AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Menikö teillä onnekkailla koko "putki" kerralla läpi vai joudutteko latailemaan tilaussivua uudestaan?

T. Nimim. "Kannattaako Place Order -nappia vielä yrittää painella"

Sain minäkin lopulta 6900XT:n tilauksen läpi, ja rahatkin katosi Nordean mukaan kortilta.

Place order napin kans taistelin puhelimella. Lopputulos bannit sivulle tai näin ymmärsin kun ei sivu toimi puhelimella. Keksit pois ja alusta. Koneella tapellaan 503:n kanssa. Ehkäpä tämä parin kuukauden päästä löytää perille.

Paypal valinta ei missään kohtaa näyttänyt onnistuvan, vaan luottokortin naputtelua kerta toisensa jälkeen... Kerran place order -sivulle päästyä sivut jopa kysyivät captchaa, mutta 503 jälleen kerran lopputuloksena.

Menikö teillä onnekkailla koko "putki" kerralla läpi vai joudutteko latailemaan tilaussivua uudestaan?

T. Nimim. "Kannattaako Place Order -nappia vielä yrittää painella"
Aina, kun ei tapahtunut yhtään mitään piti kokeilla vain uudelleen - ja uudelleen - ja uudelleen (ja lopuksi saat ehkä porttikiellon sivuille).

Pääsin viimein review order -vaiheeseen, mutta captchan ruksimisen jälkeen ei tapahdu mitään.

Place order nappia ei näy, captchakin vanhenee tuon tuosta.

Huh. 6900xt tilaus meni läpi. Nyt sitten toivotaan että kyseessä ei ole paperisaldot. Olin kyllä toivonut Asuksen strixiä mutta ei helvetti noilla hinnoilla. Jospa tulee hyvä kivi.

Tuleeko tähän nyt siis vielä verot päälle vai tohon hintaan mitä tossa lukee. Mutta todella paljon onnea kortista!
Tuohon hintaan tulee kotiovelle. Hinta-nopeus-suhde vähän kehno 6800 XT:seen verrattuna, mutta tämän sai sentään nyt tilaukseen :)
Tänään myös saapui Amazonista LG:n 35" ultrawide-näyttö, joten teholisä nykyiseen 1080ti @wqhd yhdistelmään nähden tulee tarpeeseen.

Saiko joku korttimaksulla läpi vai maksoitteko kaikki Paypalilla?

Kumpaakin yritin moneen kertaan, mutta lopullinen onnistuminen tuli Paypalilla. Joku ihme bugi tuossa minulla kävi, kun hyppäsi suoraan tilauksen hyväksymisruutuun, jossa oli omat linkit maksutapoihin.

Viimeksi muokattu:
Piti oikein rekata myös ja liittyä kortin odottajiin.

Ilmeisesti tuon 6900xt:n myynti oli ihan erillään tuosta toisesta kaupasta? Sieltä en onnistunut tilaamaan mitään. 6900xt:n osto meni direct-buy-linkistä n. 15 sekunnissa ja rahat lähtivät paypallista.

Tää muuten nyt ei vittu voi olla totta, mutta mulle tosiaan tuli kanssa tuollainen tilausvahvistus. Mä luulen että siellä vielä bugittaa jotain. Rahat on edelleen tilillä mutta tosiaan joku vahvistus tuli ja katevaraus näkyy. Mutta silti uskon että tuolta oikeasti tulee jotain sitten kun se on käsissä.

Viimeksi muokattu:
Hah!
Koneella ei sit perkeleelläkään päässyt ostoskoria läpi ja kännykällä meni ykkösellä ilman mitään nikottelua :D

https://shop.amd . com/promo?promoID=4974233000&linkid=Radeon6800XT tähän malliin
Kiitos, onnistuin tilaamaan Paypal-checkoutilla tuon linkin kautta. Ainakin antoi nyt tilausvahvistuksen "Buy Now"-nappulan painamisen jälkeen.

Edit: Paypalilta tuli myös maksuvahvistus sähköpostiin, niin taisi mennä oikeasti tilaus läpitte.
Edit2: Nyt tuli tilausvahvistus AMD:ltäkin sähköpostiin. Nyt vaan pitää enää jännittää, että saavatko oikeasti toimitettua tuon tilauksen.
Edit3: Sähköposti tuli tilauksen lähetyksestä eilen illalla. Tässä vielä omat aikaleimat:
Paypal-kuitti sähköpostiin klo 17:13
Tilausvahvistus sähköpostiin klo 17:23
Postitusviesti sähköpostiin klo 22:24

Viimeksi muokattu:
Voi helvattu.... Tajusin et en laittanut TAX kohtaan Finland............................................. Onkohan väliä? näytti vaan maksavan tuolla irelandilla 10e enemmän tuo korttia :D

Siellä näyttää olevan kaikkia kortteja saatavilla tuon linkin kautta, liekkö edes todellisia nuo saldot.

Voi helvattu.... Tajusin et en laittanut TAX kohtaan Finland............................................. Onkohan väliä? näytti vaan maksavan tuolla irelandilla 10e enemmän tuo korttia :D
En mä edes huomannut moista kohtaa kun kiiressä klikkasin läpi, kuitissa lukee ALV 24%. Hyvä että tuotteen nimeä ehdin varmistamaan mitä oon ostamassa :D

Meinasin 5600x:ää tilata, mutta nyt sanoo out of stock.. :beye: Ilmankos ei mennyt tilaus kirveelläkään läpi molemmat korissa

Tuolla hinnalla taitaa olla aika se ja sama jos vaan kortin lähettäävät.

Tällä samalla kikalla meni näköjään 6800 tilauskin läpi! Uskaltaakohan sitä peruuttaa jo 3060 ti tilauksen...?

Ylhäällä olevalla linkillä meni kanssa heittämällä läpi tilaus 6800 xt:stä, nyt jännitetään saapuuko mitään :)

Taitaa olla bugi tuo direct buy ja ei tarkista varastosaldoa... Varmaan tulee peruutuksia noista ostoista.

Itse en vielä uskalla peruuttaa noita muita tilauksia. Uskon, kun näen, että tuo meni tuolta läpi. Jimmsiltä peruin Red Dragon tilauksen, koska siellä olin jonossa jossai 100+ sijoituksilla ja rahat oli (tyhmänä) kiinni siinä kortissa.

Uusi yritys Edgellä:
Eijeijei...
:nb::nb::nb:
1607440895887.png

1607440987091.png

Liitteet

• 1607440863466.png
    1607440863466.png
    93,2 KB · Luettu: 67

Statistiikka

Viestiketjuista
258 389