Amazon Prime Video

Liittynyt
08.03.2022
Viestejä
812
Boschin huonoimmaksi puoleksi on osoittautunut ettei tule kerralla koko kausi. Pykii aina ihan tosissaan kun ei voi katsoa jatkoa.
Juu, mäkin jotenkin "perssilmällä" katoin että olis koko season tullut kerralla, sylettää nyt odotella loppuja. Elämä on joskus yhtä helvettiä.
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
2 815
Vaikka mieluusti tykitän Boschit kerralla niin itseäni ei haittaa odotella. Virkistävää, kun välillä tv-sarja tulee osissa. Jakso per viikkokin on kelvannut hyvin. Harvoin enää mitään niin tulee, mutta joskus jotain.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
776
Boschia tuli täälläkin katottua taas....Jos joku ei vielä ole katsonut niin hakee sarjan Bosch eikä Bosch Legacy joka on tolle alkuperäiselle jatkumoa.
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
127
Kuuluu Prime Gaming ja myös Prime video. Itse tullut hankittua puolan Amazonista prime, josta tuon saa vuodeksi 49 zlotilla. Eli noin 11 euroa. Tilaus menee myös läpi ilman VPN-kikkailuja. Tosin Prime Videossa saattaa oletuksena tarjota vain Puolan tarjontaa, eli siinä joutuu hieman kikkailemaan jos ei ole ollut aiemmin käytössä suomen prime videota, jolloin pitäisi Primevideoon mentäessä kysyä kumpaa aluetta käytetään. Tästä ketjusta löytyy tuostakin juttua.
Otin nyt itsekin tosta puolan linkistä tuon Primen. En vaan saa vaihdettua maata millään suomeksi vaikka tein kuten pari sivua sitten käskettiin ottamaan vaikka tuo Saksan amazonista Prime ja sen jälkeen olisi pitänyt kysyä tuota aluetta, itsellä ei vaan tapahtunut mitään ja ei kysynyt mitään. Itsellä pitäisi nyt siis olla kaks tilausta tuo puolan 12kk tilaus ilmaisella 30pv ja sama 30pv ilmainen tilaus Saksan primeen.
Osaisiko joku auttaa? Itsellä ei ole ennen ollut Prime videota ja alkaa ideat loppuun..

Edit: Taisinkin saada nyt lopulta suomeksi. :thumbsup:
 
Viimeksi muokattu:

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 671
Mistä sen edes tietää minkä maan Prime on käytössä?
Tilasin tuon Puolan primen ja kun kirjaudun primevideo.com näkyy etusivulla suosituksia "Top 10 in Finland". Tarkoittaako tää, että mulla on Suomi-prime?
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 768
Mistä sen edes tietää minkä maan Prime on käytössä?
Tilasin tuon Puolan primen ja kun kirjaudun primevideo.com näkyy etusivulla suosituksia "Top 10 in Finland". Tarkoittaako tää, että mulla on Suomi-prime?
Selaile tarjontaa, näetkö vuokrattavia elokuvia? Jos näet, ei ole suomiprime.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 519
Jos nyt oikein muistan: osta Prime-jäsenyys Amazonin puolelta. Kirjaudu Prime-videon puolelle(selaimella)-> vaihda asetuksista haluttu ja valmis.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Mistäs tämä nyt kiikastaa, edelleen näkyy vain tuo Puolan tarjonta Primessa. Loggauduin myös pihalle tv:llä millä käytän palvelua. Sen jälkeen menin Primevideo.com osoitteeseen ja siellä ei ole mitään maavalintaa eli sieltä sitä ei voi muuttaa.

Tämän jälkeen rekisteröin tv:n uudestaan uudeksi laitteeksi mailiin tulevan koodin kautta - ja ennen kuin loggasin sisään tv:llä niin tili Primen appissa oli suomeksi. Kun loggaisin sisään niin siellä se jälleen on Puolan valikoima, vuokrausvideot jne näkyvillä.

Jotenkin ei nyt vaan leikkaa miten tuon tekisi silleen että toimii.

