AMD ja NVIDIA julkaisivat uudet näytönohjainajurit Prey-pelille

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kaotik
  • Aloitettu Aloitettu

Kaotik

Banhammer
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
14.10.2016
Viestejä
22 630
amd-radeon-nvidia-geforce-drivers-20170111.jpg



AMD ja NVIDIA ovat julkaisseet Prey-pelin merkeissä uudet ajurit näytönohjaimilleen. AMD:n uudet Radeon Software Crimson ReLive Edition -ajurit ovat versiota 17.5.1 ja NVIDIAn uudet GeForce-ajurit versiota 382.05.

Kummankin valmistajan ajurit ovat saatavilla Windows 7-, 8(.1)- ja 10-käyttöjärjestelmille. AMD:n ajurit tukevat kaikkia GCN-arkkitehtuureihin perustuvia näytönohjaimia ja NVIDIAn GeForce 400 -sarjaa ja sitä uudempia yhtiön näytönohjaimia.

AMD:n uudet Radeon Software 17.5.1 -ajurit lupaavat Prey-peliin parhaimmillaan 4,7 % parempaa suorituskykyä Radeon RX 580 -näytönohjaimella verrattuna edellisiin 17.4.4-ajureihin. Lisäksi ajureissa on mukana uusi Multi GPU -profiili Preylle. Ajurit korjaavat myös liudan vanhoja bugeja. Voit tutustua niihin ja tiedossa oleviin, ajureissa vielä oleviin bugeihin niiden julkaisutiedotteesta.

Lataa AMD:n ajurit täältä

NVIDIAn uudet GeForce 382.05 -ajurit tuovat Preyn lisäksi Game Ready -leimat myös Battlezonelle ja Gears of War 4:n Multi-GPU-päivitykselle. Yhtiö ei kuitenkaan kerro mahdollisista suorituskykyparannuksista. Ajureissa on myös uudet tai päivitetyt SLI-profiilit Sniper: Ghost Warrior 3:llle ja Warhammer 40 000: Dawn of War III:lle, jolle on tarjolla myös uusi tai päivitetty 3D Vision -profiili (Not recommended). Voit tutustua ajureiden bugikorjauksiin ja tiedossa oleviin bugeihin niiden julkaisutiedotteesta (PDF).

Lataa NVIDIAn ajurit täältä

Huom! Foorumiviestistä saattaa puuttua kuvagalleria tai upotettu video.

Linkki alkuperäiseen uutiseen (io-tech.fi)
 
  • Tykkää
Reactions: VVG
Hieno homma kun raportoitte täällä uusista ajureista, kun Nvidia experiencea ei enää halua käyttää!
 
Kysymys: kun pelejä on tapana patchata ajureihin, ja kun pelejä alkaa olla melkoisesti, tuleeko tällaisen tavan toimistotyöläisen koneeseen paljonkin bloattia noiden tweakkien myötä?
 
Omia benchejä verrattuna edelliseen ajuriin nVidialla:
381.89:
Company of Heroes 2, max/AA medium - 69min. fps, 102avg. fps
GTA V, Very High++ - 95.0 avg fps
Ghost Recon:Wildlands Very High - 1st: 75/88fps, 2nd: 76/87fps
Assetto Corsa, max details - 83/151fps
Dirt Rally, Ultra+8xSMAA - 1st: 104/124fps, 2nd: 103/125fps
Firestrike (1080) GPU - 28803
TimeSpy GPU - 9699

382.05:
COH2 - 68/98 fps
GTA V - 96.9fps
Ghost Recon:Wildlands - 76/89fps
Assetto Corsa - 84/154fps
Dirt Rally - 1st: 107/128fps, 2nd: 106/129fps
Firestrike (1080) GPU - 28971
TimeSpy GPU - 9811
 
Näiden uusien ajurien myötä Tulosteen dynaaminen alue -asetus ei pysy enää Täydessä, vaan reverttaa joka buutilla Rajoitettuun (Tarkkuuden vaihtaminen -> Käytä NVIDIAn väriasetuksia).

Mielestäni mitään muuta muutosta en ole tehnyt kuin tuon ajuripäivityksen.

Edit: Päivitystä, kokeilin ja poistin nämä uudet ajurit ja asensin pykälää edeltävät, eli 381.89 WHQL -ajurit ja nyt tuo asetus on ja pysyy Täydessä buuttausten välillä.

Edit 2: Tämä näkyy olevan korjattu uusimmissa WHQL-ajureissa (382.33).
 
Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
261 539
Viestejä
4 539 646
Jäsenet
74 817
Uusin jäsen
pepponen

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom