Amazon Prime Video

Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
26
Osaako joku kertoa, onko suomen primevideossa lasten sarjoissa ja leffoissa huonosti suomi dubbauksia, vai johtuuko tää siitä, että olen tilannut vpn:llä turkin prime kautta?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 295
Osaako joku kertoa, onko suomen primevideossa lasten sarjoissa ja leffoissa huonosti suomi dubbauksia, vai johtuuko tää siitä, että olen tilannut vpn:llä turkin prime kautta?
Sisältö pitäisi tulla sen mukaan mistä maasta katsotaan, eikä sen mukaan mistä maasta on tilattu. Eli kun ilman VPN:ää katsoo niin ihan sama sisältö pitäisi olla kuin muillakin suomessa.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 765
Sisältö pitäisi tulla sen mukaan mistä maasta katsotaan, eikä sen mukaan mistä maasta on tilattu. Eli kun ilman VPN:ää katsoo niin ihan sama sisältö pitäisi olla kuin muillakin suomessa.
Itsellä oli aikoinaan Saksasta otettu Prime ja sen myötä itsellä näkyi Saksan sisältö ilman mitään VPN- järjestelmää, eikö suomisubeja ollut mihinkään juuri tarjolla, toki bonuksena näkyi paljon matskua mitä ei suomiprimessä näkynyt. On voinut toki muuttuakin, tästä on noin kolmisen vuotta aikaa.
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Mulla on tällä hetkellä vissiin Australian Primestä ilmaiskuukausi meneillään ja ihan samat sarjat, leffat ja kielivaihtoehdot siellä näkyy kuin vastaavalla jäsenyydellä Saksasta, Ruotsista tai UK:sta.
 
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 765
^ riippunee asetuksista mitä Amazonin sivuilta asettaa, ainakin itse sain normisuomisisällön kun vaihdoin sivuilta sijainnin Suomeen.
 
Liittynyt
15.11.2021
Viestejä
34
^ riippunee asetuksista mitä Amazonin sivuilta asettaa, ainakin itse sain normisuomisisällön kun vaihdoin sivuilta sijainnin Suomeen.
Voin vahvistaa tämän, itsellä ainakin aiemmin tänä vuonna, kun kirjauduin selaimella ensimmäistä kertaa primeen, kun olin ottanut amazon.de:n kautta ilmaisen kokeilun kuukaudeksi, kysyttiin että haluanko vaihtaa sijainniksi Suomen vai jatkanko saksankieliseen palveluun. Ja valitsin Saksan koska sitä sarjaa jonka halusin katsoa, ei sillon ollut Suomen primessä. Siihen ei tosin ollut suomeksi tekstitystä, mutta englanniksi oli.

Eli sisällöissä on eroja, mutta kaikissa niissä sarjoissa ja elokuvissa jotka löytyvät Suomen primestä, esim. kaikki primen omat tuotannot, oli myös tekstitys suomeksi tuolla Saksalaisella puolellakin. Ja telkkarin sovellus myös muisti ainakin itsellä tuon, että olen valinnut sijainniksi Saksan ja näytti sisällön sen mukaan. Eikä vpn ollut käytössä missään vaiheessa.
 

Unikko

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
05.10.2022
Viestejä
28
Samaritania suosittelen. Itse en Marvelin ym. elokuvia jaksa edes katsoa kun niitä tuntuu tulevan liukuhihnalta, mutta tämä oli yllättävän hyvä supersankarielokuvaksi ja olipa siinä vielä Syltty pääosassa.

 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
611
Itselläni tökkäsi Rings of Power jo 2 viikkoa sitten, enkä tuota ole jaksanut nyt seurata. Josko sitten joskus kun on kaikki jaksot tulleet, niin tulee tuo loppuun katsottua paremman puutteessa.

