Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En osannut odottaa, että Terminal Lististä tulee spin-off
Muutama päivä sitten tullut justwatchin mukaan.Onkos Handmaid’s Tale kauan ollut Primessä? Alunperin muistan nähneeni HBOlla.
Olen tähän asti välttynyt, mutta ajattelin nyt katsoa, paljonhan tästä puhuttiin aiemmin.
![]()
The Handmaid's Tale - Orjattaresi (TV Series 2017–2025) ⭐ 8.3 | Drama, Sci-Fi, Thriller
1h | K-16www.imdb.com
Alkuperäinen alastomuuden kera.Onko muuten striimauksessa eka jakso sensuroitu versio vai se alkuperäinen alastomuuden kera?
Onko tarkempaa tietoa, onko näissä Primen kautta otetuissa 1:1 sama sisältö kuin alkuperäisissäkin ? Koska olen Paha Linux Piraatti, niin en voi selaimella katsella SkyShowtime:a ja kaiken järjen mukaan vastaavaa rajoitetta ei Primen kautta olisi.Kas, tuolla näkyy olevan useimpiin kanavatilauksiin tarjolla ilmainen kokeilukuukausi (tosin ehkä vain jos niitä ei ole aiemmin kokeillut Prime Videon kautta). Tarjous voimassa 17.7. asti.
Kaikkiin näihin on ainakin minulla nyt tarjolla 30 päivää:
https://www.primevideo.com/addons
- SkyShowtime
- MGM+
- Lionsgate+
- MUBI
- Qello Concerts
- Curiosity Stream
Olen varmaan ainoa, mutta ekan jakson perusteella melko kehno, porukka oli aika heikkotasoista ja semmoinen keinotekoisen oloinen vaikka pääosan rouva onkin ulkonäöllisesti omia suosikkeja.Ballard tullut Primeen. Bosch vilahtelee heti kuvioissa.
![]()
Jos tarkoitat SkyShowtimea ja vastaavia, niin niitä ei ole sidottu Prime Video -tilaukseen eli eivät katkea.Ilmaiskuukausi loppuu parin päivän päästä. Saa nähdä katkeaako myös Amazoniin sidotut muut ilmaiskanavat, joissa olisi vielä katseluaikaa jäljellä.
Ainakin itse AppleTV-apissa olen aina saanut kaikkeen katsomaani ATV+-sisältöön paljaat ei-SDH-tekstitykset sekä englanniksi että suomeksi. Luulisin siis että se listaus on virheellinen tai harhaanjohtava.Tuli tuo AppleTV+ kokeilujakso nyt aktivoitua Primessä, niin heräsi kysymys, että pitääkö Apple tosissaan kaikkia ei-englaninkielisiä jotenkin vammaisina, kun tarjolla ei ole lainkaan tavallisia tekstityksiä ?
Mitä nyt suoraan appletv+:sta selailin, niin sielläkin näytti olevan vain SDH tekstitykset listattuna kaikille kielille, eli kyse ei liene pelkästään Amazon Primen ongelmasta.
Itse en ollut Boschia nähnyt ollenkaan, mutta suunnittelin jo, että nyt Ballardin jälkeen otan testiin (kun sekin on Prime Videossa).Olen varmaan ainoa, mutta ekan jakson perusteella melko kehno, porukka oli aika heikkotasoista ja semmoinen keinotekoisen oloinen vaikka pääosan rouva onkin ulkonäöllisesti omia suosikkeja.
Alkoi kyllä Bosch Legacyn viimeiset jaksot nekin jo tuoda ajatuksia, että olisko tämä Boschin maailma jo nähty.
Prime taitaa ainakin ilman kikkailuja olla sd-tason roskaa linuxilla. Muistaakseni osa Amazonin omista sarjoista hd:na ja ihan hirveä ero suttulaatuun muissa.Onko tarkempaa tietoa, onko näissä Primen kautta otetuissa 1:1 sama sisältö kuin alkuperäisissäkin ? Koska olen Paha Linux Piraatti, niin en voi selaimella katsella SkyShowtime:a ja kaiken järjen mukaan vastaavaa rajoitetta ei Primen kautta olisi.
Hei vaan jyyh. Tilasin ensimmäistä kertaa Primevideo/Gaming ja alkuun tuli automaattisesti 7 päivän ilmaisjakso. Pakettiin kuuluu ilmainen Twitch kanavatilaus, mutta minulla ei ilmaista vaihtoehtoa näy. Tietääkö kukaan, että aktivoituuko se näkyville vasta viikon kuluttua kun maksullinen tilaus alkaa?
Näin arvelin, linkitys on myös tehtynäTwitchin homma ei kuulu tuohon 7 päivän ilmaisjaksoon jos oikein muistan. Se tulee saataville kun toi kokeilu on loppunut. Toki se vaatii Twitcin kautta linkittämisen siihen Prime Videoon.
