• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Amazon Prime Days ti-ke [Amazon.de] tekniikkatarjouksia

Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 057
Itse ottaisin sähköpöydässä huomioon sen pöytälevyn laadun ja vaihdettavuuden. Jotain lastulevyähän nuo tuppaa olemaan, mutta kun ostaa esim Ikeasta rungon, niin voi odottaa että suoraan sopivaa pöytälevyä saa jatkossakin.
En oikein ymmärrä pointtia, hyvin noi yleensä menee ristiin. Itsellä kolmannen osapuolen jalat ja IKEA:n lastulevy puuruuveilla kiinnitettynä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Itse ottaisin sähköpöydässä huomioon sen pöytälevyn laadun ja vaihdettavuuden. Jotain lastulevyähän nuo tuppaa olemaan, mutta kun ostaa esim Ikeasta rungon, niin voi odottaa että suoraan sopivaa pöytälevyä saa jatkossakin.
Liekö noissa mitään rakettikirurgisia ratkaisuja on käytetty? Ainakin martelan levy on vain ihan perus MDF tmv. levy joka on ruuveilla kiinni jaloissa. Vähän yllättyisin jos tuossa olisi pyörä keksitty uudelleen :)
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
163
Voi vaatia Prime-jäsenyyden, josta saa 30pv kokeilujakson tuolta ilmaiseksi.
Tilaukset sisään ja tuon voi perua.
Mitäköhän Amazon tästä on mieltä? Houkuttaisi kyllä kokeilla... Ite testasin joskus talvella Primea, niin nyt ei tarjoa enää ilmaista 30pv.
Näin sanotaan ehdoissa: You may cancel your subscription within the first 14 days, but if you have used any Prime benefits during this period or at any time during your subscription you may not be entitled to a full refund.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 239
Mitäköhän Amazon tästä on mieltä? Houkuttaisi kyllä kokeilla... Ite testasin joskus talvella Primea, niin nyt ei tarjoa enää ilmaista 30pv.
Näin sanotaan ehdoissa: You may cancel your subscription within the first 14 days, but if you have used any Prime benefits during this period or at any time during your subscription you may not be entitled to a full refund.
No juu, jos otat maksullisen kuukausitilauksen ja peruutat sen, niin voi tosiaankin laskuttaa sen ensimmäisen kuukauden/osan siitä. Ei se paljoa ole ja sillä saa prime videon (primevideo.com) , josta voi katsella vaikka Jeremy Clarksonin farmia. Ja Preyn taitaa saada kanssa (gaming.amazon.com).
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
374
Minäkään en saa enää tuota ilmaista Primea kuukaudeksi, mutta Amazonin oman tilin hallinnan kautta löytyy kohta Prime ja siellä Amazon tarjoaa minulle ainakin Primea 0.99€ hinnalla yhdeksi viikoksi ja sen voi peruuttaa milloin tahansa.
 
Liittynyt
09.07.2017
Viestejä
1 412
Tuote: TERRAMASTER F4-423 4:n levyn NAS / 2x2.5GbE / 4Gt RAM (max 32Gt) / 1xM.2 2280 NVMe cache / Celeron N5095 (4-ydin) CPU /
Tarjoushinta: 399€
Normaalihinta: 499€
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Lightning deal - toimi heti
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B09VNPRFZW/
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
Kuulemma ihan kelpo perus-NAS-hardware hintaisekseen, mutta täyssusi softa (TOS 5). Tilalle on asennettavissa kuitenkin TrueNAS Core (ilmainen, toimii). TrueNAS:in kanssa voi ostaa kenenkä tahansa RAM-moduleita ja toimivat (TOS-käyttiksellä vain Terramasterin ylihintaisia).

Eli pientä asentelua harrastavalle voisi olla toimiva perus-tason-NAS.
 
