Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan tuolla Jimmsilläkin tuo yksi 6800 juuri tälläkin hetkellä varastossa (28.12.2020-18:30). Itse etsin/odotan XT mallia.
Varmaan sitten parasta perua tilaus jos näyttää miinusta.
Kannattaa mieluummin tuonne RTX:n tilausseuraantaan laittaa kuin tänne Radeonien sekaan.Vihdoinkin on 3080 tulilla, vaikka ei ollutkaan se mikä tilattiin. Kotiin tuli ASUS RTX 3080 TUF OC. Kiitos @wzu jälleenlähetyksestä! Tilauksessa oli alunperin normi TUF 3080 ProShopista, jossa vieläkin ollaan ensimmäisen 20min tilauksissa.
katso liitettä 512792katso liitettä 512793
Hirvittävä hinta, mutta XT tilaukseen lähti, tuleepahan piste tälle syyskuusta alkaneelle odotukselle.
RTX 3080 vai 6800 XT en enää jaksaa välittää kumpi, kunhan nyt saa vaan saa jostain toimitukseen!
Kertokaahan vähän kulkuja kun saatte kortit. Ite en vielä kerennyt hirveästi kokeilemaan, mutta muistit maksimiin, sekä core clock ~2500mhz.
Kiitos.
Niinpä olikin, hurmos laittoi väärään threadiin. Pahoittelut. :-DKannattaa mieluummin tuonne RTX:n tilausseuraantaan laittaa kuin tänne Radeonien sekaan.
Jimm's on toimittanut 8kpl Red Dragon 6800 kortteja. XT malleja ei yhtään...Hiukan huolestuttavaa tuon Red Dragon saannin osalta - en ole löytänyt netistä yhtäkään arvostelua kyseisestä kortista, ainoastaan markkinointikuvia.
Onkohan niitä valmistunut edes yhtäkään vielä? Onko Powercolorilla menny priorisointi täysin Red Devil kortille alkuvaiheessa.
Myös minä katselin ja pidin ostoskorissa lukittuna 3x20minVerkkokaupassa oli yksi kappale RX 6800 sapphire nitroa, jonka sain napattua itselle. Toivottavasti välipäivinä löytäisi tiensä Ouluun.
Tarkoitin juurikin tuota XT -mallia. Tuosta RX 6800 Red Dragon löytyy youtube arvostelukin.Jimm's on toimittanut 8kpl Red Dragon 6800 kortteja. XT malleja ei yhtään...
Saikos kukaan niitä 6800 Fightereita? Ne taisi olla refujen jälkeen edullisimpia ainakin jossain vaiheessa.
Hiukan huolestuttavaa tuon Red Dragon saannin osalta - en ole löytänyt netistä yhtäkään arvostelua kyseisestä kortista, ainoastaan markkinointikuvia.
Onkohan niitä valmistunut edes yhtäkään vielä? Onko Powercolorilla menny priorisointi täysin Red Devil kortille alkuvaiheessa.
Sama kortti tilauksessa ja 10-15 jonossa.Joo itseä huolestuttaa tuo myös. itse jonossa 10-15, mutta ei mitään hajua milloin tulee, toivottavasti edes seuraavan 1-2kk aikana
Itekkin samoilla sijoilla jonossaSama kortti tilauksessa ja 10-15 jonossa.
Ihan mielenkiinnosta tuliko sulla tuossa hiirimatto mukana? Itsellä oli sellainenkinMyyty - AMD Radeon RX 6900 XT Referenssikortti (Turku)
Myytävä tuote: AMD Radeon RX 6900 XT Referenssikortti Hinta: 1046,97€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): Suoraan AMD:ltä, toimitettu Suomeen 22.12.2020 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä / Kyllä Muuta huomioitavaa: Kortti käynyt koneessa 3d markin verran. Päädyin kuitenkin pitämään rtx 3080:n...bbs.io-tech.fi
6900 xt refu tarjolla amd shopin hinnoilla
Hitto et harmittaa et myöhästyin pari minsaa. nyt olisi polte saada 6800xt tai 6900xt refu ja blokittaa sellanen.Myyty - AMD Radeon RX 6900 XT Referenssikortti (Turku)
Myytävä tuote: AMD Radeon RX 6900 XT Referenssikortti Hinta: 1046,97€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): Suoraan AMD:ltä, toimitettu Suomeen 22.12.2020 Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä / Kyllä Muuta huomioitavaa: Kortti käynyt koneessa 3d markin verran. Päädyin kuitenkin pitämään rtx 3080:n...bbs.io-tech.fi
6900 xt refu tarjolla amd shopin hinnoilla
Aika hiljaista on ollut tuolla AMD:n kaupassa Swamperin juhlapäivän jälkeen. Vai onko joku onnistunut naaraamaan sieltä vielä sen jälkeenkin?
