Hyvä.Ei tule kahta. Itse kokeilin huvikseni joku aika sitten tilata toista 6800xt blackia ja tuli kaiken maailman order confirmationit ja rahat meni mutta myöhemmin tuli order cancelation ja rahat takaisin tilille.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä.Ei tule kahta. Itse kokeilin huvikseni joku aika sitten tilata toista 6800xt blackia ja tuli kaiken maailman order confirmationit ja rahat meni mutta myöhemmin tuli order cancelation ja rahat takaisin tilille.
Mulle tuli jo 17:13 mutta taisi käydä tosi hyvä tuuri tällä kertaa.20.49 tuli itselle.
No itselle ei tullut order confirmation meilejä ollenkaan ... DHL:ltä päksähti sitten lähetysinfot.No putkahtihan se Order Confirmation sieltä vihdoin. Melkoinen hajonta käsittelyajoissa DR:llä joidenkin tuhansien näytönohjainten kanssa. Luulisi, että tolkullisellaa automaatiolla näiden käsittelyaika laskettaisiin minuuteissa eikä tunneissa.
Itse en ainakaan saanut tilattua toista 6800xt blackia vaan peruutettiin myöhemmin ja rahat palautettiin. Eri malleja pystyy tilaamaan useamman samalla kertaa kylläkin.Ei noista confirmation sähköposteista kannata kauheasti stressata. Jos on yhden tilannut niin kyllä se tulee ellei ole jotain äärimmäisen harvinaista tilannetta että maksu ei mene läpi korttirajoituksien takia, kuten eräälle täällä kävi tuossa keväällä. Lähinnä millä väliä on että noin viikon tilauksen jälkeen kannattaa yrittää vastata jos tulee soittoa, että saa sovittua sen DHL:n lähetin kanssa toimituksesta. Tai että jos haluaa että ne vie sen jonnekin automaattiin, se täytyy tehdä melko nopeasti kun tulee ekaa viestia, kun ne pakettikaverit eivät pääse itse kaikkiin automaatteihin käsiksi.
Mä myös vähän luulen että tuolta pystyy kyllä tilaamaan monta kerralla, esim. eri malleja samalla kertaa on moni raportoinut onnistukseeksi. Voi olla että joitain kaksi kappaletta samaa ne on perunut mutta vähän kutina on että pääsääntöisesti nekin tulee.
Toi mun eilinen vinkki siitä että jos on Googleen kirjautuneena niin ei tulisi sitä kuva captchaa, no se ei näyttänyt toimivan, tuli niitä silti kun droppi tuli. Saattoi muuten olla että heti kun alkoi tulemaan niitä kuvia, niin silloin oli droppi. Aiemmmin ne kuvat oli käännetty päälle hieman ennen droppia. Nyt ne tuli joko samaan aikaan tai lähes. Ite sain farmiini uuden alihintaisen big navin kanssa tuosta eilisestä.
En tiedä meneekö nuo tilausnumerot järjestyksessä, mutta minuutissa tilaus numeroon tuli 326900 lisää.No putkahtihan se Order Confirmation sieltä vihdoin. Melkoinen hajonta käsittelyajoissa DR:llä joidenkin tuhansien näytönohjainten kanssa. Luulisi, että tolkullisellaa automaatiolla näiden käsittelyaika laskettaisiin minuuteissa eikä tunneissa.
Tuliko muille AMD:n Shipping confirmation meili äsken DHL:n numeron kanssa? Mulla DHL ei vielä löydä mitään tuolla tilauksella ja johtuen aiemmista traumoista kun ne pöllivät mun aiemman 6800XT:n niin haluaisin kuulla muiden kokemuksista
Ja korttikin saapui tänään. Pahaksi onneksi ei yhtään DisplayPort letkua ole himassa lojumassa ilman käyttöä joten kauppaan vie tie vielä jossain vaiheessa.
Kaikissa näyttiksissä kai on myös vähintään yksi HDMI? Vai tarkoititko jotain että HDMI on jo toisessa käytössä, vähän omituisia nää nykyiset portit minusta kerta näytöissä tuntuu tulevan oletuksena HDMI niin miksi monissa näytönohjaimissa on vain yksi HDMI liitin mutta monta display porttia, jolloin toisen näytön kytkemiseen tarvitsee ostaa ylimääräinen johto.
Järjestys muuttui ja enää ei tule ilmoitusta ettei voi lisätä tuotetta ostoskoriin. Eli kohta?
sama täälläHmm ei minulla muuttunut ja edelleen tulee ilmoitus.
yleensä tossa viiden aikaan niitä saattaa saadaEn ainakaan minä saa mitään ostettua.
En ainakaan minä saa mitään ostettua.
Kato vaan ni sä saat kortin mutta joku kuka on yrittäny puol vuotta ei saaEkaa kertaa koittamassa, toivotaan lottovoittoa.
Näinhän siinä tuppaa aina käymään...Kato vaan ni sä saat kortin mutta joku kuka on yrittäny puol vuotta ei saa
Ja vielä ilman mitään skriptiä 360 noscope.Kato vaan ni sä saat kortin mutta joku kuka on yrittäny puol vuotta ei saa
sama täälläEkaa kertaa koittamassa, toivotaan lottovoittoa.
Mikäs tuossa onkaan nykyään se toimintavarmin keino? Skriptiä minuutin välein ja kokeilee meneekö koriin?
Drop. Sain ehkä 6800xt MB.
Sama. Ehkä. Mitään order confirmationia ei tullut mailiin, mutta visa vinkui.
joo tais mennä koko sivu nurinEi onnistunut taaskaan ollenkaan ja nyt koko sivu ei enää aukea.
Pääsin 6900XT kanssa NELJÄSTI place order-napille, mutta siitä meni joka kerta etusivulle, jossa alkoi kummallinen automaattinen "refreshaus-sarjatuli"Pääsin 6900XT kera ostoskoriin ja painamaan place order nappia lopussa mutta siihen se jäikin, kahdesti. Kippasi vaan takaisin etusivulle ja nyt vaan huutaa "The page you are trying to access is currently unavailable"