Eli pitääkö mun nyt sit ottaa vaikka Saksan Amazon Prime-tilin ilmaiskokeilu (samalla tilillä millä olen Puolaankin sen tehnyt). Ja sen jälkeen siis mitä? :D :D Kiitos jo etukäteen!
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 768
Kokeile asentaa Prime videon appi luuriin ja käynnistä se. Monella se kysely Suomeen siirtämisestä on tullut siinä.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 331
Mistäs tämä nyt kiikastaa, edelleen näkyy vain tuo Puolan tarjonta Primessa. Loggauduin myös pihalle tv:llä millä käytän palvelua. Sen jälkeen menin Primevideo.com osoitteeseen ja siellä ei ole mitään maavalintaa eli sieltä sitä ei voi muuttaa.

Tämän jälkeen rekisteröin tv:n uudestaan uudeksi laitteeksi miliin tulevan koodin kautta - ja ennen kuin loggaisn sisään tv:llä niin tili Primen appissa oli suomeksi. Kun loggaisin sisään niin siellä se jälleen on Puolan valikoina, vuokrausvideot jne näkyvillä.

Jotenkin ei nyt vaan leikkaa miten tuon tekisi silleen että toimii.

Eli pitääkö mun nyt sit ottaa vaikka Saksan Amazon Prime-tilin ilmaiskokeilu (samalla tilillä millä olen Puolaankin sen tehnyt). Ja sen jälkeen siis mitä? :D :D Kiitos jo etukäteen!
Kai sulla se suomi-primevideo on joskus ollut?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Aluksi oon ollut joo ihan Suomen versio, silloin tilasin sen ihan Primevideo.com-sivulta. Sit myöhemmin peruutin sen ja otin Puolan Prime-tilin jonka jälkeen tuo on ollut Puolan valikoimalla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Kokeile asentaa Prime videon appi luuriin ja käynnistä se. Monella se kysely Suomeen siirtämisestä on tullut siinä.
Kokeilin heti. Latasin appin ja kirjauduin sisään, e kysellyt mitään ja heti Puolan valikoima esillä. Ja appin kautta ei taida edes nyt pystyä kirjautumaan ulos, ilmeisesti riittää kun vaan poistan koko appin? Tuolla ei siis vaikutusta asiaan. Perhana..
 

Zigh

Tittelitön
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 671
Kuinka nopeasti teille on muuten tullut luottokortille veloitus siitä Puolan Primestä? Itse tilasin 25.10. mutta vieläkään ei näy veloitusta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
No tällä about 10€ vuosihinnalla ei kyllä haittaa tuo puolan valikoima kun onhan tuolla silti paljon katsottavaa missä on suomi tai enkku -tekstit... itse mm. katsoin Expansen 6 kautta kun olin koronassa jne.

Tossa vaan ois nyt ollu kaikki john wickit mutta kun niissä ei oo ku pelkät puola -tekstit niin ei nappaa; tosin menishän noi kyllä kun luukuttas ihan enkku -ääniraidalla kun sen sentään pystyy valitseen. :rolleyes:

Edit. ja tohon hintaanhan saa vielä Prime Gamingistä pelejä ja muksuille jotain krääsää peleihin eli ihan hyvä hinta/laatu. :coffee:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 331
Kuinka nopeasti teille on muuten tullut luottokortille veloitus siitä Puolan Primestä? Itse tilasin 25.10. mutta vieläkään ei näy veloitusta.
Käy kattoon ko. maan amazonista tililtäs myaccount - prime - renewal date
Näyttökuva 2023-11-3 kello 12.05.27.png

e: onko kukaan kokeillut miten vpn vaikuttaa katalogiin? Jos vaikka "muuttaa" toiseen maahan, nii ehdottaako vaihtoa? Periaatteessahan primen pitäis näyttää aina sen maan sisältöä missä on, koska lisenssoinnit.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 962
No tällä about 10€ vuosihinnalla ei kyllä haittaa tuo puolan valikoima kun onhan tuolla silti paljon katsottavaa missä on suomi tai enkku -tekstit... itse mm. katsoin Expansen 6 kautta kun olin koronassa jne.

Tossa vaan ois nyt ollu kaikki john wickit mutta kun niissä ei oo ku pelkät puola -tekstit niin ei nappaa; tosin menishän noi kyllä kun luukuttas ihan enkku -ääniraidalla kun sen sentään pystyy valitseen. :rolleyes:
Itse olen pitänyt myös vielä puolalaisena sen aikaa kun tulee katsottua puolalaista elokuvaa jota ei muualla ehkä niin paljon löydy. Toisen maailmansodan tapahtumat esimerkiksi Volhyniassa ja Katynin verilöyly, Neuvostoliiton aikainen valvonta Puolassa jne. mielenkiintoisia teemoja mitä käsittelevää elokuvaa tullut nähtyä. Corpus christi oli myös hyvä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
No tällä about 10€ vuosihinnalla ei kyllä haittaa tuo puolan valikoima kun onhan tuolla silti paljon katsottavaa missä on suomi tai enkku -tekstit... itse mm. katsoin Expansen 6 kautta kun olin koronassa jne.

Tossa vaan ois nyt ollu kaikki john wickit mutta kun niissä ei oo ku pelkät puola -tekstit niin ei nappaa; tosin menishän noi kyllä kun luukuttas ihan enkku -ääniraidalla kun sen sentään pystyy valitseen. :rolleyes:
Joo siis ei tuolla hinnalla sinänsä haittaakaan MUTTA kun on tiedossa että se on mahdollista niin... :D
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
849
Kuinka nopeasti teille on muuten tullut luottokortille veloitus siitä Puolan Primestä? Itse tilasin 25.10. mutta vieläkään ei näy veloitusta.
Joo ensin rullaa se 30pv ilmaisjakso ja sen jälkeen vasta maksullinen vuosi.

Tuli muuten mieleen, että vähään aikaan ei ole näkynyt mainoksia jaksojen välissä. Onko tullut muutoksia tähänkin asiaan, vai onkohan jengi valittanut urakalla tuosta touhusta?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
127
Heh, tänne kelpais myös toimiva vinkki... Yritin itekin säätää tuota mutta en saanu putkahtaan kyselyä alueesta vaikka yritin vääntää edellisten ohjeiden mukaan.
Hyvä kun itsekään enään tiiän mistä se lopulta kiikaasti.. :lol:
No meni ehkä niin kun olin nuo Puolan ja Saksan primet ottanut niin ei silti meinannut millään sitä kyselyä tulla niin kirjauduin kaikista pihalle ja otin vielä varmuuden vuoksi Googlen incognito sivun ja sillä kirjauduin Amazon.com Primen sivuille muistaakseni, sitten vihdoin kysy tuota maata. :smile:
Sitten sain mielestäni myös sen jälkeen kun kaikki toimi hyvin niin katkaistua tuon Saksan Primen tilauksen.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
245
Edit. ja tohon hintaanhan saa vielä Prime Gamingistä pelejä ja muksuille jotain krääsää peleihin eli ihan hyvä hinta/laatu. :coffee:
Miten sain Prime Gamingin toimimaan? Siirryttyäni puolalaiseen palveluun lakkasi oma Gaming toimimasta. Sivu pyytää euron lisämaksua mutta ei ota sitä lopulta vastaan( tai taisi ottaa mutta ei pelitä). Saitko sen vasta koeajan jälkeen toimimaan tai teitkö jotain tiettyä?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Hyvä kun itsekään enään tiiän mistä se lopulta kiikaasti.. :lol:
No meni ehkä niin kun olin nuo Puolan ja Saksan primet ottanut niin ei silti meinannut millään sitä kyselyä tulla niin kirjauduin kaikista pihalle ja otin vielä varmuuden vuoksi Googlen incognito sivun ja sillä kirjauduin Amazon.com Primen sivuille muistaakseni, sitten vihdoin kysy tuota maata. :smile:
Sitten sain mielestäni myös sen jälkeen kun kaikki toimi hyvin niin katkaistua tuon Saksan Primen tilauksen.
Siis mille sivulle tarkalleen kirjauduit? :) Eli sulla oli Puolan ja Saksan Primet ja kirjauduit .com loppuiselle Amazon Prime-tilille vai Primevideo.com -tilille? :D
 
Liittynyt
16.12.2017
Viestejä
127
Siis mille sivulle tarkalleen kirjauduit? :) Eli sulla oli Puolan ja Saksan Primet ja kirjauduit .com loppuiselle Amazon Prime-tilille vai Primevideo.com -tilille? :D
Nyt en pysty enään tietysti satavarmasti sanomaan kun myöskään noita incognito selain historiaa ei tallenneta, mutta jompikumpi se muistaakseni oli :x3::lol:
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
39
Onko muilla ollut ongelmaa Puolan Primen maksamisen kanssa? Itsellä loppui edellinen tilauskausi ja ei onnistu nyt maksaminen ollenkaan. Jää vaan pyörittämään latausrinkulaa kun valitsee kortin ja painaa eteenpäin maksuun.
 

