AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Tiedetäänkö me vielä, että toistuuko tämä enää? Eli tuleeko samaan tyyliin AMD:lle myyntiin kaikkea, julkistuksessa luvattuun hintaan?
 
Liittynyt
18.09.2020
Viestejä
75
Tiedetäänkö me vielä, että toistuuko tämä enää? Eli tuleeko samaan tyyliin AMD:lle myyntiin kaikkea, julkistuksessa luvattuun hintaan?
Tähän mennessä 6800 XT on valunut muutaman kerran julkaisun jälkeen. Voisin olettaa että vielä tulee.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Tähän mennessä 6800 XT on valunut muutaman kerran julkaisun jälkeen. Voisin olettaa että vielä tulee.
Iotechin aiheeseen liittyvien ketjujen lisäksi, mistä on hyvä seurata ajankohtaista tietoa, että milloin näitä myyntipäiviä mahdollisesti on?
 

Swamper1337

Bolsun #1 Tuuletin
BANNED
Liittynyt
04.11.2020
Viestejä
37
Mietin että onks sulla jotain suosikki hyväntekeväisyys mestaa (Joulupata, Kirkon Ulkomaanapu tms.) mihin haluaisit pieniä lahjoituksia? Tai ei mua myöskään haittaisi laittaa muutamia euroja vaikka suoraan sun omalle tilille ja ostat sitten niillä olutta. Uskoisin että tavalla tai toisella saisit mukavan potin kasaan.

@Sampsa Ja jos/kun nuo kortit tulevat Suomeen niin Swamperille kyllä saisitte laittaa jonkun spesiaali bannerin vaikka siihen saakka kunnes näitä uusia näyttiksiä saa kaupoista :)
Eiköhän se ole paras laittaa tuonne TechBBSn joulupatakeräykseen noita rahoja niin menee ehkä niitä enemmän tarvitseville!
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 733
Tiedetäänkö me vielä, että toistuuko tämä enää? Eli tuleeko samaan tyyliin AMD:lle myyntiin kaikkea, julkistuksessa luvattuun hintaan?
Eiköhän se ole samalla tavalla toteutettu kuin edellisetkin, eli tavaraa valuu tuonne kauppaan satunnaisesti arkipäivisin klo 16-19.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Sinänsä pidän vähän tympeänä tuota tyyliä, että tilaus vain kylmästi perutaan. Joo, siellä on varmaan tarkkaan katseltu, että ketkä ehtivät tilata ensin ja heille luonnollisesti kortit lähtevät. Mutta jos tosiaan kortteja vielä on mahdollisesti tulossa (en kyllä luota mihinkään, mitä AMD enää sanoo), niin mielestäni niille, jotka olivat tilaukset ehtineet sisään laittaa, olisi voitu antaa vaihtoehto odottaa seuraavaa satsia. Ei minulla mikään kiire olisi ollut rahoja saada takaisin ja korttiakin olisin voinut odottaa. Noh, nämä on näitä. Alan jo enemmän ja enemmän toivomaan, että vesillä olevista verkoista Nvidia nappaa ensimmäisenä. Alkaa AMD kyllä tympimään oikein huolella.
 
Liittynyt
02.06.2020
Viestejä
51
Mistä te tuollaisen pdf invoicen saitte? Minulla ei tullut AMD:n automaattisten sähköpostien mukana eikä sieltä AMD:n sivuilta tilausnumeron ja salasanan avullakaan löydy. Order in Process -tilassa tilaus tietenkin on.
 
Liittynyt
21.11.2017
Viestejä
89
Mistä te tuollaisen pdf invoicen saitte? Minulla ei tullut AMD:n automaattisten sähköpostien mukana eikä sieltä AMD:n sivuilta tilausnumeron ja salasanan avullakaan löydy. Order in Process -tilassa tilaus tietenkin on.
Minulla sivusto ohjasi kuitille heti maksun jälkeen.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Siis mitähän vittua? Nyt tuli sähköposti, että "Order declined, please contact the customer service to confirm the billing method or provide alternative method of payment" ja mukana sähköpostiosoite mihin voin ottaa yhteyttä. Burgeroinko mä tän nyt vittu väärällä korttinumerolla? Eihän tilauksen nyt luulisi edes menevän saatana läpi siinä tapauksessa.
 

inspekta

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2017
Viestejä
61
Onko keneltäkään muulta peruttu tilausta, vai onko @Jugo ainoa? Itse tilasin aikalailla samaan aikaan (maksuvahvistus tullut 17:35) kuin hän ja vielä ainakin toistaiseksi on tilaus voimassa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 356
Eiköhän se ole paras laittaa tuonne TechBBSn joulupatakeräykseen noita rahoja niin menee ehkä niitä enemmän tarvitseville!
Tehdään sitten näin, laitoin kalenterille perjantaille muistutuksen sitä varten kun siinä kohtaan voinee jo perua (lähes kaikki) muut tilaukset pois :) Kiitokset vielä kerran! :)
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Onko keneltäkään muulta peruttu tilausta, vai onko @Jugo ainoa? Itse tilasin aikalailla samaan aikaan (maksuvahvistus tullut 17:35) kuin hän ja vielä ainakin toistaiseksi on tilaus voimassa.
Laitoin sinne nyt emailia, että mikä nyt on ongelma. Olinko myöhässä tilaukseni kanssa vai oliko maksussa jotain ongelmaa ja että onko jotain tehtävissä.
 