Tuota Rings of Poweria mieluisampaa katsottavaa oli tuo The Tick. The Tick katsoessa alussa ärsytti itse Tickin tyhmyys ennen kuin tavallaan ymmärsi, että tämä on osa sarjan ideaa.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
776
Aloin sitten katsomaan tämän threadin innoittamana The Boysia...Vaikka ei ollut mitään ennakko-odotusta tai tietoa koko sarjasta niin äkkiä huomasin että jotain supersankarijuttua on luvassa mutta vaikka melkein inhoan supersankari marveleita ym niin tässä joku vaan koukuttaa.
 
Liittynyt
23.11.2018
Viestejä
293
Aloin sitten katsomaan tämän threadin innoittamana The Boysia...Vaikka ei ollut mitään ennakko-odotusta tai tietoa koko sarjasta niin äkkiä huomasin että jotain supersankarijuttua on luvassa mutta vaikka melkein inhoan supersankari marveleita ym niin tässä joku vaan koukuttaa.
Tuttu tunne, marvelin trikooperseilyt ei vois yhtään kiinnostaa ja monet omassa kuplassa samaa mieltä, mutta tää on vähänku vastaveto sille sapluuna-storytellingille.
 

FinMaky

Tekee sitä ATK:ta
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
680
Katsoin 3 kauden ja se oli jo vähän laahaava, juoni ja kuviot junnaa, joten en odota jatkoa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 720
Katsoin 3 kauden ja se oli jo vähän laahaava, juoni ja kuviot junnaa, joten en odota jatkoa.
Kaksi ekaa kautta olivat rautaa, mutta kolmannella kaudella työnnetään käärmettä piippuun jo aika kovalla voimalla. On se edelleen mielestäni ihan ok viihdettä, mutta käsikirjoitusnikkareilla ei ole enää ajatus kulkenut samalla tavalla kuin edellisillä kausilla. IMDB:ssä ja rottentomattoes.comissa arvosanat ovat tosin kolmoskaudellekin aika kovia, joten tämä jakaa mielipiteitä. Ja kyllä minä seuraavankin kauden katson ihan mielelläni.

Kannattaa katsoa lisäksi Watchmen, jos se ei ole entuudestaan tuttu. Mielestäni todella kova sarja. Edit. Näköjään tämä olikin vain HBO:n palvelussa tällä hetkellä.
 

Vision

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 463
Uusi sarja Time ja suomisubit pirusti etuajassa. Miten tällainen pääsee läpi?
Tämä esitettiin alkuvuodesta ylellä ja jos tekstitys on tarpeen, odota kunnes korjaavat koska kyse on yhdestä tämän vuoden parhaista sarjoista.
 
Liittynyt
07.11.2016
Viestejä
2 317
Onko kukaan kokeillut olla yhteydessä tukeen noista tekstitys ajoituksista?
Suomalaiseen tyyliin saattaa käydä että niitä ei korjata koska kaikki ajattelee "en mä kehtaa mitään ilmoitella". Toki kävi itsellekkin näin tuon American made-pätkän kanssa.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 720
Onko kukaan kokeillut olla yhteydessä tukeen noista tekstitys ajoituksista?
Suomalaiseen tyyliin saattaa käydä että niitä ei korjata koska kaikki ajattelee "en mä kehtaa mitään ilmoitella". Toki kävi itsellekkin näin tuon American made-pätkän kanssa.
Siellä käyttöliittymässä on jokaisen tittelin kohdalla feedback-painike. Kyllä minä ainakin olen sitä kliksutellut aina kun on ollut jotain mainittavaa. Ei niitä kertoja tosin montaa ole ollut, mutta muutama kuitenkin. Myös tuosta Timen aikasynkka-ongelmasta laitoin palautetta.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
Onko kukaan kokeillut olla yhteydessä tukeen noista tekstitys ajoituksista?
Suomalaiseen tyyliin saattaa käydä että niitä ei korjata koska kaikki ajattelee "en mä kehtaa mitään ilmoitella". Toki kävi itsellekkin näin tuon American made-pätkän kanssa.
American madesta olen tuota painanut. Ei ole tullut korjausta enkä odota että tulisi
 

voffer

huru-hara
Liittynyt
08.11.2016
Viestejä
1 049
Kodi + Amazon VOD addon auttaa onneksi tähän subien ajastuksen ongelmaankin, kun voi määrittää offsetin itse. Viisi sekuntia viivästämällä tuntuu tuossa Timessä tulevan aika lailla oikeaan kohtaan.
 

