Saako noita jonoja tietää muuten kuin kysymällä aspasta?Verkkiksessä oli aamulla 19 jonossa. Jimmsissä eilen jo useampi kymmentä, joten verkkis lienee parempi vaihtoehto tuolle.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saako noita jonoja tietää muuten kuin kysymällä aspasta?Verkkiksessä oli aamulla 19 jonossa. Jimmsissä eilen jo useampi kymmentä, joten verkkis lienee parempi vaihtoehto tuolle.
Verkkiksessä laitat helsinki myymälävalintaan, niin näet paljon jonoa kyseisellä tuotteella on, mikäli jono on alle 25 tilausta.Saako noita jonoja tietää muuten kuin kysymällä aspasta?
Katso Proshopin tilaus/toimitus tilastoja.Onko kellään heittää valistunutta arvausta, että tulevatko custom-korttien hinnat laskemaan esimerkiksi tammikuun puoleenväliin mennessä?
Koitin katsella hintahistorioita RTX:n 3000-sarjalaisille, että miten niiden on käyneet, mutten saanut selvää kuvaa suuntaan tai toiseen. Tähän tietysti vaikuttaa myös se, paljonko niitä on tulossa lisää. Ja Nvidiankin kortit tietty voivat vähentää kysyntää jos niitä alkaa tulemaan saataville kunnolla.
Jos Radeoneja tulee saataville niin alentaako suomalaiset kaupat hintoja?
Onko kukaan Suomesta vielä saanut AMD:n DHL:n kyydissä toimittamaa 18.11. tilattua näytönohjainta? Kyllä taas tänne siperian etupihalle tulo kestää. Minun paketti näyttäisi Lähteneen Köpenhaminasta eilen eikä mitään tietoa missä luuraa.
Suurimmalle osalle keski-Euroopassa DHL toimitti kahdessa päivässä. Katsokaas ihan piruuttanne omaa DHL:n seurantanumeron edeltäviä ja/tai seuraavia numeroita. Koska AMD lähetti kaikki samassa erässä niin kaikki paketit on peräkkäisillä numeroilla. Ne on merkittäviltä osin jo toimitettu.
Juu. Samassa koneessa Köpiksestä.saapunut Helsinkiin tunti sitten, hyväs lykys ennen lauantaita käsissä kortti
En yhtään ihmettelisi. Kiinasta pari tuotetta tilattu lokakuun lopussa, eikä ole vielä edes saksan varastolle saapunut. (tulee saksan kautta) Yleensä toimitusaika ollut noin 2 viikkoa kyseisillä tuotteilla.Sarjassamme villit huhut:
Apple on rohmunnut niin paljon rahtikapasiteettia että AIB:t joutuneet maksamaan kolminkertaista hintaa normaalin nähden saadakseen kortteja liikenteeseen ja ne on silti myöhässä. Uskoo ken tahtoo.
Hemmetin Tim AppleSarjassamme villit huhut:
Apple on rohmunnut niin paljon rahtikapasiteettia että AIB:t joutuneet maksamaan kolminkertaista hintaa normaalin nähden saadakseen kortteja liikenteeseen ja ne on silti myöhässä. Uskoo ken tahtoo.
Mulla on tiistaina tilattu kortti ollut eilen Köpiksessä, mutta ei ole merkintää Suomesta. Ei taida saapua enään tänään.Juu. Samassa koneessa Köpiksestä.
marraskuu, 27 2020 00:18 Paikallinen aika | HELSINKI - FINLAND
Tulee lähes varmasti huomenna. DHL on tähän mennessä toimittanu kotiovelle aina saman päivän aikana kun tullu maahan.
.. tämmöinen elektroniikka tulee tosiaan usein lentorahtina, jonka määrä koronan takia on pienentynt. Laivarahdilla tulee sitten tosiaan muutakin tavaraa joten elektroniikan osuus siellä varmasti tosiaan pieni. Applella on usein launchit ja aikataulut suunniteltu alusta loppuun asti jo hyvissä ajoin ja rahdit varattu etukäteen. Applella ei ole varaa myöhästyä. Jollekkin pienelle AIB valmistajalle on voinut tulla vähän yllätyksenä täydet ruumat koneissa varsinkin jos AMD:ltä on semi viimetingassa alkanut vasta piirejä saamaan. On mahdollista että niitä (AIB) kortteja on "pilvin pimein" jossain kiinassa odottelemassa että pääse maailmalle. (pilvin pimein = ei riitä kaikille)Joo vähän erikoinen skenaario kenellekään keksiä. Suurin osa maailman kuljetuksista on varmaan ihan jotain muuta kuin elektroniikkaa saati yhden valmistajan kännyköitä ja muita hilppeitä. Täten yksi firma ei voisi mitenkään vaikuttaa mihinkään.
News from TW on TSMC 7N wafer customers. In Q4, AMD is set to use ~120K wafers for console SOCs, ~80K for PS5 + ~40K for SSX! This is ~80% of 7N wafers allocated to AMD in Q4. This console ramp is the main reason for lack of Zen 3 & Big Navi.
Asrockin kortit tuli Multitroniciin, arviotu toimitus 14.12.
Jaahas, tässä on sit kortti mikä mulle tulee kaikista arpajaisista ku oon sijalla 6.Samoin Jimmsille tulossa 4.12, näyttäis tulevan 20kpl ainakin Taichia
Sama homma ja onhan toi kallis mut eiköhän 970 gtx oo aika jo eläköityäJaahas, tässä on sit kortti mikä mulle tulee kaikista arpajaisista ku oon sijalla 6.