GPO

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
303
Multa veloitettiin parisen viikkoa sitten Puolan Prime ilman ongelmia. Tilasin ensimmäistä kertaa Puolasta, kun aiemmin oli Saksan kautta.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Onko muilla ollut ongelmaa Puolan Primen maksamisen kanssa? Itsellä loppui edellinen tilauskausi ja ei onnistu nyt maksaminen ollenkaan. Jää vaan pyörittämään latausrinkulaa kun valitsee kortin ja painaa eteenpäin maksuun.
Sama ongelma oli itsellä, poistin kortin ja lisäsin uudestaan niin taas toimii
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
9 331
Itsellä OP on kahteen kertaan (molemmilla kerroilla) jäädyttänyt kortin, ku ottanu turkista 30 päivän ilmaiskauden :D Pitäny sit viestiä laittaa, että joo tunnistan 0 euron "veloituksen". Kuulema luottokorttivarkauksissa tms. tekevät tuota nollan euron veloitusta, mut luulis jo laittaneen valkoiselle listalle ton turkin amazonin...


e:
Hei xxxx xxxxxxx,
kiitos viestistäsi.

Korttisi lukinnut tapahtuma on,

-AMAZON.COM.TR 0e 9.9.2022.

Nollan euron veloitus viittaa siihen, että kortin tietoja käyttäen on kokeiltu onko kortti aktiivinen. Jos tunnistat tapahtumat omaksi voimme aktivoida kortin. Tällöin vastaus tähän viestiin riittää. Jos et tunnista tapahtumaa omaksesi tulisi kortti sulkea turvallisuussyistä. Uusi kortti toimittuisi kotiisi 1-2 viikon kuluessa.

Ystävällisin terveisin


OP Asiakaspalvelu
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
39
Sama ongelma oli itsellä, poistin kortin ja lisäsin uudestaan niin taas toimii
Kiitokset tiedosta! Poistin kortin ja koitin lisätä kaksi eri luottokorttia + yhden debit kortin, mutta kaikilla jää vaan rinkula pyörimään. Täytynee kokeilla vielä myöhemmin uudelleen.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Kiitokset tiedosta! Poistin kortin ja koitin lisätä kaksi eri luottokorttia + yhden debit kortin, mutta kaikilla jää vaan rinkula pyörimään. Täytynee kokeilla vielä myöhemmin uudelleen.
Taisin vielä perua sen Prime tilauksen - sillä lopulta meni tilaus läpi

Ja ei vaadi vpn eikä muuta, toki ei auta muuhun kuin Prime Video ja Gaming kun Suomi ei Prime alue ole. Ei ainakaan itsellä tunnista de puolella lainkaan eli tarjoukset ei myöskään toimi
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 090
Ei ainakaan itsellä tunnista de puolella lainkaan eli tarjoukset ei myöskään toimi
Ei toki pitäisikään jos Puolasta otit. Eri alue-Amazonien Primet on toisistaan riippumattomia, ja niitä voi olla myös yhtä aikaa päällä useammalta alueelta (esim jos on Prime-tarjousten takia tarvetta).

Vain Saksan Amazonin Primellä aukeaa Saksan Amazonin Prime-tarjoukset.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
53
Jos tuon Primen ottaa Puolan sivun kautta niin näkeekö tilitiedot ja veloitukset yms vaan sitä kautta? Vai voiko esim mennä Amazon uk sivun kautta omiin prime tietoihin jossa näkyy laskutukset ja tilaukset?

Mietin vain jos otan Puolan kautta vuodeksi niin pitääkö tilaus keskeyttää sitä kautta myös jos ei koe tarvetta jatkossa jatkaa tilausta? Onhan tuo vähän päälle 11 euroa vuodessa ihan naurettavan halpa.
 
Liittynyt
08.11.2018
Viestejä
1 655
Jos tuon Primen ottaa Puolan sivun kautta niin näkeekö tilitiedot ja veloitukset yms vaan sitä kautta? Vai voiko esim mennä Amazon uk sivun kautta omiin prime tietoihin jossa näkyy laskutukset ja tilaukset?

Mietin vain jos otan Puolan kautta vuodeksi niin pitääkö tilaus keskeyttää sitä kautta myös jos ei koe tarvetta jatkossa jatkaa tilausta? Onhan tuo vähän päälle 11 euroa vuodessa ihan naurettavan halpa.
Ei taida näkyä missään muualla, nuo Primet on maakohtaisia paitsi Gaming ja Video. Harmillisesti ei ole Kindle Unlimitedia tuolla, sen olisi voinut myös napata edullisesti.
 
