AMD julkaisi monien toivoman Ryzen 9 9950X3D2 -prosessorin kaksinkertaisella 3D V-Cache -välimuistilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu
TechPowerUp ja Gamers Nexus mielestäni turhaan lähtevät kuitenkin kritisoimaan ja arvostelemaan mm. muita julkaisuja, että AMD olisi suosinut vähemmän teknisiä testejä. Saattaa olla perää, mutta ei kovinkaan ammattimaista.
Tämä kohta ei enää nykyään edes yllätä.

• Tykkää
Reactions: 459
Saisiko testiin Cities: Skylines 2:n mukaan niin, että verrataan ”tavalliseen” 9950X3D:hen? :D
LTT oli tuon jo testannut, jos haluaa ennakkoa

1776942004138.png

Jännä, jossei ton enempää ole hyötyä. 9800X3D kuitenkin peittoaa 9700X:n peleissä mennen tullen, ja Cities 2:n pitäisi pystyä utilisoimaan kaikki ytimet, mitä tuossakin olisi tarjolla.
Muistiviive ei ehkä ole niin hirveän merkitsevässä roolissa tuossa pelissä. Vertaa esim core 270+ ja 14900K prossuja keskenään, niin tuo 270+ on parempi, vaikka käsittääkseni muistiviive suurempi. 32-core threadripper olisi kiva lisä ton pelin testeihin.

Tämä voisi olla hyvä ottaa mukaan ja jotain tarvitsee viritellä myös Factorion tilalle kun tuo meidän käyttämä 3. osapuolen testi on näköjään kadonnut bittiarvaruuteen:

tuolla saattaisi olla jotain, mutta en tiedä paljonko pitää konffata että toimii. Pelihän on päivittynyt laajennuksen myötä uuteen major-versioon ja ehkä vanhan benchmarkin tekijä ehkä jaksanut päivitellä?

Tämä kohta ei enää nykyään edes yllätä.
Ko. instanssin julkaisut tuntuvat olevan ainakin satunnaisesti vilkaistujen YouTube-videoiden perusteella lähinnä turhanpäiväistä marinaa, raflaavien otsikoiden kanssa pelaamista ja oman näkökulman korostamista. Tällä erää olivat käsittääkseni saaneet prosessorin Hardware Unboxed/TechSpotilta lainaan testejä varten eikä tämän alla olevan tuoreen uutisen (arvioikoot kukin kriittisesti lähteen uskottavuutta) mukaan sekään ollut mennyt ihan putkeen NDA:han ja keskustelun jälkipyykkiin liittyen. Tämä oletuksella, että linkin takaa löytyvän Reddit-langan screenshot on oikea eikä väärennös.

Popparit esiin. :smoke:

Tyhmintä mitä voit ostaa osarilla on komponentit koska ne ikääntyy todella huonosti ainaki mun mielestä puhumattakaan niiden arvosta

Se osari tulee maksettavaksi, kun tuote on toimitettu.

Olen useasti tilannut komponentteja Klarna Laskulla, viimeeksi Gigantista. Sitten vaan maksan sen pois. Minulla ei ole voimassa olevia kulutusluottoja, kun sen "osarin" voi maksaa heti pois. Ja Gigantista tämä ei maksanut yhtään lisää.

Oikeasti harkitsin viime BF, että tilaan Arcin Klarnalla, kun sen toimitus oli 4kk päässä. Sitten päädyin siihen, että ostan täältä foorumilta ja tilauksenkin peruminen hoitui ilman mitään vaivaa minulle, eikä tarvinnut odotella rahoja takaisin. Ja minä olen kyllä tässä vähän kusipää, että jos tilaus on tehty Klarnalla, siinä on suurempi todennäköisyys tulla peruutetuksi, kuin että jos tilaan luottokortilla. Luottokortissani on tuoteturvavakuutus, niin en minä tililtä osta kuin käytettyä.

Se osari tulee maksettavaksi, kun tuote on toimitettu.

Olen useasti tilannut komponentteja Klarna Laskulla, viimeeksi Gigantista. Sitten vaan maksan sen pois. Minulla ei ole voimassa olevia kulutusluottoja, kun sen "osarin" voi maksaa heti pois. Ja Gigantista tämä ei maksanut yhtään lisää.

Oikeasti harkitsin viime BF, että tilaan Arcin Klarnalla, kun sen toimitus oli 4kk päässä. Sitten päädyin siihen, että ostan täältä foorumilta ja tilauksenkin peruminen hoitui ilman mitään vaivaa minulle, eikä tarvinnut odotella rahoja takaisin. Ja minä olen kyllä tässä vähän kusipää, että jos tilaus on tehty Klarnalla, siinä on suurempi todennäköisyys tulla peruutetuksi, kuin että jos tilaan luottokortilla. Luottokortissani on tuoteturvavakuutus, niin en minä tililtä osta kuin käytettyä.
Joo lasku toki eriasia ja ymmärrän paremmin mutta just noi pitkät osarit isoilla kuluilla komponentiesta ei kyl mitenkään käy ainakaan omaan järkeen

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
305 774
Jäsenet
82 754
Uusin jäsen
vässykkä

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom