Amazon Music, Tidal, Spotify, Google Music - mitkä toimii minkäkin smarthome-kaiuttimien, esim. Amazon Echojen, kanssa?

Daedalus

Perunamyyrä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
58
Minulla on himassa pari Amazon Echo -kaiutinta. Olen käyttänyt tähän asti Spotifytä, ja sillä pystyy suoraan valitsemaan käyttöliittymän napista mistä laitteesta ääntä haluaa kuuluvan. Toimii tosi kivasti.

Nyt olen koekäyttänyt Tidalia ja Amazon Musiccia, enkä keksi miten niissä saisi laitelinkityksen tehtyä. Ehkä Tidalissa se on maarajattu - mutta mikä vielä hassumpaa, en saa edes Amazon Musicissa lisättyä laitteita, joihin haluaisin castata äänen. Spotify tuntuu pelaavan Echojen kanssa yhteen paremmin kuin Amazonin oma musiikkipalvelu.

Mitkä näistä musapalveluista oikeasti toimii yhteen minkäkin smarthome-systeemin kanssa nykyisellään?



PS. Me kaikki tiedämme, että yhdistämällä Bluetoothilla smarthome-kaiuttimiin niillä pystyy soittamaan musiikkia. Se ei kuitenkaan ole sama asia kuin ältsisti kätevämpi castaus, joten ei nyt puhuta tässä ketjussa mistään Bluetooth-kikkailusta.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 338
Viestejä
4 215 088
Jäsenet
71 039
Uusin jäsen
wormik

Hinta.fi

Ylös Bottom