Liittynyt
28.03.2019
Viestejä
163
Minäkään en saa enää tuota ilmaista Primea kuukaudeksi, mutta Amazonin oman tilin hallinnan kautta löytyy kohta Prime ja siellä Amazon tarjoaa minulle ainakin Primea 0.99€ hinnalla yhdeksi viikoksi ja sen voi peruuttaa milloin tahansa.
Ihme homma, mulla tarjoaa vain Monthly 8.99€ ja Annual 89.90€. Ja tyrkyttää myös tota Student Primeä jostain syystä.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
109
Mitähän mä nyt en ymmärrä. Mulla on ollu prime vuoden verran, mut en saanu tilattua (sama sähköposti) käyttäjällä ennen kun otin tuon ilmaiskokeilun?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 738
Ihme homma, mulla tarjoaa vain Monthly 8.99€ ja Annual 89.90€. Ja tyrkyttää myös tota Student Primeä jostain syystä.
Ilmaiskokeiluissa taisi olla 12kk ”karenssi”, eli jos on alle vuoteen ollut ilmainen (tai tilaus?) niin nihkeetä on.

Oma Prime on Puolan ~12€/vuosi.
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 164
Minäkään en saa enää tuota ilmaista Primea kuukaudeksi, mutta Amazonin oman tilin hallinnan kautta löytyy kohta Prime ja siellä Amazon tarjoaa minulle ainakin Primea 0.99€ hinnalla yhdeksi viikoksi ja sen voi peruuttaa milloin tahansa.
Linkin kautta tai oman prime sivuni kautta olisin saanut vain 0.99€/viikko tarjouksen. Kun sen sijaan menin tuotteeseen joka oli prime tajouksessa ja painoin sieltä "Try Prime" nappia sain kuukauden ilmaiseksi.
 
Liittynyt
27.08.2018
Viestejä
269
Ilmaiskokeiluissa taisi olla 12kk ”karenssi”, eli jos on alle vuoteen ollut ilmainen (tai tilaus?) niin nihkeetä on.

Oma Prime on Puolan ~12€/vuosi.
Joo sama mulla toi Puolan. Mietin vaan että mites toi de Amazonin Prime tässä toimii. Jos otan ton .de primen niin eikai se sekoita Puolan primeä? Homma toiminu hyvin tähän astin niin en oikeen uskalla alkaa säätää sen kanssa.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
249
Joo sama mulla toi Puolan. Mietin vaan että mites toi de Amazonin Prime tässä toimii. Jos otan ton .de primen niin eikai se sekoita Puolan primeä? Homma toiminu hyvin tähän astin niin en oikeen uskalla alkaa säätää sen kanssa.
Minulla on .de-prime ja otin US-primen kokeilun ja kaikki meni sekaisin Primevideossa ja .de:n hallintasivuilla. Minulle osattiin kertoa tuolla toisella amazonsäikeessä, että uusin Prime on se mikä validoituu, joten siksi varmaan myös sotki.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 239
Näytttää hiukan eri hintoja samsungille, onko hiukan tippunu?
Kumpi noista olisi parempi?


Ei sillä kai väliä. Hitaita ovat kuitenkin, kun SATA rajoittaa menoa. Molemmissa pitäisi olla TLC NANDia ja RAM-muistia. Crucialilla on se huono sarja BX ja Samsungilla QVO. Nämä linkatut on molemmat niitä parempia, niin .. ostaisin ehkä Samsungin, musta on parempi väri mun koteloon. Tämä siis sinun hinnoillasi, jos Samsung on 15€ enemmän, niin ostan Crucialin.
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 040
Samsuns 990 Pro 2 Tb tarjous ei näytä olevan voimassa enää. Hinta on nyt 158 €.

Tilasin itse tuon SK Hynix Platinum P41:n kun oli tarve isommalle levylle.
 
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
357
Jostain syystä Crucial P3 Plus 4TB oli korissa, ja maksoi, vain noin 150€ vaikka hinta kaupan puolella on 180€.
 
Liittynyt
29.08.2018
Viestejä
1 267
Denonin vuodenvaihteessa julkaistu viritinvahvistin AVC-X3800H 9.4 kanavainen 1160€ posteineen. Sisältää about kaikki mahdolliset tuoreimmat ominaisuudet. Tarjous ei ole suuren suuri nykyhintoihin verrattuna mutta mallin hinnat ovat laskeneet 1700€ lähtötasolta tänä keväänä poikkeuksellisen nopeasti. Jenkeissä hinta on 1700 dollaria edelleen. Myös halvemmissa denonin vahvistimissa ihan hyviä alennuksia.

 
Liittynyt
08.01.2017
Viestejä
87
Tuote: TERRAMASTER F4-423 4:n levyn NAS / 2x2.5GbE / 4Gt RAM (max 32Gt) / 1xM.2 2280 NVMe cache / Celeron N5095 (4-ydin) CPU /
Tarjoushinta: 399€
Normaalihinta: 499€
Kauppa: Amazon.de
Voimassa: Lightning deal - toimi heti
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B09VNPRFZW/
Promokoodi: -

Kommentti tarjouksesta:
Kuulemma ihan kelpo perus-NAS-hardware hintaisekseen, mutta täyssusi softa (TOS 5). Tilalle on asennettavissa kuitenkin TrueNAS Core (ilmainen, toimii). TrueNAS:in kanssa voi ostaa kenenkä tahansa RAM-moduleita ja toimivat (TOS-käyttiksellä vain Terramasterin ylihintaisia).

Eli pientä asentelua harrastavalle voisi olla toimiva perus-tason-NAS.
Tuli tilattua. 2x16 GB RAM maksoi 65 euron verran, ja TrueNAS on erittäin tuttu käyttis, joten kohtuulliseen hintaan toimiva ja laadukas paketti. Kiitokset vinkistä!
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
763
Tilasin ekaa kertaa amazonista ja rahat lähti tililtä. Tuli kuitenkin heti perään tekstaria ja sähköpostia, että problem with payment ja pyydetään varmistamaan pankin kanssa?
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 575
Tilasin ekaa kertaa amazonista ja rahat lähti tililtä. Tuli kuitenkin heti perään tekstaria ja sähköpostia, että problem with payment ja pyydetään varmistamaan pankin kanssa?
No sitten sulla on varmaan joku ongelma maksamisen kanssa? Mitä tähän nyt voisi sanoa, kun et ole kertonut millä maksoit, onko kortin ulkomaanmaksujen estot pois päältä jne. jne.

Todennäköisin vaihtoehto on juurikin tuo, että maksukortillasi on sallittu verkkomaksut vain Suomessa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
763
No sitten sulla on varmaan joku ongelma maksamisen kanssa? Mitä tähän nyt voisi sanoa, kun et ole kertonut millä maksoit, onko kortin ulkomaanmaksujen estot pois päältä jne. jne.

Todennäköisin vaihtoehto on juurikin tuo, että maksukortillasi on sallittu verkkomaksut vain Suomessa.
Eurooppa sallittuna, ihan debitillä ja rahat lähti heti tililtä niin epäilyttää. Miksi naljailla?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 263
Eurooppa sallittuna, ihan debitillä ja rahat lähti heti tililtä niin epäilyttää. Miksi naljailla?
Käy katsomassa tilaus historiaa, siellä saattaa olla jotain näkyvissä, että vaatii pankkitunnistautumista esimerkiksi...
 
Liittynyt
16.01.2017
Viestejä
374
Tilasin ekaa kertaa amazonista ja rahat lähti tililtä. Tuli kuitenkin heti perään tekstaria ja sähköpostia, että problem with payment ja pyydetään varmistamaan pankin kanssa?
Tuossa pankki voi vaatia vahvaa tunnistautumista pankin omalla tunnusluku sovelluksella ja sen jälkeen pankki hyväksyy maksutapahtuman. Minulla on silloin tällöin tehnyt noin, mutta ei aina.
 
