AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
64
Menikö teillä onnekkailla koko "putki" kerralla läpi vai joudutteko latailemaan tilaussivua uudestaan?

T. Nimim. "Kannattaako Place Order -nappia vielä yrittää painella"
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
202
Sain minäkin lopulta 6900XT:n tilauksen läpi, ja rahatkin katosi Nordean mukaan kortilta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
48
Place order napin kans taistelin puhelimella. Lopputulos bannit sivulle tai näin ymmärsin kun ei sivu toimi puhelimella. Keksit pois ja alusta. Koneella tapellaan 503:n kanssa. Ehkäpä tämä parin kuukauden päästä löytää perille.
 

Rusna

Make ATK Great Again
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 313
Paypal valinta ei missään kohtaa näyttänyt onnistuvan, vaan luottokortin naputtelua kerta toisensa jälkeen... Kerran place order -sivulle päästyä sivut jopa kysyivät captchaa, mutta 503 jälleen kerran lopputuloksena.
 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
432
Menikö teillä onnekkailla koko "putki" kerralla läpi vai joudutteko latailemaan tilaussivua uudestaan?

T. Nimim. "Kannattaako Place Order -nappia vielä yrittää painella"
Aina, kun ei tapahtunut yhtään mitään piti kokeilla vain uudelleen - ja uudelleen - ja uudelleen (ja lopuksi saat ehkä porttikiellon sivuille).
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
503
Pääsin viimein review order -vaiheeseen, mutta captchan ruksimisen jälkeen ei tapahdu mitään.

Place order nappia ei näy, captchakin vanhenee tuon tuosta.
 
Liittynyt
05.11.2020
Viestejä
15
Huh. 6900xt tilaus meni läpi. Nyt sitten toivotaan että kyseessä ei ole paperisaldot. Olin kyllä toivonut Asuksen strixiä mutta ei helvetti noilla hinnoilla. Jospa tulee hyvä kivi.
 
Liittynyt
12.06.2017
Viestejä
320
Tuleeko tähän nyt siis vielä verot päälle vai tohon hintaan mitä tossa lukee. Mutta todella paljon onnea kortista!
Tuohon hintaan tulee kotiovelle. Hinta-nopeus-suhde vähän kehno 6800 XT:seen verrattuna, mutta tämän sai sentään nyt tilaukseen :)
Tänään myös saapui Amazonista LG:n 35" ultrawide-näyttö, joten teholisä nykyiseen 1080ti @wqhd yhdistelmään nähden tulee tarpeeseen.

Saiko joku korttimaksulla läpi vai maksoitteko kaikki Paypalilla?
Kumpaakin yritin moneen kertaan, mutta lopullinen onnistuminen tuli Paypalilla. Joku ihme bugi tuossa minulla kävi, kun hyppäsi suoraan tilauksen hyväksymisruutuun, jossa oli omat linkit maksutapoihin.
 
Viimeksi muokattu:

X47

Liittynyt
08.12.2020
Viestejä
31
Piti oikein rekata myös ja liittyä kortin odottajiin.

Ilmeisesti tuon 6900xt:n myynti oli ihan erillään tuosta toisesta kaupasta? Sieltä en onnistunut tilaamaan mitään. 6900xt:n osto meni direct-buy-linkistä n. 15 sekunnissa ja rahat lähtivät paypallista.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 834
Tää muuten nyt ei vittu voi olla totta, mutta mulle tosiaan tuli kanssa tuollainen tilausvahvistus. Mä luulen että siellä vielä bugittaa jotain. Rahat on edelleen tilillä mutta tosiaan joku vahvistus tuli ja katevaraus näkyy. Mutta silti uskon että tuolta oikeasti tulee jotain sitten kun se on käsissä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
30.06.2017
Viestejä
48
Hah!
Koneella ei sit perkeleelläkään päässyt ostoskoria läpi ja kännykällä meni ykkösellä ilman mitään nikottelua :D
 
Liittynyt
20.05.2019
Viestejä
47
https://shop.amd . com/promo?promoID=4974233000&linkid=Radeon6800XT tähän malliin
Kiitos, onnistuin tilaamaan Paypal-checkoutilla tuon linkin kautta. Ainakin antoi nyt tilausvahvistuksen "Buy Now"-nappulan painamisen jälkeen.

Edit: Paypalilta tuli myös maksuvahvistus sähköpostiin, niin taisi mennä oikeasti tilaus läpitte.
Edit2: Nyt tuli tilausvahvistus AMD:ltäkin sähköpostiin. Nyt vaan pitää enää jännittää, että saavatko oikeasti toimitettua tuon tilauksen.
Edit3: Sähköposti tuli tilauksen lähetyksestä eilen illalla. Tässä vielä omat aikaleimat:
Paypal-kuitti sähköpostiin klo 17:13
Tilausvahvistus sähköpostiin klo 17:23
Postitusviesti sähköpostiin klo 22:24
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2020
Viestejä
246
Voi helvattu.... Tajusin et en laittanut TAX kohtaan Finland............................................. Onkohan väliä? näytti vaan maksavan tuolla irelandilla 10e enemmän tuo korttia :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
597
Siellä näyttää olevan kaikkia kortteja saatavilla tuon linkin kautta, liekkö edes todellisia nuo saldot.

 
Liittynyt
23.01.2018
Viestejä
432
Tuli tilattua myös 6800 XT tuolla linkillä. Hyvin toimii. Haluaako joku ostaa 6900 XT:n?
 
Liittynyt
14.08.2020
Viestejä
7
Voi helvattu.... Tajusin et en laittanut TAX kohtaan Finland............................................. Onkohan väliä? näytti vaan maksavan tuolla irelandilla 10e enemmän tuo korttia :D
En mä edes huomannut moista kohtaa kun kiiressä klikkasin läpi, kuitissa lukee ALV 24%. Hyvä että tuotteen nimeä ehdin varmistamaan mitä oon ostamassa :D
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
335
Meinasin 5600x:ää tilata, mutta nyt sanoo out of stock.. :beye: Ilmankos ei mennyt tilaus kirveelläkään läpi molemmat korissa
 
Liittynyt
16.09.2017
Viestejä
188
Voi helvattu.... Tajusin et en laittanut TAX kohtaan Finland............................................. Onkohan väliä? näytti vaan maksavan tuolla irelandilla 10e enemmän tuo korttia :D
Tuolla hinnalla taitaa olla aika se ja sama jos vaan kortin lähettäävät.
 
Liittynyt
28.12.2017
Viestejä
193
Tällä samalla kikalla meni näköjään 6800 tilauskin läpi! Uskaltaakohan sitä peruuttaa jo 3060 ti tilauksen...?
 
Liittynyt
13.10.2020
Viestejä
7
Ylhäällä olevalla linkillä meni kanssa heittämällä läpi tilaus 6800 xt:stä, nyt jännitetään saapuuko mitään :)
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 478
Taitaa olla bugi tuo direct buy ja ei tarkista varastosaldoa... Varmaan tulee peruutuksia noista ostoista.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
111
Itse en vielä uskalla peruuttaa noita muita tilauksia. Uskon, kun näen, että tuo meni tuolta läpi. Jimmsiltä peruin Red Dragon tilauksen, koska siellä olin jonossa jossai 100+ sijoituksilla ja rahat oli (tyhmänä) kiinni siinä kortissa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
247 104
Viestejä
4 306 949
Jäsenet
71 984
Uusin jäsen
Jonesy

Hinta.fi

Ylös Bottom