Liittynyt
23.09.2018
Viestejä
558
Täällä kans ei tuo Puolan primen tilauksen jatkon maksu meinannu onnistua millään kortilla. Homma ratkesi sillä, että lopetti tilauksen ja aloitti uuden. Tällä mennään taas vuosi.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
162
Pitäisikö esimerkiksi Jury Dutyn näkyä Suomessa? Minulla todella moni sarja/elokuva sanoo, ettei voi katsella sijainnissasi VPN:n ollessa Suomessa tai kokonaan pois päältä. Sitten kun heitän itseni Britteihin, niin homma pelittää. Johtuuko tämä siitä, että käytän amazon.uk-tiliä? Miten noita pääsee katsomaan ihan Suomesta käsin? Tarkennuksena vielä, että minulla on menossa Amazon.co.uk:n kautta otettu Prime-kokeilu.

Edit. Nyt toimii. Yllättäen pomppasi ruudulle kysymys, haluanko vaihtaa sijaintini (nykyinen Iso-Britannia). Vaihdoin Suomeen ja homma bueno. Kiitos kaikille.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 150
Onko prime videon älytelkkari sovellus tosiaan näin iso kasa höyryävää p*skaa?
Töllö on toki jo muutaman vuoden vanha, mutta kyllä siinä kaikki muut netflix, disneyt yms toimivat ihan ok.

Mutta prime video on tosi hidas. Siis toooooosi hidas. Saa odotella aina tovin, kun on painanut kauko-ohjaimen nappulaa, että sovellus reagoi jotenkin. Onko jotain kikkakolmosta, vai onko tähän vain totuttava?
 
Liittynyt
08.05.2017
Viestejä
1 881
Onko prime videon älytelkkari sovellus tosiaan näin iso kasa höyryävää p*skaa?
Töllö on toki jo muutaman vuoden vanha, mutta kyllä siinä kaikki muut netflix, disneyt yms toimivat ihan ok.

Mutta prime video on tosi hidas. Siis toooooosi hidas. Saa odotella aina tovin, kun on painanut kauko-ohjaimen nappulaa, että sovellus reagoi jotenkin. Onko jotain kikkakolmosta, vai onko tähän vain totuttava?
Minulla toimii parin vuoden ikäisellä Samsungilla ilman mitään ongelmia. Ehkä uudelleen asennus auttaa?
 
Liittynyt
29.06.2017
Viestejä
23
Onko tuo jatko 12kk saman hintainen kuin aiemminkin eli 49 zlotyä?
Itsellä loppumassa kohta tuo 12kk tilaus, ja mietin pomppaakohan hinta tuossa nyt jos antaa tilauksen uusiutua.
 
Liittynyt
05.09.2017
Viestejä
26
Voin vahvistaa, että Puolan Primen Suomi-lokalisaation saa edelleen toimimaan niin, että ottaa lisäksi toisen maan Prime-kokeilun ja kirjautuu sen jälkeen uudestaan Suomen primevideoon. Odottelin ensin Puolan ilmaisen 30pv loppuun, sitten meni veloitus noin 11€. Otin samoilla tunnuksilla UK-Primen kokeilun. Kirjauduin primevideoon. Sivu ehdottaa sen jälkeen, että mene UK primevideoon, mutta en välittänyt siitä vaan klikkasin uudestaan primevideo-logoa. Sitten tuli "Do you want to update your home location" ja kolme vaihtoehtoa. Valitsemalla Suomen, valikoima päivittyi (monet vuokraleffat muuttuivat Primeen kuuluviksi). Android-tv:n äppi päivittyi ilman uloskirjautumista. VPN:ää en käyttänyt missään vaiheessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Kiitos @JönsP! Tätä kokeilen huomenissa itsekin. Hyvä viesti johon koottu kaikki olennainen. :)

EDIT: Vielä itseasiassa yksi täsmentävä kysymys: Mihin Primevideoon loggauduit sen jälkeen kun otit UK Primen kokeilun? Primevideo.comiin? Vai onko Suomellakin oma osoitteensa?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 905
Viestejä
4 213 247
Jäsenet
70 978
Uusin jäsen
Nivustaive

Hinta.fi

Ylös Bottom