Amatööri tarvitsee apua

Liittynyt
17.08.2021
Viestejä
5
Onko viisaampaa ostaa pakettipelikone vai kasata itse osista 600€ budjetilla
(Ei oo kauheesti kokemusta tietokoneista)
 
Liittynyt
06.04.2017
Viestejä
377
Pakettikone on lähes poikkeuksetta joko mahdollisimman edulliseen hintaan tähtäävä kompromissi tai ylihintainen rahasampo myyjälle.
Netistä kyllä löytyy kasaamisohjeita, eikä kasaaminen muutenkaan ole se vaikein vaihe, vaan yjteensopivien ja hinta-laatusuhteeltaan optimoitujen
lomponenttien hankkiminen. Netistä löytyy siihenkin apua ja vaihtoehtoihin perehtyminen ja oman koneen kasaaminen itse on kuitenkin antoisa oppimiskokemus, joten suosittelen sitä.
 
Liittynyt
24.05.2018
Viestejä
418
Jos pienenä ajatuksena joskus pyörii päivitellä komponentteja ni suosin itse kokoamaan. OEM valmistajan yleensä tekevät omia temppujaan hardwareen ja vaikeuttaa siten päivittämistä
 

Desgorr

Make ATK Great Again
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
5 939
Jos pienenä ajatuksena joskus pyörii päivitellä komponentteja ni suosin itse kokoamaan. OEM valmistajan yleensä tekevät omia temppujaan hardwareen ja vaikeuttaa siten päivittämistä
Tuossa vaan on se ongelma, että siihen et kovinkaan kaksista näyttistä saa jos hintaluokka on 600-700e.

Kova kilpailla itse kasatun ja esim. tämän kanssa: HP Pavilion TG01-2856no pelitietokone - Pöytätietokoneet

Tuo 1660 Super on jo itsessään melkein 400e jos osissa meinaa hommailla ja senkin saatavuus vähän niin ja näin.

Toki voi tehdä kompromissin ja kasailla muuten hyvän koneen ja hommailla näyttiksen sitten myöhemmin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 124
Tuossa vaan on se ongelma, että siihen et kovinkaan kaksista näyttistä saa jos hintaluokka on 600-700e.
Tämä on se ongelma. Näytönohjaimissa on 100-400€ liikaa hinnassa ja se näkyy kaikissa alle tonnin kokoonpanoissa.

--

Käytetyn satasen RX 570 / GTX 1060:n kanssa saa muuten uuden koneen tehtyä, mutta näytönohjain on käytetty ja hitaampi kuin vaikka GTX 1660 (ei edes super).
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 786
Viestejä
4 203 597
Jäsenet
70 987
Uusin jäsen
Rosmonautti

Hinta.fi

Ylös Bottom