Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt vielä näyttäisi olevan 6900xt tarjolla. Muut on loppu
edit paitsi ei olekaan. Edes 6900xt ei mene koriin
Sama täällä, 6900XT ainoa näyttis mitä olisi myynnissä mutta ei saa koriin.Jep eli luultavasti kaikki on jo loppu mutta me jonotetaan tässä vielä jotain 20 minsaa ainakin ennenkuin ne siellä kaupassa havahtuu tilanteeseen ja sulkee kaikki jonot.
Meinasin just kysyä että onko se vaan että näyttää muttei ole.
Kuinkas nopeesti kusti on noita polkenut Suomeen? Ilmeisesti Irlannista tulee, ainakin paypalin kuitissa oli Irlanti mainittu.
Yleensä viikossa, muistaakseni joku eilen oli saanut jo omansa viime viikon dropista mutta itse olen saanut torstaina ja perjantaina aiemilla kerroilla. Minun viime viikon kortti on kyllä hieman mystisesti vielä matkalla, ei ole tainnut lähteä edes Hollannista vielä. Tuli vaan se eka DHL:n viesti pari päivää sitten mutta on ollut radiohiljaisuus sen jälkeen.Kuinkas nopeesti kusti on noita polkenut Suomeen? Ilmeisesti Irlannista tulee, ainakin paypalin kuitissa oli Irlanti mainittu.
Kuinkas nopeesti kusti on noita polkenut Suomeen? Ilmeisesti Irlannista tulee, ainakin paypalin kuitissa oli Irlanti mainittu.
Ei kai ne myy kuin 1 kerrallaanMoro!
Seuraillut tätä (ja 3000-sarjan vastaavaa) threadia pidemmän aikaa ja oli nyt pakko rekisteröityä niin saa jaettua omatkin AMD-jonotuskokemukset. Koitin itse maltillisesti kahdella koneella. Toisella näytti yli tuntia, toisella 16min. 16min-koneella pääsin sisään ja testailin kaikkia neljää eri korttia. Lopulta sain 6900 XT (itselle) ja 6700 XT (veljelle) koriin. Syötin tiedot, auktorisoin korttimaksun jne, homma näytti aika taputellulta. Kas vain kun lopulta pääsin painamaan tilauspainiketta, heitti store captchan kautta takasin jonoon. Melko antiklimaattinen kokemus kieltämättä.
Ei kai ne myy kuin 1 kerrallaan
Viime viikolla ainakin jotkut oli saanut kahta ja kolmeakin eri mallia tilattua yhdellä kerralla.Ennen on voinut tilata eri malleja. Nykyisestä systeemistä ei oikein tietoa vielä, ellei jollain muulla ole?
Ainahan sitä voi tehdä vaihtareita jonkun kanssa tai kohtuu tiliäPaljonko 6900xt jää kokonaisuudessaan hintaa?
Taitaa kyllä mennä mulla kipurajan yli heittämällä. En usko että raaskisin omaan käyttöön niin kallista laittaa vaikka ensi viikolla arpajaisissa kävisikin parempi tuuri.
1082,71ePaljonko 6900xt jää kokonaisuudessaan hintaa?
Taitaa kyllä mennä mulla kipurajan yli heittämällä. En usko että raaskisin omaan käyttöön niin kallista laittaa vaikka ensi viikolla arpajaisissa kävisikin parempi tuuri.
"Onneksi" sinullakin on sama juttu niin en ole yksin, minun viime viikon tilauksesta viimeisin päivitys on maanantai-illalta "23:01 Paikallinen aika | Saapunut DHL:n toimipisteeseen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE".Miten nopeasti muille tulleet kortit. Viime dropista tilatuissa viimeisin pävitys seurannassa tiistailta: "00:34 Paikallinen aika | Saapunut DHL:n toimipisteeseen EINDHOVEN - NETHERLANDS ". Luulisi että olisi jo suomeen tullut.
Paljonko 6900xt jää kokonaisuudessaan hintaa?
Nyt on omasta puolesta tietysti helppo sanoa että uusi systeemi on paljon demokraattisempi, kun onnistuin saamaan 6800 XT yön mustana. Aiemmin tuijotin vain kaatunutta kauppaa. Kolme ukkoa laitoin jonoon, yhden 15 vaille, toisen 10 vaille ja kolmannen viittä vaille. Kolmas oli noin 2 min yli kaupassa ja kuittaukset postilaatikossa 17:04.Olisko yhteenveto, että 6900 XT on suht helppo saada, jos jaksaa yrittää useammalla selaimella ja laitteella. 6700 XT on kanssa hyvin mahdollisuuksien rajoissa, kun jaksaa muutaman kuukauden roikkua. Siitä ylöspäin onkin sitten arpajaisvoiton makua. Onko kukaan pussittanut 6800 XT:tä tästä uudesta lotosta?
Onhan tämä tavallaan demokraattisempaa hommaa kuin vanha. Jos muutaman kuukauden jaksaa roikkua, saa melkoisen varmasti jonkin kortin.
