Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TechBBS-foorumin Piparkakkutalokisa 2024 -äänestys käynnissä! Käy äänestämässä 22 osallistujan joukosta kolme mielestäsi hienointa kilpailutyötä ja osallistu arvontaan! Linkki äänestykseen >>>
Näillä ohjeilla sai toimimaan Itse koitin tuolta Uusi nyt-kohdan kautta syöttää koodia ja siellä ei toiminut.Outoa. Mulla aktivointi meni läpi ilman suurempia ongelmia. Olin tosin jo entuudestaan käyttänyt ohjelmistoa, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä. Ostin kaksi koodia, joista jälkimmäisen rekisteröiminen onnistui vasta kun sammutin selaimen ja menin uudestaan F-Securen sivuille. Kun yritin rekata koodit putkeen, niin sain virheilmoituksen koodin olleen jo käytetty.
Lyhykäisyydessään näin:
F-Securen omilla sivuilla (Suojaa digitaaliset hetkesi | F-Secure) kirjauduin sisään ja menin kohtaan "Tilaus". Vaihdoin "Haluan..." alasvetolaatikossa "Anna tilauskoodiksi" ja copy pastesin sähköpostiin tulleet koodi(t).
Prime days oli ja meni...Onko tuolla mitään hiljaista ja langatonta pelinäppistä tarjouksessa? Ei ole primeä, niin ei voi katsoa.
Kas, no odotellaan muita diilejäPrime days oli ja meni...
Voimassa: 10.-11.10.
Jep.Surkea tuo prime kun ei ole ilmaiset postit. Pitää yli 100e ostaa....
Microsoftin 365 Family lisenssejä olisi hyvään hintaan saatavilla.
Esim. Microsoft 365 Family 27 Month 99,99€ + veroero