Kamis

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
12.06.2022
Viestejä
588
Voin vahvistaa tämän, itsellä ainakin aiemmin tänä vuonna, kun kirjauduin selaimella ensimmäistä kertaa primeen, kun olin ottanut amazon.de:n kautta ilmaisen kokeilun kuukaudeksi, kysyttiin että haluanko vaihtaa sijainniksi Suomen vai jatkanko saksankieliseen palveluun. Ja valitsin Saksan koska sitä sarjaa jonka halusin katsoa, ei sillon ollut Suomen primessä. Siihen ei tosin ollut suomeksi tekstitystä, mutta englanniksi oli.

Eli sisällöissä on eroja, mutta kaikissa niissä sarjoissa ja elokuvissa jotka löytyvät Suomen primestä, esim. kaikki primen omat tuotannot, oli myös tekstitys suomeksi tuolla Saksalaisella puolellakin. Ja telkkarin sovellus myös muisti ainakin itsellä tuon, että olen valinnut sijainniksi Saksan ja näytti sisällön sen mukaan. Eikä vpn ollut käytössä missään vaiheessa.
Itsellä on amazon.de:stä tilattu prime ja osa sisällöstä on Saksaksi ja osa Suomeksi. En kyllä löytänyt tuolta vaihtoehtoa vaihtaa maata suomeksi, vaikka oma osoite on tulla Suomessa, Ruotsi kyllä näyttäis löytyvän.

Nyt kun kirjoitin googleen että amazon prime video finland region niin tuli suoraan sivu mistä kysyi että haluatko vaihtaa Suomen, jännä että ei ole aikaisemmin kysynyt vaikka olen yhdistänyt TV ja PS5.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
20

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 720
21.10.2022 uus sarja westworldin tekijöiltä
Uuh, ihan mielenkiintoisen oloinen.

En ole nähnyt käsikirjoittajan aiempia tekeleitä, eikä ole kirjakaan entuudestaan tuttu, mutta täytyy vilkaista sitten kun tuo tulee saataville. Toivottavasti ei ainakaan mene sarjan edetessä samanlaiseksi sillisalaatiksi kuin Westworld noiden tuottajien toimesta. :D
 

escalibur

"Random Tech Channel" @ YouTube
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
9 121
Tulipa vihdoinkin katsottua The Terminal List ja oli kyllä loistava sarja. Pratt on sympaattinen näyttelijä, vaikka en olekaan täysin varma oliko hän niitä parhaimpia valintoja tähän rooliin. Valinnan toki ymmärrän kun herra on ollut itse tuottamassa sarjaa. Saa nähdä ilmestyykö huhuttu kakkos-kausi ja jos ilmestyykin niin yltääkö tämän tasolle.

Iso plussa loistavista biisien valinnoista pitkin kautta. Music from The Terminal List Season 1
 
Liittynyt
17.03.2022
Viestejä
1 663
Hyvin toimi kaksi ekaa jaksoa Peripheralista. Olisi taas pitänyt odottaa kausi valmiiksi niin olisi voinut parina päivänä katsella putkeen :cautious:
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
513
Primessä on sarja "The Man in the High Castle". Käsittääkseni tuota ei ole muissa palveluissa. Voisiko joku kertoa, onko tuossa suomi-tekstit?
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
519
Ei liity sisältöön, mutta onko muut saanut viestiä Amazonilta, että tili on lukittu niin kauan kuin luottokortti on varmennettu?

