Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ikinä saanu ostoskoriin saakka..Onpahan omituinen arvontakerta. Ensimmäinen kerta kun en saa tuotetta edes ostoskoriin...
add to cart ei taaskaan tehny mitään.. sininen pallukka vaan pyörii. En ymmärrä.
add to cart ei taaskaan tehny mitään.. sininen pallukka vaan pyörii. En ymmärrä.
Niin toimi, mutta miten niin jäljessä? Ehkä samalla sekunnilla värähti telegramin viesti ranteessa kun ruudulle lävähti 6800XT koriin.Telegram tosin toimi tällä viikolla. Sekin kyllä vain 10min jäljessä
Näin se itselläkin normaalisti. Tuohon vaiheeseen siis kaatunut. Nyt ei saanut edes korttia koriin.pääsin jo näpyttelee pankkiäpsiin vahvistusta ja kaatu.. rahat ei lähteny tililtä..
Ens kerralla sitten sata ikkunaa auki naputtamassa add to carttia.Saman ongelman kanssa paininu sen pari edellistä viikkoa. Viikko sitten joku osasi sanoa että täytyy Chromen Inspectorilla (oikea click -> tarkista -> Console välilehti) katsoa että klikkaukset menee läpi, siellä tulee heti "503" kun ei menny ja pitää painaa uusiks. Pallukan pyöriminen ei siis meinaa mitään.
503 errorista f5 niin kauan että menee seuraavaan vaiheeseen, mutta varo ettet sitten päivitä jo oikein latautuvaa sivua.Kantsiik tot Add to Cart painella nii kauan, ettei tule tuota 503 ? Vai miten teette?
Just meni 6900 tilaus läpi,
Eka rauhallisesti, sit naputtelua hulluna -> 503 error -> f5 f5 f5... Order submittedItse sain bannit, kun koitin päästä läpi siitä place orderista. Painoitko vain kerran ja jäit odotteleen vai renkkasitko?
Hmm itellä tulee 403Saman ongelman kanssa paininu sen pari edellistä viikkoa. Viikko sitten joku osasi sanoa että täytyy Chromen Inspectorilla (oikea click -> tarkista -> Console välilehti) katsoa että klikkaukset menee läpi, siellä tulee heti "503" kun ei menny ja pitää painaa uusiks. Pallukan pyöriminen ei siis meinaa mitään.
Eka rauhallisesti, sit naputtelua hulluna -> 503 error -> f5 f5 f5... Order submitted
Hmm itellä tulee 403
Melkein väittäisin että ostokorista vapautui noita korteja, ensin kaatui capthaan ja antoi sinistä rinkulaa kunnes meni koriin ja sen jälkeen tuli 503 joka välissä jolloin naputtelin F5:sta, paypall oli vielä viskannut pihalle joten sinnekkin piti kirjautua mutta varmaan oli paljon vähemmän käyttäjiä linjoilla.Itse sain bannit, kun koitin päästä läpi siitä place orderista. Painoitko vain kerran ja jäit odotteleen vai renkkasitko?
Sain jopa koriin asti, homma kaatu siihen et osoitteissa oli ääkkösiä enkä tajunnu et sielläkään ei kestäis niitä olla. sit kaatu sivut ja tuli bannit 6/5 honmaa, ensiviikolla taas uutta lottoa
Nojoo, liiallinen, hulluna f5 hakkaaminen aiheuttaa bannit AMD.com:lle. Keksien poisto auttaa siihen, mutta tossa tilanteessa se aika vaan loppuu...No itsellä tuli tuosta:
Access denied koko amd.com Ei olisikaan tuo 6800 XT maistunut.
Sä oot aloittanut turhan aikaisin... Keksien poistoa, tuossa tilanteessa.6800XT yritin saada, joskus 18.00 jälkeen sanoi vaan ettei ole lisättävissä. Sen jälkeen ei edennyt Captcha pidemmälle enään...
Melkoista touhua, kilpailua saada maksaa... Heh.
Incognito tilassa aina, tiedä sitten vaikuttaako lopputulokseen... + Freedome VPNSä oot aloittanut turhan aikaisin... Keksien poistoa, tuossa tilanteessa.
18.30 jälkeen yleensä kai noin 18.34 on tapahtunut droppi todella monena torstaina.
Saitpa myöhään läpi. Itse sain 6800xt tilattua 18:40taisin itse saada 45 yli jälkeen ehkä vasta koriin 6900xt, sitten joka vaiheessa sivut kaatuillen(503) tilaus loppuun ja 18:55 tilaus läpi. auttoi kovasti että olin täyttänyt jo prossulla kaikki valmiiksi joten tuli kekseistä tiedot automaattisesti.
En tiedä, miten jotkut jaksaa viikko tahi kuukausitolkulla tätä paskua.
Vasta kolmas viikko menossa ja meinas tärpätä. Kai sitä jaksaa, kun samalla maistelee olutta ja ottaa aurinkoa.Itse pääsin Place Orderin napin ääreen 6700 XT:n kanssa, mutta napin painamisen jälkeen heitto etusivulle ilman fanfaareja tahi korttia.
En tiedä, miten jotkut jaksaa viikko tahi kuukausitolkulla tätä paskua.
Öö miten se niihin ääkkösiin kaatuu? Kyllä mulla meni ihan Place Order sivulle asti ja sitten siitä ei päässytkään enää läpi En kyllä usko, että johtui ääkkösistä.