Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Some Ryzen Linux Users Are Facing Issues With Heavy Compilation Loads - Phoronix Forums
Some Ryzen Linux Users Are Facing Issues With Heavy Compilation Loads - Phoronix Forums
Viiden vuoden aikana ei ole FX-8350, 1090T tai 2500k(kaikki vakiokelloilla ja lisänä voisi vielä mainita 3930k:n ja 5820k:n, jotka toimivat ongelmitta sen ajan kun minulla ne oli), monilla gcc -versioilla, heittänyt ydintä kääntäessä segfaultia, jota näyttää Zenillä nyt 'muutamilla random linux' käyttäjillä tapahtuvan.
Puolijohdevalmistajien fanittajilla menee tunteisiin, ylläri. Ja näkkyypähän, onko kyseessä todellinen ongelma, koskettaako Windowsia millään tapaa vai onko 'random linux' jne.
Ja julkaisun yhteydessä, kun suorituskykyerot samoilla kelloilla pyörivään Inteliin tuli ilmi, oli asia juuri toisinpäin: hyötykäyttöön.
Koittakaa nyt päättää.
Varmasti tulee, mutta korjauksista on etukäteen mahdotonta tietää, onnistuuko mikrokoodilla vai vaatiiko revisiopäivityksen. Itse epäilen jonkinlaista epävakautta muistiohjaimen puolella, mutta sen sitten näkee..Eiköhän tuohonkin korjaus jossain vaiheessa tule.
Minä muistan hyvin ajan, kun Intel toi ensimmäiset HT:nsa markkinoille.Viiden vuoden aikana ei ole FX-8350, 1090T tai 2500k(kaikki vakiokelloilla ja lisänä voisi vielä mainita 3930k:n ja 5820k:n, jotka toimivat ongelmitta sen ajan kun minulla ne oli), monilla gcc -versioilla, heittänyt ydintä kääntäessä segfaultia, jota näyttää Zenillä nyt 'muutamilla random linux' käyttäjillä tapahtuvan.
Puolijohdevalmistajien fanittajilla menee tunteisiin, ylläri. Ja näkkyypähän, onko kyseessä todellinen ongelma, koskettaako Windowsia millään tapaa vai onko 'random linux' jne.