla taas uusi arpa vetämään ja nokka kohti uusia pettymyksiä.
Jeps, ja samalla pitää kaivaa kuvetta ainakin sen satasen verran lisää, jos customeja halajaa.No, et ole ainoa. Ensviikolla taas uusi arpa vetämään ja nokka kohti uusia pettymyksiä.
Kyllä tuossa kuitenkin taitaa olla porukkaa aika reippaasti edellä. Mun vahvistus asuksen xt malliin 16:27Oma vahvistus Asuksen 6800xt 16:40, joten se voi olla ihan kohtuullisella jonopaikalla
Asus taisi tulla aikaisemmin myyntiin. Oma vahvistus 16:21Oma vahvistus Asuksen 6800xt 16:40, joten se voi olla ihan kohtuullisella jonopaikalla
Pidät 6800 ja myyt mulle xt
Sitten pitäisi vielä päättää että minkä pitää
On se Ari P. nopea ukko paketoimaanVerkkokaupasta MSI 6800 tilaus käsitelty 8.00. Hyvältä vaikuttaa. Enpä olisi uskonut kun ei kauheasti tarvinnut edes kiirehtiä.
Ari on ÄIÄ!On se Ari P. nopea ukko paketoimaan
No varmaan kun suurin osa ei päässy edes tilaamaan näitä koska jimmy rajoitti suoraan sen siihen määrään mitä kortteja oli.Näyttää vähäsen paremmalta AMDlla menevän ekat kahdeksan sivuu verrattuna Nvidian tilausseuranta keskustelussa.
XT?MSI vahvistussähköposti tuli 17.09 ja olin valinnut noudon. Nyt kun heräsin oli tullut viesti, että tilauksen voi noutaa.
Näyttää vähäsen paremmalta AMDlla menevän ekat kahdeksan sivuu verrattuna Nvidian tilausseuranta keskustelussa.