AMD RX 6000-sarjan-/ 6800(XT) / RX 6900- saatavuus-/tilausseuranta

Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
116
Sain koriin 6800 XT blackin ja viimeiseen vaiheeseen asti pääsin joka kerta, mutta Place Order ei vain toiminut. Sitten kun tarpeeksi yritti tuli bannit ja piti tyhjentää historia.
äsken pääsin ostoskoriin vielä pällistelemään korttia mutta nyt en pääse sinnekkään, onko nämä ne "bannit" :D

edit: selkeästi, en pääse enää amd:n sivuille...
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Joo. Rahat lähti 2:sta kortista, eli voi olla, että 2 niitä tulee.
Ei tule kahta. Itse kokeilin huvikseni joku aika sitten tilata toista 6800xt blackia ja tuli kaiken maailman order confirmationit ja rahat meni mutta myöhemmin tuli order cancelation ja rahat takaisin tilille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
102
En ehtinyt aikaisemmin hehkuttaa, mutta kävihän se tuuri viimein itselläkin. Muistaakseni maaliskuusta saakka yrittänyt saada amd:n sivulta uutta korttia onnistumatta.
Tänään meni osto läpi ilman mitään viiveitä/lataamisia ja midnightista tippui tilausvahvistus s-postiin. Pitipä tämän kunniaksi ottaa pieni viskinaukku :kippis:

pic.jpg
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
496
No putkahtihan se Order Confirmation sieltä vihdoin. Melkoinen hajonta käsittelyajoissa DR:llä joidenkin tuhansien näytönohjainten kanssa. Luulisi, että tolkullisellaa automaatiolla näiden käsittelyaika laskettaisiin minuuteissa eikä tunneissa.
 

jsa

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
625
No putkahtihan se Order Confirmation sieltä vihdoin. Melkoinen hajonta käsittelyajoissa DR:llä joidenkin tuhansien näytönohjainten kanssa. Luulisi, että tolkullisellaa automaatiolla näiden käsittelyaika laskettaisiin minuuteissa eikä tunneissa.
No itselle ei tullut order confirmation meilejä ollenkaan ... DHL:ltä päksähti sitten lähetysinfot.
 
Liittynyt
23.02.2018
Viestejä
411
Ei noista confirmation sähköposteista kannata kauheasti stressata. Jos on yhden tilannut niin kyllä se tulee ellei ole jotain äärimmäisen harvinaista tilannetta että maksu ei mene läpi korttirajoituksien takia, kuten eräälle täällä kävi tuossa keväällä. Lähinnä millä väliä on että noin viikon tilauksen jälkeen kannattaa yrittää vastata jos tulee soittoa, että saa sovittua sen DHL:n lähetin kanssa toimituksesta. Tai että jos haluaa että ne vie sen jonnekin automaattiin, se täytyy tehdä melko nopeasti kun tulee ekaa viestia, kun ne pakettikaverit eivät pääse itse kaikkiin automaatteihin käsiksi.

Mä myös vähän luulen että tuolta pystyy kyllä tilaamaan monta kerralla, esim. eri malleja samalla kertaa on moni raportoinut onnistukseeksi. Voi olla että joitain kaksi kappaletta samaa ne on perunut mutta vähän kutina on että pääsääntöisesti nekin tulee.

Toi mun eilinen vinkki siitä että jos on Googleen kirjautuneena niin ei tulisi sitä kuva captchaa, no se ei näyttänyt toimivan, tuli niitä silti kun droppi tuli. Saattoi muuten olla että heti kun alkoi tulemaan niitä kuvia, niin silloin oli droppi. Aiemmmin ne kuvat oli käännetty päälle hieman ennen droppia. Nyt ne tuli joko samaan aikaan tai lähes. Ite sain farmiini uuden alihintaisen big navin kanssa tuosta eilisestä.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Ei noista confirmation sähköposteista kannata kauheasti stressata. Jos on yhden tilannut niin kyllä se tulee ellei ole jotain äärimmäisen harvinaista tilannetta että maksu ei mene läpi korttirajoituksien takia, kuten eräälle täällä kävi tuossa keväällä. Lähinnä millä väliä on että noin viikon tilauksen jälkeen kannattaa yrittää vastata jos tulee soittoa, että saa sovittua sen DHL:n lähetin kanssa toimituksesta. Tai että jos haluaa että ne vie sen jonnekin automaattiin, se täytyy tehdä melko nopeasti kun tulee ekaa viestia, kun ne pakettikaverit eivät pääse itse kaikkiin automaatteihin käsiksi.