Huh, olipas sekavaa, eli siis Turkin kautta Prime Video jo parisen vuotta ja nyt yhtäkkiä ne eivät ole pystyneet varmentamaan luottokorttia.
6pv aikaa käydä muokkaamassa korttitietoja tai tili tullaan lopettamaan...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 295
Ei liity sisältöön, mutta onko muut saanut viestiä Amazonilta, että tili on lukittu niin kauan kuin luottokortti on varmennettu?

Huh, olipas sekavaa, eli siis Turkin kautta Prime Video jo parisen vuotta ja nyt yhtäkkiä ne eivät ole pystyneet varmentamaan luottokorttia.
6pv aikaa käydä muokkaamassa korttitietoja tai tili tullaan lopettamaan...
En tiedä liittyykö samaan asiaan mutta itsellä pari viikkoa sitten tuli viesti pankilta, että kortillani on havaittu epäilyttäviä tapahtumia ja kortti on sen vuoksi suljettu. Soitettuani OP:n korttipalveluun selvisi, että kyse oli tästä turkin amazon primen velotuksesta, joka oli "epäilyttävän" pieni, jotain luokkaa 0,5€. Huijarithan ilmeisesti kokeilee korttiveloituksia ensimmäisenä jollakin 1 eurolla, niin sen takia tämmöiset pienet veloitukset ulkomailta sitten ilmeisesti herättää epäilyksiä.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
519
Soitin jo Nordeaan ja kyselin asiaa. Kuulemma mitään yrityksiä veloittaa ei näy, edes sitä virallista.
Kortti kuulemma toimii ihan normaalisti

Lokakuun puolessa välin Mastercard päivitti suojaustoimintojaan ja saattaa johtua siitä.
Mutta Nordeassa epäili, että noinkin suuri firma kuin Amazon ei olisi varmistanut asiaa ja yrittänyt uudelleen.
Visa teki tämän päivityksen jo aiemmin.

Ehdotti kuitenkin että käyn poistamassa kortin tiedot ja lisään ne uudestaan, josko se auttaisi.
Täytyy tänään kotona kokeilla sitä keinoa
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
611
En tiedä liittyykö samaan asiaan mutta itsellä pari viikkoa sitten tuli viesti pankilta, että kortillani on havaittu epäilyttäviä tapahtumia ja kortti on sen vuoksi suljettu. Soitettuani OP:n korttipalveluun selvisi, että kyse oli tästä turkin amazon primen velotuksesta, joka oli "epäilyttävän" pieni, jotain luokkaa 0,5€. Huijarithan ilmeisesti kokeilee korttiveloituksia ensimmäisenä jollakin 1 eurolla, niin sen takia tämmöiset pienet veloitukset ulkomailta sitten ilmeisesti herättää epäilyksiä.
Itsellänikin pari viikkoa sitten oli sama asia VPN kautta otetussa Turkin Prime videossa ja OP päätti sulkea kortin. Viesti kortin sulkemisesta tuli vieläpä joskus 1 aikaan la-su yönä, mutta onneksi en tuolloin viihteellä ollut, muuten olisi ollut ilta pilalla. Hyvähän se on kun noita "epäilyttäviä" veloituksia seuraavat ja tästäkin selvittiin yhdellä puhelulla sunnuntaiaamuna. Itse olen kuitenkin asettanut korttiin aika tiukat rajat, niin ei tuolta taida yli 100€ saada edes nostettua, maksettua tai muuten kerralla käytettyä. Tarvittaessa noita rajoja saa aina nopeasti muokattua haluamakseen, niin ei itseäni pienet rajat ole haitanneet.
 
Liittynyt
24.02.2019
Viestejä
627
En tiedä liittyykö samaan asiaan mutta itsellä pari viikkoa sitten tuli viesti pankilta, että kortillani on havaittu epäilyttäviä tapahtumia ja kortti on sen vuoksi suljettu. Soitettuani OP:n korttipalveluun selvisi, että kyse oli tästä turkin amazon primen velotuksesta, joka oli "epäilyttävän" pieni, jotain luokkaa 0,5€. Huijarithan ilmeisesti kokeilee korttiveloituksia ensimmäisenä jollakin 1 eurolla, niin sen takia tämmöiset pienet veloitukset ulkomailta sitten ilmeisesti herättää epäilyksiä.
Minulla oli myös sama jokin aika sitten. Puhelulla selvisi.
 