Liittynyt
27.12.2018
Viestejä
58
Mistä te tuollaisen pdf invoicen saitte? Minulla ei tullut AMD:n automaattisten sähköpostien mukana eikä sieltä AMD:n sivuilta tilausnumeron ja salasanan avullakaan löydy. Order in Process -tilassa tilaus tietenkin on.
Itsellä meni 6 päivää invoicen saamiseen kun tilasin 18.11.2020

edit: tarkistin sähköpostista ja sain invoicen 6 päivää tilauksen jälkeen
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
15
Jospa tuo tilaus menee tosiaan läpi. 17:15 tuli Paypalin kuitti, mutta invoicea ei ole kuulunut. Enkä edes käyttänyt mitään linkkejä tilaukseen vaan hakkasin F5sta.
 
Liittynyt
08.09.2020
Viestejä
42
Ilmeisesti liityn myös "taikalinkin" kautta tilauksen saaneeseen porukkaan 6800 XT mallilla. Isot kiitokset linkkaajalle, about 5 kertaa ehdin ennen tätä mennä prosessia normaalia kautta, mutta capthcaan pysähtyi viimeistään. Monessakohan paikkaa nää luottokortin tiedot on nyt väärissä käsissä?
 
Liittynyt
26.10.2016
Viestejä
722
6800-kortin launchista tilanneena huomasin, että AMD ei pidä kiirettä sähköpostien lähettelyssä. Ja korttikaan tuskin liikahtaa muutamaan päivään, mutta kyllä se sieltä tulee.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
15
Siis mitähän vittua? Nyt tuli sähköposti, että "Order declined, please contact the customer service to confirm the billing method or provide alternative method of payment" ja mukana sähköpostiosoite mihin voin ottaa yhteyttä. Burgeroinko mä tän nyt vittu väärällä korttinumerolla? Eihän tilauksen nyt luulisi edes menevän saatana läpi siinä tapauksessa.
Tuon perusteella vaikuttaisi siltä, että se tilaus / korttivaraus kuitenkin on säilynyt kun tarjoavat vaihtoehtoista maksutapaa, eli jotain positiivista ainakin.
 

inspekta

Tukijäsen
Liittynyt
10.08.2017
Viestejä
61
Laitoin sinne nyt emailia, että mikä nyt on ongelma. Olinko myöhässä tilaukseni kanssa vai oliko maksussa jotain ongelmaa ja että onko jotain tehtävissä.
Vähän tuo heidän viesti tosiaan vaikuttaa joltain muulta kuin että kortit olisi loppu, toivotaan ettei sulta kosahda tilaus kokonaan tuon takia :cautious:
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Tuon perusteella vaikuttaisi siltä, että se tilaus / korttivaraus kuitenkin on säilynyt kun tarjoavat vaihtoehtoista maksutapaa, eli jotain positiivista ainakin.
Toivottavasti. Helvetti mitä draamaa tiistai-iltaan. :lol: Ei auta kuin jännätä ja odottaa, että mitä vastaavat.
 
Liittynyt
10.04.2017
Viestejä
199
Redditistä olen vastaavista lukenut ja ne taisivat korttinsa saada, oliko sinulla eri nimi/osoite toimitukselle? Nehän väittävät tarkistavansa tilaukset niin olen pohtinut mistä syystä joutuu lisätarkastukseen.
Rehellisesti sanottuna en tiedä mitä olen kirjoittanut ja mihin kohtaan, tai mitä korttia olen käyttänyt. Mulla on joitain tietoja ainakin automaattisesti tallennettu googleen ja rämpytin tilausta eteen päin kuin kiimainen jänis pillun päällä. Sähköposti tuli ainakin siihen osoitteeseen, mihin pitikin.

edit:

Kävin katsomassa tuolla amd:n sivuilla tilaukseni tilaa ja siellä näkyy olevan laskutusosoite ja -nimi sama kuin toimitusosoite.
 
Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
15
Itsellä jumittaa siellä edelleen order submitted tilassa, vaikka myöhemminkin tilailleet täällä ovat saaneet jo vahvistuksensa, saa nähdä onko samanlainen sähköposti kohta matkalla tähänkin suuntaan...
 