Ei yllätä. Apple on nyt samassa ARM leirissä Nvidian kanssa ja kampittavat x86 hommia kaikin keinoin. Vaikka Applen arm-pohjainen 5nm prossu käyttäisikin eri nodea TSMC:llä, niin veikkaan silti että se vaikuttaa jollain tasolla TSMC:n kokonaiskapasiteettiin painaa AMD:n cpu:t ja gpu:t. Nvidia käyttää samsungin 8nm linjaa, mutta sekin voi olla vaan sovittu juttu isossa kuvassa. Irwinkin sen muinoin sano: "Joku aina vittu häslää."Sarjassamme villit huhut:
Tuskin vaikuttaa 5nm, mutta konsolipiirit vaikuttavat ja AMD joutuu käyttämään hirveän osan tuotantokapasiteetistaan niihinEi yllätä. Apple on nyt samassa ARM leirissä Nvidian kanssa ja kampittavat x86 hommia kaikin keinoin. Vaikka Applen arm-pohjainen 5nm prossu käyttäisikin eri nodea TSMC:llä, niin veikkaan silti että se vaikuttaa jollain tasolla TSMC:n kokonaiskapasiteettiin painaa AMD:n cpu:t ja gpu:t. Nvidia käyttää samsungin 8nm linjaa, mutta sekin voi olla vaan sovittu juttu isossa kuvassa. Irwinkin sen muinoin sano: "Joku aina vittu häslää."
Kiitos. XT jonoon.MSI Gaming X Trio 6800 XT+6800 ja Asrock RX 6800 Phantom lisättiin äsken Jimmsiin.
Ja samoin PhantominNo nytpä se Taichinki arvioitu saapuminen katosi
Oletko katsonut ALV 0% vai ALV 24% hintaa?Dustinissa näyttää olevan edulliset hinnat näille RX 6800/XT korteille. Tuolla ei vaan näy saldoa. Missäs kaikkialla näitä edes myydään Suomessa?
Dustinissa näyttää olevan edulliset hinnat näille RX 6800/XT korteille. Tuolla ei vaan näy saldoa. Missäs kaikkialla näitä edes myydään Suomessa?
Haisee black friday -kusetukselle tuo että heittää vakiona yrityspuolelle, eikös ne ennen aina kysynyt onko kuluttaja vai yritysasiakas?Oletko katsonut ALV 0% vai ALV 24% hintaa?
Kappas.. oli nolla alvilla. Näyttikin liian hyvältä. ALV:in kanssa meni kalliimmaksi kun muualla.Oletko katsonut ALV 0% vai ALV 24% hintaa?
MSI Gaming X Trio 6800 XT+6800 ja Asrock RX 6800 Phantom lisättiin äsken Jimmsiin.
Asiakkaat karkotetaan vaan sillä että ei oo tarjota kortteja. Se kumpi saa enemmän kortteja nyt pihalle voittaa kyllä tämän "sodan"Kyllä on pojat pitkä ja kivinen tie luvassa. Onneksi en perunut kaikkia RTX-tilauksia joten jos nyt kävisi niin että nahkatakki haluaa painaa lisää rahaa niin kortteja tulemaan vaan. Emmä kyllä jaksa enää toista 2,5kk ootella että voi alkaa olla saumoja saada jotain. Sääli sinänsä, ennemmin mä oisin punaleirin kortin laittanu alle.
Harmi ku AMD:n markkinointigurutkaan ei täällä istu, sellasia terveisiä oisin lähettäny että asiakkaiden kusetus on hyvä tapa karkottaa ne asiakkaat. Ennemmin yllätetään positiivisesti kuin negatiivisesti, vaikka se positiivinen yllätys vaatisikin sen että ilmoitetaan ensin että kortteja saa joskus 2021 kesällä
Oliko mihin aikaan tilattu?Verkkokauppa sai näköjään mun näyttiksen käsittelyyn Lähelle pääsin julkkarina jonoon, tänään tullut näköjään 4kpl, ja mulle riitti tästä erästä.
Itse pääsin sijalle yksi DBP:n viestin ansiosta. Ajattelin taas itse niin että vain 180€ eroa refuun, kun tässä on jo ollut tonnin taichi varauksessa Nyt kun seuraavat pari kuukautta on töitä huomattavasti vähemmän, niin olisi ihan kiva saada uusi kortti vaikka maksaisiki vähän enemmän.Olisin näköjään päässyt sijalle 8 gamin x trio jonoon, mutta ei helvetti 180 euroa eroa refuun. Tuolla erotuksella saa jo kohtuullisen 1080p näyttiksen johonkin toiseen perheen koneeseen
Haisee black friday -kusetukselle tuo että heittää vakiona yrityspuolelle, eikös ne ennen aina kysynyt onko kuluttaja vai yritysasiakas?
17:10 tuli tilausvahvistus.Oliko mihin aikaan tilattu?
Ahaa, no tämähän selittääkin sen eli ei mikään kusetusKysyi mutta nykyään kuluttajakauppa on Dustinhome.fi osoitteessa ja yrityspuoli jäi tonne Dustin.fi osoitteeseen. Kieltämättä hieman hämäävää mutta ilmeisesti yrityskauppa on sitten tuottovolyymeissä edellä kun tunnettu päädomain jätetään sille
Vittu ku ois vaan iteki rohkeena paukuttanu tonne refuun, aattelin et ne meni verkkiksessäki heti17:10 tuli tilausvahvistus.