AMD julkaisi Radeon Software 17.10.3 -ajurit pikavauhtia edellisten perään

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 589



AMD on julkaissut uudet ajurit näytönohjaimilleen. Radeon Software Crimson ReLive Edition 17.10.3 -ajurit ovat saatavilla Windows 7- ja 10 -käyttöjärjestelmille ja ne tukevat kaikkia GCN -arkkitehtuureihin perustuvia näytönohjaimia.

Pikaisesti 17.10.2 -ajureiden perään julkaistut Radeon Software 17.10.3 -ajurit tuovat mukanaan vain kaksi kipeästi kaivattua korjausta. Ajurit korjaavat satunnaiset kaatumiset Radeon RX Vega -sarjan näytönohjaimilla uusissa Wolfenstein II: The New Colossus- ja Destiny 2 -huippupeleissä. Ajureissa on tuttuun tapaan myös tiedossa olevia ongelmia, joihin voit tutustua niiden julkaisutiedotteessa.

Lataa AMD:n ajurit täältä

Kerro kommenteissa, sopivatko näytönohjainvalmistajien ajurijulkaisut etusivun uutisiksi, vai pitäisikö niistä kirjoittaa vain lyhyesti TechBBS-keskustelufoorumin puolella?

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Isot ajurijulkaisut etusivulle, hotfixit lyhyesti. :tup:
 
Liittynyt
20.02.2017
Viestejä
856
Kerro kommenteissa, sopivatko näytönohjainvalmistajien ajurijulkaisut etusivun uutisiksi, vai pitäisikö niistä kirjoittaa vain lyhyesti TechBBS-keskustelufoorumin puolella?
Minun puolesta saa olla ihan etusivun juttu, ei noita kuitenkaan keskimäärin niin usein julkaista että ne tukkisivat etusivun. Ja paljon helpommin ne jäisi huomaamatta foorumin puolella kun etusivulla.
 

Dygaza

Platinum-jäsen
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
694
Kyllä ne sopii etusivulle, mutta eihän varmaan pahitteeksi olisi olla ihan erillistä keskustelualuetta ajuripäivityksille johon kaikki julkaisut niin näytönohjaimien sun muiden oheislaitteiden ajureista voisi laittaa. Kyllähän foorumille osioita mahtuu.
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 586
Josko tuolle lyhyesti-alueelle tekisi yleisketjut "AMD julkaisi uudet ajurit" ja "NVIDIA julkaisi uudet ajurit", joihon voisi aina postata infot + linkin, kun uudet ajurit tulee.
 

Nerkoon

Se ainoa oikea
Platinum-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
5 651
Josko tuolle lyhyesti-alueelle tekisi yleisketjut "AMD julkaisi uudet ajurit" ja "NVIDIA julkaisi uudet ajurit", joihon voisi aina postata infot + linkin, kun uudet ajurit tulee.
Ei niitä niin usein tule
 

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
21 589
Toki, ja kiva kun niitä tehdään, mutta ottaen huomioon kuinka nopeasti tuollaisen kirjoittaa olisi kiva jos tulisi vähän ripeämmin.
Olen kirjoittanut jok'ikisen ajuriuutisen tietääkseni ja olen kirjoittanut ne heti sillä sekunnilla (no, ainakin nyt muutaman tunnin sisään) kun olen saanut tietää uudesta ajurista, yleensä tarkistan ne päivittäin, mutten kuitenkaan voi päivystää 24/7 niitä ajurisivuja. Me emme kuitenkaan saa AMD:lta tai NVIDIAlta mitään ilmoitusta uusista ajureista (sähköpostiin ne silloin tällöin pistää newsletteriä uusista ajureista mutta yleensä ne tulevat päivien viiveillä ja uutinen on jo kirjoitettu ajat sitten)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Olen kirjoittanut jok'ikisen ajuriuutisen tietääkseni ja olen kirjoittanut ne heti sillä sekunnilla (no, ainakin nyt muutaman tunnin sisään) kun olen saanut tietää uudesta ajurista, yleensä tarkistan ne päivittäin, mutten kuitenkaan voi päivystää 24/7 niitä ajurisivuja. Me emme kuitenkaan saa AMD:lta tai NVIDIAlta mitään ilmoitusta uusista ajureista (sähköpostiin ne silloin tällöin pistää newsletteriä uusista ajureista mutta yleensä ne tulevat päivien viiveillä ja uutinen on jo kirjoitettu ajat sitten)
Asia selvä. Ei ollut tarkoitus mitenkään haukkuvaan sävyyn sanoa, mutta lähinnä kun redditissä / muilla saiteilla tiivistelmä on yleensä tunnin sisään niin se että menee 20h saada uutinen tänne on vähän harmillista.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Ei kait noita ajureita tarvitse tunnin välein bongailla.

