Myyty AMD 3900X // Asus Crosshair VII X470 (käyttämättömiä, nouto, Helsinki)

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Myytävä tuote: AMD Ryzen 3900X prosessori // Asus Crosshair VII X470 emolevy
Hinta: Crosshair VII 230e, 3900X 500e, yhdessä 700e
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms CPU ja Kärkkäinen emolevy
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä ja Kyllä, sähköiset kuitit molemmista kummankin kaupan tilausjärjestelmässä. Voin laittaa kuitit sähköpostiin pdf-tiedostona, lappujen tulostus mahdotonta koska mulla ei ole toimivaa tulostinta tällä hetkellä. Tätä varten tarvitsen sitten ostajan sähköpostiosoitteen.

Muuta huomioitavaa: Olen ostanut nämä joskus heinä-elokuussa. Prosessori on avaamaton, pakkauksen sinettitarra on ehjä. Emolevylaatikko on avattu ja olen sieltä kähveltänyt yhden (1) sata-kaapelin, ja se ei ole palautumassa takaisin pakettiin, hyvitän sitä parikymmentä euroa tuossa hintapyynnissä. Muuten emolevyssäkin kaikki tallessa.
Näitä palikoita ei ole siis koskaan asennettu paikalleen, tai otettu edes ulos paketeistaan (poislukien yhden satakaapelin kähvellys emolevylaatikosta) joten aika neitseellinen käyttökokemus ostajalle tiedossa. Siksi hintapyyntinikin on vähän korkeampi kuin "käytetyillä" tavaroilla yleensä; näillä osilla on käyttötunteja nolla.

Emolevyä ei ole fläshätty tukemaan 3900x prosessoria, täysin räpeltämätön kun on. Tarvitset siis fat32 muistitikun jolle laitat ohjeen mukaan nimetyn bios-tiedoston, laitat tikun emolevyn bios-fläsh porttiin ja toimit ohjeen mukaan eli painat nappia ja odotat ledin vilkuttelua. Emolevyn ohjekirjassa toimenpide lienee selitetty (en voi varmentaa, en ole avannut manuaalin 'sinettiä') ja google tottakai auttaa.

Mikäli jotain ongelmia ilmenee niin takuuasioiden käsittelyosoite on se kauppa mistä olen nämä osat ostanut, siksi on kuitit mukana. Koska en ole näitä ottanut käyttöön en voi antaa mitään 'toiminta takuuta'.

Myynnin syy: Oli tarkoitus rakennella AM4 buildi mutta se homma vähän jäi kun alkuinnostus tästä ryzen-launchista laski, ja nyt suunnitelmat muuttuivat uuden threadripperin myötä. Joskin vieläkin kutkuttaisi rakentaa AM4 buildi, mutta 3950x prossulla ja toisensorttisella emolla. Mutta eniten himottelee toi threadripperi.

Tinkivaraa ei ole, osat eivät ole pakkomyynnissä. Jos ei mene kaupaksi, niin saadaan sitten striimissä rakennella waifulle pelikonetta tms. En kaipaa viestejä joissa 'tarjotaan' mitään muuta kuin hintapyynti ja sovitaan noudon ajankohta. Kimppa-ostajat etusijalla ettei tartte perslihaksia vaivata liiallisella nousemisella komentopisteen pelituolista, ja kimppaostajalle 30e alennus.

Sijainti: Helsinki, Herttoniemi
Toimitustapa: Vain nouto
Maksutapa: Käteinen noudon yhteydessä tai tilisiirto OP, rahojen oltava tilillä ennen tavaran luovutusta


Kuva:



 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
1 422
Prossusta HP + postit, jos mobilepay/pivo maksu kelpaa

Tällä jonon kärkeen, haussa on kuitenkin ensisijaisesti kaupat a.) noudolla b.) kimppana (cpu ja emo) kuten aloituksessa olen linjannut. Jos ei noutajaa tule viikonlopulla, niin lyödään S@berin kanssa kaupat lukkoon sunnuntaina 16:00 mikäli voit sinne asti odotella? Lisäksi: Posti on lakossa joten lähetys matkahuollon kautta. Palataan asiaan sunnuntaina jos ei noutokauppoja siihen mennessä ole syntynyt.
Okei, ei tässä hätä, kuun lopulla vasta varsinaisesti tarve :)
 
Viimeksi muokattu:

Kapteeni_kuolio

⚓Ledimestari⚓
Team R&T
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 797
Prossusta HP + postit, jos mobilepay/pivo maksu kelpaa
Tällä jonon kärkeen, haussa on kuitenkin ensisijaisesti kaupat a.) noudolla b.) kimppana (cpu ja emo) kuten aloituksessa olen linjannut. Jos ei noutajaa tule viikonlopulla, niin lyödään S@berin kanssa kaupat lukkoon sunnuntaina 16:00 mikäli voit sinne asti odotella? Lisäksi: Posti on lakossa joten lähetys matkahuollon kautta. Palataan asiaan sunnuntaina jos ei noutokauppoja siihen mennessä ole syntynyt.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 354
Viestejä
4 199 046
Jäsenet
70 893
Uusin jäsen
JapPro

Hinta.fi

Ylös Bottom