Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Et pysty, koska Prime pätee vain siihen Amazoniin josta sen tilasit.Jos tilaan Puolasta vuodeksi halvemman Primen/Prime Videon mikä se siellä onkaan, niin pystynkö hyödyntämään sillä tilauksella kesällä Saksan Amazonin Prime Day -tarjouksia?
Et. Mutta Prime day tarjouksia varten voit ottaa saksasta maksullisen jäsennyyden ja perua sen 14 päivän sisällä. Eivät tunnu lukevan tarjousten hyödyntämistä Prime-etujen käyttämiseksi ja antaa palauttaa rahat. Toimitus tänne ei myöskään käytä primeä.Jos tilaan Puolasta vuodeksi halvemman Primen/Prime Videon mikä se siellä onkaan, niin pystynkö hyödyntämään sillä tilauksella kesällä Saksan Amazonin Prime Day -tarjouksia?
No hyvä. Olen ollut siinä käsityksessä, ettei eri maiden Primeja voi olla päällekkäin, mutta hyvä juttu sitten jos voi.Et pysty, koska Prime pätee vain siihen Amazoniin josta sen tilasit.
Prime-jäsenyys toisessa paikassa ei kuitenkaan estä Saksan Amazonia tarjoamasta kokeilujaksoa Primeen ilmaiseksi tai alle eurolla sitten kun sitä tarvitset.
Juu, ei ole mitään rajoitusta siinä.No hyvä. Olen ollut siinä käsityksessä, ettei eri maiden Primeja voi olla päällekkäin, mutta hyvä juttu sitten jos voi.
Eipä nyt tuu muuta mieleen, ku käytä virrat pois telkusta. Varmiten hoituu, ku ottaa töpselin irti. Jos ei auta, nii sit primevideon uudelleen asennus ja/tai tietojen poisto ensin.Onko kenelläkään muulla ongelmia Primen toiston kanssa? Minulla näkyy pelkästään Amazonin kyr*ä ruudussa mutta ääni käy normaalisti ja pikakelauksessa näkyvät stillit? Kokeilin useammalla videolla ja kaikilla sama juttu( tv:nä Sony, nettinä riittävän nopea kuitu)