Liittynyt
08.03.2018
Viestejä
1 057
Tilasin ekaa kertaa amazonista ja rahat lähti tililtä. Tuli kuitenkin heti perään tekstaria ja sähköpostia, että problem with payment ja pyydetään varmistamaan pankin kanssa?
Mulla tuli sama luottokortilla. Vuosia tilaillut Amazonista.

Menin sitten siihen mailin linkkiin ja lisäsin luottokortin uudestaan. Sitten siihen tulikin se Nordean systeemi että piti äpistä vahvistaa maksu. Ekalla kerralla ei tullut.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
845
Mulla tuli sama luottokortilla. Vuosia tilaillut Amazonista.

Menin sitten siihen mailin linkkiin ja lisäsin luottokortin uudestaan. Sitten siihen tulikin se Nordean systeemi että piti äpistä vahvistaa maksu. Ekalla kerralla ei tullut.
Hieman OT mutta kuulostaa pahalta mennä mailista mihinkään linkkeihin hyväksymään mitään pankkitapahtumia :eek: kyllä ne vahvistukset pitäisi pystyä tekemään suoraan pankin sivujen kautta, pankin appilla, tai sen maksutapahtuman pitäisi uudelleenohjata sinne vahvistussivuille.
 

kolistelija

Make ATK Great Again
Liittynyt
17.02.2018
Viestejä
1 040
Hieman OT mutta kuulostaa pahalta mennä mailista mihinkään linkkeihin hyväksymään mitään pankkitapahtumia :eek: kyllä ne vahvistukset pitäisi pystyä tekemään suoraan pankin sivujen kautta, pankin appilla, tai sen maksutapahtuman pitäisi uudelleenohjata sinne vahvistussivuille.
Linkki viea amazonin sivuille, joissa näkyy maksu joka ei mennyt läpi. Siellä voi yrittää sitä uusiksi. Voinee siis tehdä ihan vaan katsomalla sitä tilaussivua amazonin sivuilla.

Itselläni oli siis sama ongelma.
 
Liittynyt
02.11.2017
Viestejä
249
Ihmeellisiä löytöjä porukalla ottaen huomioon, että kävin kaikki 176 sivua läpi päätasolla katsoen kiinnostavimmista 20:stä alasivusta ostoksia enkä oikeastaan kiinnittänyt mitään. Tuo Denonin vahvistin kiinnostaisi kun nykyinen Yamahan 9.2 on ollut aina äänensävyltään outo.
Itsellä haussa oli Garminin rannekkeita, sääasemia ja kaikkea muuta tiettyä, joita joka vuosi on näillä päivillä ollut.
 
Liittynyt
06.10.2017
Viestejä
410
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 085
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
763
Linkki viea amazonin sivuille, joissa näkyy maksu joka ei mennyt läpi. Siellä voi yrittää sitä uusiksi. Voinee siis tehdä ihan vaan katsomalla sitä tilaussivua amazonin sivuilla.
P
Itselläni oli siis sama ongelma.
Tein uusiksi tuolta tilaukset sivulta ja veloitti vain toisen kerran.

vmp
 

Taneli-

☤ Virallinen ⚔ testaaja ☣
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
7 781
Kommentti tarjouksesta:

SK hynix Platinum P41 2TB PCIe NVMe Gen4 M.2 2280 Internal Gaming SSD 99,99€
https://www.amazon.de/dp/B09QVD9V7R
Tuon hinta näyttää nousseen 207,59€ ja nyt ettei toimiteta Suomeen. Onneksi ehti tilata ajoissa. Tosin ei näytä vielä lähteneen mutta pitäisi saapua ensiviikon perjantaille.. ..saa nähdä.
Myös hammasharjan päät näyttivät tulleen kivasti ylöspäin (46,46€ 6kpl kun hinta oli tilatessa noin 13€ 6kpl ja 26,04€ 12kpl lopullinen hinta Suomen veroineen)

EDIT: näköjään tuota Hynixin levyä kehutaan jopa:
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
242 239
Viestejä
4 232 475
Jäsenet
71 182
Uusin jäsen
SuperKilppari

Hinta.fi

Ylös Bottom