Kyllähän tuon katsoi Boschin ja Bosch Legacyn jatkona. Samanlaista menoa.Itse en ollut Boschia nähnyt ollenkaan, mutta suunnittelin jo, että nyt Ballardin jälkeen otan testiin (kun sekin on Prime Videossa).
Minustakin, kuten monesta muustakin, Ballardin ensimmäinen jakso oli kyllä vähän huonompi.
IMDb:ssä pisteet näin ja kokonaisarvosana 7.7 eli vähän huonompi kuin Boschin 8.5.
![]()
Ballardista on huhujen mukaan todennäköisesti tulossa myös season 2 (ei vaan vielä varmistettu).
Reacher 3.kausi loppui just.
Aivan sika hyvä niinkuin aiemmatkin kaudet. Ehdottomasti yksi parhaista sarjoista mitä on tehty. Alan Ritchson on täydellinen tohon pääroolin ja myös sivu hahmot ja niiden näyttelijät on hyviä.
"Hänen nimensä oli Dominique"
Itse tykkäsin ekasta kaudesta. Toinen kausi kauheeta kuraa ontuvine onelinereineen. Kolmas kausi katsomatta koska toinen kausi.
Eli ei saa. Sääli.No et vain avaa niitä missä se keltainen symboli on
Valitset ylävalikosta sen prime kohdan, niin näyttää pelkästään sen sisällön mikä kuuluu primeen.Otinpa pitkästä aikaa Prime tilauksen. Jonkun verran on muuttunut näkymä.
Mitäs tämä on, että leffoja ja sarjoja voi vuokrata tai ostaa? Eli kuukausimaksun lisäksi pitäisi vielä maksaa että näkee. Saako noita pois ja vain listan mitkä oikeasti kuukausimaksulla näkyvät? LG telkusta katsellaan lähinnä.
Ja jos löytyy VPN ja osaat Lontoota niin laita vaikkapa Englanti tai Kanada maaksi ja avautuu ihan pirusti enemmän katsottavaa, muun muassa aukeaa niitä täällä maksullisia leffoja ilmaiseksi katsottavaksi (joissain jopa suomitekstit)Valitset ylävalikosta sen prime kohdan, niin näyttää pelkästään sen sisällön mikä kuuluu primeen.
Saako tässä saman sisällön kuin jos ottaisi ns. Suomen kautta?Primettömyyteen ei ole kauhean montaa syytä, alle eurolla kuukausi (11€/v) Amazon.pl
Saa kunhan on valinnut että näyttää suomen sisällön. Voi ensin näyttää puolan sisällön, jolloin voi joutua triggeröimään lokaatiokyselyn jonkun kolmannen maan ilmaisella prime kokeilulla. Asetuksista sitä ei löydy.Saako tässä saman sisällön kuin jos ottaisi ns. Suomen kautta?
Tuossa pari päivää sit nappasin tuon Puolan Primen ja nyt joutuu kuukauden ilmaisjakson ajan katselee Puolan tarjontaa (paljon löytyy jo nyt sisältöä katsottavaksi, mutta osaan on vain Puolan päälle dubbaukset ja tekstitykset), jotta ilmaiskuukausi loppuu ja pääsee yrittää triggeröimään tuon lokaation vaihtamisen.Saako tässä saman sisällön kuin jos ottaisi ns. Suomen kautta?
Miks se pitää odottaa loppuun? Ite otin vaa heti UK ja peruin sen, triggasi kyselin ja kaikki hyvin.Tuossa pari päivää sit nappasin tuon Puolan Primen ja nyt joutuu kuukauden ilmaisjakson ajan katselee Puolan tarjontaa (paljon löytyy jo nyt sisältöä katsottavaksi, mutta osaan on vain Puolan päälle dubbaukset ja tekstitykset), jotta ilmaiskuukausi loppuu ja pääsee yrittää triggeröimään tuon lokaation vaihtamisen.
Tästäkin on montaa eri kokemusta, eikä tuo itseä haittaa odotella...Miks se pitää odottaa loppuun? Ite otin vaa heti UK ja peruin sen, triggasi kyselin ja kaikki hyvin.
Ei tarvitse odotella yhtään.ja nyt joutuu kuukauden ilmaisjakson ajan katselee Puolan
En ymmärrä, että miksi odotat ja mitä tarkalleen. Mikään ei muutu siinä kun ilmaisjakso muuttuu maksulliseksi.Tästäkin on montaa eri kokemusta, eikä tuo itseä haittaa odotella...
Olipas kyllä jotenki just semmoinen, että tehdäänpäs vielä kausi, jotta saadaan sarja nopeesti jotenki pakettiin. e: no aika kieli poskessa -viihdettä se on alusta asti ollutkin.Uploadin neljäs ja viimeinen kausi (neljä jaksoa) ilmestynyt primevideoon.
Niin oli, jaUploadin neljäs ja viimeinen kausi (neljä jaksoa) ilmestynyt primevideoon.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.