Mielummin luen Suomeksi pienellä viiveellä samasta lähteestä, kun lähen erikseen hakkaamaan F5 jokaiseen subreddittiin.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 422
Olen kirjoittanut jok'ikisen ajuriuutisen tietääkseni ja olen kirjoittanut ne heti sillä sekunnilla (no, ainakin nyt muutaman tunnin sisään) kun olen saanut tietää uudesta ajurista, yleensä tarkistan ne päivittäin, mutten kuitenkaan voi päivystää 24/7 niitä ajurisivuja. Me emme kuitenkaan saa AMD:lta tai NVIDIAlta mitään ilmoitusta uusista ajureista (sähköpostiin ne silloin tällöin pistää newsletteriä uusista ajureista mutta yleensä ne tulevat päivien viiveillä ja uutinen on jo kirjoitettu ajat sitten)
Asia selvä. Ei ollut tarkoitus mitenkään haukkuvaan sävyyn sanoa, mutta lähinnä kun redditissä / muilla saiteilla tiivistelmä on yleensä tunnin sisään niin se että menee 20h saada uutinen tänne on vähän harmillista.
Noo redditissä on miljoonia silmäpareja, hankala sille on kilpailla :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Ei kait noita ajureita tarvitse tunnin välein bongailla.

Mielummin luen Suomeksi pienellä viiveellä samasta lähteestä, kun lähen erikseen hakkaamaan F5 jokaiseen subreddittiin.
Pc gaming subreddittiinhän nuo molemmat nvidian sekä amd:n ajuriuutiset tulee joten ei tarvi montaa subia selata.
 

Deussu

Premium-jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
653
Pc gaming subreddittiinhän nuo molemmat nvidian sekä amd:n ajuriuutiset tulee joten ei tarvi montaa subia selata.
Itse koen koko Redditin ns. turhana paskasivustona ja en tiedä noita osa-alueita.

Sille on syynsä miksi io-Techille on kysyntää ja mielestäni sivuston suosio kielii siitä, että asiat tehdään oikein. Aina voi tetty parantaa, mutta en itse koe jenkkisivuston apinoimisen olevan se oikea tie.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
837
Itse koen koko Redditin ns. turhana paskasivustona ja en tiedä noita osa-alueita.

Sille on syynsä miksi io-Techille on kysyntää ja mielestäni sivuston suosio kielii siitä, että asiat tehdään oikein. Aina voi tetty parantaa, mutta en itse koe jenkkisivuston apinoimisen olevan se oikea tie.
Redditistä löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä. Paljon paskaa mutta myös paljon hyvää infoa. En minä tässä mistään apinoimisesta puhunut, kunhan nyt vaan heitin vertaukseksi. Pointtihan oli se että olisi kiva jos nuo ajuriuutiset tulisivat vähän nopeammin (varsinkin jos ajureissa ei ole suuria muutoksia aka ovat hotfix ajurit)
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
2 768
Itse koen koko Redditin ns. turhana paskasivustona ja en tiedä noita osa-alueita.

Sille on syynsä miksi io-Techille on kysyntää ja mielestäni sivuston suosio kielii siitä, että asiat tehdään oikein. Aina voi tetty parantaa, mutta en itse koe jenkkisivuston apinoimisen olevan se oikea tie.
Redditistä löytyy kaikkea maan ja taivaan väliltä. Paljon paskaa mutta myös paljon hyvää infoa. En minä tässä mistään apinoimisesta puhunut, kunhan nyt vaan heitin vertaukseksi. Pointtihan oli se että olisi kiva jos nuo ajuriuutiset tulisivat vähän nopeammin (varsinkin jos ajureissa ei ole suuria muutoksia aka ovat hotfix ajurit)
Siihen ei kai tarvittaisi kuin ihmisiä jotka IO:lla olisi hereillä 24/7 läpi vuoden ;)
Melkein pitäisin parempana sitä, että joku lukijoista heittäisi uuden ajurin tiedot keskustelupalstalle foorumiin. Ja antaisin IO:n henkilöstön tehdä pääasiassa oikeita artikkeleja...
 

