AM4 Prosessorijäähyt takalevyllä

Liittynyt
27.11.2023
Viestejä
4
Ostin tossa käytettynä emolevyn, jossa ei tullut jäähyn taka/kiinnityslevyä mukana. Ei huvittais hirveesti Amazonista tilailla niin onko tiedossa jäähyjä joihin sisältyisi myös takalevy? (Toki saa myös kaupitella levyä)
 

mvkorpel

Tukijäsen
Team H2O
Liittynyt
07.11.2020
Viestejä
150
Itse tiedän Noctua NH-L9a-AM4:n, mutta se on järkevä valinta vain, jos tarvitaan pieneen tilaan sopivaa jäähdytintä matalan TDP:n prosessorille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
22 163
Missäpäin? Minulla olisi Arctic A35 joka tarvii sen takalevyn, mutta minulla on myös takalevy :)
20€, Helsinki kaikkineen.
 
Liittynyt
27.12.2016
Viestejä
785

Tuki on vain AM4-kannalle saakka, johtuen juuri omasta taustalevystä. Tarjouksessa 18,90€+pk.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
246
Mites, kun pitäis prossu vaihtaa 3600:sta 5800x3d:hen ja ajattelin uuden jäähyn ostaa siinä sivussa. Olis pari kysymystä...

1) Halvalla kun sais IO-techin testivoittajan niin eikö se silloin ole hyvä diili? DeepCool AG400 -prosessorijäähdytin - 29,90€
2) Mulla on ton vanhan Ryzenin stockijäähy nyt kiinni. Tarvitsenko mä jotain asennuspaloja, (mitkä ei tule tuulettimen mukana), kun mä ton vaihdan?
3) BIOS pitänee päivittää. Kelpaako tavallinen muistitikku? Päivitänkö sen vanha prossu kiinni? Mitä muuta pitää ottaa huomioon?
4) Lämpötahnaa pitänee ostaa myös. Ei taida tulla prossun tai jäähyn mukana?

Anteeksi aloittelijan kysymykset, mutta olen vasta 2 kertaa koneen kasannu 15 vuoden aikana, enkä koskaan pelkkää prossua vaihtanu.
 
Liittynyt
07.06.2017
Viestejä
3 908
Mites, kun pitäis prossu vaihtaa 3600:sta 5800x3d:hen ja ajattelin uuden jäähyn ostaa siinä sivussa. Olis pari kysymystä...

1) Halvalla kun sais IO-techin testivoittajan niin eikö se silloin ole hyvä diili? DeepCool AG400 -prosessorijäähdytin - 29,90€
2) Mulla on ton vanhan Ryzenin stockijäähy nyt kiinni. Tarvitsenko mä jotain asennuspaloja, (mitkä ei tule tuulettimen mukana), kun mä ton vaihdan?
3) BIOS pitänee päivittää. Kelpaako tavallinen muistitikku? Päivitänkö sen vanha prossu kiinni? Mitä muuta pitää ottaa huomioon?
4) Lämpötahnaa pitänee ostaa myös. Ei taida tulla prossun tai jäähyn mukana?

Anteeksi aloittelijan kysymykset, mutta olen vasta 2 kertaa koneen kasannu 15 vuoden aikana, enkä koskaan pelkkää prossua vaihtanu.
1. Perus hyvä budjettijäähy. Rahalla saa tietysti parempiakin. +10€ budjettiin niin saa huomattavasti tehokkaamman Peerless Assassin 120se:n
2. Et tarvi, tulee jäähyn mukana
3. Bios kannattaa päivittää vanhalla prossulla (Ja pakkokin ellei ole ns bios flash ominaisuutta emossa). Emon tuotesivuilla on supportissa ohjeet ja bios ladattavissa.
4. Jäähyn mukana tulee tahna.
 
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
246
1. Perus hyvä budjettijäähy. Rahalla saa tietysti parempiakin. +10€ budjettiin niin saa huomattavasti tehokkaamman Peerless Assassin 120se:n
2. Et tarvi, tulee jäähyn mukana
3. Bios kannattaa päivittää vanhalla prossulla (Ja pakkokin ellei ole ns bios lash ominaisuutta emossa). Emon tuotesivuilla on supportissa ohjeet ja bios ladattavissa.
4. Jäähyn mukana tulee tahna.
Kiitos paljon nopeesta vastauksesta. Kai tässä näillä sitten uskaltaa lähtee kokeilemaan. :)
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
241 369
Viestejä
4 215 717
Jäsenet
71 040
Uusin jäsen
leetnewb

Hinta.fi

Ylös Bottom