En kyllä jaksa uskoa että sinun aikatauluilla on mitään merkitystä, tuurista se on vain kiinni (erittäin paljon todennäköisemmin). Itse laitoin viime viikolla 4x entryä samaan aikaan ennen alkua ja yksi niistä oli 2min jonossa ja loput sitten tunnin luokkaa tms.Nyt on omasta puolesta tietysti helppo sanoa että uusi systeemi on paljon demokraattisempi, kun onnistuin saamaan 6800 XT yön mustana. Aiemmin tuijotin vain kaatunutta kauppaa. Kolme ukkoa laitoin jonoon, yhden 15 vaille, toisen 10 vaille ja kolmannen viittä vaille. Kolmas oli noin 2 min yli kaupassa ja kuittaukset postilaatikossa 17:04.
Tietenkin tuo kannattaa tarkastaa etukäteen, mutta tuo tuskin oli ongelmana täällä tänään jos tulkitsin muidenkin viestejä oikein. reCAPTCHA:n jälkeen tuli se ilmoitus että tuotetta ei voi lisätä enää koriin, sama kuten ennen tuota arvontaa kun skriptit oli käytössä ja kortit loppuneet.Pari päivää sitten kokeilin tota AMD:n kauppaa kun harkitsin arpajaisiin osallistumista, niin Chromella ei onnistunut CPU:n lisääminen ostoskoriin. Add to cart nappia kun klikkaa niin siinä vaan nopeesti pyörähtää joku donitsi eikä mitään muuta tapahdu. Äsken kun kokeilin uudestaan niin ihan sama homma, ei auttanut vaikka disabloi Adblockit sun muut. Toisella selaimella kun testasin niin siitä napista aukesi reCAPTCHA ikkuna ja sen jälkeen tuote meni nätisti koriin. Tuli vaan mieleen tuosta kun monella ei ollut ostonappi toiminut, että kandee etukäteen käydä varmistamassa ettei siinä ole selaimen kanssa mitään häikkää.
Kokeilinpa ihan testimielessä. Edge:llä sekä Brave:lla ei ongelmaa: aukesi reCapthca ja olisi saanut lisättyä CPU:n ostoskoriin. Mutta Chromella ei sitten toiminutkaan. En jaksanut alkaa selvittää mikä esti toiminnan, kokeilin vain poistaa Add Blockin ja Web Safetyn päältä, mutta ei auttanut. Ei toiminut add cart nappula.Pari päivää sitten kokeilin tota AMD:n kauppaa kun harkitsin arpajaisiin osallistumista, niin Chromella ei onnistunut CPU:n lisääminen ostoskoriin. Add to cart nappia kun klikkaa niin siinä vaan nopeesti pyörähtää joku donitsi eikä mitään muuta tapahdu. Äsken kun kokeilin uudestaan niin ihan sama homma, ei auttanut vaikka disabloi Adblockit sun muut. Toisella selaimella kun testasin niin siitä napista aukesi reCAPTCHA ikkuna ja sen jälkeen tuote meni nätisti koriin. Tuli vaan mieleen tuosta kun monella ei ollut ostonappi toiminut, että kandee etukäteen käydä varmistamassa ettei siinä ole selaimen kanssa mitään häikkää.
Kokeilinpa ihan testimielessä. Edge:llä sekä Brave:lla ei ongelmaa: aukesi reCapthca ja olisi saanut lisättyä CPU:n ostoskoriin. Mutta Chromella ei sitten toiminutkaan. En jaksanut alkaa selvittää mikä esti toiminnan, kokeilin vain poistaa Add Blockin ja Web Safetyn päältä, mutta ei auttanut. Ei toiminut add cart nappula.
Ei auttanut keksien putsaus mutta tällaiseen juttuun törmäsin kun googlailin:Putsaa keksit niin alkaa mystisesti Chromellakin toimimaan
Samassa veneessä ollaan... Vähän hämmentynyt ku 6700 xt kortit viimeviikolta vissii ehti jo perille suomeen?"Onneksi" sinullakin on sama juttu niin en ole yksin, minun viime viikon tilauksesta viimeisin päivitys on maanantai-illalta "23:01 Paikallinen aika | Saapunut DHL:n toimipisteeseen EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE".
Voi. Voit jopa olla jonossa samalla koneella mutta eri selaimilla.Onko tietoa että voiko tuolla jonossa olla usealla eri laitteella, jotka ovat kuitenkin kiinni samassa verkossa?
Tuskin tarvitsee stressata liikoja, on tullut seurattua tätä niin pitkä tovi että muistaakseni puolisen vuotta myös meidän jengillä (tämä ketju) oli kortit kateissa jonkun tovin ja päätyivät kuitenkin Suomeen.Samassa veneessä ollaan... Vähän hämmentynyt ku 6700 xt kortit viimeviikolta vissii ehti jo perille suomeen?
Miten nopeasti muille tulleet kortit. Viime dropista tilatuissa viimeisin pävitys seurannassa tiistailta: "00:34 Paikallinen aika | Saapunut DHL:n toimipisteeseen EINDHOVEN - NETHERLANDS ". Luulisi että olisi jo suomeen tullut.
Asun PK-seudulla ja minulle tuli nyt tänään aamusta SMS että tänään saapuu kortti. En muista miten tuo on aiemmin mennyt mutta DHL:n sivuille on tullut vaan päivitys "08:23 Paikallinen aika | Lähetys on kuriirin kyydissä, toimitus käynnissä HELSINKI - FINLAND", muistaakseni aiemmin nuo ovat päivittäneet jotain tietoja myös kun se on lähtenyt Hollannista eteenpäin jne.Samassa veneessä ollaan... Vähän hämmentynyt ku 6700 xt kortit viimeviikolta vissii ehti jo perille suomeen?