Dygaza

Platinum-jäsen
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
694
Siihen ei kai tarvittaisi kuin ihmisiä jotka IO:lla olisi hereillä 24/7 läpi vuoden ;)
Melkein pitäisin parempana sitä, että joku lukijoista heittäisi uuden ajurin tiedot keskustelupalstalle foorumiin. Ja antaisin IO:n henkilöstön tehdä pääasiassa oikeita artikkeleja...
Guru3d:ta usein parjataan, mutta itse tykännyt heidän mallistaan nimenomaan näissä ajuri jutuissa. Joku käyttäjä tekee ajurifoorumille yleensä aina heti sen postin kun joku vaa sattuu sen huomaamaan, ja Hilbert sitten tekee siitä jutun, mutta linkkaa sen keskustelun sinne ajurifoorumin threadiin. Toi on ollut toimiva, ja ainakin omaan makuun kun se keskustelu pysyy yhdessä säikeessä. Eli on etusivun juttu, mutta foorumin puolella se keskustelu löytyy nimenomaan sieltä ajuri puolelta. Io-Tech puolellahan nää ajurikeskustelut ovat jostain syystä jääneet muutenkin hyvin vähälle itse ajurithreadeissa, vaan niistä keskustellaan paljon enemmän erilaisissa kellotusthreadeissa.
 
Liittynyt
12.01.2017
Viestejä
84
Onse ihmisillä kiire kun kauhee vääntö jos jonkun ajurin päivityksestä ei kirjoiteta realiajassa. Henkilökohtainen mielipiteeni on että ~24h jälkeen julkasusta etusivulla juttu on ihan riitävä nopeus. Kenen oikesti pitää päivittää ajurit sillä samlla sekunnilla kun ne julkastaan?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 208
Mielestäni ajuriuutiset voitaisiin julkaista etusivulla. Tietää sitten kun sellaisia on tullut ulos kun eipä sitä muuten tule hirveästi seurattua.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
2 782
No tällaiset uutiset ainakin missä on korjattu jotain bugeja.

Pelailin wowia tuossa äskettäin ja alkoi jumittelee joten tulin heti vilkasee onko ajureissa jotain. Pitääpä päivittää ja kattoa auttako ongelmaan.
 

leripe

Ehdotuksia otetaan vastaan
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 416
Luulin, että näissä ajureissa oli paljonkin vikoja, kun näin monta postausta ketjussa.
Mutta näemmä vain pitänyt tulla ulisemaan, että viikonlopulle sattunut ajurijulkaisu ei ollutkaan samana päivänä ulkona. :facepalm:
Tottakai ulkomaalaiset sivut ja paikat ovat edellä aina, eikä se siitä tule varmasti ikinä muuttumaan, jossei yhtäkkiä ole niin paljon kysyntää että voisi palkata lisää porukkaa tänne.
 
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
514
Eikö amd:n ja nvidia:n omat softat osaa ilmoittaa saatavilla olevista päivityksistä?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 767
Eikö amd:n ja nvidia:n omat softat osaa ilmoittaa saatavilla olevista päivityksistä?
Aika huonosti ainakaan geforce experience noista uusista ajureista ilmoittelee, useamman kerran lukenu uusista ajureista io-techin etusivulta, jonka jälkeen ladannut ne sitte experiencen kautta. :kahvi:
 
Liittynyt
11.01.2017
Viestejä
1 487
Ei näytä nääkää toimivan, yrität mennä pelaamaa ni valittaa että näytönohjain ei käytettävissä tällä hetkellä..
 
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
1 529
Etusivulle vaan uutiset. Näitä ei pahemmin tule nyt seurattua muuten, mutta uusien korttien omistajille nämä on hyvä olla näkyvillä.

Forumin ongelmana joskus se, että sinne tulee kirjoiteltua myös vanhempiin viestiketjuihin (aiheita voi kadota etusivulta ilman omaa aluettaan), eli jos olisi pelkkä AMDn ja Nvidian ajuripalsta, niin sekin voisi toimia. Ajurinumerolla uusi ketju, johon voi sitten kaikki käydä purkamassa turhautumistaan tarvittaessa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 345
Viestejä
4 195 192
Jäsenet
70 897
Uusin jäsen
Miigu

Hinta.fi

Ylös Bottom