• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Amazon Prime Deal Days

Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
496
Outoa. Mulla aktivointi meni läpi ilman suurempia ongelmia. Olin tosin jo entuudestaan käyttänyt ohjelmistoa, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä. Ostin kaksi koodia, joista jälkimmäisen rekisteröiminen onnistui vasta kun sammutin selaimen ja menin uudestaan F-Securen sivuille. Kun yritin rekata koodit putkeen, niin sain virheilmoituksen koodin olleen jo käytetty.

Lyhykäisyydessään näin:
F-Securen omilla sivuilla (Suojaa digitaaliset hetkesi | F-Secure) kirjauduin sisään ja menin kohtaan "Tilaus". Vaihdoin "Haluan..." alasvetolaatikossa "Anna tilauskoodiksi" ja copy pastesin sähköpostiin tulleet koodi(t).
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 201
Itselläni Italia-koodi toimi myös ongelmitta. Otin ensin käyttöön trial-version, loin tunnuksen ja sitten suoraan softasta avasin web-sivun johon syötin koodin. Koodi korvasi trialin eli jos olisin halunnut maksimoida ajan niin olisi pitänyt syöttää vasta kun trial oli loppumassa.
 
Liittynyt
27.11.2019
Viestejä
115
Itsekkin tilasin tuolta italiasta noita f-secure koodeja. Koodit kyllä toimi hyvin F-securella. Ongelma oli lähinnä se, että amatsonilla kesti useampi tunti ennen kuin toimittivat koodit. 4 tilatusta koodista toimittivat 2. Ensimmäinen tuli noin 3 tunnissa ja toisessa taisi mennä 6 tuntia. Loput 2 jäi johonkin välille vaikka kuitinkin näistä laittoivat. Lopuksi kyllä löivät tilin lukkoon kun väittivät että sitä on väärinkäytetty :rofl:
 
Liittynyt
01.08.2021
Viestejä
20
Outoa. Mulla aktivointi meni läpi ilman suurempia ongelmia. Olin tosin jo entuudestaan käyttänyt ohjelmistoa, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä. Ostin kaksi koodia, joista jälkimmäisen rekisteröiminen onnistui vasta kun sammutin selaimen ja menin uudestaan F-Securen sivuille. Kun yritin rekata koodit putkeen, niin sain virheilmoituksen koodin olleen jo käytetty.

Lyhykäisyydessään näin:
F-Securen omilla sivuilla (Suojaa digitaaliset hetkesi | F-Secure) kirjauduin sisään ja menin kohtaan "Tilaus". Vaihdoin "Haluan..." alasvetolaatikossa "Anna tilauskoodiksi" ja copy pastesin sähköpostiin tulleet koodi(t).
Näillä ohjeilla sai toimimaan :thumbsup: Itse koitin tuolta Uusi nyt-kohdan kautta syöttää koodia ja siellä ei toiminut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
213
Onko tuolla mitään hiljaista ja langatonta pelinäppistä tarjouksessa? Ei ole primeä, niin ei voi katsoa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 642
Viestejä
4 222 250
Jäsenet
71 073
Uusin jäsen
Maker's Marq

Hinta.fi

Ylös Bottom