AMD julkaisee FSR Redstonen 10. joulukuuta

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
24 397
AMD:n Jack Huynh on twiitannut yhtiön julkaisevan FSR Redstonen 10. joulukuuta. Ensimmäinen palanen Redstonea ainakin jossain muodossa on jo kuitenkin mukana uudessa Call of Duty: Black Ops 7:ssa.

Tämän sisällön näkemiseksi tarvitsemme suostumuksesi kolmannen osapuolen evästeiden hyväksymiseen.
Lisätietoja löydät evästesivultamme.

Linkki: https://x.com/JackMHuynh/status/1990794384833720504
 
Nyt kun AMD saisi jotain 7900XTX nopeampaa ulos, niin voisi nämäkin tekniikat alkaa kiinnostaa
 
Nyt kun AMD saisi jotain 7900XTX nopeampaa ulos, niin voisi nämäkin tekniikat alkaa kiinnostaa
9070XT on uusilla grafiikkaominaisuuksilla nopeampi ja tarjoaa parempaa kuvanlaatua uusimmissa peleissä vrt. 7900XTX. Alkaa olla uudet graafisesti vaativat puhtaasti rasteripelit aika vähissä. Sitten jos vielä joutuu skaalausta käyttämään, niin 9070XT peittoaa 7900XTX selvästi kuvanlaadussa.
 
Kuinka isosta erosta kuvanlaadussa puhutaan, huomaako sitä enää helposti uusimman sukupolven ohjaimilla että FSR on käytössä?

Mulla on 7900XTX. Cyberpunkissa laitoin FSR päälle Quality-asetuksella 4K-resolla. Ainakin 42-tuumaisesta OLEDista katsottaessa tuotos oli aivan järkyttävän hirveä. Oli pakko ottaa pois päältä FPS:n kustannuksella.
Frame generationin sain kuitenkin mielestäni päälle ilman FSR:ää, että sai sen FPS:n keinotekoisesti sinne yli sadan. Siinäkin tosin hiirellä kameraa liikuttaessa häiritsevästi näyttää siltä että resoluutio hetkellisesti käy jossain 720p:ssä. Mutta parempi sekin kuin nykivä ruudunpäivitys.

Pelitalot luottaa tuollaisiin paskakikkailuihin ja jättää optimoinnit tekemättä. Sit niitten tuotokset näyttää aivan karmivalta sotkulta mikä miinoittaa täysin sen lähtötilanteen minkä takia on pitänyt tuollaiset kikkailut implementoida. Vitun nVidia joka tämmöisen paskan keksi.
 
Kuinka isosta erosta kuvanlaadussa puhutaan, huomaako sitä enää helposti uusimman sukupolven ohjaimilla että FSR on käytössä?

Mulla on 7900XTX. Cyberpunkissa laitoin FSR päälle Quality-asetuksella 4K-resolla. Ainakin 42-tuumaisesta OLEDista katsottaessa tuotos oli aivan järkyttävän hirveä. Oli pakko ottaa pois päältä FPS:n kustannuksella.
Frame generationin sain kuitenkin mielestäni päälle ilman FSR:ää, että sai sen FPS:n keinotekoisesti sinne yli sadan. Siinäkin tosin hiirellä kameraa liikuttaessa häiritsevästi näyttää siltä että resoluutio hetkellisesti käy jossain 720p:ssä. Mutta parempi sekin kuin nykivä ruudunpäivitys.

Pelitalot luottaa tuollaisiin paskakikkailuihin ja jättää optimoinnit tekemättä. Sit niitten tuotokset näyttää aivan karmivalta sotkulta mikä miinoittaa täysin sen lähtötilanteen minkä takia on pitänyt tuollaiset kikkailut implementoida. Vitun nVidia joka tämmöisen paskan keksi.
FSR3 on aika huonolaatuinen. FSR4 ja nvidian uusin DLSS ihan eri maailmasta. Frame generationiin sais imho. olla vähintään vakaa 60fps pohjalla ennen kuin laittaa sitä päälle.
 
9070XT on uusilla grafiikkaominaisuuksilla nopeampi ja tarjoaa parempaa kuvanlaatua uusimmissa peleissä vrt. 7900XTX. Alkaa olla uudet graafisesti vaativat puhtaasti rasteripelit aika vähissä. Sitten jos vielä joutuu skaalausta käyttämään, niin 9070XT peittoaa 7900XTX selvästi kuvanlaadussa.

Mites muistin osalta? Oon pelannut varmaan ainakin 5 eri peliä jossa vramin käyttö on jopa ylittänyt 20gigaa. 9070xt loppuu vram 16 gigassa ja 7900xtx porskuttelee 24 gigassa. Ainakin 4K:lla rasterissa taitaa 7900 XTX vielä voittaa.

On muuten huvittavaa jos AMD:n nopeimmaille rasterointikortille ei tule FSR Redstone tukea :D
 
Kuinka isosta erosta kuvanlaadussa puhutaan, huomaako sitä enää helposti uusimman sukupolven ohjaimilla että FSR on käytössä?

Mulla on 7900XTX. Cyberpunkissa laitoin FSR päälle Quality-asetuksella 4K-resolla. Ainakin 42-tuumaisesta OLEDista katsottaessa tuotos oli aivan järkyttävän hirveä. Oli pakko ottaa pois päältä FPS:n kustannuksella.
Frame generationin sain kuitenkin mielestäni päälle ilman FSR:ää, että sai sen FPS:n keinotekoisesti sinne yli sadan. Siinäkin tosin hiirellä kameraa liikuttaessa häiritsevästi näyttää siltä että resoluutio hetkellisesti käy jossain 720p:ssä. Mutta parempi sekin kuin nykivä ruudunpäivitys.

Pelitalot luottaa tuollaisiin paskakikkailuihin ja jättää optimoinnit tekemättä. Sit niitten tuotokset näyttää aivan karmivalta sotkulta mikä miinoittaa täysin sen lähtötilanteen minkä takia on pitänyt tuollaiset kikkailut implementoida. Vitun nVidia joka tämmöisen paskan keksi.
FSR 2/3 on joissain peleissä ihan OK, mutta Cyberpunkin toteutus on suorastaan tarkoituksellista vittuilua AMD:ta kohtaan NVIDIA -sponsoroidulta peliltä. Kannattaa käyttää ennemmin XeSSiä tuossa pelissä, jos oma kortti ei taivu DLSS/FSR4. Ja kikkailemalla taitaa saada FSR4 toimimaan Cyberpunkissa myös 7900XTX:llä.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
292 379
Viestejä
5 003 926
Jäsenet
80 258
Uusin jäsen
urlpo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom