• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä

Tekniikka Amazon Basics monitorivarsi postitettuna €68.77

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 524
Tuote: Amazon Basics High Quality Monitor Hub Arm Mount Aluminium Silver
Tarjoushinta: €68.77
Normaalihinta:€109.99
Kauppa: amazon.de
Voimassa:
Linkki: https://www.amazon.de/dp/B07QNY2G4T
Promokoodi:

Kommentti tarjouksesta: erittäin pätevä monitorivarsi. Lienee amazon brändätty Ergotron LX -sarjalainen, joka on esim verkkokaupassa yli 300e.
klikkaa -40% voucheri niin alennettu hinta tulee checkoutissa.
 

ykii

Lizard of Oz
Tukijäsen
Liittynyt
16.07.2017
Viestejä
683
Jos tämä on sama (kuvien perusteella voisi olettaa) kuin Ergotron LX, kestää LG C2 42":n television. Töllöllä painoa karvan vajaa 10kg.
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 397
Mikäs idea tuossa on että pöytälevykiinnityksellä on pitkä varsi? Saa nenään kiinni tarvittaessa?
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Mikäs idea tuossa on että pöytälevykiinnityksellä on pitkä varsi? Saa nenään kiinni tarvittaessa?
Se oli se syy miksi pistin tilaukseen. (Kiitos AP:lle :tup:). Jos on pitkä pöytä, niin siinäkin apua.
Itse lähinnä sen takia että hell let loosissa näkee pikselit kun naama kiinni näytössä :asif: Toinen syy on se, että mulla on toinen näyttö toisen yläpuolella. Joten jos tarvii johtoja ym. vaihdella niin saat kätevimmin kun vedät sen "ulos" paikaltaan ja käännät pystyyn.

Ainoa miinus tuossa on se että saat miettiä sitä mihin sen kiinnität, koska mahdollisesti takana/sivuilla saa olla tilaa jos varrelle ei käyttöä.
 
Liittynyt
17.10.2018
Viestejä
164
Mikäs idea tuossa on että pöytälevykiinnityksellä on pitkä varsi? Saa nenään kiinni tarvittaessa?
Itse mietin vähän toistepäin, että miksi siinä ei olisi pitkää vartta? Ite olen kaivannut varrellista pöytäkiinnikettä jo jonkun aikaa että voisin laittaa kiinnityksen pöydän kulmaan ja saisin monitorin edelleen tähän eteen, koko pöytälevyn jäädessä edelleen käyttöön. Täysin suora varsi monitorille taas fiksaa sen monitorin tasan yhteen paikkaan ja tällä pöydällä se jää melko kauas ja se pitäisi välttämättä laittaa nimenomaan keskelle pöydän pitkää sivua.

Vai onko tässä nyt siis ongelma "pitkä" varsi että ns. "lyhyt" varsi olisi edelleen OK?
 
Liittynyt
05.09.2020
Viestejä
1 397
Joo onhan noita käyttöjä. Mä laittaisin pöydän reunaan kiinni lyhyellä säätövarrella kun ainoa monitori ja tarve saada vain pöydältä pois.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
790
Helpompi laittaa minne haluu ja säästyy pöytätilaa.
Mä siirryin takaisin näytön omaan jalkaan, koska nuo varret vei enemmän tilaa, kuin oma jalka. Riippuu paljon näytön mallista mutta usealla saa alle 10 cm päähän seinästä ja korkeuttakin säädettyä, että näppis mahtuu alle, jopa ruutu pystyssä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
203
Jotta tollaiset isommat näytöt (itsellä 48" LG C1) ois oikealla korkeudella ergonomian suhteen, varsinkin seisomatyöskentelyssä, niin kyllä siihen monitorijaloista saa löytyä liikkumavaraa pystysuunnassa.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
227
Kensington Smartfit sarjan jalat esim. säästää tilaa, hyvä jalka helpottaa myös pöydän siistimisessä
 
Viimeksi muokattu:

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Lienee amazon brändätty Ergotron LX -sarjalainen,
On. Mulla on sekä ergotron lx että Amazon basics, ja ovat sama tuote. Amazon basics -jalassa on jopa siellä täällä ergotron -leimat.

Dell s3422dwg ainakin pysyy erinomaisesti paikallaan.
 
Liittynyt
11.12.2020
Viestejä
4
Periaatteessa jos noita ostaa kaksi, niin eikös nuo nivelvarret voi yhdistää yhteen jalkaan, jolloin saa kaksi näyttöä kiinni?
 
Liittynyt
04.05.2019
Viestejä
1 155
On. Mulla on sekä ergotron lx että Amazon basics, ja ovat sama tuote. Amazon basics -jalassa on jopa siellä täällä ergotron -leimat.

Dell s3422dwg ainakin pysyy erinomaisesti paikallaan.
Kuinka kevyesti liikkuva tämä on? Jos haluan nostaa tai kääntää monitoria 2 milliä onnistuuko se kerralla vai ovatko nivelet sen verran jäykkiä että valahtaa sentin yli ja sitten saa hetken siirrellä edestakaisin että saan täsmälleen siihen asentoon jonka haluan.

Halpis jalassa jonka aikaisemmin ostin oli tätä ongelmaa ja sitten monitoriin ei viitsinyt koskea kun oli niin rasittavaa saada se takaisin siihen tavalliseen asentoon.
 

The Groke

Kärttyinen mörkö
Tukijäsen
Liittynyt
25.01.2021
Viestejä
827
Kuinka kevyesti liikkuva tämä on? Jos haluan nostaa tai kääntää monitoria 2 milliä onnistuuko se kerralla vai ovatko nivelet sen verran jäykkiä että valahtaa sentin yli ja sitten saa hetken siirrellä edestakaisin että saan täsmälleen siihen asentoon jonka haluan.

Halpis jalassa jonka aikaisemmin ostin oli tätä ongelmaa ja sitten monitoriin ei viitsinyt koskea kun oli niin rasittavaa saada se takaisin siihen tavalliseen asentoon.
Ei se yhdellä sormella millintarkasti asetu, mutta ero halpisversion (sellainenkin löytyy) ja näiden välillä on valtava.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Oonko nyt ihan uuno vai onko ale jo loppunut? Klikkailin alekoodin päälle ja checkoutissa hinta vieläkin 109.xx€
E: olikin yhden klikkauksen päässä :cigarbeye:
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Oonko nyt ihan uuno vai onko ale jo loppunut? Klikkailin alekoodin päälle ja checkoutissa hinta vieläkin 109.xx€
E: olikin yhden klikkauksen päässä :cigarbeye:
Nyt taitaa tarjous olla jo päättynyt. En ainakaan itse näe voucheria enää missään.
 
Liittynyt
15.03.2021
Viestejä
659
Nyt taitaa tarjous olla jo päättynyt. En ainakaan itse näe voucheria enää missään.
Argh, olipa tuuri... Tänään oli tarkoitus tilata, kun pääsen takaisin koneelle, kun eilen pohdin vielä tämän hyötyjä nykyiseen varteen verrattuna. No, ehkä parempi näin: voi rauhassa tutustua revikoihin ja tilalla sen, mikä oikeasti sopii itselleen parhaiten - vaikka normihinnalla :p.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
958
Sain omani tänään ja todella pätevänoloinen kapistus :tup: vertailukohtana on toinen 40€ "gas" teline ja kyllä tämä pyörittää jo hinta-laatu suhteeltaan 100€ luokassa sen. Puhumattakaan tästä 68€ tarjous hinnasta.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288

Itselläni on vuosia ollut tämä ja olisi mukava ollut vähän vertailla. Tästä tuotteesta ei moitteen sijaa ole löytynyt. Näyttäisi vaan poistuneen markkinoilta.
 
Liittynyt
17.01.2020
Viestejä
53
Asensin eilen ton varren, laadukkaan olonen. Sähköpöytä + pitkä monitorivarsi + painava näyttö -kombo ei kuitenkaan oikeein toiminu, pöydän ollessa yläasennossa tuli aika paljon wobblea tolla varrella :/ Takaisin siis näytön omaan jalkaan.

Muuten kyllä loistava varsi, jos ei tee töitä seisaalteen niin suosittelen.
 
Liittynyt
12.04.2018
Viestejä
1 288
Käyköhän nuo Ergotronin varusteet tähän suoraan? Tähänhän on saanut muistaakseni pidennyspalikan väliin ja sitä kyllä amazonkin myy. Hinta on vain jo aika lähelle tämän tuotteen kokonaishintaa, enkä nyt ainakaan hoksannut, että tällä näiden omalla brändillä olisi saatavilla. Viimeksi se taisi olla tuotesivun suosituksissa ihan järkihintaan.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 946
Viestejä
4 207 175
Jäsenet
70 997
Uusin jäsen
Raadottaja

Hinta.fi

Ylös Bottom