Liittynyt
04.09.2020
Viestejä
35
17:18 tuli paypal kuitti ja juuri äsken 21:30 order confirmation. Välissä tietty order submitted klo 18:20. Kiitos vinkistä @Swamper1337.
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 429
17:18 tuli paypal kuitti ja juuri äsken 21:30 order confirmation. Välissä tietty order submitted klo 18:20. Kiitos vinkistä @Swamper1337.
Hassua miten vaihtelee. Itsellä tuli Paypal kuitti 17:22 ja Order Confirmation 17:40.
Tuota order submitted viestiä ei tullut vaan suoraan tuo confirmation.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
345
17:59 tilasin 6800XT:n ja 20:20 tuli tilausvahvistus ja koodi.
Maksoin mastercardilla ja näyttää sieltä rahat kelvanneen.
No ei muuta ku odotellaan.
 
Liittynyt
05.06.2020
Viestejä
9
Itsellä tuli ensiks tilaan order submitted ja sen jälkeen vaihtunu tuolla tilaus sivulla order in Process. Onko tosta viel joku kolmas vaihe tulos vai olisko toi tossa et nyt voi vaan odotella ja näyttää keskisormea nvidian suuntaan?
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
Itsellä tuli ensiks tilaan order submitted ja sen jälkeen vaihtunu tuolla tilaus sivulla order in Process. Onko tosta viel joku kolmas vaihe tulos vai olisko toi tossa et nyt voi vaan odotella ja näyttää keskisormea nvidian suuntaan?
1. Order Submitted
2. Order Confirmation
3. Shipping Confirmation
4. Payment Information (sis. virallinen Digital River invoice)
 

fascia

Vesinokkaeläin
Team R&T
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
42
Nyt tuli tilausvarmistus 6800 joka tilattu siinä 17:20 - 17:40.:thumbsup:
 
Liittynyt
18.11.2020
Viestejä
2
Itse tilasin 6900xt ja tilausvahvitus tuli 17:24 sähköpostiin. Tilasin suunnilleen vartin yli viis.
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
109
6800XT tilattu.

Klo 17:26 Tilaus sisällä
Klo 18:40 Order confirmation
Klo 22:28 Shipping confirmation
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
140
6900XT tilattu ja 17.28 tullut Order Confirmation maili. Iso kiitos linkistä.
 
Liittynyt
27.11.2020
Viestejä
25
Poistin oman tilauksen jimmsiltä ASRock Radeon RX 6800 Phantom Gaming -näytönohjain, 16GB GDDR6 849€
Saatavuus
Turku:-2 kpl
Tulossa : 3 kpl

Tulevat erät:
3 kpl / 10.12

eli tuosta erästä olisi mahdollisesti saatavilla.
 
Liittynyt
13.02.2017
Viestejä
1 674
Itse laitoin 6800xt amd:ltä tilaten noin 17:50 ja order confirmation meili tuli 19:18 tuosta. Mitään muita sähköposteja ei tullut ja tällä hetkellä tilaus order in process tilassa.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
482
Hiphei! On jo postitettu, onpa se AMD nopea :happy:
Odottelin saavani vasta vuoden alussa, nyt on tsäänsit saada ennen joulua.


Thank you for ordering from AMD.com Online Store on 8 December 2020. The following product(s) have shipped. If you paid by credit card, your credit card has now been charged.
 

omenanraato

Team Tesla
Liittynyt
22.10.2017
Viestejä
4 476
Hiphei! On jo postitettu, onpa se AMD nopea :happy:



Thank you for ordering from AMD.com Online Store on 8 December 2020. The following product(s) have shipped. If you paid by credit card, your credit card has now been charged.
mihin aikaan tilasit?
 
Liittynyt
04.12.2016
Viestejä
3
Shipping confirmation tuli 6800xtlle tilattu 17.51 linkin avulla:tup: Kiitos paljon linkistä:love2:
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
25
6800XT tilattu AMD:n kaupasta, Paypal 17:36, 19:04 confirmation ja näköjään juuri äsken shipping confirmation 22:23. Kiitos @Swamper1337 !
 

DaMan

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
29.09.2017
Viestejä
596
No johan nyt tuulee Hollannista. 3 tuntia sitten tilattu 6800XT ja nyt tuli jo Shipping confirmation ja seurantanumero!!
Lasku (invoice / Digital River) tullee sitten parin tunnin sisällä myös.

Muistakaas ukot että nämä kaikki lähtee peräkkäisillä DHL:n seurantanumeroilla. Vaihtakaa vaan viimeistä/viimeisiä numeroita niin näette minne/kenelle kortteja lähtee :cool:
 
Liittynyt
05.07.2017
Viestejä
100
Tännekin näytti tulleen jo DHL:n seurantakoodi ja Order Complete.
Ei tullut spostiin, vaan löytyi AMD:n sivuille kirjautumalla.

17:26 tuli tilausvahvistus.

Edit. Jaa tulihan se spostikin sieltä! :cigar:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 393
Viestejä
4 282 382
Jäsenet
71 663
Uusin jäsen
basicbobo

Hinta.fi

Ylös Bottom