Jee, John Wick 4 tuli Primeen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jee, John Wick 4 tuli Primeen
Juu, mäkin jotenkin "perssilmällä" katoin että olis koko season tullut kerralla, sylettää nyt odotella loppuja. Elämä on joskus yhtä helvettiä.Boschin huonoimmaksi puoleksi on osoittautunut ettei tule kerralla koko kausi. Pykii aina ihan tosissaan kun ei voi katsoa jatkoa.
Kuuluu Prime Gaming ja myös Prime video. Itse tullut hankittua puolan Amazonista prime, josta tuon saa vuodeksi 49 zlotilla. Eli noin 11 euroa. Tilaus menee myös läpi ilman VPN-kikkailuja. Tosin Prime Videossa saattaa oletuksena tarjota vain Puolan tarjontaa, eli siinä joutuu hieman kikkailemaan jos ei ole ollut aiemmin käytössä suomen prime videota, jolloin pitäisi Primevideoon mentäessä kysyä kumpaa aluetta käytetään. Tästä ketjusta löytyy tuostakin juttua.
Kerros miten sä sen lopulta sit sait toimimaan?Edit: Taisinkin saada nyt lopulta suomeksi.
Heh, tänne kelpais myös toimiva vinkki... Yritin itekin säätää tuota mutta en saanu putkahtaan kyselyä alueesta vaikka yritin vääntää edellisten ohjeiden mukaan.Edit: Taisinkin saada nyt lopulta suomeksi.
Mistä sen edes tietää minkä maan Prime on käytössä?
Tilasin tuon Puolan primen ja kun kirjaudun primevideo.com näkyy etusivulla suosituksia "Top 10 in Finland". Tarkoittaako tää, että mulla on Suomi-prime?
Ei näy mitään vuokrattavia. Kaikki on "Included with Prime"Selaile tarjontaa, näetkö vuokrattavia elokuvia? Jos näet, ei ole suomiprime.
Kai sulla se suomi-primevideo on joskus ollut?Mistäs tämä nyt kiikastaa, edelleen näkyy vain tuo Puolan tarjonta Primessa. Loggauduin myös pihalle tv:llä millä käytän palvelua. Sen jälkeen menin Primevideo.com osoitteeseen ja siellä ei ole mitään maavalintaa eli sieltä sitä ei voi muuttaa.
Tämän jälkeen rekisteröin tv:n uudestaan uudeksi laitteeksi miliin tulevan koodin kautta - ja ennen kuin loggaisn sisään tv:llä niin tili Primen appissa oli suomeksi. Kun loggaisin sisään niin siellä se jälleen on Puolan valikoina, vuokrausvideot jne näkyvillä.
Jotenkin ei nyt vaan leikkaa miten tuon tekisi silleen että toimii.
Eli pitääkö mun nyt sit ottaa vaikka Saksan Amazon Prime-tilin ilmaiskokeilu (samalla tilillä millä olen Puolaankin sen tehnyt). Ja sen jälkeen siis mitä? Kiitos jo etukäteen!
Kokeilin heti. Latasin appin ja kirjauduin sisään, e kysellyt mitään ja heti Puolan valikoima esillä. Ja appin kautta ei taida edes nyt pystyä kirjautumaan ulos, ilmeisesti riittää kun vaan poistan koko appin? Tuolla ei siis vaikutusta asiaan. Perhana..Kokeile asentaa Prime videon appi luuriin ja käynnistä se. Monella se kysely Suomeen siirtämisestä on tullut siinä.
Oliko sinulla siinä ensin 30pv kokeilu? Jos on niin tekevät veloituksen vasta sen jälkeen.Kuinka nopeasti teille on muuten tullut luottokortille veloitus siitä Puolan Primestä? Itse tilasin 25.10. mutta vieläkään ei näy veloitusta.
Käy kattoon ko. maan amazonista tililtäs myaccount - prime - renewal dateKuinka nopeasti teille on muuten tullut luottokortille veloitus siitä Puolan Primestä? Itse tilasin 25.10. mutta vieläkään ei näy veloitusta.
Itse olen pitänyt myös vielä puolalaisena sen aikaa kun tulee katsottua puolalaista elokuvaa jota ei muualla ehkä niin paljon löydy. Toisen maailmansodan tapahtumat esimerkiksi Volhyniassa ja Katynin verilöyly, Neuvostoliiton aikainen valvonta Puolassa jne. mielenkiintoisia teemoja mitä käsittelevää elokuvaa tullut nähtyä. Corpus christi oli myös hyvä.No tällä about 10€ vuosihinnalla ei kyllä haittaa tuo puolan valikoima kun onhan tuolla silti paljon katsottavaa missä on suomi tai enkku -tekstit... itse mm. katsoin Expansen 6 kautta kun olin koronassa jne.
Tossa vaan ois nyt ollu kaikki john wickit mutta kun niissä ei oo ku pelkät puola -tekstit niin ei nappaa; tosin menishän noi kyllä kun luukuttas ihan enkku -ääniraidalla kun sen sentään pystyy valitseen.
Joo siis ei tuolla hinnalla sinänsä haittaakaan MUTTA kun on tiedossa että se on mahdollista niin...No tällä about 10€ vuosihinnalla ei kyllä haittaa tuo puolan valikoima kun onhan tuolla silti paljon katsottavaa missä on suomi tai enkku -tekstit... itse mm. katsoin Expansen 6 kautta kun olin koronassa jne.
