Ostetaan Am4 Backplate.(Turku)

Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
804
Moro.

Elikkäs hakusessa olisi orkkis kiinnikkeet jotka tulee emolevyn mukana, jotka olen ilmeisesti tempaissut roskiin siivotessani miljoona lootaa. Nyt ois tarvis ja perhana että ottaa kalloon.
Jos jollain olisi moiset jossain jemmassa niin otan kernaasti vastaan ja maksan ihan rahaakin.

Linkillä mallia mitä etsin. Tarvitsen siis nimenomaan takalevyn, ilman lirpakkeita voin pärjätä kyllä.
Amazon.com: PartsCollection AM4 Retention Bracket & AM4 Back Plate (for AM4's Heat Sink Cooling Fan Mounting): Computers & Accessories

Sen verran päivitystä vielä, että taidan ottaa nämä vastaan vain Turun alueelta. Ei kannata alkaa lähettelemään. Akuutein tarvekkin jo ehti hävitä kun tajusin että tämä 3600 mukana tullut jäähy ei noita lipareita edes käytä.
Olin vain asentamassa tollasta isompaa 2700x mukana tulluttu jäähyä niin se taas tarvitsee.
Kyseessä kuitenkin vain väliaikais ratkaisu niin voin hyvin mennä tuolla mopojäähyllä.

edit.2: Joo elikkä eihä mulla ollukkaan käytössä orkkis takalevy joten sellaisen ainakin nyt tarvitsen.



Otetaas sen verran ylös tätä, että tarvitsen yhä takalevyn Am4 jaolla. Sain tosiaan jo yhden mutta eipä se sitten tainnutkaan ihan orginelli olla kun ne emon läpi tulevat "kannat" oli ihan aavistuksen liian lyhkäiset ja näin ei ruuvit mennytkään kierteille.
Kiire ei ole kun kone on kasassa, mutta sellaisen voisin tarvita tulevaisuutta varten.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
22.06.2018
Viestejä
1 310
Onko nämä oikeat? Ruuvit on todennäköisesti kadoksissa, jos on samat kiinnikkeet niin voin etsiä niitä kun tulen kotiin(huomenna tai ylihuomenna todennäköisesti). Mutta postittamiseen voi valitettavasti mennä muutama päivä.

amd.jpg
 
Liittynyt
04.01.2017
Viestejä
804
Onko nämä oikeat? Ruuvit on todennäköisesti kadoksissa, jos on samat kiinnikkeet niin voin etsiä niitä kun tulen kotiin(huomenna tai ylihuomenna todennäköisesti). Mutta postittamiseen voi valitettavasti mennä muutama päivä.

Kiitokset vain mutta ei kannata alkaa lähettelemään ja homma muutenkin luisui jo lähes maaliin.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
247 848
Viestejä
4 319 865
Jäsenet
72 122
Uusin jäsen
Kolinalla

Hinta.fi

Ylös Bottom