Liittynyt
19.08.2019
Viestejä
214
Täälläkin loppu lokakuussa Turkin Amazonista maksujen läpimeno . Nordeasta kysytty ja Amazonilta ei ollut tullut veloitusyrityksiä, kortti toimii muuten normisti. Kattelin, että Puolan Prime oli joku 10€ vuodessa, niin otin sitten sieltä, kun en jaksanu alkaa Amazonin aspan kanssa jutteleen. Puolan Amazonista Prime tilattuna piti varmistaa tilaus vielä Nordean tunnuksilla ja luulen, että tuo on vika, miksi Turkista ei tule maksut enää läpi. Saksan Amazonistakin tavaraa tilattuna välillä korttimaksu ei mene ykkösellä läpi, vaan pitää käydä uudelleen hyväksymässä maksu ja sit tulee se nettipankkitunnareilla vahvistamis kohta, jonka jälkeen vasta maksu menee läpi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Täälläkin loppu lokakuussa Turkin Amazonista maksujen läpimeno . Nordeasta kysytty ja Amazonilta ei ollut tullut veloitusyrityksiä, kortti toimii muuten normisti. Kattelin, että Puolan Prime oli joku 10€ vuodessa, niin otin sitten sieltä, kun en jaksanu alkaa Amazonin aspan kanssa jutteleen. Puolan Amazonista Prime tilattuna piti varmistaa tilaus vielä Nordean tunnuksilla ja luulen, että tuo on vika, miksi Turkista ei tule maksut enää läpi. Saksan Amazonistakin tavaraa tilattuna välillä korttimaksu ei mene ykkösellä läpi, vaan pitää käydä uudelleen hyväksymässä maksu ja sit tulee se nettipankkitunnareilla vahvistamis kohta, jonka jälkeen vasta maksu menee läpi.
Siis kuulukos Puolan Primeen tosiaan tuo Video myös? Ja tartteeko jotain vippaskonsteja että tuota kautta saa Primevideon toimimaan? Sillä tuohan kuulostaisi loistokkaalta!
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Siis kuulukos Puolan Primeen tosiaan tuo Video myös? Ja tartteeko jotain vippaskonsteja että tuota kautta saa Primevideon toimimaan? Sillä tuohan kuulostaisi loistokkaalta!
Kuuluu. Ei vaadi kikkailua, menet vain Primevideo.comiin samalla tunnuksella.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
No jumalauta! :D Eli teen Puolaan Amazonin Prime -tilin ja sillä loggaan Primevideoon sisään? Uskomattoman kätevää! Ja vissiin se Puolan Amazom Prime -tili ei tarvi mitään Puolan osoitteita, puh.no:ja tai vastaavia vaan menee Suomi-tiedoilla läpi?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
No jumalauta! :D Eli teen Puolaan Amazonin Prime -tilin ja sillä loggaan Primevideoon sisään? Uskomattoman kätevää! Ja vissiin se Puolan Amazom Prime -tili ei tarvi mitään Puolan osoitteita, puh.no:ja tai vastaavia vaan menee Suomi-tiedoilla läpi?
Ei ainakaan pari kuukautta sitten vaatinut mitään. Voit siis käyttää ihan normaalia Amazon-tiliäsi jos sinulla sellainen jo on. Menet Amazon.PL:ään (kannattaa käyttää esim Chromen kääntötoimintoa apuna), kirjaudut Amazon-tunnuksellasi ja tilaat Primen, johon saat tod.näk. ilmaisen 1 kk trialin. Sitten Primevideo.com näkyy samalla tunnarilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Ei ainakaan pari kuukautta sitten vaatinut mitään. Voit siis käyttää ihan normaalia Amazon-tiliäsi jos sinulla sellainen jo on. Menet Amazon.PL:ään (kannattaa käyttää esim Chromen kääntötoimintoa apuna), kirjaudut Amazon-tunnuksellasi ja tilaat Primen, johon saat tod.näk. ilmaisen 1 kk trialin. Sitten Primevideo.com näkyy samalla tunnarilla.
Okei! Mitenhän kun nyt on vissiin tilaus suoraan Primevideon kautta niin tuo ei liene sitä osaa mitenkään perua tms? Taisin tehdä sen "Saksan Amazonin" tunnareilla. Onnistuukohan siis ihan vaan samalla?
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Okei! Mitenhän kun nyt on vissiin tilaus suoraan Primevideon kautta niin tuo ei liene sitä osaa mitenkään perua tms? Taisin tehdä sen "Saksan Amazonin" tunnareilla. Onnistuukohan siis ihan vaan samalla?
Peru Primevideo.comista nykyisen tilauksen uusiutuminen ja odottele kunnes maksettu jakso loppuu, ettei turhaan ole useampaa tilausta päällekkäin. Sen jälkeen samalle tunnukselle Prime vaikka sieltä Puolasta (muutkin alue-Amazonit kelpaa, jos Primen vain saa tilattua).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Kiitos! En jotenkin tajunnutkaan tuota kauden loppumisen odottelua mikä on järkevää. 11h duunia 4h unilla tehnyt vissiin päälle tehtävänsä. :D
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
479
Chromen kääntäjä vauhissa amazonin puolan sivulla ;)
amazon_pl.jpg