Mä myös vähän luulen että tuolta pystyy kyllä tilaamaan monta kerralla, esim. eri malleja samalla kertaa on moni raportoinut onnistukseeksi. Voi olla että joitain kaksi kappaletta samaa ne on perunut mutta vähän kutina on että pääsääntöisesti nekin tulee.

Toi mun eilinen vinkki siitä että jos on Googleen kirjautuneena niin ei tulisi sitä kuva captchaa, no se ei näyttänyt toimivan, tuli niitä silti kun droppi tuli. Saattoi muuten olla että heti kun alkoi tulemaan niitä kuvia, niin silloin oli droppi. Aiemmmin ne kuvat oli käännetty päälle hieman ennen droppia. Nyt ne tuli joko samaan aikaan tai lähes. Ite sain farmiini uuden alihintaisen big navin kanssa tuosta eilisestä.
Itse en ainakaan saanut tilattua toista 6800xt blackia vaan peruutettiin myöhemmin ja rahat palautettiin. Eri malleja pystyy tilaamaan useamman samalla kertaa kylläkin.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
922
No putkahtihan se Order Confirmation sieltä vihdoin. Melkoinen hajonta käsittelyajoissa DR:llä joidenkin tuhansien näytönohjainten kanssa. Luulisi, että tolkullisellaa automaatiolla näiden käsittelyaika laskettaisiin minuuteissa eikä tunneissa.
En tiedä meneekö nuo tilausnumerot järjestyksessä, mutta minuutissa tilaus numeroon tuli 326900 lisää.
Onko sitten niitä toimivia auto checkout botteja olemassa mitkä lyö niitä tilauksia satoja per tuote sisään millä tuo selittyisi.
 

jsa

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
625
Ja korttikin saapui tänään. Pahaksi onneksi ei yhtään DisplayPort letkua ole himassa lojumassa ilman käyttöä joten kauppaan vie tie vielä jossain vaiheessa.
 
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 340
Tuliko muille AMD:n Shipping confirmation meili äsken DHL:n numeron kanssa? Mulla DHL ei vielä löydä mitään tuolla tilauksella ja johtuen aiemmista traumoista kun ne pöllivät mun aiemman 6800XT:n niin haluaisin kuulla muiden kokemuksista :D
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
102
Tuliko muille AMD:n Shipping confirmation meili äsken DHL:n numeron kanssa? Mulla DHL ei vielä löydä mitään tuolla tilauksella ja johtuen aiemmista traumoista kun ne pöllivät mun aiemman 6800XT:n niin haluaisin kuulla muiden kokemuksista :D
Tuli ja ei löydä tuolla annetulla numerolla vielä mitään.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 759
Ja korttikin saapui tänään. Pahaksi onneksi ei yhtään DisplayPort letkua ole himassa lojumassa ilman käyttöä joten kauppaan vie tie vielä jossain vaiheessa.
Kaikissa näyttiksissä kai on myös vähintään yksi HDMI? Vai tarkoititko jotain että HDMI on jo toisessa käytössä, vähän omituisia nää nykyiset portit minusta kerta näytöissä tuntuu tulevan oletuksena HDMI niin miksi monissa näytönohjaimissa on vain yksi HDMI liitin mutta monta display porttia, jolloin toisen näytön kytkemiseen tarvitsee ostaa ylimääräinen johto.
 