Tossa vaan ois nyt ollu kaikki john wickit mutta kun niissä ei oo ku pelkät puola -tekstit niin ei nappaa; tosin menishän noi kyllä kun luukuttas ihan enkku -ääniraidalla kun sen sentään pystyy valitseen.
Joo ensin rullaa se 30pv ilmaisjakso ja sen jälkeen vasta maksullinen vuosi.Kuinka nopeasti teille on muuten tullut luottokortille veloitus siitä Puolan Primestä? Itse tilasin 25.10. mutta vieläkään ei näy veloitusta.
Heh, tänne kelpais myös toimiva vinkki... Yritin itekin säätää tuota mutta en saanu putkahtaan kyselyä alueesta vaikka yritin vääntää edellisten ohjeiden mukaan.
Miten sain Prime Gamingin toimimaan? Siirryttyäni puolalaiseen palveluun lakkasi oma Gaming toimimasta. Sivu pyytää euron lisämaksua mutta ei ota sitä lopulta vastaan( tai taisi ottaa mutta ei pelitä). Saitko sen vasta koeajan jälkeen toimimaan tai teitkö jotain tiettyä?Edit. ja tohon hintaanhan saa vielä Prime Gamingistä pelejä ja muksuille jotain krääsää peleihin eli ihan hyvä hinta/laatu.
Siis mille sivulle tarkalleen kirjauduit? Eli sulla oli Puolan ja Saksan Primet ja kirjauduit .com loppuiselle Amazon Prime-tilille vai Primevideo.com -tilille?Hyvä kun itsekään enään tiiän mistä se lopulta kiikaasti..
No meni ehkä niin kun olin nuo Puolan ja Saksan primet ottanut niin ei silti meinannut millään sitä kyselyä tulla niin kirjauduin kaikista pihalle ja otin vielä varmuuden vuoksi Googlen incognito sivun ja sillä kirjauduin Amazon.com Primen sivuille muistaakseni, sitten vihdoin kysy tuota maata.
Sitten sain mielestäni myös sen jälkeen kun kaikki toimi hyvin niin katkaistua tuon Saksan Primen tilauksen.
Siis mille sivulle tarkalleen kirjauduit? Eli sulla oli Puolan ja Saksan Primet ja kirjauduit .com loppuiselle Amazon Prime-tilille vai Primevideo.com -tilille?
Onko muilla ollut ongelmaa Puolan Primen maksamisen kanssa? Itsellä loppui edellinen tilauskausi ja ei onnistu nyt maksaminen ollenkaan. Jää vaan pyörittämään latausrinkulaa kun valitsee kortin ja painaa eteenpäin maksuun.
Hei xxxx xxxxxxx,
kiitos viestistäsi.
Korttisi lukinnut tapahtuma on,
-AMAZON.COM.TR 0e 9.9.2022.
Nollan euron veloitus viittaa siihen, että kortin tietoja käyttäen on kokeiltu onko kortti aktiivinen. Jos tunnistat tapahtumat omaksi voimme aktivoida kortin. Tällöin vastaus tähän viestiin riittää. Jos et tunnista tapahtumaa omaksesi tulisi kortti sulkea turvallisuussyistä. Uusi kortti toimittuisi kotiisi 1-2 viikon kuluessa.
Ystävällisin terveisin
OP Asiakaspalvelu
Sama ongelma oli itsellä, poistin kortin ja lisäsin uudestaan niin taas toimii
Paljonko maksoi vuosi ja pitikö käyttää VPN:ää?Multa veloitettiin parisen viikkoa sitten Puolan Prime ilman ongelmia. Tilasin ensimmäistä kertaa Puolasta, kun aiemmin oli Saksan kautta.
Kiitokset tiedosta! Poistin kortin ja koitin lisätä kaksi eri luottokorttia + yhden debit kortin, mutta kaikilla jää vaan rinkula pyörimään. Täytynee kokeilla vielä myöhemmin uudelleen.
Ei ainakaan itsellä tunnista de puolella lainkaan eli tarjoukset ei myöskään toimi
11,32 tuli vuosihinnaksi, enkä käyttänyt VPN:ää.Paljonko maksoi vuosi ja pitikö käyttää VPN:ää?
Jos tuon Primen ottaa Puolan sivun kautta niin näkeekö tilitiedot ja veloitukset yms vaan sitä kautta? Vai voiko esim mennä Amazon uk sivun kautta omiin prime tietoihin jossa näkyy laskutukset ja tilaukset?
Mietin vain jos otan Puolan kautta vuodeksi niin pitääkö tilaus keskeyttää sitä kautta myös jos ei koe tarvetta jatkossa jatkaa tilausta? Onhan tuo vähän päälle 11 euroa vuodessa ihan naurettavan halpa.
Minulla toimii parin vuoden ikäisellä Samsungilla ilman mitään ongelmia. Ehkä uudelleen asennus auttaa?Onko prime videon älytelkkari sovellus tosiaan näin iso kasa höyryävää p*skaa?
Töllö on toki jo muutaman vuoden vanha, mutta kyllä siinä kaikki muut netflix, disneyt yms toimivat ihan ok.
Mutta prime video on tosi hidas. Siis toooooosi hidas. Saa odotella aina tovin, kun on painanut kauko-ohjaimen nappulaa, että sovellus reagoi jotenkin. Onko jotain kikkakolmosta, vai onko tähän vain totuttava?