AMD julkaisi Radeon Software 18.1.1 Alpha -ajurit korjaamaan DirectX 9 -pelien ongelmat

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
19 582



AMD:n Radeon Software Adrenalin Edition -ajureista on löytynyt bugi, joka rikkoo osan DirectX 9 -rajapintaa käyttävistä peleistä. Terry Makedon lupasi yhtiön julkaisevan ongelmat korjaavan ajurin mahdollisimman pian ja nyt AMD on täyttänyt Makedonin lupauksen.

Radeon Software Adrenalin Edition 18.1.1 Alpha -ajurit ovat saatavilla Windows 7- ja 10 -käyttöjärjestelmille. Ajurit tukevat tuttuun tapaan kaikkia AMD:n GCN-arkkitehtuureihin perustuvia näytönohjaimia.

Ajureiden julkaisutiedotteessa ei kerrota muista muutoksista kuin korjauksesta aiempien ajureiden rikkomiin DirectX 9 -peleihin. AMD myös huomauttaa, ettei alfa-versiona julkaistu ajuri ole käynyt läpi tyypillistä yhtiön sisäistä testausta ja sitä ei suositella yleiseen käyttöön.

Lataa AMD:n Radeon Software 18.1.1 Alpha -ajurit täältä

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
1 090
Uu, jossain spekuloitiin ettei AMD lähde korjaamaan ajureiden ongelmia, koska pelit joihin se vaikuttaa, ovat niin vanhoja. Hieno homma että korjaus tehtiin näinkin nopealla aikataululla.
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
19 582
Uu, jossain spekuloitiin ettei AMD lähde korjaamaan ajureiden ongelmia, koska pelit joihin se vaikuttaa, ovat niin vanhoja. Hieno homma että korjaus tehtiin näinkin nopealla aikataululla.
Johtui yhden AMD:n ingenjöörin kommentista niiden foorumilla, totesi että tuskin korjaavat koska niin vanha, sitä ja tätä ja liittynee rikkinäisiin API-moduuleihin tms. Terry Makedon kuitenkin kommentoi aika pian sen jälkeen Twitterin välityksellä että korjaus tulee.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Johtui yhden AMD:n ingenjöörin kommentista niiden foorumilla, totesi että tuskin korjaavat koska niin vanha, sitä ja tätä ja liittynee rikkinäisiin API-moduuleihin tms. Terry Makedon kuitenkin kommentoi aika pian sen jälkeen Twitterin välityksellä että korjaus tulee.
PR-tappio on jo kuitenkin kärsitty, kuten näistä kommenteista huomaa. :dead:
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
650
Johtui yhden AMD:n ingenjöörin kommentista niiden foorumilla, totesi että tuskin korjaavat koska niin vanha, sitä ja tätä ja liittynee rikkinäisiin API-moduuleihin tms. Terry Makedon kuitenkin kommentoi aika pian sen jälkeen Twitterin välityksellä että korjaus tulee.
Kommentoin tuosta jo aikaisemmin toiseen ketjuun, mutta tämä on se hevosmiehen tietotoimiston versio. Alkuperäinen kommentti:

"This title is from 2007, so we are unlikely to devote any valuable engineering resources to this issue, which is most likely caused by outdated API modules."

Vapaasti suomentaen, "emme todennäköisesti ole uhraamassa tähän tärkeimpiä suunnitteluresulsseja", joka on aika kaukana muodosta "emme todennäköisesti korjaa", joksi se on väännetty. Lisäksi kommentti annettiin aiheeseen ketjussa, joka käsittelee käytännössä pelkkää Command and Conqueria, eikä koko DX9 sirkusta, niin kuin se otettiin. Joten voisiko tuon insinöörin lyömisen, kontekstista poistetulla feikkilainauksella, pikkuhiljaa lopettaa.

Lähde: Adrenalin driver breaks Command & Conquer g... | Community
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
19 582
Kommentoin tuosta jo aikaisemmin toiseen ketjuun, mutta tämä on se hevosmiehen tietotoimiston versio. Alkuperäinen kommentti:

"This title is from 2007, so we are unlikely to devote any valuable engineering resources to this issue, which is most likely caused by outdated API modules."

Vapaasti suomentaen, "emme todennäköisesti ole uhraamassa tähän tärkeimpiä suunnitteluresulsseja", joka on aika kaukana muodosta "emme todennäköisesti korjaa", joksi se on väännetty. Lisäksi kommentti annettiin aiheeseen ketjussa, joka käsittelee käytännössä pelkkää Command and Conqueria, eikä koko DX9 sirkusta, niin kuin se otettiin. Joten voisiko tuon insinöörin lyömisen, kontekstista poistetulla feikkilainauksella, pikkuhiljaa lopettaa.

Lähde: Adrenalin driver breaks Command & Conquer g... | Community
Nyt kyllä käännöksesi ontuu, tuo "valuable engineering resources" tarkoittaa ihan insinöörien kallista aikaa ja jos sitä ei uhrata korjaukselle, ei korjausta myöskään tule.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
650
Nyt kyllä käännöksesi ontuu, tuo "valuable engineering resources" tarkoittaa ihan insinöörien kallista aikaa ja jos sitä ei uhrata korjaukselle, ei korjausta myöskään tule.
Minun virhe, uhrata on väärä käännös, pyhittää on oikeampi termi.

On se insinöörin elämä vaikeaa, jos menee myöntämään ettei ole korvamerkitä miestä tähän hommaan, niin ei muuta kuin ristille. ;)
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
19 582
Minun virhe, uhrata on väärä käännös, pyhittää on oikeampi termi.

On se insinöörin elämä vaikeaa, jos menee myöntämään ettei ole korvamerkitä miestä tähän hommaan, niin ei muuta kuin ristille. ;)
Jep, jokainen korjaus on yksi raipan isku lisää insinöörin selkään ja jossain vaiheessa loppuu selkä mitä raipata jos liikaa isketään hommia :cigar2:
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
193 273
Viestejä
3 492 477
Jäsenet
62 321
Uusin jäsen
Jorma63

Hinta.fi

Ylös Bottom