Kova mietiskely hommaisko 6800 vai 6800xt... Toisaalta riittäis tuo perusmalli mutta jos onnistuu tuolta amd storesta tilaamaan ni hintaero on niin olematon että xt vie voiton.
Mun tarina sen pöllityn/kadonneen kortin kanssa päättyi siihen että ei niiden systeemit kykene varaa mulle korttia kun niillä ei ole niitä ja kaikki liian on vaikeata. Lähettivät kyllä mulle sen kolmekymppiä lopulta mitä yrittivät varastaa.Noniin 6900 XT lähetetty takuuseen eilen ja näköjään nyt jo perillä Hollannissa. Saa nähdä koska tulee uusi tilalle. Kovasti supportista väittivät, että heillä on kyllä niitä varastossa ja lähettävät heti kun ovat saaneet palautuksen käsiteltyä.
Mun tarina sen pöllityn/kadonneen kortin kanssa päättyi siihen että ei niiden systeemit kykene varaa mulle korttia kun niillä ei ole niitä ja kaikki liian on vaikeata. Lähettivät kyllä mulle sen kolmekymppiä lopulta mitä yrittivät varastaa.
Redditissä joku AMD:n dude kyseli myös joulun aikana että mites mun ongelma on edennyt kun oli nähnyt sen threadin ja sit tuli radiohiljaisuus kun laitoin sille tiketin numeron.
Ja ehkä suurimpana loukkauksena (tai whatever), sain tänään aamuyöstä automaattimeilin AMD:ltä jossa oli "....we would appreciate you taking a few moments to rate your experience with us." ja linkki osoittaa (sensuroitu toki) http://onlineservices.amd.com/survey/Default.htm?svyID=SR_CSAT&lang=EN&trxXXXXXXXXXXXXXXX ja eihän tuo palvelu edes ole pystyssä
Diggaan kyllä AMD:sta ja on 5600X koneessa jne. ja omistan AMD:n osakkeita mutta kyllä tässä ollaan vähän rajoilla että pitäisiköhän unohtaa nämä AMD:n näyttissekoilut ja katella sit joskus tolle 3070 korvaajaa Nvidian puolelta
Noniin 6900 XT lähetetty takuuseen eilen ja näköjään nyt jo perillä Hollannissa. Saa nähdä koska tulee uusi tilalle. Kovasti supportista väittivät, että heillä on kyllä niitä varastossa ja lähettävät heti kun ovat saaneet palautuksen käsiteltyä.
Tuli kateltua samaa, jonosija ois 1-5 ko korttiin. Mietin vaan missähän nuo 6900xt reddevilit ois ku eilen "piti" tulla 10kpl ja siihen ois jonosija 5-10Jimmsille tulossa 7.1. 10 kpl 6800 XT Red Devileitä.
Vähän turhan suolaisen hintaisia kortteja tehon suhteen vaikka ostaisi tuollaisen kalliin AIB 6800XT:n ja sen tehoihin vertailisi. Saatika sitten AMD:n kaupan hintoihin.Verkkikses ois tarjol 6900xt refui parikytä kipaletta
Näytönohjaimet
Vaativampi grafiikka tarvitsee sulavasti pyöriäkseen tehokkaamman näytönohjaimen – erityisesti silloin, kun käytössä on useampi näyttö tai 2K- ja 4K-näyttö. Valikoimamme kattaa markkinoiden suosituimmat näytönohjaimet niin keveään arkikäyttöön kuin raskaampaan peli- ja ammattilaiskäyttöönkin.www.verkkokauppa.com
Väärä ketju?Klo 16:16 tilasin 3080strixin ja 23.12 pärähti laatikkoon, Joulu pelastettu.