pitänee kyllä tehä uus tili tuonne puolalle kun tässä kävi niin että käytin omaa saksan amazonin sähkistä myös ruotsin amazonille ja senjälkeen primegaming meni jumiin enkä saa sieltä kuukauden pelejä... vaatii näet vahvistamaan puhelinnumeron joka sielä jo on eikä sitä voi poistaa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
2 598
Chromen kääntäjä vauhissa amazonin puolan sivulla ;)


pitänee kyllä tehä uus tili tuonne puolalle kun tässä kävi niin että käytin omaa saksan amazonin sähkistä myös ruotsin amazonille ja senjälkeen primegaming meni jumiin enkä saa sieltä kuukauden pelejä... vaatii näet vahvistamaan puhelinnumeron joka sielä jo on eikä sitä voi poistaa.
Saako muuten tuon Puolan tilin luotua siten ettei käytä kaksivaiheista tunnistusta? Ja voiko maksaa PayPalin kautta tuon ettei tartteis korttitietoja laittaa :)
 

Zat

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 086
Saako muuten tuon Puolan tilin luotua siten ettei käytä kaksivaiheista tunnistusta? Ja voiko maksaa PayPalin kautta tuon ettei tartteis korttitietoja laittaa :)
Ei kai se 2FA ole pakollinen. PayPalia Amazon ei tue, mutta korttitietosi se kyllä tietää jo ennestään, jos olet ne esim Saksan Amazoniin antanut:. Ei siis tarvitse syöttää uudelleen toisen alueen Amazonissa.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
847
Jaa mullakin olisi pitänyt lähteä maksu 24.10 Revolutin kortilta, mutta ei ole nähtävästi lähtenyt. Ei kyllä ole tullut mitään sähköpostiakaan, että maksut ei ole onnistunut.

EDIT:
5.11 oli lähtenyt maksu. Laskuttajan nimi oli ainakin vaihtunut Amazon -> Amznprimetr
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
25.01.2019
Viestejä
3 765
Olikohan tietoa milloin Clarkson's Farm kakkoskausi olisi tulossa? Jack Ryanin kolmoskausi näkyy olevan tulossa joulukuussa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 746
Viestejä
4 205 001
Jäsenet
70 957
Uusin jäsen
AkuKJ

Hinta.fi

Ylös Bottom