jsa

Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
625
Kaikissa näyttiksissä kai on myös vähintään yksi HDMI? Vai tarkoititko jotain että HDMI on jo toisessa käytössä, vähän omituisia nää nykyiset portit minusta kerta näytöissä tuntuu tulevan oletuksena HDMI niin miksi monissa näytönohjaimissa on vain yksi HDMI liitin mutta monta display porttia, jolloin toisen näytön kytkemiseen tarvitsee ostaa ylimääräinen johto.
Ei kun mun Dellissä (U2412M) ei oo HDMI:tä lainkaan. DVI:hin sais kiinni, mutta eipä ollut sopivaa DVI-HDMI letkua siihenkään. Tykkään vaan 1920x1200 näytöstä ja nää on toistaiseksi palvelleet hyvin.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 759
Huomasin just ettei mulle tullut viime viikon dropista mitään sähköpostia AMD:lta, pelkästään se Paypalin kuitti maksusta, mutta nyt illalla tuli seurantakoodia DHL:ltä jonka mukaan kortti on lähtenyt illalla Tanskassa eteenpäin DHL:n ketjussa. Saattaa hyvin tulla jo tällä viikolla perjantaina tai lauantaina.

Jaa tuleekin jo tänään torstaina.
 
Viimeksi muokattu:

Painkiller

Panomies
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
955
Olikos mitään ilmoituksia tullut, jos tänää olis kärkyllä loman kunniaksi. :think:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 759
Järjestys muuttui ja enää ei tule ilmoitusta ettei voi lisätä tuotetta ostoskoriin. Eli kohta?
 
Liittynyt
24.02.2021
Viestejä
496
Kaikki näyttäisi olevan ostettavissa Saksan foorumin perusteella, paitsi 6800 XT ei-MB:
6700XT Cat 16
6800 Cat 16
6800XT MB Cat 16
6900XT Cat 16
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 759
Joo nyt mullekin tulee taas tuota "ei voi lisätä ostoskoriiin..." Eli haiskahtaa vahvasti kello viiden dropilta.
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
403
Mikäs tuossa onkaan nykyään se toimintavarmin keino? Skriptiä minuutin välein ja kokeilee meneekö koriin?
 
Liittynyt
20.11.2016
Viestejä
94
Huh, ekaa kertaa meni tilaus läpi Order Confirmation -sivulle. Nyt vain jännäämään lähteekö rahat ja tuleeko vahvistus viesti. Monen kuukauden jälkeen 6800 ehkä tuloillaan.
 
Liittynyt
13.09.2020
Viestejä
143
On se kyllä vaikea saada yksi 6900 XT. Koriin meni ripeästi, mutta ei rahat kelvanneet (tälläkään kertaa...).

Ensi viikolla uudestaan.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 667
Uskomatonta. Perinteiseen tapaan sivua refressaamalla ei tullut edes näkyviin kun oli jo ilmeisesti mennyt. Ihan pelleilyä koko kauppa jos minulta kysytään

Jos tavaraa saa vain boteilla tai muuten kikkailemalla, niin tuo kauppa on turhaakin turhempi
 
Liittynyt
25.01.2018
Viestejä
33
Sama. Ehkä. Mitään order confirmationia ei tullut mailiin, mutta visa vinkui.
Itse käytin Paypalia ja ainakin tuote lähti ostoskorista mutta mitään vahvistusta sivuilla ei näkynyt. Paypalissakaan ei vielä näy mitään. Ota tästä touhusta nyt sit selvää.
 
Liittynyt
22.03.2021
Viestejä
116
on se perkele kumma kun ihan kokoajan rämppää tuotetta koriin ilman mitään tulosta ja sitten tulee tänne lukemaan ku porukalla menny orderit läpi...
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 710
Pääsin 6900XT kera ostoskoriin ja painamaan place order nappia lopussa mutta siihen se jäikin, kahdesti. Kippasi vaan takaisin etusivulle ja nyt vaan huutaa "The page you are trying to access is currently unavailable"
 

caden

Häseltäjä
Tukijäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
224
Nyt lähti ainakin rahat tililtä..saa nähdä kuinka käy
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
243 216
Viestejä
4 249 489
Jäsenet
71 301
Uusin jäsen
muikkeli

Hinta.fi

Ylös Bottom